Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nuorilla naisilla +100 kumppania normi?

Vierailija
21.10.2022 |

Väestöliiton tutkimuksissa aina sanotaan, että suomalaisilla naisilla, nuoremmillakin mediaani kymmenkunta seksikumppania elämän aikana. On kuitenkin paljon näitä, joilla yli 100. Joku ei nyt täsmää. Onko naisilla oikeasti nykyisin monta kymmentä/sataa miestä kokeiltuna?

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei varmaan niiiiiiin harvinaistakaan ole. Mullakin, suht nuorena, alle 30 v naisena on jotakin päälle 20, alle 30, seksikumppania ollut vaikka olen ollut uskollisesti parisuhteessa noin 10 v. Mutta jotenkin noita on tullut joinain aikoina aika kasa maattua, ei niitä muuten olisi niin paljon. Ihan ekat tuli täysi-ikäistyttyäni eli oli joku poikaystävä jonkin aikaa (ensirakkaus...) ja kun se petti ja jätti niin nuorena ja tyhmänä oli kiire etsiä uutta ja painelin useamman kerran sänkyyn jostain baarista tai kaverin bileistä. Sellaisia hyvin turhia ja mitään sanomattomia seksikokemuksia lähinnä. Siinäkin yhdessä, missä olisi ollut mitään ideaa ja enemmän tunnetta, ei menty seksiin asti kun aamulla oli morkkis eikä edes kehdannut moikata enää... Eli vain huonoa seksiä siihen asti jonkun reilu 10 miehen kanssa ehkä vuodessa. Sitten löysin mieheni ja hänen kanssaan monta vuotta kunnes ero. Erottuani muutama huti tinderissä mutta kun miesten kanssa on vähän niinkin, että joskus helpoiten pääsee eroon suostumalla seksiin. Voi olla pelottavaa sanoa ei jollekin tuntemattomalle. No mitähän noita tuli, ehkä 10-15 miehen kanssa seksiä vähän enemmän tai hyvin vähän. Vain yksi oikea ihastus, mutta meni puihin. Näin sitten kymmeniä seksikokemuksia rikkaampana olisin oikeastaan ihan tyytyväinen jos listassa olisi vain kaksi nimeä :/ nyt olen ollut taas mieheni kanssa viitisen vuotta, ei ole muita ollut. On myös alkanut olla enemmän harkintaa ja parempi stressinsietokyky, etten ole koko ajan ottamassa jalat alleni ihan pienistä vaan on saatu rakennettua paljon parempaa. Mut kuitenkin, luulen että minunlaisiani nuoria naisia on jonkin verran kyllä. Ja huonoa seksiä tarjolla paljon enemmän kuin hyvää. Jos jollain on kymmeniä tai satoja kumppaneita niin yleensähän seassa saattaa olla aika monta, mitä ei mitenkään kaiholla muistele.

Hyi. en pystynyt edes lukemaan loppuu

Tuo edellinen oli ihan selvästi miehen kirjoittama sepustus. 

No ei kyllä ollut. Mutta se kyllä oikeasti kiinnostaisi, että onko muille sitten jotenkin helppoa tai ongelmatonta sanoa itseään isommalle ukolle, että lähdet nyt korsto kotiis siitä. Oon nimittäin miettinyt, yhden kerran mut on rais kattu teininä ja se on kyllä sillälailla jäänyt ihan käsittelemättä kun on niin vastenmielistä ajatella. Että on varmaan trauma siinä mielessä kun en tahdo edes ajatella. Mulle se on kyllä ainakin ihan mahottoman vaikeaa sanoa vastaan vaan mieluummin oon kärsinyt sen hetken huonoa seksiä kun on päästänyt jonkun urpon liian lähelle ja huomaa, että ei kyllä huvittaiskaan katsoa yhtään tätä tyyppiä. Mutta helpompi on ollut antaa miehelle mitä se haluaa ja olla näkemättä sitten. Pelottanut ajatus, että jos tuleekin tappelu asiasta. 

Vierailija
62/96 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On on. Kyllä vehkeitä nykyään uitellaan ihan samaan tahtiin kuin hippien aikaan. Rojut ränniin ja eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voisi olla 100, kun kuulemma naiset kelpuuttavat vain parhaista parhaimmat (eli lentäjä-lääkärit laatikkoleualla), eikä sellaisia ole ainakaan Suomessa sataa yksilöä. 

Helposti jos käy pelkästään lääkäri tai lentokapteeni laatikkoleualla.

Vierailija
64/96 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On todella paljon eikä ole normaalia. Itse en ole enää nuori kun ikää 43v. Petikumppaneita 34 joista viimeisimmän kanssa olen ollut parisuhteessa jo 10 vuotta. 

Eli 33 vuotiaana olit ratsastanut jo 33 miehellä? Menikö 2 vuodessa?

Jos hän on ollut sinkku niin kaksi kertaa seksiä vuodessa?

Vierailija
65/96 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä musta tuntuu vähän omituiselta nää just ja just parikymppiset pikkuritsat jotka on keksiny kevytkenkäisyyden addiktiokseen ja jotka on valmiita valistaan muita ja kertoon mitä pitää ja miten kuuluis, ihan kun koko kylän polkupyörissä ois jotain uutta tai hienoa.

Ateistin iloja kun 80% ei usko jumalaan. Odotan milloin rakkaus teema siirtyy eläimiin.

Vierailija
66/96 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllähän se jotain kielii jos nainen on ollut enemmän kuin 10 kanssa... Pystyisitkö ottamaan näitä kumppaniksesi kun tiedät että saattaa aueta kelle vaan selän takanakin... Minä en. 

Olen 31v komea mies, mulla 3 ja kaikki ihan kunnon juttuja eikä mitään yhen illan juttuja. 

Hävetkää. 

Juuri näi.. Kyllähän he varmaan menevät yhen illan jutuista, mutta en ikinä ottaisi kumppaniksi. yäk

Juuri näin. Muista sinäkin hävetä.

Vierailija
67/96 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On on. Kyllä vehkeitä nykyään uitellaan ihan samaan tahtiin kuin hippien aikaan. Rojut ränniin ja eteenpäin.

No silloinhan se alkoi kun seksuaalimoraalinvallankumous tapahtui.

Vierailija
68/96 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On todella paljon eikä ole normaalia. Itse en ole enää nuori kun ikää 43v. Petikumppaneita 34 joista viimeisimmän kanssa olen ollut parisuhteessa jo 10 vuotta. 

Eli 33 vuotiaana olit ratsastanut jo 33 miehellä? Menikö 2 vuodessa?

Jos hän on ollut sinkku niin kaksi kertaa seksiä vuodessa?

Juuri näin.

Vierailija
69/96 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma lukuni on 4. En kuulu mihinkään uskontokuntaan, olen opiskelija ja eilenkin olin baarissa.

N26

Piä se, kukaan mies ei arvosta naista jonka haarat aukeaa vähän liiankin helposti.

Eivät arvosta, mutta itse ovat vonkaamassa ihan jokaista. Miehet voisivat alkaa pitää huolta omasta moraalistaan.

Ai niin kuin : MGTOW

Sillä nyt ei ole väliä, millä kirjainyhdistelmillä itseänne kutsutte.

Vierailija
70/96 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon jutun naisella nämä seksikokemukset olivat kolmen vuoden ajalta, eli melkein uusi mies joka viikko-tahtiin. Ei todellakaan ole normaalia.

Vierailija
71/96 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on tasan 1 ja olen 30v. Noin samanikäisten kavereideni luvut ovat: 1, 0, 1, 2, 100+, 100+, 100+, 1... siinä läheisimmät joista varma tieto. Eli todella suuri on vaihtelu! :D ei tosiaankaan niin että kaikilla noin 10..

