Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, saunoisitteko tuntemattomien miesten kanssa alasti?

Vierailija
20.10.2022 |

Olettaen, että tilanne on siis täysin ei-seksuaalinen ja turvallinen kuten esim keski-eurooppalainen spa. Miehenä tuo olisi ok jos tilanne olisi toisinpäin ja olisikin naisia.

Kommentit (133)

Vierailija
121/133 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäsuosittu mielipide, mutta saunoisin. Olen todella sujut vartaloni ja alastomuuteni kanssa ja minussa on ekshibitionistin vikaa. Satun olemaan myös kaunis. Ei todellakaan haittaisi. Mutta tää osuukin nyt mun kinkyn kanssa täysin yksiin (siis pelkkä katselu) että sikäli. Mutta ihan muutenkin vaikka en olisikaan pervolla tuulella niin voisin sekasaunoa tai uida alasti tai vaihtaa vaatteet tai mitä nyt hyvänsä.

Miten suhtautuisit siihen jos joku mies selvästi vahingossa saisi seisokin? Eli yrittäisi piilottaa sitä.

Neutraalisti. Kunhan piilottelisi eikä esittelisi sitä. Jos ei tekisi elettäkään piilotellakseen niin poistuisin paikalta.

Vierailija
122/133 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäsuosittu mielipide, mutta saunoisin. Olen todella sujut vartaloni ja alastomuuteni kanssa ja minussa on ekshibitionistin vikaa. Satun olemaan myös kaunis. Ei todellakaan haittaisi. Mutta tää osuukin nyt mun kinkyn kanssa täysin yksiin (siis pelkkä katselu) että sikäli. Mutta ihan muutenkin vaikka en olisikaan pervolla tuulella niin voisin sekasaunoa tai uida alasti tai vaihtaa vaatteet tai mitä nyt hyvänsä.

Miten suhtautuisit siihen jos joku mies selvästi vahingossa saisi seisokin? Eli yrittäisi piilottaa sitä.

Neutraalisti. Kunhan piilottelisi eikä esittelisi sitä. Jos ei tekisi elettäkään piilotellakseen niin poistuisin paikalta.

Eli jos olisi normaali mies ja piilottelisi sitä ja käyttäytyisi asiallisesti asia olisi ok?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/133 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta, kun eihän kukaan sinne edes katso, niin ihan rauhassa saa seisotella, koska kukaan ei sitä edes huomaa.

Vierailija
124/133 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos olisi normaali mies ja piilottelisi sitä ja käyttäytyisi asiallisesti asia olisi ok?

No en minä itse mene sinne saunaan ketään muita tuijottelemaan joten jos hän ei siellä mitään numeroa itsestään tee eikä sivusilmällä mitenkään kummalliselta vaikuta niin enhän minä edes tietäisi että siellä on erektion piilottelu meneillään. Saunoisin ihan normaalisti. Saitko tarpeeksi kiihotusfantasiaa nyt tästä?

Vierailija
125/133 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta, kun eihän kukaan sinne edes katso, niin ihan rauhassa saa seisotella, koska kukaan ei sitä edes huomaa.

Nimenomaan ei siellä muita katsella, mutta kyllä peittelemätön erektio nyt sivusilmään ottaisi joten siksi kädet jotenkin luontevasti edessä ja/tai piilotteleva asento korjaisi tilanteen.

- lainaamasi

Vierailija
126/133 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havahduin aloituksen luettuani huomaamaan, että ei ole ehkä tervein paikka tappp aaa aikaa. tää palsta siis

Vierailija
127/133 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ne miehet siinä tilanteessa kuitenkaan malttaisi olla raiskaamatta niitä naisia, varsinkin jos naiset olisi siinä tilanteessa valmiiksi jo pillu paljaana eli ei tarvitsisi niiltä edes repiä vaatteita pois päältä.

No aika harva mies tuollaiseen alkaisi varisnki kun siellä on paljon muita

Vierailija
128/133 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ne miehet siinä tilanteessa kuitenkaan malttaisi olla raiskaamatta niitä naisia, varsinkin jos naiset olisi siinä tilanteessa valmiiksi jo pillu paljaana eli ei tarvitsisi niiltä edes repiä vaatteita pois päältä.

Niin ne paikalla olevat miehet yhdessä raiskaisivat ne naiset.

Ei siis kannata olla ensimmäinen nainen saunassa. Toisena saunojana on jo ihan turvallista.

Vierailija
129/133 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Havahduin aloituksen luettuani huomaamaan, että ei ole ehkä tervein paikka tappp aaa aikaa. tää palsta siis

Onnea, tähän tietoon havahtuminen on ensiaskel tervehtymisen tiellä. Yritän itsekin pysyä täältä mahdollisimman paljon pois mutta on vähän huono kausi meneillään just ja sen kyllä omassa olotilassa sitten huomaa kuinka täällä vaan olo pahenee. Tää on kuin joku auto-onnettomuus jonka näkeminen kuvottaa mutta ei voi olla katsomattakaan.

Vierailija
130/133 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ne paikalla olevat miehet yhdessä raiskaisivat ne naiset.

Ei siis kannata olla ensimmäinen nainen saunassa. Toisena saunojana on jo ihan turvallista.

Sä oot outo. Ei miehet oo tollaisia.

