Sara, 23, on harrastanut seksiä 113 ihmisen kanssa kertoo nyt, miksi halusi jakaa luvun avoimesti Tiktokissa
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000009143542.html
"Miksi on ok sanoa ääneen, kuinka monen ihmisen kanssa on seurustellut, mutta seksikumppaneiden määrää pitäisi hyssytellä? Tätä Sara ihmettelee Tiktok-tilillään."
Joo onhan se melkoisen kaksinaismoralistista, mutta en nyt ehkä siltikään lähtisi nuorena naisena avautumaan määristä, varsinkaan jos luku on kolminumeroinen. Tää yhteiskunta kun nyt sattuu olemaan sellainen kuin se on.
Kommentit (163)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuo on ehtinyt löytämään ne kaikki? Kriteerit miehelle ei tytöllä voi olla ainakaan kummoiset
Voi kuule, esimerkiksi Helsingissä on ihan hemmetisti nuoria ja aktiivisia ihmisiä, hyvätasoista seksiseuraa kyllä löytyy.
Ihmeellistä kauhistelua täällä. Ette taida tietää minkälaista se kaupunkilaisen, menevän nuoren elämä on.
En ole kauhistellut mitään, ihan vilpittömästi mietin. En minä ainakaan suhteellisen nuorena ja aktiivisena kaupunkilaisena löydä tuosta vaan miehiä joiden kanssa haluaisin seksiä.
No se on aika outoa kyllä, koska kaikille löytyy parinsa ihan varmasti, ainakin isoissa kaupungeissa. Ehkä et etsi oikeista paikoista?
Kyllä se on minusta paljon oudompaa, että löytää valtavasti mistä lie paikoista miehiä, jotka kelpuuttaa kaikki seksiin. Takuulla eivät ole olleet joka ikinen mitään priimaa, ei voi edes kuvitella millaisia ällötyksiä tuollaiseen lukuun mahtuu. Onko tällainen ihminen ikinä kuullut itsetyydyttämisestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HYI...... Itse en koskisi kepilläkään naiseen kellä on edes yli 10 miestä ollut.
Olen 30v komea ja hyvässä kunnossa oleva mies. JA HUOM.. Jotta ei tekopyhiä olla, olen itsekin ollut vain 3 kanssa. Kyllähän se jotain ihmisestä kertoo jos kumppaneita on ollut ihan tajuton määrä... Kutsukaa vanhanaikaiseksi mutta itse en tälläisiä ihmisiä kattele yhtään.
Niin kertookin, sen että kyseinen henkilö pitää seksistä. Hyhhyh!
EI, Kun se kertoo siitä, että hänen sisällään on ollut yli 100 muuta miestä. Oletko tätä ajatellut?
Enpä tosiaan ajattele tuollaista. Täytyy olla sairaalloisen mustasukkainen ja erittäin heikko itsetunnoltaan jos tuollaisia miettii. Olet tuolla ajatusmaailmalla kaukana hyvästä kumppaniehdokkaasta vaikka kuinka olisi pieni määrä partnereita.
Onpas tylsät instasivut tytöllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HYI...... Itse en koskisi kepilläkään naiseen kellä on edes yli 10 miestä ollut.
Olen 30v komea ja hyvässä kunnossa oleva mies. JA HUOM.. Jotta ei tekopyhiä olla, olen itsekin ollut vain 3 kanssa. Kyllähän se jotain ihmisestä kertoo jos kumppaneita on ollut ihan tajuton määrä... Kutsukaa vanhanaikaiseksi mutta itse en tälläisiä ihmisiä kattele yhtään.
EI, Kun se kertoo siitä, että hänen sisällään on ollut yli 100 muuta miestä. Oletko tätä ajatellut?
Enpä tosiaan ajattele tuollaista. Täytyy olla sairaalloisen mustasukkainen ja erittäin heikko itsetunnoltaan jos tuollaisia miettii. Olet tuolla ajatusmaailmalla kaukana hyvästä kumppaniehdokkaasta vaikka kuinka olisi pieni määrä partnereita.
Lopetappa se jakaminen. Turha oikeuttaa omia tekoja muiden tekemisillä. Kukaan tuntemastani miehistä ei tykkää jos naisella on ollut monta kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ainakin hänellä on keskimääräistä huomattavasti suurempi riski sairastua mm. kohdunkaulansyöpään.
Miksi miinustettu?
HPV-virus (papilloomavirus) on merkittävä tekijä kohdunkaulan syövän kehittymisessä. HPV-tyypit 16 ja 18 aiheuttavat n. 70 % kohdunkaulan syövistä. Muita riskitekijöitä ovat varhainen yhdyntöjen alkamisikä, lukuisat seksipartnerit, muut gynekologiset tulehdukset sekä tupakointi.
"Sara on ollut aina todella tarkka ehkäisyasioista sekä sukupuolitautien ehkäisystä. Hän käyttää miehen kanssa yhdyntää tai suuseksiä harrastaessaan siihen tarkoitettua suojaa. Myös naisen kanssa seksiä harrastaessaan Sara on käyttänyt suuseksisuojaa."
Ei se määrä mitään ratkase jos ehkäisyasiat kunnossa. Paljon todennäköisempää saada se virus omalta kumppanilta, jos aina pannaan paljaalla, eikä ole hajuakaan, että missä muualla se rakas kultamussukka on sitä meisseliään uittanut.
Tuo on tuota alkuhuumaa, eikö tuo ollut aloittanut seksielämän tosi myöhään,
ite olin samanlainen, pelkkää n*ssimista kaikkien kanssa ympäri suomen ja ulkomaillakin, mut ei se sillä tahdilla jatku kymmentä vuotta, niinkun ei jatku se loputon baareissa notkuminenkaan,
paitsi niillä jotka tekee tuosta ammatin, ja alkaa rahastaa, sitähän emme tädtä tapauksesta vielä tiedä.
Mikä teitä naisia oikein vaivaa...........
Vierailija kirjoitti:
Onpas tylsät instasivut tytöllä.
Mitä oikein odotit? Lähikuvia jokaisesta panosta vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopetappa se jakaminen. Turha oikeuttaa omia tekoja muiden tekemisillä. Kukaan tuntemastani miehistä ei tykkää jos naisella on ollut monta kumppania.
Enpä taida lopettaa. Haluan seksiä lähes joka päivä, näin on ollut viimeiset 22 vuotta. Miksi pitäisi olla pa nematta jos mieli tekee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä taida lopettaa. Haluan seksiä lähes joka päivä, näin on ollut viimeiset 22 vuotta. Miksi pitäisi olla pa nematta jos mieli tekee?
Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei parane olla poikaystävällä pieni penis, ei nimittäin tuon kokemuksen jälkeen tunnu missään, koska on varmasti isoakin saanut :(
Niin, ja tämähän onkin se syy miksi miehet h***ittelevat aktiivisia naisia. Nimittäin yhdenkään tietämäni hyvin varustellun miehen en ole kuullut naisista niin puhuvan.
Enkä myöskään yhdenkään hyvännäköisen naisen.
Hah, on muuten totta.
Ilmeisesti kokee olevansa haluttu ja on niin ylpeä siitä, että pitää koko maailmalle avautua.
Tosiasiassa tuo ei olisi kenellekään naiselle saavutus eikä mikään, jos kuka tahansa kelpaa. Itsellä teki tiukkaa löytää edes yksi mies, jonka kanssa halusin sänkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi.
Hyi? Miksi seksiä oksettavana pitävä edes on kiinnostunut koko aiheesta?
Aika normimäärähän tuo on sinkkunaiselle.
Ukko40 kirjoitti:
Mulle se on ihan se ja sama monta partneria toisella on ollut kun itselläkin niitä on ollut runsaasti.
Isompi turnoff tässä kimulissa mulle on se, että pitää panoistaan GDPR asetuksen mukaista henkilötietorekisteriä...
Se hyvä homma että koronakin kuolee kuppaa : jos tuon sisuskaluihin koskee
Mutta eikös pankin pidä pitää kirjaa panoistaan ja vielä varmistaa tulleet erät
tekstarilla että se täyttää EU:n direkttivinormin 103a/abc
seuraavat numerot peräkkäin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääpähän ikäisensä miehet että tuosta ei ole vakavaan suhteeseen.
Miten niin ei ole?
Mitä useampi seksikumppani, sitä pienempi mahdollisuus on luoda syvä parisidos hänen kanssaan. Oksitosiinin eritys vähenee seksikumppanien määrän kasvaessa. Ymmärtääkseni onnellisen avioliiton mahdollisuudet putoavat melko merkittävästi jo yli 10 kumppanin jälkeen.
Saikohan numero 100 jonkun yllätyslahjan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei parane olla poikaystävällä pieni penis, ei nimittäin tuon kokemuksen jälkeen tunnu missään, koska on varmasti isoakin saanut :(
Niin, ja tämähän onkin se syy miksi miehet h***ittelevat aktiivisia naisia. Nimittäin yhdenkään tietämäni hyvin varustellun miehen en ole kuullut naisista niin puhuvan.
Enkä myöskään yhdenkään hyvännäköisen naisen.
Periaate on suuntaa antava, mutta itse tiedän kyllä mainitsemasi kaltaisia ihmisiä. Ison omaava sinällään voi olla huoleti, koska niitä kaikkia aikaisempia pienemmällä nylpytettyjä panokertoja ei lasketa - isolla nollaa kerralla kaikki mokomat yritelmät unholaan :)
Reppana, joka luultavasti kuvittelee olevansa jollain lailla voimaantunut, edistyksellinen, ja vapautunut.
7 kumppania on maksimi, jos menee yli tämän, pidän automaattisesti (en halua sanoa sanaa ääneen tiedätte kyllä). Mikä teitä naisia oikein vaivaa. Hyi