Työnantaja selittää, että etätyöt ei käy, koska työntekijöillä on liian hitaat nettityhteydet kodeissaan
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Jo on ihmisillä ongelmat, kun joutuu ihan työpaikalle menemään. Ja sitten meidät duunarit haukutaan, kun sanotaan vaan että voi voi, mene töihisi.
Itse olet ammattisi valinnut.
Voi sitten miettiä, onko tekemänne työ oikeasti tärkeää, jos voi vaan kokouksissa istuskella netin välityksellä ja pari laskelmaa silloin tällöin tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo on ihmisillä ongelmat, kun joutuu ihan työpaikalle menemään. Ja sitten meidät duunarit haukutaan, kun sanotaan vaan että voi voi, mene töihisi.
Itse olet ammattisi valinnut.
Tiesitkö, että maailmassa on muitakin töitä kuin toimistotantan työt? Jonkun nekin on tehtävä.
Vierailija kirjoitti:
Voi sitten miettiä, onko tekemänne työ oikeasti tärkeää, jos voi vaan kokouksissa istuskella netin välityksellä ja pari laskelmaa silloin tällöin tehdä.
Sulla on outo kuva IT-töistä. Kaikki IT-työ ei ole kokouksissa istumista.
Vierailija kirjoitti:
Olisi konttorille paluu ainakin minulle ongelma (onneksi ei tarvitse palata). Kuulun autismin kirjoon ja ylikuormitun liiallisista ihmiskontakteista jopa hermostumiseen saakka. Juuri tämänkaltaiset ihmiset ei osaa ajatella asioita laajemmin, ehkä konttori työ on kuin tehty heidän aivoilleen.
Teen etätöitä kokonaan. Olen palveluasiantuntija.
Apua, nyt vaihdat työpaikkaa nopeasti. Lama on tulossa ja kohta ei enää onnistu.