Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nuorilla naisilla +100 kumppania normi?

Vierailija
21.10.2022 |

Väestöliiton tutkimuksissa aina sanotaan, että suomalaisilla naisilla, nuoremmillakin mediaani kymmenkunta seksikumppania elämän aikana. On kuitenkin paljon näitä, joilla yli 100. Joku ei nyt täsmää. Onko naisilla oikeasti nykyisin monta kymmentä/sataa miestä kokeiltuna?

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo normi ole. Tälläkin foorumilla monet naiset kertovat seksittömästä elämästään joko omasta halustaan tai jonkin syyn takia.

Vierailija
42/96 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanovat, ettei järvi soutamalla kulu...

Mutta kuitenkin onnittelen itseäni siitä, että olen jo keski-iässä eikä vaimoni elänyt nykynuorten aikaa.

Voi miesraukkaa, osasimme me ennenkin, sekä miehet, että naiset. Sulle pikkukikkeliselle hölmölle ei vain parane kertoa, menee sinulta itsetunto maanrakoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella naisella tulee olla elämänsä aikana vain yksi seksikumppani, nimittäin oma aviomies, jonka kanssa hän rakastelee aina kun mies haluaa ja jolle hän menettää hääyönä neitsyytensä.

Vierailija
44/96 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30: "Voi olla pelottavaa sanoa ei jollekin tuntemattomalle."

Mitä tarkoitat tällä?

Että on todella huonosti tultu arvioitua mitä sen miehen päässä liikkuu ja kuinka mukava tyyppi on kyseessä kun on treffeillä johonkin kahden kesken edennyt. Että kun luulisi normaalin ihmisen omaavan normaalisti tilannetajua ja olevan ihan "ok, sinä selvästi haluat pois" niin huomaakin siinä sitten että ei mies ollenkaan ajattele niin vaan haluaa seksiä juuri nyt ja voimasuhteet on niinkuin mopolla ja rekalla...

Vierailija
45/96 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma lukuni on 4. En kuulu mihinkään uskontokuntaan, olen opiskelija ja eilenkin olin baarissa.

N26

Piä se, kukaan mies ei arvosta naista jonka haarat aukeaa vähän liiankin helposti.

Eivät arvosta, mutta itse ovat vonkaamassa ihan jokaista. Miehet voisivat alkaa pitää huolta omasta moraalistaan.

Vierailija
46/96 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

55v, 2 kumppania. Mutta kyllä sitä ennenkin joillain oli useampia, riippuu aina henkilöstä. Kymmenluvuissa kyllä useimmiten vvarmaan pysyttiin.

Vierailija
47/96 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jonkun seksikumppaneiden määrä pitäisi olla asia, joka jaetaan koko kansalle? Aikamoista järjenköyhyyttä.

Vierailija
48/96 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma lukuni on 4. En kuulu mihinkään uskontokuntaan, olen opiskelija ja eilenkin olin baarissa.

N26

Piä se, kukaan mies ei arvosta naista jonka haarat aukeaa vähän liiankin helposti.

Jännä juttu, kuitenkin ne miehet on kautta Suomen baareissa etsimässä yhden illan seuraa ja nimenomaan naimisissa olevat miehet.

Baarimikkona olen tehnyt töitä26 v, joten asiasta jotain tiedän.

Vierailija
49/96 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Jännä juttu, kuitenkin ne miehet on kautta Suomen baareissa etsimässä yhden illan seuraa ja nimenomaan naimisissa olevat miehet.

Panosuhde ja parisuhde takoittavat miehillä vähän eri asioita jos et sattunut tietämään.

Vierailija
50/96 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Eivät arvosta, mutta itse ovat vonkaamassa ihan jokaista. Miehet voisivat alkaa pitää huolta omasta moraalistaan.

Ai niin kuin : MGTOW

Vierailija
51/96 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Ja meinaat että näiden vaimot on jotain nunnia?

Vierailija
52/96 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei varmaan niiiiiiin harvinaistakaan ole. Mullakin, suht nuorena, alle 30 v naisena on jotakin päälle 20, alle 30, seksikumppania ollut vaikka olen ollut uskollisesti parisuhteessa noin 10 v. Mutta jotenkin noita on tullut joinain aikoina aika kasa maattua, ei niitä muuten olisi niin paljon. Ihan ekat tuli täysi-ikäistyttyäni eli oli joku poikaystävä jonkin aikaa (ensirakkaus...) ja kun se petti ja jätti niin nuorena ja tyhmänä oli kiire etsiä uutta ja painelin useamman kerran sänkyyn jostain baarista tai kaverin bileistä. Sellaisia hyvin turhia ja mitään sanomattomia seksikokemuksia lähinnä. Siinäkin yhdessä, missä olisi ollut mitään ideaa ja enemmän tunnetta, ei menty seksiin asti kun aamulla oli morkkis eikä edes kehdannut moikata enää... Eli vain huonoa seksiä siihen asti jonkun reilu 10 miehen kanssa ehkä vuodessa. Sitten löysin mieheni ja hänen kanssaan monta vuotta kunnes ero. Erottuani muutama huti tinderissä mutta kun miesten kanssa on vähän niinkin, että joskus helpoiten pääsee eroon suostumalla seksiin. Voi olla pelottavaa sanoa ei jollekin tuntemattomalle. No mitähän noita tuli, ehkä 10-15 miehen kanssa seksiä vähän enemmän tai hyvin vähän. Vain yksi oikea ihastus, mutta meni puihin. Näin sitten kymmeniä seksikokemuksia rikkaampana olisin oikeastaan ihan tyytyväinen jos listassa olisi vain kaksi nimeä :/ nyt olen ollut taas mieheni kanssa viitisen vuotta, ei ole muita ollut. On myös alkanut olla enemmän harkintaa ja parempi stressinsietokyky, etten ole koko ajan ottamassa jalat alleni ihan pienistä vaan on saatu rakennettua paljon parempaa. Mut kuitenkin, luulen että minunlaisiani nuoria naisia on jonkin verran kyllä. Ja huonoa seksiä tarjolla paljon enemmän kuin hyvää. Jos jollain on kymmeniä tai satoja kumppaneita niin yleensähän seassa saattaa olla aika monta, mitä ei mitenkään kaiholla muistele.

