Naiset, saunoisitteko tuntemattomien miesten kanssa alasti?
Olettaen, että tilanne on siis täysin ei-seksuaalinen ja turvallinen kuten esim keski-eurooppalainen spa. Miehenä tuo olisi ok jos tilanne olisi toisinpäin ja olisikin naisia.
Kommentit (133)
Mikä jottei. Siis vaikka jossain mökilläkin kaveriporukassa, jossa on mukana tuntemattomampia. Ja olen tällaisessa sekasaunassa ollutkin. Mukavaa oli, saunottiin ja uitiin ja juhlittiin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä jottei. Siis vaikka jossain mökilläkin kaveriporukassa, jossa on mukana tuntemattomampia. Ja olen tällaisessa sekasaunassa ollutkin. Mukavaa oli, saunottiin ja uitiin ja juhlittiin.
Olihan se mukavaa, kun oli vähän semmoista vapautunutta värinää ilmassa. Siksi varmaan on jäänyt niin hyvin mieleenkin. Kuka oli porukan komein kolli? Oliko millainen karvoitus?
Vierailija kirjoitti:
Jos sekasaunassa mies katsoo naista väärään paikkaan tai nainen kokee, että mies katsoo häntä väärin, niin se on seksuaalista häirintää. Muistakaa se!
Entä kun naiset sivusilmällä mittailevat kellä on suurin?
Jos sellaisen katseen huomaa, naiset uhriutuvat ja kääntävät sen niin että tahallaan esittelit
Olen saunonut. Mutta en tee sitä mielelläni, koska mulla on sen verran hyvä kroppa että saan tuijotuksia osakseni. Jopa naiset tuijottavat uimahallin suihkutiloissa :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sekasaunassa mies katsoo naista väärään paikkaan tai nainen kokee, että mies katsoo häntä väärin, niin se on seksuaalista häirintää. Muistakaa se!
Entä kun naiset sivusilmällä mittailevat kellä on suurin?
Jos sellaisen katseen huomaa, naiset uhriutuvat ja kääntävät sen niin että tahallaan esittelit
Niinpä. On hyvin ongelmallista, että miehet harrastavat manspreadingia saunassa aina, kun paikalla on naisia.
Normaalisti miehet istuvat saunassa jalat ristissä, mutta heti, kun on naisia, niin vehkeitä oikein esitellään.
Lyön vetoa, että jos jossain olisi yleinen sekasauna, jonne olisi palkattu nuoria opiskelijatyttöjä saunomaan alasti, niin paikka olisi semmoinen menestys, että äijiä riittäisi lauteille aamusta iltaan maksoin mitä maksoi.
Ei siinä kukaan tietenkään mitään eroottista näkisi.
En sauno missään porukassa. Yksin tai ihan korkeintaan mieheni kanssa. En mene edes uimahalleihin. Ei kiinnosta esitellä rumuuttani muille.
Olen mies ja olisin saunonut tuntemattomien naisten kanssa vielä 1990-luvulla.
2000-luvulla kukaan järkevä, asioistaan huolehtiva mies ei sauno alasti naisten kanssa yhteissaunassa. Ihan sama juttu kuin se, että miehen ei kannata mennä hissiin kahdestaan tuntemattoman naisen kanssa.
Siinä missä jokainen mies on naiselle potentiaalinen raiskaaja, miehelle jokainen nainen on potentiaalinen valheellisten syytösten lähde. Kyse on riskienhallinnasta.
Mieluummin miesten kuin naisten kanssa tällaisena ylipainoisena nelikymppisenä. Miehiä tällainen rupsahtanut akka ei kiinnosta enää millään tasolla, mutta naiset kyllä arvostelevat toisiaan viimeistään selän takana.
En ole saunonut sen jälkeen, kun teininä tulin ahdistelluksi tällaisessa saunassa.
En. Minua on seksuaalisesti ahdisteltu ja myös käyty käsiksi useamman kerran yksittäisten tuntemattomien toimesta, joten sisäinen hälytysjärjestelmä kytkeytyisi päälle. Jos taas parinkymmenen naisen keskuuteen tulisi yksittäinen ei-seksuaalinen mies saunomaan, niin sitten voisin sattuman kautta olla muina naisina paikalla. Ei ole kuitenkaan tarve hakeutua näihin tilanteisiin vapaaehtoisesti. EI oikeastaan edes naisporukassa, sillä naiset ovat myös tuijottaneet rintojani ja kommentoineet kehoani. Vaikka ne kommentit ovat joskus jopa positiivisia, niin kehorauha on minulle tärkeää.
En tutumpienkaan kanssa. Ainoastaan oman aviomiehen kanssa. Kaikki muu on tiukka ei käy.
En pidä saunomista enkä vieraiden kanssa alasti olemisesta.
Vastaukseni on ei.
Vierailija kirjoitti:
En tutumpienkaan kanssa. Ainoastaan oman aviomiehen kanssa. Kaikki muu on tiukka ei käy.
Entä omien poikiesi kaa?
Vierailija kirjoitti:
Hyi en.
Ei siinä oo mitään ällöttävää
Voin saunoa, mulle aivan samantekevää.
Vierailija kirjoitti:
Helposti. Mielestäni saunomisessa on muutenkin kaikenlainen erotiikka hyvin kaukana niin mulle on ihan se ja sama ketä saunassa on.
Kun saunaan kokoontuu, toisille tuntemattomia miehiä ja naisia, kyllä siinä katse lipsahtaa enemmän sinne alapääähän kuin vaikkapa silmiin. Enpä voisi kuvitella saunovani vieraitten ihmisten; no, en sauno yksin enkä kaksin, sillä en tykkää saunomisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helposti. Mielestäni saunomisessa on muutenkin kaikenlainen erotiikka hyvin kaukana niin mulle on ihan se ja sama ketä saunassa on.
Mäkään en ymmärrä sitä että jotkut muka sanoo että se on eroottinen paikka. Olen mies ja voin sanoa ettei ole! Ap
Mainitse itsellesi eroottisia paikkoja, jos sauna ei mielestäsi sitä ole.
Samoin jos alkaa yllättäen jöpöttää, niin siitä ei sakoilla selviä.