Vierailija
131/133 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksalainen / itävaltalainen sekasauna on ihan hauska kokemus. Eihän se estoisille tai itsensä häpeäjille sovi, mutta mitäs siitä, onpa enemmän tilaa meille muille.

Vierailija
132/133 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saksalainen / itävaltalainen sekasauna on ihan hauska kokemus. Eihän se estoisille tai itsensä häpeäjille sovi, mutta mitäs siitä, onpa enemmän tilaa meille muille.

Onko saksalaisilla ja itävaltalaisilla sitten jotain historiajuttuja vai mitä, ettei heidän välillään saunominen oikein sekaisin suju, vai mikä siinä on hauskaa?

Vierailija
133/133 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt naiset ainakaan missään tapauksessa ehdottako saunaa uimavaatteet päällä, jos olette itse estyneitä normaaliin saunomiseen sekaporukoissa. Ehkä pitäisi saunaan meikatakin, ja koristella ja tuoksuttaa saunat?

Pysykää illanvietoissa ynnä muissa saunasta poissa mieluummin pilaamasta toisten saunatunnelmaa. Mikään ei latista saunatunnelmaa niin paljon kuin se, että pitäisi uimapuku päällä istua siellä sievistellen, kun paikalla on joku, joka potee joko tissikateutta tai -häpeää.

Eikö sinusta ole outoa, että olet jotenkin noin hädissäsi ihan tuntemattomien ihmisten saunomisesta?

Minusta on outoa, että ajattelet minun olevan hädissäni mistään. Sikäli minua ottaa kyllä päähän minulle tuntemattomien ihmisten saunatavat, jos ne vaikuttavat minun saunomistapoihini.

No kyllä aikamoisen hädissäsi stressaat, että jos joku nainen nyt meneekin jossain saunaan uimapuku päällä. Mitähän pahaa mahtaa siinä universumille tapahtua, jos jossain nainen istuu saunassa uimapuku päällä? En ymmärrä sitäkään, mitä se sinuun vaikuttaa, jos vaikka jollakulla on sinun kanssasi samassa saunassa uikkarit päällä. Jos tuollaiset vaikuttaa omaan saunatunnelmaan noin paljon, kannattaa miettiä, mistä paha mieli kumpuaa.

Sinulta puuttuu selvästi kokemus, jossa joku satunnainen prinsessa ilmoittaa tosta vaan, että "nyt kun on sekasauna, se on sitten sellainen sauna, että kaikilta edellytetään uima-asua ja pyyhettä, eritysesti miehet huomio, että kaikki tuntevat olonsa tervetulleiksi." Erilliset saunavuorot ovat tietysti vääränlaista olettamista, ja tietäväthän monet naiset, että naistenvuoroilla saunassa on saa--tanan tylsää.

Porukalla sovitaan porukan säännöt.

Jännä, että mies on tietävinään, millaista naisten saunavuprolla on.

Porukalla sovitaan säännöt = femakkolehmin sanelee, mitä tehdään, ja jos joku sanoo vastaan, niin kyseessä on setämiehen hädissäänolo.

Jos sinä et saa suutasi auki niissä porukoissa, joissa saunot, asia ei ratkea muita haukkumalla. Jos annatte yhden ihmisen päättää saunomisistanne, se ei ole minun ongelmani, ja osoittaa aika munatonta käytöstä purkaa harmitusta tilanteesta haukkumalla jälkikäteen netissä, kun olisi siinä tilanteessa voinut olla asiallisesti eri mieltä.

Et selkeästi ymmärrä nykymaailmaa. Mies ei voi keskustella missään vieraassa tai puolivieraassakaan sekaporukassa siitä, että hänen mielestään saunominen ei ole saunomista vaatteet päällä. Se olisi täysin sopimatonta etuoikeutetussa asemassa olevan spleinaamista ja alistettujen ihmisten sortamista ja täyttä ymmärtämättömyyttä, miten miehinen alastomuus voi saunassa häiritä toista ja se, että asiasta edes joutuu keskustelemaan osoittaa pat riarkaatin valtapyrkimyksiä.

Mutta silti se on totuus: pyyhesaunat ovat saunomisen irvikuva, missä juuri kukaan suomalaisesta saunomisesta pitävä ei oikeastaan halua. Niinhän se vaan on, että jos sääntöjä ei saunomiselle ei ole, niin juuri kukaan ei sauno pyyhe päällä.

Miksi ei? Tuleeko pyyhe päällä liian kuuma? Kuumuus on se saunan pointtikin. Hikikään ei valuisi ikävästi. Taidankin alkaa saunoa tästedes pyyhe päällä.

Pyyhe toimii saunassa oikeastaan eristeenä, saunahatun tavoin. Se kastuu sekä ilmankosteudesta että hiestä märäksi rievuksi, joka hautoo ja estää kuuman ilman pääsyn suoraan iholle. Märkä pyyhe muuttuu pitkässä saunomisessa polttavaksi sieltä, mistä se ei ole koko ajan kosketuksissa ihon kanssa. Minusta saunassa hien kuuluukin valua.

Jos haluaa saunoa pyyhkeen kanssa, niin tarvitsisi kaksi pyyhettä: yhden saunomiseen ja toisen kuivaamiseen.

Kiitos tästä. Unohdin kokonaan saunahatun. Lähdenkin kauppaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä