Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sara, 23, on harrastanut seksiä 113 ihmisen kanssa kertoo nyt, miksi halusi jakaa luvun avoimesti Tiktokissa

Vierailija
20.10.2022 |

https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000009143542.html

"Miksi on ok sanoa ääneen, kuinka monen ihmisen kanssa on seurustellut, mutta seksikumppaneiden määrää pitäisi hyssytellä? Tätä Sara ihmettelee Tiktok-tilillään."

Joo onhan se melkoisen kaksinaismoralistista, mutta en nyt ehkä siltikään lähtisi nuorena naisena avautumaan määristä, varsinkaan jos luku on kolminumeroinen. Tää yhteiskunta kun nyt sattuu olemaan sellainen kuin se on.

Kommentit (163)

Vierailija
81/163 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HYI...... Itse en koskisi kepilläkään naiseen kellä on edes yli 10 miestä ollut. 

Olen 30v komea ja hyvässä kunnossa oleva mies. JA HUOM.. Jotta ei tekopyhiä olla, olen itsekin ollut vain 3 kanssa. Kyllähän se jotain ihmisestä kertoo jos kumppaneita on ollut ihan tajuton määrä... Kutsukaa vanhanaikaiseksi mutta itse en tälläisiä ihmisiä kattele yhtään.  

Tuskin hänkään on sinusta kiinnostunut: haluaa hyvää ja estotonta seksiseuraa. Sinä et ole kumpaakaan!

Sanoiko joku että haluan että olisi kiinnostunut? hän on u o r a . 

Vierailija
82/163 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuo on ehtinyt löytämään ne kaikki? Kriteerit miehelle ei tytöllä voi olla ainakaan kummoiset

Voi kuule, esimerkiksi Helsingissä on ihan hemmetisti nuoria ja aktiivisia ihmisiä, hyvätasoista seksiseuraa kyllä löytyy.

Ihmeellistä kauhistelua täällä. Ette taida tietää minkälaista se kaupunkilaisen, menevän nuoren elämä on. 

En ole kauhistellut mitään, ihan vilpittömästi mietin. En minä ainakaan suhteellisen nuorena ja aktiivisena kaupunkilaisena löydä tuosta vaan miehiä joiden kanssa haluaisin seksiä.

No se on aika outoa kyllä, koska kaikille löytyy parinsa ihan varmasti, ainakin isoissa kaupungeissa. Ehkä et etsi oikeista paikoista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/163 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikään mies joka hänet täällä tuomitsee ei varmasti kieltäytyisi noista tilaisuuksista harrastaa seksiä. Uskomattoman itsekeskeistä ajatella, että vain minulla on oikeus harrastaa paljon seksiä, mutta että muut sitä ei saisi tehdä!

Minä ainakin olen kieltäytynyt seksistä ja jopa seurustelusta huonojen naisten kanssa. Joku taso miehenkin pitää säilyttää.

M44

Vierailija
84/163 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin hänellä on keskimääräistä huomattavasti suurempi riski sairastua mm. kohdunkaulansyöpään.

Vierailija
85/163 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset: Mitä väliä jos tykkää seksistääääää  aapuuuaaaaa...... :D 

Ei sillä olekkaa mitään väliä, mutta mieti sitä miehen kannalta, miltä hänestä tuntuu jos hän alkaa esim olemaan naisen kanssa, kenen sisällä on käynyt 100 muutakin miestä:D hölmöt......

10 on ihan maksimi, jos nainen mulle sanoisi että on ollut yli tän, juoksisin ja lujaa.

Onko teistä kivaa jos mies on ollut 500 naisen kanssa?

Et jouda juoksemiseltasi muuta tekemään. Nykyisin joka tytöllä on yli 10 partneria jo ennen lukioo.

Vierailija
86/163 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yäk mikähutsu. varmaan tautejakin riittää ja paikat väljentyneet...

Tää logiikka ei ole mulle koskaan auennut. Ensinnäkään: ei ne paikat panemisesta väljisty.

Toisekseen: 23 vuotias, joka on 18 vuotiaasta asti seurustellut vain yhden ja saman kaiffarin kanssa, on satavarmasti hässinyt monta kertaa enemmän kuin tämä Sara.

Tuolla partnerien määrällä monenlaiset tauditkin jo leviää, varmasti ovat seksikumppaninsakin samanhenkisiä eli paljon on saatava. En itse halua tuollaista naista, varsinkaan jos yksityiasiansa jakaa somessa kaikille ventovieraillekin. Varmasti kaduttaa vanhempana ja perheensä häpeää. Ei jatkoon.

M31

Vierailija
87/163 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin hänellä on keskimääräistä huomattavasti suurempi riski sairastua mm. kohdunkaulansyöpään.

Miksi miinustettu?

HPV-virus (papilloomavirus) on merkittävä tekijä kohdunkaulan syövän kehittymisessä. HPV-tyypit 16 ja 18 aiheuttavat n. 70 % kohdunkaulan syövistä. Muita riskitekijöitä ovat varhainen yhdyntöjen alkamisikä, lukuisat seksipartnerit, muut gynekologiset tulehdukset sekä tupakointi.

https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00144

Vierailija
88/163 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei parane olla poikaystävällä pieni penis, ei nimittäin tuon kokemuksen jälkeen tunnu missään, koska on varmasti isoakin saanut :(

Vierailija
89/163 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää logiikka ei ole mulle koskaan auennut. Ensinnäkään: ei ne paikat panemisesta väljisty.

Toisekseen: 23 vuotias, joka on 18 vuotiaasta asti seurustellut vain yhden ja saman kaiffarin kanssa, on satavarmasti hässinyt monta kertaa enemmän kuin tämä Sara.

Tuolla partnerien määrällä monenlaiset tauditkin jo leviää, varmasti ovat seksikumppaninsakin samanhenkisiä eli paljon on saatava. En itse halua tuollaista naista, varsinkaan jos yksityiasiansa jakaa somessa kaikille ventovieraillekin. Varmasti kaduttaa vanhempana ja perheensä häpeää. Ei jatkoon.

M31

Näin on, toivottavasti ei tee koskaan lapsia. Lapset vasta tulevatkin kärsimään äitinsä avoimesta seksielämästä, joutuvat huutelujen kohteeksi.

Vierailija
90/163 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Näin on, toivottavasti ei tee koskaan lapsia. Lapset vasta tulevatkin kärsimään äitinsä avoimesta seksielämästä, joutuvat huutelujen kohteeksi.

Miten niin? Hänhän opiskelee yliopstossa kasvatustieteitä, hän on lastenkasvatuksen tuleva ammattilainen.

Vierailija
91/163 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pate Mustajärven laulun mukaan, kuha pillua saa... 

Ei ole Patella mitään tekemistä kyseisen biisin kanssa. Se on Petanderin säveltämä ja sanoittama kappale ja Petander sen myöskin laulaa.

Näin on. Patehan ei suostunut kyseistä biisiä laulamaan. Kun Petander lähti Popedasta, niin sen jälkeen keikoilla sitä on laulanut Costello.

Vierailija
92/163 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tykkää seksistä, naiset!

Se ei silti tarkoita sitä että haarat pitää aukaista jokaiselle vastaantulevalle.

Vierailija
93/163 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Miten niin? Hänhän opiskelee yliopstossa kasvatustieteitä, hän on lastenkasvatuksen tuleva ammattilainen.

Kokemus asiantuntija.

Vierailija
94/163 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hää tykkää hässii... ei siinä

Vierailija
95/163 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei parane olla poikaystävällä pieni penis, ei nimittäin tuon kokemuksen jälkeen tunnu missään, koska on varmasti isoakin saanut :(

Niin, ja tämähän onkin se syy miksi miehet h***ittelevat aktiivisia naisia. Nimittäin yhdenkään tietämäni hyvin varustellun miehen en ole kuullut naisista niin puhuvan.

Enkä myöskään yhdenkään hyvännäköisen naisen.

Vierailija
96/163 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämme tosiaan yhteiskunnassa. Miehet rakensi Suomestakin sellaisen, että naisilla olisi täällä tasa-arvo, mahdollisuus kouluttautua ja tehdä maastamme parempaa, ja kenenkään ei tarvitsisi edes ajatella tekevänsä maailman vanhinta ammattia.

Mutta niin siinä kävi, että näiden h-palvelujen sisällöntuottajatkin on pääsääntöisesti kaikki tasa-arvoa edistäneistä länsimaista. Mikä naisia vaivaa, ovatko maat kuten Iran ja Afganistan joissain asioissa oikeassa?

Vai että miehet onkin sen tasa-arvon naisille "lahjoittaneet", eikä naiset ole yhtään itse tehneet sen eteen mitään?

Jos työväenliikkeen naiset ei olisi taistelleet tasa-arvonsa puolesta, niin suomalainen nainen olisi edelleen nyrkin ja hellan välissä. Toki sen puolestahan äärioikeisto taisteleekin tänä päivänä, että nainen saataisiin takaisin nyrkin ja hellan väliin.

Vierailija
97/163 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tykkää seksistä, naiset!

Se ei silti tarkoita sitä että haarat pitää aukaista jokaiselle vastaantulevalle.

Missähän hevonkuusessa tulee vastaan noin sata eri ihmistä useamman vuoden aikana?

Vierailija
98/163 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYIiiiIYYYiiiiYYYiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, 10 yläraja, muuten saa lähteä

Vierailija
99/163 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko Sara hyvä sängyssä? Ilmeisesti ei, kun kukaan ei ole pidemmäksi aikaa huolinut.

Vierailija
100/163 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Turha pelko. Sulla ei olisi tuohon naiseen mitään saumaa. Ei hänkään sentään ihan ketä tahansa huoli.