Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aloitin uudessa työssä 2 viikkoa sitten ja nyt jo työkaveri kiusaa

Vierailija
20.10.2022 |

Paljon muistamista, kuka kukin on, missä mikäkin löytyy jne. Tämä kollega huimauttelee, että se on sanottu jo. Ei tervehdi, ja jos olen hänen lähettyvillään, hän sanoo, minun pitäisi olla siellä ja siellä eli jossain muualla (mikä ei pidä paikkaansa).
Joo, en muista kaikkea kerralla mitenkään, tässä on ihan hirveesti nippelitietoa. Siis mitä ihmettä?!
Antakaa neuvoja, mitä tehdä.
Naisvaltainen ala, toimistotyö, jossa myös asiakaspalvelua.

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä kun lukee, niin sitä osaa olla kiitollinen itsenäisestä työnkuvasta ilman työyhteisöä.

Vaikka itse olen osa melko suurtakin työyhteisöä, niin monelta murheelta tosiaan säästyy, kun asema on silti itsenäinen, eikä tarvitse päteä tai kilpailla kenenkään kanssa paikasta auringossa.

Mulla ei kiinnosta kilpailla suosiosta ja " paikasta auringossa " koska tuollaista käytöstä ja tarvetta on alaikäisillä. Ne aikuiset vanhemmat työntekijät jotka juoruaa ja puuttuu muiden tekemisiin kiillottaakseen omaa kypärää on jääneet sinne 16 vuotiaan tasolle. Hävettäs tommosten kakaroiden kans olla töissä. Ihan ku päiväkodissa olis

Vierailija
102/105 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä kysyisin kiusaajalta, että mennäänkö tasaselle? Vai loppuuko suunsoitto muuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako työnantajasi kirjaimilla HUS tai löytyykö liite -hva. 

Mua kiusattiin ensiksi mainitussa monta kuukautta.

Vierailija
104/105 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös kokemuksia työkaverista, joka alkaa vihata ensi näkemältä. Eipä sellaiselle voi yhtään mitään, jos hän on tarpeeksi ovela.

Tässä tapauksessa kiusaaja tekee sitä myös muiden läsnäollessa, joten silloin pitää kerätä todisteita ja todistajia. Jos kiusaaja on sellainen vain kahden kesken, mitäpä sellaiselle mahtaa.

Vierailija
105/105 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita kaikki ohjeet itsellesi talteen.

Saisinpa euron joka kerta,kun olen yrittänyt kirjoittaa ohjeita ylös, ja työkaveri on tiuskaissut "ei tässä ole aikaa ohjeita ruveta kirjoittelemaan".  

(ei ap)