Vierailija
72/96 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on tasan 1 ja olen 30v. Noin samanikäisten kavereideni luvut ovat: 1, 0, 1, 2, 100+, 100+, 100+, 1... siinä läheisimmät joista varma tieto. Eli todella suuri on vaihtelu! :D ei tosiaankaan niin että kaikilla noin 10..

Aika erilaisia kavereita sulla, yhdellä 0, toisella satoja... miten nuo 0 ja 100+ tyypit eroavat muuten toisistaan? Ovatko ihan samassa kaveripiirissä?

Vierailija
73/96 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos panee kevyesti satoja tyyppejä ja se on mielestään hauskaa, miksei ota siitä maksua, sehän olis kiva sivutulon lähde.

Vierailija
74/96 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei varmaan niiiiiiin harvinaistakaan ole. Mullakin, suht nuorena, alle 30 v naisena on jotakin päälle 20, alle 30, seksikumppania ollut vaikka olen ollut uskollisesti parisuhteessa noin 10 v. Mutta jotenkin noita on tullut joinain aikoina aika kasa maattua, ei niitä muuten olisi niin paljon. Ihan ekat tuli täysi-ikäistyttyäni eli oli joku poikaystävä jonkin aikaa (ensirakkaus...) ja kun se petti ja jätti niin nuorena ja tyhmänä oli kiire etsiä uutta ja painelin useamman kerran sänkyyn jostain baarista tai kaverin bileistä. Sellaisia hyvin turhia ja mitään sanomattomia seksikokemuksia lähinnä. Siinäkin yhdessä, missä olisi ollut mitään ideaa ja enemmän tunnetta, ei menty seksiin asti kun aamulla oli morkkis eikä edes kehdannut moikata enää... Eli vain huonoa seksiä siihen asti jonkun reilu 10 miehen kanssa ehkä vuodessa. Sitten löysin mieheni ja hänen kanssaan monta vuotta kunnes ero. Erottuani muutama huti tinderissä mutta kun miesten kanssa on vähän niinkin, että joskus helpoiten pääsee eroon suostumalla seksiin. Voi olla pelottavaa sanoa ei jollekin tuntemattomalle. No mitähän noita tuli, ehkä 10-15 miehen kanssa seksiä vähän enemmän tai hyvin vähän. Vain yksi oikea ihastus, mutta meni puihin. Näin sitten kymmeniä seksikokemuksia rikkaampana olisin oikeastaan ihan tyytyväinen jos listassa olisi vain kaksi nimeä :/ nyt olen ollut taas mieheni kanssa viitisen vuotta, ei ole muita ollut. On myös alkanut olla enemmän harkintaa ja parempi stressinsietokyky, etten ole koko ajan ottamassa jalat alleni ihan pienistä vaan on saatu rakennettua paljon parempaa. Mut kuitenkin, luulen että minunlaisiani nuoria naisia on jonkin verran kyllä. Ja huonoa seksiä tarjolla paljon enemmän kuin hyvää. Jos jollain on kymmeniä tai satoja kumppaneita niin yleensähän seassa saattaa olla aika monta, mitä ei mitenkään kaiholla muistele.

No ei kyllä ollut. Mutta se kyllä oikeasti kiinnostaisi, että onko muille sitten jotenkin helppoa tai ongelmatonta sanoa itseään isommalle ukolle, että lähdet nyt korsto kotiis siitä. Oon nimittäin miettinyt, yhden kerran mut on rais kattu teininä ja se on kyllä sillälailla jäänyt ihan käsittelemättä kun on niin vastenmielistä ajatella. Että on varmaan trauma siinä mielessä kun en tahdo edes ajatella. Mulle se on kyllä ainakin ihan mahottoman vaikeaa sanoa vastaan vaan mieluummin oon kärsinyt sen hetken huonoa seksiä kun on päästänyt jonkun urpon liian lähelle ja huomaa, että ei kyllä huvittaiskaan katsoa yhtään tätä tyyppiä. Mutta helpompi on ollut antaa miehelle mitä se haluaa ja olla näkemättä sitten. Pelottanut ajatus, että jos tuleekin tappelu asiasta. 

