Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä naisen rinnat tuntuvat tanssiessa lähekkäin

Vierailija
28.07.2024 |

Miltä naisen rinnat tuntuvat tanssiessa ihan lähekkäin miehen mielestä?Tuntuuko rintojen koko yms?

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu pehmeältä ja kivalta..mielellään ottaa osumaa niistä

Vierailija
2/71 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset monesti tanssivat miehen käden varassa hiukan takakenossa, niin rinnoilla on enemmän tilaa. Minut on muutaman kerran isketty siten että nainen painaituu kiinni, uskomaton tunne kun tuntuu että nainen kiinni kuin liima, ertyisesti lantion seutu tuntuu kuin iholla. Tälläisessä tilanteessa on vain miehen velvollisuus selvittää missä voimme olla ihan kahdestaan. Monesti asian on jo nainen järjestänyt. Siispä snne...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin usein mietin että tuntuuko tissit kun tanssii tai halaa. Mulla on isot tissit 85F, ja joskus oon epävarma että voinko halata tiukasti ja painautua kiinni niin kuin mulla usein on tapana, vai tulkitaanko se lähentelyksi.

Vierailija
4/71 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvältä jos on tarpeeksi isot ja kiinteät.

Vierailija
5/71 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enole koskaan edes ajatellut, että sekin voi olla kiihottavaa kun tiukasti halatessa mies "saa" kosketuksen naisen rintoihin.

Vierailija
6/71 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin usein mietin että tuntuuko tissit kun tanssii tai halaa. Mulla on isot tissit 85F, ja joskus oon epävarma että voinko halata tiukasti ja painautua kiinni niin kuin mulla usein on tapana, vai tulkitaanko se lähentelyksi.

Tulkitaan miksi tulkitaan, mutta ei siitä ainakaan pahastuta.

Vierailija
7/71 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä halatessa ainakaan tissit paljoa tunnu. Pehmeältä omaa rintakehää vastaan.

Vierailija
8/71 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin minä tykkäisin jos mua noin halattaisi..ei todellakaan mitään mitään lähentelyä..

Vierailija
9/71 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enole koskaan edes ajatellut, että sekin voi olla kiihottavaa kun tiukasti halatessa mies "saa" kosketuksen naisen rintoihin.

On se..

Vierailija
10/71 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se..

Kyllä ja esim. siitä syystä lähetyssaarnaaja on niin ihanaa, koska saan olla oma rintakehä tyttöystävän rintoja vasten.

Vierailija
11/71 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuntuu naisena ihanalle, kun mies pitää ihan lähellä sekä tanssiessa että myös halatessa.

Vierailija
12/71 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot tissit tuntuvat hyvältä

Vierailija
13/71 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tulkita lähentelyksi mutta hyvältähän ne luonnollisesti tuntuvat

M42

Vierailija
14/71 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos isot rinnat tuntuvat kiinteiltä niin niissä on silikonimöykyt. Isojen rintojen joissa ei ole silikonimöykkyjä ja kauniiden rintojen välinen ero on yksinomaan siinä että isoissa silikonittomissa rinnoissa on valtavasti läskiä, mutta kauniissa rinnoissa ei ole valtavasti läskiä.

Vierailija
15/71 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkäiltä tuntuvat aina, henkeäsalpaavuus riippuu siitä kuinka kovina nännit nöpöttävät.

Vierailija
16/71 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos isot rinnat tuntuvat kiinteiltä niin niissä on silikonimöykyt. Isojen rintojen joissa ei ole silikonimöykkyjä ja kauniiden rintojen välinen ero on yksinomaan siinä että isoissa silikonittomissa rinnoissa on valtavasti läskiä, mutta kauniissa rinnoissa ei ole valtavasti läskiä.

Kyllä ne vaan liiveissä ollessa tuntuu kivan pehmeiltä..ja muutenkin

Vierailija
17/71 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän isot rinnat tuntuu rintakehää vasten aivan selkeästi ja pehmeästi 

Vierailija
18/71 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksikkäiltä tuntuvat aina, henkeäsalpaavuus riippuu siitä kuinka kovina nännit nöpöttävät.

AI nekin tuntuu halatessa tai tanniessa?  Enpä ole ajatellutkaan.... 

Vierailija
19/71 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen menee itse ihan lähelle kiinni mieheen, niin kyllä itse ainakin tuntee kuinka isot rinnat vastautuvat miehen rintakehään. Luulisi myös miehen tuntevan tämän?

Vierailija
20/71 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen menee itse ihan lähelle kiinni mieheen, niin kyllä itse ainakin tuntee kuinka isot rinnat vastautuvat miehen rintakehään. Luulisi myös miehen tuntevan tämän?

Todellakin tuntee..ei tarvi kun vähän tissin hipaista johonkin niin se huomataan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan