Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työnantaja selittää, että etätyöt ei käy, koska työntekijöillä on liian hitaat nettityhteydet kodeissaan

Vierailija
20.10.2022 |

Jaa, miksi muilla yrityksillä sitten onnistuu?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on ihmisillä ongelmat, kun joutuu ihan työpaikalle menemään. Ja sitten meidät duunarit haukutaan, kun sanotaan vaan että voi voi, mene töihisi.

Vierailija
62/68 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo on ihmisillä ongelmat, kun joutuu ihan työpaikalle menemään. Ja sitten meidät duunarit haukutaan, kun sanotaan vaan että voi voi, mene töihisi.

Itse olet ammattisi valinnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sitten miettiä, onko tekemänne työ oikeasti tärkeää, jos voi vaan kokouksissa istuskella netin välityksellä ja pari laskelmaa silloin tällöin tehdä.

Vierailija
64/68 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olet ammattisi valinnut.

Tiesitkö, että maailmassa on muitakin töitä kuin toimistotantan työt? Jonkun nekin on tehtävä.

Vierailija
65/68 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sitten miettiä, onko tekemänne työ oikeasti tärkeää, jos voi vaan kokouksissa istuskella netin välityksellä ja pari laskelmaa silloin tällöin tehdä.

Sulla on outo kuva IT-töistä. Kaikki IT-työ ei ole kokouksissa istumista.

Vierailija
66/68 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi konttorille paluu ainakin minulle ongelma (onneksi ei tarvitse palata). Kuulun autismin kirjoon ja ylikuormitun liiallisista ihmiskontakteista jopa hermostumiseen saakka. Juuri tämänkaltaiset ihmiset ei osaa ajatella asioita laajemmin, ehkä konttori työ on kuin tehty heidän aivoilleen.

Vierailija
67/68 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen etätöitä kokonaan. Olen palveluasiantuntija.

Vierailija
68/68 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, nyt vaihdat työpaikkaa nopeasti. Lama on tulossa ja kohta ei enää onnistu.