Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sara, 23, on harrastanut seksiä 113 ihmisen kanssa kertoo nyt, miksi halusi jakaa luvun avoimesti Tiktokissa

Vierailija
20.10.2022 |

https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000009143542.html

"Miksi on ok sanoa ääneen, kuinka monen ihmisen kanssa on seurustellut, mutta seksikumppaneiden määrää pitäisi hyssytellä? Tätä Sara ihmettelee Tiktok-tilillään."

Joo onhan se melkoisen kaksinaismoralistista, mutta en nyt ehkä siltikään lähtisi nuorena naisena avautumaan määristä, varsinkaan jos luku on kolminumeroinen. Tää yhteiskunta kun nyt sattuu olemaan sellainen kuin se on.

Kommentit (163)

Vierailija
21/163 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisella naisella on tällainen mahdollisuus niin miksei sitä käyttäisi.

Vierailija
22/163 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään arvostusta tollasia jakorasioita kohtaan.

M33

Ei tosiaan eikä tässä ole merkitystä sukupuolella. Vastaavanlainen mies on ihan yhtä vastenmielinen.

Toki toinen samanlainen arvostaa ja tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/163 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämme tosiaan yhteiskunnassa. Miehet rakensi Suomestakin sellaisen, että naisilla olisi täällä tasa-arvo, mahdollisuus kouluttautua ja tehdä maastamme parempaa, ja kenenkään ei tarvitsisi edes ajatella tekevänsä maailman vanhinta ammattia.

Mutta niin siinä kävi, että näiden h-palvelujen sisällöntuottajatkin on pääsääntöisesti kaikki tasa-arvoa edistäneistä länsimaista. Mikä naisia vaivaa, ovatko maat kuten Iran ja Afganistan joissain asioissa oikeassa?

Eivät hitossa ole oikeassa. Jos jotkut hutiloi kenen kanssa sattuu(kuten tekevät jotkut miehetkin, miten muuten tolla olisi 113 partneria?) tarkoita että kaikkien elämistä pitäisi jotenkin rajoittaa ja kurjistaa. Suurin osa, ei naisista eikä miehistä, ei halua satoja kumppaneita. Mutta jos jotkut niin tekee, niin sitten tekevät.

Vierailija
24/163 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin tehköön mitä huvittaa. Ihmettelen mikä tarve henkilöllä oli nostaa itsensä jalustalle julistamaan että tää on tosi jees homma? Odottaako hän nyt laajaa hyväksyntää ja arvostusta toiminnalleen? Miksi?

Vierailija
25/163 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääpähän ikäisensä miehet että tuosta ei ole vakavaan suhteeseen.

Miten niin ei ole?

Milloin kyläpyörät on ollu haluttua kumppanimateriaalia?

Vierailija
26/163 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yäk mikähutsu. varmaan tautejakin riittää ja paikat väljentyneet...

Tää logiikka ei ole mulle koskaan auennut. Ensinnäkään: ei ne paikat panemisesta väljisty.

Toisekseen: 23 vuotias, joka on 18 vuotiaasta asti seurustellut vain yhden ja saman kaiffarin kanssa, on satavarmasti hässinyt monta kertaa enemmän kuin tämä Sara.

Vierailija
27/163 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suominainen, 23 v nussinut yli 100 ihmistä. Hieno ihminen. Ihanan voimaannuttavaa.

Vierailija
28/163 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään mies joka hänet täällä tuomitsee ei varmasti kieltäytyisi noista tilaisuuksista harrastaa seksiä. Uskomattoman itsekeskeistä ajatella, että vain minulla on oikeus harrastaa paljon seksiä, mutta että muut sitä ei saisi tehdä!

Vierailija
29/163 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetki julkisuudessa, julkisuustyrkkyhän tuo on. Ilmeisesti ei muuta osaamista kuin sekstailu.

Ymmärtäisi edes ottaa maksun.

Vierailija
30/163 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tyylillään, eipä hän ketään tuolla satuta. Itse kallistun demiseksuaalisuuden puolelle, eli tarvitsen luottamusta, turvaa ja romanttista tunnetta jotta pystyn seksiä harrastamaan.

Vierailija
31/163 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen se yksi Bloggaaja, joka avautui Suomessa ja lehdissä seksikumppaniensa määrästä, sekä odottamansa lapsen isän epäselvyydestä.

Etsinnöistä huolimatta ei ole vakavasti otettavaa kumppania löytänyt.

En kannata mitään Viktoiaanista siveysajattelua, mutta liika huolimattomuus alapäästään ei ole mikään meriitti.

Vierailija
32/163 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Vakavaan suhteeseen halutaan nainen joka ei halua paljoa seksiä. Sitten vingutaan kun akka pihtaa.

Vierailija
33/163 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei ole?

Milloin kyläpyörät on ollu haluttua kumppanimateriaalia?

Onko sulla pahojakin luetun ymmärtämisen ongelmia?  Ratakiskoa: Eihän tuossa ollut lainkaan kyse siitä, kelpaako hän miehille vai ei, vaan siitä, onko hänestä vakavaan suhteeseen.

Vierailija
34/163 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanottuna ei kyllä vois vähempää kiinnostaa kuinka monen kanssa on harrastanut sexiä.

On kyllä niin nolo avaus.

Vierailija
35/163 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämme tosiaan yhteiskunnassa. Miehet rakensi Suomestakin sellaisen, että naisilla olisi täällä tasa-arvo, mahdollisuus kouluttautua ja tehdä maastamme parempaa, ja kenenkään ei tarvitsisi edes ajatella tekevänsä maailman vanhinta ammattia.

Mutta niin siinä kävi, että näiden h-palvelujen sisällöntuottajatkin on pääsääntöisesti kaikki tasa-arvoa edistäneistä länsimaista. Mikä naisia vaivaa, ovatko maat kuten Iran ja Afganistan joissain asioissa oikeassa?

Miehet eivät omaehtoisesti antaneet naisille esim. äänioikeutta, vaan naisasialiike sen ihan itse hankki. Tuli sellainen olo tästä, että sinä olet itse ollut omin kätösin (mielikuvituksessasi?) rakentamassa jotain yhteiskuntaa 100 vuotta sitten, ja vielä armollisuudessasi suonut naisille tasa-arvon. Mietipä nyt, mikä sun panostus tähän asiaan oikeasti on? Katsot kotona Netflixiä.

Että menepää muualle tuomitsemaan.

Veikkaan myös, että tarttuisit heti tilaisuuteen harrastaa seksiä 100 naisen kanssa, jos sellainen sulle tarjoutuu.

Kateellisten panettelua.

Vierailija
36/163 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei ole?

No miksiköhän ei. H..ra varmaan ei kovin monen mieleen seurusteluun.

Vierailija
37/163 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut hänelle!

Vierailija
38/163 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se on ihan se ja sama monta partneria toisella on ollut kun itselläkin niitä on ollut runsaasti.

Isompi turnoff tässä kimulissa mulle on se, että pitää panoistaan GDPR asetuksen mukaista henkilötietorekisteriä...

Vierailija
39/163 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettiikö sitten nää koskaan että vaikka haluat jakaa kaikki asiasi, niin ei kaikki välttämättä halua kuulla..

Vierailija
40/163 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYI...... Itse en koskisi kepilläkään naiseen kellä on edes yli 10 miestä ollut. 

Olen 30v komea ja hyvässä kunnossa oleva mies. JA HUOM.. Jotta ei tekopyhiä olla, olen itsekin ollut vain 3 kanssa. Kyllähän se jotain ihmisestä kertoo jos kumppaneita on ollut ihan tajuton määrä... Kutsukaa vanhanaikaiseksi mutta itse en tälläisiä ihmisiä kattele yhtään.