Hyi. en pystynyt edes lukemaan loppuu

Vierailija
53/96 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voisi olla 100, kun kuulemma naiset kelpuuttavat vain parhaista parhaimmat (eli lentäjä-lääkärit laatikkoleualla), eikä sellaisia ole ainakaan Suomessa sataa yksilöä. 

Vierailija
54/96 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun joku parikymppinen kertoo mitä muut eivät tiedä seksistä. :D

6 kumppania, toistatuhatta seksikertaa, en kuvittele keksineeni touhua.

Vierailija
55/96 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei varmaan niiiiiiin harvinaistakaan ole. Mullakin, suht nuorena, alle 30 v naisena on jotakin päälle 20, alle 30, seksikumppania ollut vaikka olen ollut uskollisesti parisuhteessa noin 10 v. Mutta jotenkin noita on tullut joinain aikoina aika kasa maattua, ei niitä muuten olisi niin paljon. Ihan ekat tuli täysi-ikäistyttyäni eli oli joku poikaystävä jonkin aikaa (ensirakkaus...) ja kun se petti ja jätti niin nuorena ja tyhmänä oli kiire etsiä uutta ja painelin useamman kerran sänkyyn jostain baarista tai kaverin bileistä. Sellaisia hyvin turhia ja mitään sanomattomia seksikokemuksia lähinnä. Siinäkin yhdessä, missä olisi ollut mitään ideaa ja enemmän tunnetta, ei menty seksiin asti kun aamulla oli morkkis eikä edes kehdannut moikata enää... Eli vain huonoa seksiä siihen asti jonkun reilu 10 miehen kanssa ehkä vuodessa. Sitten löysin mieheni ja hänen kanssaan monta vuotta kunnes ero. Erottuani muutama huti tinderissä mutta kun miesten kanssa on vähän niinkin, että joskus helpoiten pääsee eroon suostumalla seksiin. Voi olla pelottavaa sanoa ei jollekin tuntemattomalle. No mitähän noita tuli, ehkä 10-15 miehen kanssa seksiä vähän enemmän tai hyvin vähän. Vain yksi oikea ihastus, mutta meni puihin. Näin sitten kymmeniä seksikokemuksia rikkaampana olisin oikeastaan ihan tyytyväinen jos listassa olisi vain kaksi nimeä :/ nyt olen ollut taas mieheni kanssa viitisen vuotta, ei ole muita ollut. On myös alkanut olla enemmän harkintaa ja parempi stressinsietokyky, etten ole koko ajan ottamassa jalat alleni ihan pienistä vaan on saatu rakennettua paljon parempaa. Mut kuitenkin, luulen että minunlaisiani nuoria naisia on jonkin verran kyllä. Ja huonoa seksiä tarjolla paljon enemmän kuin hyvää. Jos jollain on kymmeniä tai satoja kumppaneita niin yleensähän seassa saattaa olla aika monta, mitä ei mitenkään kaiholla muistele.

Hyi. en pystynyt edes lukemaan loppuu

Tuo edellinen oli ihan selvästi miehen kirjoittama sepustus. 

Vierailija
56/96 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä musta tuntuu vähän omituiselta nää just ja just parikymppiset pikkuritsat jotka on keksiny kevytkenkäisyyden addiktiokseen ja jotka on valmiita valistaan muita ja kertoon mitä pitää ja miten kuuluis, ihan kun koko kylän polkupyörissä ois jotain uutta tai hienoa.

Vierailija
57/96 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän se jotain kielii jos nainen on ollut enemmän kuin 10 kanssa... Pystyisitkö ottamaan näitä kumppaniksesi kun tiedät että saattaa aueta kelle vaan selän takanakin... Minä en. 

Olen 31v komea mies, mulla 3 ja kaikki ihan kunnon juttuja eikä mitään yhen illan juttuja. 

Hävetkää. 

Vierailija
58/96 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yleistä.

Yleensä noilla "yli 100 seksikumppania" ihmisillä on jotain mielenterveys ongelmia jotka ajavat tuollaiseen jatkuvaan uusien seksikumppanien haalimiseen.

Vierailija
59/96 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä nykynuorista, mutta itsellä meni 100 rikki 28 vuotiaana ja nyt on saldo jo huomattavasti suurempi.

N56 ja +500 eri miestä.

Vierailija
60/96 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllähän se jotain kielii jos nainen on ollut enemmän kuin 10 kanssa... Pystyisitkö ottamaan näitä kumppaniksesi kun tiedät että saattaa aueta kelle vaan selän takanakin... Minä en. 

Olen 31v komea mies, mulla 3 ja kaikki ihan kunnon juttuja eikä mitään yhen illan juttuja. 

Hävetkää. 

Juuri näi.. Kyllähän he varmaan menevät yhen illan jutuista, mutta en ikinä ottaisi kumppaniksi. yäk

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän