Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nuorilla naisilla +100 kumppania normi?

Vierailija
21.10.2022 |

Väestöliiton tutkimuksissa aina sanotaan, että suomalaisilla naisilla, nuoremmillakin mediaani kymmenkunta seksikumppania elämän aikana. On kuitenkin paljon näitä, joilla yli 100. Joku ei nyt täsmää. Onko naisilla oikeasti nykyisin monta kymmentä/sataa miestä kokeiltuna?

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on viehättävä, tykkää panna ja saa vielä orkkuja nussimalla, ei tuohon sataseen ihan tolkuttoman kauan mene. Seuraa saa helposti ja sinkkuna on runsaasti vapaa-aikaa. Oma satanen meni rikki vasta 28 -vuotiaana.

Jos on viehättävä, tykkää panna ja saada orkkuja niin miksi pitää vaihtaa seksikumppania noin usein jos kerran seksistä nauttii ja se on hyvää? Kai saman kumppanin kanssa voisi saada useammankin orkun.

Vierailija
82/96 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllähän se jotain kielii jos nainen on ollut enemmän kuin 10 kanssa... Pystyisitkö ottamaan näitä kumppaniksesi kun tiedät että saattaa aueta kelle vaan selän takanakin... Minä en. 

Olen 31v komea mies, mulla 3 ja kaikki ihan kunnon juttuja eikä mitään yhen illan juttuja. 

Hävetkää. 

Juuri näi.. Kyllähän he varmaan menevät yhen illan jutuista, mutta en ikinä ottaisi kumppaniksi. yäk

Siis itse harrastat yhden illan juttuja ja halveksit naista joka sellaisra tekee? Oletko oikeasti noin tyhmä? Sinä teet itse juuri samaa eli et ole tarkka munastasi ja luulet että voi halveksia naisia joille sitä helppomunaasi jaat.

En ikinä ymmärrä tätä miesten käsittänätöntä kaksinaismoralismia. Se on aivan itkettäväm naurettavaa ja noloa. Muutenkin miehillä itsellään ei ole mitään moraalia ei seksiasioissa eikä missään eikä mitään kunniaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllähän se jotain kielii jos nainen on ollut enemmän kuin 10 kanssa... Pystyisitkö ottamaan näitä kumppaniksesi kun tiedät että saattaa aueta kelle vaan selän takanakin... Minä en. 

Olen 31v komea mies, mulla 3 ja kaikki ihan kunnon juttuja eikä mitään yhen illan juttuja. 

Hävetkää. 

No eipä ole kummonen itsetunto 'komealla' miehellä.

Saattaa aueta kelle vaan selän takanakin? Eli itse olet höylännyt pitempiä aikoja kolmen eri naisen kanssa mutta epäilisit naisen puuhaavan selkäsi takana kenen vaan kanssa jos naisella on ollut enemmän kuin 10 kumppania? Et ole tosissasi? Olet ilmeisesti joko vaatimattomasti varusteltu tai muuten vain huono sängyssä.

Vierailija
84/96 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on viehättävä, tykkää panna ja saa vielä orkkuja nussimalla, ei tuohon sataseen ihan tolkuttoman kauan mene. Seuraa saa helposti ja sinkkuna on runsaasti vapaa-aikaa. Oma satanen meni rikki vasta 28 -vuotiaana.

Jos on viehättävä, tykkää panna ja saada orkkuja niin miksi pitää vaihtaa seksikumppania noin usein jos kerran seksistä nauttii ja se on hyvää? Kai saman kumppanin kanssa voisi saada useammankin orkun.

Jos on kova riitelemään lisäksi, ei saa seksiä samojen ihmisten kanssa pitkään.

Vierailija
85/96 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siin ne naiset jotka eivät saa orkkuja "nussimalla" , eivät sitten saa seksiseuraakaanko? Aika outo ajatus.

