Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sara, 23, on harrastanut seksiä 113 ihmisen kanssa kertoo nyt, miksi halusi jakaa luvun avoimesti Tiktokissa

Vierailija
20.10.2022 |

https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000009143542.html

"Miksi on ok sanoa ääneen, kuinka monen ihmisen kanssa on seurustellut, mutta seksikumppaneiden määrää pitäisi hyssytellä? Tätä Sara ihmettelee Tiktok-tilillään."

Joo onhan se melkoisen kaksinaismoralistista, mutta en nyt ehkä siltikään lähtisi nuorena naisena avautumaan määristä, varsinkaan jos luku on kolminumeroinen. Tää yhteiskunta kun nyt sattuu olemaan sellainen kuin se on.

Kommentit (163)

Vierailija
61/163 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä näitä panee, itse en nuorena ja timminä saanut kuin muutaman seksikumppanin.

M

Vierailija
62/163 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuo on ehtinyt löytämään ne kaikki? Kriteerit miehelle ei tytöllä voi olla ainakaan kummoiset

Voi kuule, esimerkiksi Helsingissä on ihan hemmetisti nuoria ja aktiivisia ihmisiä, hyvätasoista seksiseuraa kyllä löytyy.

Ihmeellistä kauhistelua täällä. Ette taida tietää minkälaista se kaupunkilaisen, menevän nuoren elämä on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/163 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen jakaa monille rikollisille miehille. Kaikki eivät ole puhtaita pulmusia ja naiset tietää että jos mies on rikollinen niin sen kanssa nainen haluaa panna.

Vierailija
64/163 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulttuurit ovat mitä ovat ja usein menee niin, että pitkin poikin paneskeleva mies on alfauros ja vastaava nainen on huorakyläpyöräjakorasiamälliämpäri.

Minkäs mies sille voi, että haluaa suojella mainettaan pysymällä kaukana noista vessanpöntöistä silloin kun ei paneta.

Haluan vielä muistuttaa lopuksi, että nainen voi lisääntyä yleensä kerran (kaksoset, kolmoset jne jne) noin 9kk välein, mutta mies voi lisääntyä oikeastaan joka päivä.

Että biologiaa ei sovi unohtaa, vaikka miten kiukuttaa nyt!

Vierailija
65/163 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yäk mikähutsu. varmaan tautejakin riittää ja paikat väljentyneet...

Olen pitkässä avioliitossa ja harrastanut varmasti tämän yhden miehen kanssa seksiä enemmän kuin artikkelin tyttö ja paikkani eivät ole väljentyneet. Mihin perustat väitteesi?

Vierailija
66/163 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimppi on siitä jännä vehje, että se on varmaan

ihmiskehon ainoa lihas joka treenaamalla heikentyy ja väljistyy.

Vierailija
67/163 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yäk mikähutsu. varmaan tautejakin riittää ja paikat väljentyneet...

Olen pitkässä avioliitossa ja harrastanut varmasti tämän yhden miehen kanssa seksiä enemmän kuin artikkelin tyttö ja paikkani eivät ole väljentyneet. Mihin perustat väitteesi?

Mut sun miehelläs onkin micropenis.

Vierailija
68/163 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HYI...... Itse en koskisi kepilläkään naiseen kellä on edes yli 10 miestä ollut. 

Olen 30v komea ja hyvässä kunnossa oleva mies. JA HUOM.. Jotta ei tekopyhiä olla, olen itsekin ollut vain 3 kanssa. Kyllähän se jotain ihmisestä kertoo jos kumppaneita on ollut ihan tajuton määrä... Kutsukaa vanhanaikaiseksi mutta itse en tälläisiä ihmisiä kattele yhtään.  

Niin kertookin, sen että kyseinen henkilö pitää seksistä. Hyhhyh!

EI, Kun se kertoo siitä, että hänen sisällään on ollut yli 100 muuta miestä. Oletko tätä ajatellut?

Vierailija
69/163 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi ja Sarasta tehdään juttu kuinka hän voimaantuneena myy itseään. Niinhän on käynyt myös muille "seksipositiivisille".

Vierailija
70/163 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta kuinka paljon on ollut kumppaneita, enemmän häiritsee se että yksityisasioitaan levittelee somessa ja iltalehdissä eli vaikuttaa aika rajattomalta tapaukselta. Kai tuollainen on nykyisille somen kasvattamille sitten normaalia

Vierailija
71/163 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi nyt meni inc*leillä tunteisiin.

Onko i n c e l i n poliittinen vastakohta muuten sellainen feministimies, joka jakaa sen sinitukkaisen lävistetyn valaansa tyytyväisenä polyamorisessa suhteessa parin muun onnettoman ja epätoivoisen lautapeliläskin kanssa...?

Vierailija
72/163 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun on vanhempana herrasmiehenä myönnettävä, että arvostan näitä nykyajan nuoria. Eivät pyytele anteeksi, nauttivat ja menevät eteenpäin. Olin itse tällainen nuorena, mutta aina oli joku mustasukkainen räksyttämässä ja yrittämässä kahlita. Seksi oli jotenkin tabu. Onneksi nykyaikana on vapaampi ilmapiiri.

Vierailija
73/163 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa kertoa julkisesti omista panoistaan. Ellei halua kertoa maailmalle että "täältä saa helppoa reikää".

Vierailija
74/163 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset: Mitä väliä jos tykkää seksistääääää  aapuuuaaaaa...... :D 

Ei sillä olekkaa mitään väliä, mutta mieti sitä miehen kannalta, miltä hänestä tuntuu jos hän alkaa esim olemaan naisen kanssa, kenen sisällä on käynyt 100 muutakin miestä:D hölmöt......

10 on ihan maksimi, jos nainen mulle sanoisi että on ollut yli tän, juoksisin ja lujaa.

Onko teistä kivaa jos mies on ollut 500 naisen kanssa?

Vierailija
75/163 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pate Mustajärven laulun mukaan, kuha pillua saa... 

Ei ole Patella mitään tekemistä kyseisen biisin kanssa. Se on Petanderin säveltämä ja sanoittama kappale ja Petander sen myöskin laulaa.

Vierailija
76/163 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuo on ehtinyt löytämään ne kaikki? Kriteerit miehelle ei tytöllä voi olla ainakaan kummoiset

Voi kuule, esimerkiksi Helsingissä on ihan hemmetisti nuoria ja aktiivisia ihmisiä, hyvätasoista seksiseuraa kyllä löytyy.

Ihmeellistä kauhistelua täällä. Ette taida tietää minkälaista se kaupunkilaisen, menevän nuoren elämä on. 

Maalla vihataan nuoria kaupunkilaisnaisia, koska he edustava sitä seksuaalista ja henkistä vapautta, mitä maalla ei ole. Niitä mahdollisuuksia, sitä itsemääräämisoikeutta.. 

Vierailija
77/163 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HYI...... Itse en koskisi kepilläkään naiseen kellä on edes yli 10 miestä ollut. 

Olen 30v komea ja hyvässä kunnossa oleva mies. JA HUOM.. Jotta ei tekopyhiä olla, olen itsekin ollut vain 3 kanssa. Kyllähän se jotain ihmisestä kertoo jos kumppaneita on ollut ihan tajuton määrä... Kutsukaa vanhanaikaiseksi mutta itse en tälläisiä ihmisiä kattele yhtään.  

Tuskin hänkään on sinusta kiinnostunut: haluaa hyvää ja estotonta seksiseuraa. Sinä et ole kumpaakaan!

Vierailija
78/163 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä miehilläkään näytä olevan kummoiset kriteerit panokumppanille, kyseessä kun ei ole mikään kaunotar. Mutta se ei toki ole mikään yllätys.

Vierailija
79/163 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulttuurit ovat mitä ovat ja usein menee niin, että pitkin poikin paneskeleva mies on alfauros ja vastaava nainen on huorakyläpyöräjakorasiamälliämpäri.

Minkäs mies sille voi, että haluaa suojella mainettaan pysymällä kaukana noista vessanpöntöistä silloin kun ei paneta.

Haluan vielä muistuttaa lopuksi, että nainen voi lisääntyä yleensä kerran (kaksoset, kolmoset jne jne) noin 9kk välein, mutta mies voi lisääntyä oikeastaan joka päivä.

Että biologiaa ei sovi unohtaa, vaikka miten kiukuttaa nyt!

Itseasiassa ei.

Miehen siittiösolujen muodostuminen kestää kauemmin kuin päivän.

Jokaisessa namivatkulisatsissa ei ekan laakin jälkeen ole juurikaan siittiöitä.

Älä viisastele kun et osaa.

Vierailija
80/163 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kauhistellut mitään, ihan vilpittömästi mietin. En minä ainakaan suhteellisen nuorena ja aktiivisena kaupunkilaisena löydä tuosta vaan miehiä joiden kanssa haluaisin seksiä.