Miltä naisen rinnat tuntuvat tanssiessa lähekkäin
Miltä naisen rinnat tuntuvat tanssiessa ihan lähekkäin miehen mielestä?Tuntuuko rintojen koko yms?
Kommentit (71)
Naiset monesti tanssivat miehen käden varassa hiukan takakenossa, niin rinnoilla on enemmän tilaa. Minut on muutaman kerran isketty siten että nainen painaituu kiinni, uskomaton tunne kun tuntuu että nainen kiinni kuin liima, ertyisesti lantion seutu tuntuu kuin iholla. Tälläisessä tilanteessa on vain miehen velvollisuus selvittää missä voimme olla ihan kahdestaan. Monesti asian on jo nainen järjestänyt. Siispä snne...
Mäkin usein mietin että tuntuuko tissit kun tanssii tai halaa. Mulla on isot tissit 85F, ja joskus oon epävarma että voinko halata tiukasti ja painautua kiinni niin kuin mulla usein on tapana, vai tulkitaanko se lähentelyksi.
Ihan hyvältä jos on tarpeeksi isot ja kiinteät.
Enole koskaan edes ajatellut, että sekin voi olla kiihottavaa kun tiukasti halatessa mies "saa" kosketuksen naisen rintoihin.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin usein mietin että tuntuuko tissit kun tanssii tai halaa. Mulla on isot tissit 85F, ja joskus oon epävarma että voinko halata tiukasti ja painautua kiinni niin kuin mulla usein on tapana, vai tulkitaanko se lähentelyksi.
Tulkitaan miksi tulkitaan, mutta ei siitä ainakaan pahastuta.
Eipä halatessa ainakaan tissit paljoa tunnu. Pehmeältä omaa rintakehää vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minä tykkäisin jos mua noin halattaisi..ei todellakaan mitään mitään lähentelyä..
Vierailija kirjoitti:
Enole koskaan edes ajatellut, että sekin voi olla kiihottavaa kun tiukasti halatessa mies "saa" kosketuksen naisen rintoihin.
On se..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se..
Kyllä ja esim. siitä syystä lähetyssaarnaaja on niin ihanaa, koska saan olla oma rintakehä tyttöystävän rintoja vasten.
Se tuntuu naisena ihanalle, kun mies pitää ihan lähellä sekä tanssiessa että myös halatessa.
Vierailija kirjoitti:
Isot tissit tuntuvat hyvältä
Vierailija kirjoitti:
Ei tulkita lähentelyksi mutta hyvältähän ne luonnollisesti tuntuvat
M42
Vierailija kirjoitti:
Jos isot rinnat tuntuvat kiinteiltä niin niissä on silikonimöykyt. Isojen rintojen joissa ei ole silikonimöykkyjä ja kauniiden rintojen välinen ero on yksinomaan siinä että isoissa silikonittomissa rinnoissa on valtavasti läskiä, mutta kauniissa rinnoissa ei ole valtavasti läskiä.
Seksikkäiltä tuntuvat aina, henkeäsalpaavuus riippuu siitä kuinka kovina nännit nöpöttävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos isot rinnat tuntuvat kiinteiltä niin niissä on silikonimöykyt. Isojen rintojen joissa ei ole silikonimöykkyjä ja kauniiden rintojen välinen ero on yksinomaan siinä että isoissa silikonittomissa rinnoissa on valtavasti läskiä, mutta kauniissa rinnoissa ei ole valtavasti läskiä.
Kyllä ne vaan liiveissä ollessa tuntuu kivan pehmeiltä..ja muutenkin
Kyllähän isot rinnat tuntuu rintakehää vasten aivan selkeästi ja pehmeästi
Vierailija kirjoitti:
Seksikkäiltä tuntuvat aina, henkeäsalpaavuus riippuu siitä kuinka kovina nännit nöpöttävät.
AI nekin tuntuu halatessa tai tanniessa? Enpä ole ajatellutkaan....
Jos nainen menee itse ihan lähelle kiinni mieheen, niin kyllä itse ainakin tuntee kuinka isot rinnat vastautuvat miehen rintakehään. Luulisi myös miehen tuntevan tämän?
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen menee itse ihan lähelle kiinni mieheen, niin kyllä itse ainakin tuntee kuinka isot rinnat vastautuvat miehen rintakehään. Luulisi myös miehen tuntevan tämän?
Todellakin tuntee..ei tarvi kun vähän tissin hipaista johonkin niin se huomataan..
Tuntuu pehmeältä ja kivalta..mielellään ottaa osumaa niistä