Ne naiset, jotka eivät ole viehättäviä tai saa orkkuja nussimalla, eivät tietenkään saa tai tule harrastaneeksi seksiä, joten seksikumppaneiden määrä ei kasva. Outoa ei ole muu kuin se jos ei ymmärrä syy-yhteyttä.

Vierailija
86/96 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siin ne naiset jotka eivät saa orkkuja "nussimalla" , eivät sitten saa seksiseuraakaanko? Aika outo ajatus.

Ne naiset, jotka eivät ole viehättäviä tai saa orkkuja nussimalla, eivät tietenkään saa tai tule harrastaneeksi seksiä, joten seksikumppaneiden määrä ei kasva. Outoa ei ole muu kuin se jos ei ymmärrä syy-yhteyttä.

Ei kai seksi ole pelkkiä orkkuja? Todella iso osa naisista harrastaa seksiä vaikkei saa siinä orkkuja. Yhdenillan jutuissa 1/20 naisesta saa orkun, joten todennäköisesti niitä lyhyempiä seksisuhteitakin harrastaa moni, moni sellainenkin nainen, joka ei oikeasti mitään orkkuja saa. Näytteleminen on tietysti paljon yleisempää. Eri

Vierailija
87/96 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen luullut viime aikohin asti, että itselläni on hävettävä määrä, 17, mitä pidin (ja pidän edelleen) todella paljona. Olen kohta eläkeiässä, eli takana on ne vuodet. Arvostan suuresti ihmisiä, joille toinen ihminen ei ole missään nimessä kertakäyttökulttuuria!

Vierailija
88/96 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 on vasta lämmittelyä. Sitten, kun 19v pimatsulla alkaa olemaan 200 kyr pää nsituna, niin voi tulla tänne huuteleen.

Vierailija
89/96 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset opetettu häpeämän milloin mitäkin, ainakin omaa seksuaalisuuttaan. Ja miehille sallittua arvostella naisia miten haluavat. Miksei se jo käänny toisinpäin, kuten kuuluisi.

Vierailija
90/96 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tavatonta, joskaan ei kovin yleistäkään ole, että nuorella naisella on ollut +100 seksikumppania. Nainen on vain ollut seksuaalisesti hyvin aktiivinen, vapaamielinen ja/tai hakenut hyväksyntää seksin kautta.

Vierailija
91/96 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi  näitä yhä vaan erotellaan nainen /mies akselilla.

Vierailija
92/96 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset opetettu häpeämän milloin mitäkin, ainakin omaa seksuaalisuuttaan. Ja miehille sallittua arvostella naisia miten haluavat. Miksei se jo käänny toisinpäin, kuten kuuluisi.

Opetettu häpeämään? Eiköhän tässä 50 vuoden aikana olla päinvastoin opetettu olla häpeämättä mitään.

Vierailija
93/96 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo +100 nyt kovin mahdottomalta kuullosta edes nuoremmalle jos joka viikonloppu päätyy nussimaan. Itse olen jo keski-ikäinen mies 48v ja oon seksiä harrasranut 19v lähtien. Laskin just että oon pannut varmaan yli 400 naista ja ollur 4 kertaa yli 2v parisuhteessa sekä naimisissa 7v. Tällä linjalla jos menee jatkossakin niind 1000 naisen raja voi rikkoutua.

Vierailija
94/96 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oma asiansa, kuten kaikilla ihmisillä.

Vierailija
95/96 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos panee kevyesti satoja tyyppejä ja se on mielestään hauskaa, miksei ota siitä maksua, sehän olis kiva sivutulon lähde.

Moni mimmi ottaakin maksun, ne jotka suunnittelevat taloutta, pärjäävätkin aika hyvin.

Kun istuu pankin päällä, miksei hyödyntäisi?

Vierailija
96/96 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ksinkertaisesti samasta syystä kuin miehetkin, eli nautinnon takia. Miksi se ei kelpaa naisille syyksi, vaan pitää keksiä jotain muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän