Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, saunoisitteko tuntemattomien miesten kanssa alasti?

Vierailija
20.10.2022 |

Olettaen, että tilanne on siis täysin ei-seksuaalinen ja turvallinen kuten esim keski-eurooppalainen spa. Miehenä tuo olisi ok jos tilanne olisi toisinpäin ja olisikin naisia.

Kommentit (133)

Vierailija
41/133 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enkä naisten, tuntemattomien tai tuttujen.

Vierailija
42/133 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enkä naisten, tuntemattomien tai tuttujen.

Oikeastikko? Miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/133 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saunoisi. 

Saako kysyä miksi?

Vierailija
44/133 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Mielestäni saunomisessa on muutenkin kaikenlainen erotiikka hyvin kaukana niin mulle on ihan se ja sama ketä saunassa on.

Vierailija
45/133 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helposti. Mielestäni saunomisessa on muutenkin kaikenlainen erotiikka hyvin kaukana niin mulle on ihan se ja sama ketä saunassa on.

Mäkään en ymmärrä sitä että jotkut muka sanoo että se on eroottinen paikka. Olen mies ja voin sanoa ettei ole! Ap

Vierailija
46/133 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En ylipäätään välitä saunomisesta ja silloin harvoin kun sinne menen, kyseessä on nopea lämmittely, ei ajanvietto. Miksi pitäisi istua alasti vieraiden miesten kanssa saunassa? Mitä erityistä siinä tilanteessa on?

Vierailija
47/133 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. En ylipäätään välitä saunomisesta ja silloin harvoin kun sinne menen, kyseessä on nopea lämmittely, ei ajanvietto. Miksi pitäisi istua alasti vieraiden miesten kanssa saunassa? Mitä erityistä siinä tilanteessa on?

Ei siinä ole mitään erityistä mutta joissain maissa on vain yksi yhteinen sauna.

Vierailija
48/133 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku pervo kyselemässä tatti pystyssä tyhmiä...

Vierailija
49/133 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 80-90 lukujen taitteessa oli firmassa saunailtoja joissa oltiin rempseästi porukalla molemmat sukupuolet ja kalja virtasi..

Vierailija
50/133 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saunoisi. 

Saako kysyä miksi?

Miksi saunoisin? En minä tee muitakaan asioita tuntemattomien miesten kanssa, esimerkiksi en syö lounastani samassa pöydässä tuntemattomien kanssa. En nuku heidän kanssaan enkä lenkkeile. Mitä lisäarvoa siitä tulisi minulle että saunon heidän kanssaan?

Vierailija
51/133 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, enkä myöskään tuttujen. Olisi tosi epämukavaa musta. Opiskeluaikoina tuota ei joskus voinut välttää, enkä tykännyt yhtään.

Vierailija
52/133 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, enkä myöskään tuttujen. Olisi tosi epämukavaa musta. Opiskeluaikoina tuota ei joskus voinut välttää, enkä tykännyt yhtään.

Miks ihmeessä? Se on vain saunomista.

Vierailija
53/133 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo, jolle vastasit, mutta miksi ihmeessä tyrkytät sekasaunomista kaikille?

Vierailija
54/133 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäkysymyksenä, jos tuntemattomilla miehillä olisi 15 cm pitkä, saunoisitteko silti?

Vierailija
55/133 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo, jolle vastasit, mutta miksi ihmeessä tyrkytät sekasaunomista kaikille?

En tyrkytä mutta se on vain saunomista

Vierailija
56/133 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Koskaan en ole ymmärtänyt sitä saunomisen taikaa , pyhyyttä tai mystiikkaa mitä sen ympärille yritetään luoda.

En sauno tuntemattomien kanssa.

Vierailija
57/133 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkään en ymmärrä sitä että jotkut muka sanoo että se on eroottinen paikka. Olen mies ja voin sanoa ettei ole! Ap

Olen mies, ja tsekkaan kyllä tissit, pillut ja perät sekasaunoissa niin tarkkaan kun kehtaan. Muutaman tuntemani naisen saunassa kunnolla näkemiäni tissejä muistelen vielä vuosienkin jälkeen.

Miksei vastakkaisen sukupuolen näkeminen alasti olisi eroottinen kokemus? Ja vaikka onkin niin mitä pahaa siinä on? Ei sitä saman tien olla panemassa, jos vaikka toista katsoessa tai ajatellessa tulee kaikenlaisia ajatuksia mieleen.

Vierailija
58/133 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tyrkytä mutta se on vain saunomista[/quote

Tyrkytäthän. Jos nyt katsot lakkaat tuijottamasta tuohon ajatukseen, että sinun mielestäsi sekasaunominen on "vain saunomista" ja katsot vähän ympärillesi, voit havaita, että valtaosa maapallon ihmisistä ei näyttäydy alasti tuntemattomien vastakkaisen sukupuolen edustajien edessä, tai tuttujenkaan, ellei kyseessä ole seksikumppani. Itse asiassa taitaa olla niin, että häveliäs suhtautuminen alastomuuteen jopa saman sukupuolen edustajien kesken saattaa olla yleisempää. Kun ottaa tämän huomioon, tai vaikka senkin, että sekasaunominen ei meidänkään kulttuurissamme ole mikään normi, kysymys "miksi ihmeessä" tai sen hokeminen, että "se on vain saunomista", on tyrkyttämistä.

(Minä saunon kavereiden kanssa sekasaunassa ja voisinpa saunoa tuntemattomien miestenkin kanssa olettaen, että alastoman naisen näkeminen ei ole heille mikään erityinen juttu ja he ovat siihen tottuneet. Tästä huolimatta ymmärrän, että tämä ei ole näkemys, jonka valtaosa suomalaisista tai varsinkaan valtaosa maapallon väestöstä jakaisi.)

Vierailija
59/133 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saunoisi. Toiset vaan ovat yksityisempiä ihmisiä kuin toiset ja se on ihan ok. Ei ole riippuvainen mitenkään kropan muodosta.

Vierailija
60/133 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sekasaunassa mies katsoo naista väärään paikkaan tai nainen kokee, että mies katsoo häntä väärin, niin se on seksuaalista häirintää. Muistakaa se!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän