Sara, 23, on harrastanut seksiä 113 ihmisen kanssa kertoo nyt, miksi halusi jakaa luvun avoimesti Tiktokissa
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000009143542.html
"Miksi on ok sanoa ääneen, kuinka monen ihmisen kanssa on seurustellut, mutta seksikumppaneiden määrää pitäisi hyssytellä? Tätä Sara ihmettelee Tiktok-tilillään."
Joo onhan se melkoisen kaksinaismoralistista, mutta en nyt ehkä siltikään lähtisi nuorena naisena avautumaan määristä, varsinkaan jos luku on kolminumeroinen. Tää yhteiskunta kun nyt sattuu olemaan sellainen kuin se on.
Kommentit (163)
Vierailija kirjoitti:
Jokainen tyylillään, eipä hän ketään tuolla satuta. Itse kallistun demiseksuaalisuuden puolelle, eli tarvitsen luottamusta, turvaa ja romanttista tunnetta jotta pystyn seksiä harrastamaan.
Todennäköisesti satuttaa itseään vaikka ei sitä vielä huomaa. Tai ei halua huomata.
Te tekopyhät pellet, te lohnakkeet.. antakaa tytön olla.
Olisin mieluusti sadasneljästoista.
Pate Mustajärven laulun mukaan, kuha pillua saa...
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä tieto pitää kertoa julkisuudessa? Miksi?
Syyt on kerrottu siinä artikkelissa, mammakulta.
Vierailija kirjoitti:
Yäk mikähutsu. varmaan tautejakin riittää ja paikat väljentyneet...
Käyttämällä nimenomaan pysyy kunnossa! Seksi on hyvää jumppaa😊
Vierailija kirjoitti:
HYI...... Itse en koskisi kepilläkään naiseen kellä on edes yli 10 miestä ollut.
Olen 30v komea ja hyvässä kunnossa oleva mies. JA HUOM.. Jotta ei tekopyhiä olla, olen itsekin ollut vain 3 kanssa. Kyllähän se jotain ihmisestä kertoo jos kumppaneita on ollut ihan tajuton määrä... Kutsukaa vanhanaikaiseksi mutta itse en tälläisiä ihmisiä kattele yhtään.
Minä en ole puolisoni aikaisempien seksikumppanien määrää kysellyt eikä hänkään minun. Mitä tuolla on siis väliä? Heikkoitsetuntoisten ulinoita.
Vierailija kirjoitti:
Överiavautumis -ja minäminäkulttuuri vallalla. Kyllästyttää varmasti monia.
Kuka edes laskee seksikumppaneitaan, varsinkin jos niitä on noin monta? Ilmeisesti hän tarvitsee vain jotain millä päteä ja saada huomiota.
Mistä tuo on ehtinyt löytämään ne kaikki? Kriteerit miehelle ei tytöllä voi olla ainakaan kummoiset
Vierailija kirjoitti:
HYI...... Itse en koskisi kepilläkään naiseen kellä on edes yli 10 miestä ollut.
Olen 30v komea ja hyvässä kunnossa oleva mies. JA HUOM.. Jotta ei tekopyhiä olla, olen itsekin ollut vain 3 kanssa. Kyllähän se jotain ihmisestä kertoo jos kumppaneita on ollut ihan tajuton määrä... Kutsukaa vanhanaikaiseksi mutta itse en tälläisiä ihmisiä kattele yhtään.
Niin kertookin, sen että kyseinen henkilö pitää seksistä. Hyhhyh!
En minä miehenä kyllä löytäisi kolmessa vuodessa yli 100 naista, joita haluaisin panna. Joka kuukausi pitäisi olla 3 uutta hoitoa, uusintoja ei lasketa. Toisaalta minä en opiskelekaan kasvatustieteitä.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä en vaan voi arvostaa noin helppoa naista... Ei jatkoon.
Miehenä minua ei haittaa koko juttu. Toiset on seksuaalisempia kuin toiset. Meitä ihmisiä on moneen junaan. Ei tuo tee hänestä huonompaa eikä parempaa; kukin tavallaan ja niin kauan kun homma on vapaaehtoista kaikille, en näe ongelmia. Hän saa rakastella jos haluaa, joku toinen saa olla selibaatissa jos haluaa jne.
Mitä pahaa siinä on, että harrastaa seksiä. Minullakin on paljon panoja. En edes tiedä määrää.
Vapaa valinta.
Voi voi nyt meni inc*leillä tunteisiin.
Ufifi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääpähän ikäisensä miehet että tuosta ei ole vakavaan suhteeseen.
Miten niin ei ole?
No miksiköhän ei. H..ra varmaan ei kovin monen mieleen seurusteluun.
Täällä on harvinaisen paljon lukutaidottomia. Ei liittynyt kysymys mitenkään siihen, kelpaako hän miehille vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Kuka edes laskee seksikumppaneitaan, varsinkin jos niitä on noin monta? Ilmeisesti hän tarvitsee vain jotain millä päteä ja saada huomiota.
Kukaan täällä ei ilmeisesti ole lukenut tuota juttua.
Hän pitää kirjaa, jotta voi vastuullisesti varoittaa ihmisiä jos tulee tauteja. Kuten kuuluukin toimia.
Vierailija kirjoitti:
Yäk mikähutsu. varmaan tautejakin riittää ja paikat väljentyneet...
Paikat on kylläkin sitä timmimmät, mitä enemmän niitä treenaa. Varmasti myös oppinut tempun jos toisenkin 💋
Vierailija kirjoitti:
Miettiikö sitten nää koskaan että vaikka haluat jakaa kaikki asiasi, niin ei kaikki välttämättä halua kuulla..
Nykypäivän somemaailmassa on sellainen jännä asenneilmapiiri, että kaikkea saa julkaista ja kaiken palautteen tulee olla positiivista ja voimaannuttavaa.