Sara, 23, on harrastanut seksiä 113 ihmisen kanssa kertoo nyt, miksi halusi jakaa luvun avoimesti Tiktokissa
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000009143542.html
"Miksi on ok sanoa ääneen, kuinka monen ihmisen kanssa on seurustellut, mutta seksikumppaneiden määrää pitäisi hyssytellä? Tätä Sara ihmettelee Tiktok-tilillään."
Joo onhan se melkoisen kaksinaismoralistista, mutta en nyt ehkä siltikään lähtisi nuorena naisena avautumaan määristä, varsinkaan jos luku on kolminumeroinen. Tää yhteiskunta kun nyt sattuu olemaan sellainen kuin se on.
Kommentit (163)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuo on ehtinyt löytämään ne kaikki? Kriteerit miehelle ei tytöllä voi olla ainakaan kummoiset
Voi kuule, esimerkiksi Helsingissä on ihan hemmetisti nuoria ja aktiivisia ihmisiä, hyvätasoista seksiseuraa kyllä löytyy.
Ihmeellistä kauhistelua täällä. Ette taida tietää minkälaista se kaupunkilaisen, menevän nuoren elämä on.
En ole kauhistellut mitään, ihan vilpittömästi mietin. En minä ainakaan suhteellisen nuorena ja aktiivisena kaupunkilaisena löydä tuosta vaan miehiä joiden kanssa haluaisin seksiä.
No se on aika outoa kyllä, koska kaikille löytyy parinsa ihan varmasti, ainakin isoissa kaupungeissa. Ehkä et etsi oikeista paikoista?
Vierailija kirjoitti:
Yksikään mies joka hänet täällä tuomitsee ei varmasti kieltäytyisi noista tilaisuuksista harrastaa seksiä. Uskomattoman itsekeskeistä ajatella, että vain minulla on oikeus harrastaa paljon seksiä, mutta että muut sitä ei saisi tehdä!
Minä ainakin olen kieltäytynyt seksistä ja jopa seurustelusta huonojen naisten kanssa. Joku taso miehenkin pitää säilyttää.
M44
No ainakin hänellä on keskimääräistä huomattavasti suurempi riski sairastua mm. kohdunkaulansyöpään.
Vierailija kirjoitti:
Naiset: Mitä väliä jos tykkää seksistääääää aapuuuaaaaa...... :D
Ei sillä olekkaa mitään väliä, mutta mieti sitä miehen kannalta, miltä hänestä tuntuu jos hän alkaa esim olemaan naisen kanssa, kenen sisällä on käynyt 100 muutakin miestä:D hölmöt......
10 on ihan maksimi, jos nainen mulle sanoisi että on ollut yli tän, juoksisin ja lujaa.
Onko teistä kivaa jos mies on ollut 500 naisen kanssa?
Et jouda juoksemiseltasi muuta tekemään. Nykyisin joka tytöllä on yli 10 partneria jo ennen lukioo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yäk mikähutsu. varmaan tautejakin riittää ja paikat väljentyneet...
Tää logiikka ei ole mulle koskaan auennut. Ensinnäkään: ei ne paikat panemisesta väljisty.
Toisekseen: 23 vuotias, joka on 18 vuotiaasta asti seurustellut vain yhden ja saman kaiffarin kanssa, on satavarmasti hässinyt monta kertaa enemmän kuin tämä Sara.
Tuolla partnerien määrällä monenlaiset tauditkin jo leviää, varmasti ovat seksikumppaninsakin samanhenkisiä eli paljon on saatava. En itse halua tuollaista naista, varsinkaan jos yksityiasiansa jakaa somessa kaikille ventovieraillekin. Varmasti kaduttaa vanhempana ja perheensä häpeää. Ei jatkoon.
M31
Vierailija kirjoitti:
No ainakin hänellä on keskimääräistä huomattavasti suurempi riski sairastua mm. kohdunkaulansyöpään.
Miksi miinustettu?
HPV-virus (papilloomavirus) on merkittävä tekijä kohdunkaulan syövän kehittymisessä. HPV-tyypit 16 ja 18 aiheuttavat n. 70 % kohdunkaulan syövistä. Muita riskitekijöitä ovat varhainen yhdyntöjen alkamisikä, lukuisat seksipartnerit, muut gynekologiset tulehdukset sekä tupakointi.
Ei parane olla poikaystävällä pieni penis, ei nimittäin tuon kokemuksen jälkeen tunnu missään, koska on varmasti isoakin saanut :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää logiikka ei ole mulle koskaan auennut. Ensinnäkään: ei ne paikat panemisesta väljisty.
Toisekseen: 23 vuotias, joka on 18 vuotiaasta asti seurustellut vain yhden ja saman kaiffarin kanssa, on satavarmasti hässinyt monta kertaa enemmän kuin tämä Sara.
Tuolla partnerien määrällä monenlaiset tauditkin jo leviää, varmasti ovat seksikumppaninsakin samanhenkisiä eli paljon on saatava. En itse halua tuollaista naista, varsinkaan jos yksityiasiansa jakaa somessa kaikille ventovieraillekin. Varmasti kaduttaa vanhempana ja perheensä häpeää. Ei jatkoon.
M31
Näin on, toivottavasti ei tee koskaan lapsia. Lapset vasta tulevatkin kärsimään äitinsä avoimesta seksielämästä, joutuvat huutelujen kohteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
Näin on, toivottavasti ei tee koskaan lapsia. Lapset vasta tulevatkin kärsimään äitinsä avoimesta seksielämästä, joutuvat huutelujen kohteeksi.
Miten niin? Hänhän opiskelee yliopstossa kasvatustieteitä, hän on lastenkasvatuksen tuleva ammattilainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pate Mustajärven laulun mukaan, kuha pillua saa...
Ei ole Patella mitään tekemistä kyseisen biisin kanssa. Se on Petanderin säveltämä ja sanoittama kappale ja Petander sen myöskin laulaa.
Näin on. Patehan ei suostunut kyseistä biisiä laulamaan. Kun Petander lähti Popedasta, niin sen jälkeen keikoilla sitä on laulanut Costello.
Kaikki tykkää seksistä, naiset!
Se ei silti tarkoita sitä että haarat pitää aukaista jokaiselle vastaantulevalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
Miten niin? Hänhän opiskelee yliopstossa kasvatustieteitä, hän on lastenkasvatuksen tuleva ammattilainen.
Kokemus asiantuntija.
Vierailija kirjoitti:
Ei parane olla poikaystävällä pieni penis, ei nimittäin tuon kokemuksen jälkeen tunnu missään, koska on varmasti isoakin saanut :(
Niin, ja tämähän onkin se syy miksi miehet h***ittelevat aktiivisia naisia. Nimittäin yhdenkään tietämäni hyvin varustellun miehen en ole kuullut naisista niin puhuvan.
Enkä myöskään yhdenkään hyvännäköisen naisen.
Vierailija kirjoitti:
Elämme tosiaan yhteiskunnassa. Miehet rakensi Suomestakin sellaisen, että naisilla olisi täällä tasa-arvo, mahdollisuus kouluttautua ja tehdä maastamme parempaa, ja kenenkään ei tarvitsisi edes ajatella tekevänsä maailman vanhinta ammattia.
Mutta niin siinä kävi, että näiden h-palvelujen sisällöntuottajatkin on pääsääntöisesti kaikki tasa-arvoa edistäneistä länsimaista. Mikä naisia vaivaa, ovatko maat kuten Iran ja Afganistan joissain asioissa oikeassa?
Vai että miehet onkin sen tasa-arvon naisille "lahjoittaneet", eikä naiset ole yhtään itse tehneet sen eteen mitään?
Jos työväenliikkeen naiset ei olisi taistelleet tasa-arvonsa puolesta, niin suomalainen nainen olisi edelleen nyrkin ja hellan välissä. Toki sen puolestahan äärioikeisto taisteleekin tänä päivänä, että nainen saataisiin takaisin nyrkin ja hellan väliin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tykkää seksistä, naiset!
Se ei silti tarkoita sitä että haarat pitää aukaista jokaiselle vastaantulevalle.
Missähän hevonkuusessa tulee vastaan noin sata eri ihmistä useamman vuoden aikana?
HYIiiiIYYYiiiiYYYiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, 10 yläraja, muuten saa lähteä
Mutta onko Sara hyvä sängyssä? Ilmeisesti ei, kun kukaan ei ole pidemmäksi aikaa huolinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
Turha pelko. Sulla ei olisi tuohon naiseen mitään saumaa. Ei hänkään sentään ihan ketä tahansa huoli.
Sanoiko joku että haluan että olisi kiinnostunut? hän on u o r a .