Tämä tarina oli todella ikävä kuulla. Tunnut ajautuvat liian usein tilanteisiin, joissa suostut seksiin vain siksi, ettei tapahdu jotain pahempaa. Sinun pitäisi kyllä muuttaa omaakin käytöstä ja arvostaa itseäsi enemmän, jottei noin kävisi. Kauhistuttaa ajatella, että vietät aikaasi tuollaisten miesten kanssa. Kunnollisiakin on, eikä vain niitä, jotka käyvät päälle, jos et suostu seksiin. En tiedä sitten, haetko koko ajan hyväksyntää miehiltä vai mikä oikein on jutun juoni. 

Vierailija
75/96 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika erilaisia kavereita sulla, yhdellä 0, toisella satoja... miten nuo 0 ja 100+ tyypit eroavat muuten toisistaan? Ovatko ihan samassa kaveripiirissä?

Onko toi 0 ruma hissukka vai ainoastaan kunniallinen?

Vierailija
76/96 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos panee kevyesti satoja tyyppejä ja se on mielestään hauskaa, miksei ota siitä maksua, sehän olis kiva sivutulon lähde.

Koska se olisi oman arvot tuntemista. Bisnes on bisnestä kun taas oma itsekäs tarve on itsekästä.

Vierailija
77/96 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia, kaukana siitä. Seksiä 100 eri miehen kanssa muutaman vuoden aikajänteellä kertoo kyllä todella vakavista tunne-elämän ongelmista.

Vierailija
78/96 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä tarina oli todella ikävä kuulla. Tunnut ajautuvat liian usein tilanteisiin, joissa suostut seksiin vain siksi, ettei tapahdu jotain pahempaa. Sinun pitäisi kyllä muuttaa omaakin käytöstä ja arvostaa itseäsi enemmän, jottei noin kävisi. Kauhistuttaa ajatella, että vietät aikaasi tuollaisten miesten kanssa. Kunnollisiakin on, eikä vain niitä, jotka käyvät päälle, jos et suostu seksiin. En tiedä sitten, haetko koko ajan hyväksyntää miehiltä vai mikä oikein on jutun juoni. 

En onneksi ole ajautunut noihin tilanteisiin moneen vuoteen ja ehkä nyt oppinutkin jotain. Että millaisia tilanteita on osattava välttää paremmin, puolieni pitäminen on ollut liian vaikeaa kyllä miesten kanssa. Olen yleensä aika ulospäinsuuntautunut ja sinkkuna erityisesti hakeutunut vaan ulos ja ihmisten sekaan tapahtumiin ja kavereiden kanssa, törmäileehän niissä aina miehiinkin. Tinderiä testasin ja roikuin siellä muistaakseni sen muutaman kuukauden todetakseni että yäk. Ei varmaan paljon normaalit miehet ole tinderissä... mutta olisi tosiaan pitänyt osata olla varovaisempi ja luulen kyllä, että osaan sen jatkossa.

Vierailija
79/96 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on viehättävä, tykkää panna ja saa vielä orkkuja nussimalla, ei tuohon sataseen ihan tolkuttoman kauan mene. Seuraa saa helposti ja sinkkuna on runsaasti vapaa-aikaa. Oma satanen meni rikki vasta 28 -vuotiaana.

Vierailija
80/96 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on viehättävä, tykkää panna ja saa vielä orkkuja nussimalla, ei tuohon sataseen ihan tolkuttoman kauan mene. Seuraa saa helposti ja sinkkuna on runsaasti vapaa-aikaa. Oma satanen meni rikki vasta 28 -vuotiaana.

Siin ne naiset jotka eivät saa orkkuja "nussimalla" , eivät sitten saa seksiseuraakaanko? Aika outo ajatus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme