Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pari kuukautta tapailua eikä mies osaa sanoa mihin se johtaa.

Vierailija
19.10.2022 |

Onko toivoton tilanne jos toinen osapuoli sanoo ettei tiedä miksi suhde pitäisi jotenkin määritellä vaikka itse toivon sitoutumista ja olen tosi ihastunut. Ollaan vietetty kokoajan tiiviisti aikaa yhdessä ja tuntuu että tässä ajassa jo pitäisi tietää mitä haluaa. Hukkaanko aikaani vaan..

Kommentit (484)

Vierailija
101/484 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut tapailusuhteessa kohta vuoden, eikä meillä ole ollut mitään kiirettä muuttaa tilannetta. Kummallakaan ei ole kuvioissa ketään muuta, mutta muu elämäntilanne vaikuuttaa vähän tilanteen edistymiseen. Tyytyväinen olen näinkin.

Olet tyytynyt siihen mitä voit saada. Mies tod. näk. tapailee muita kaiken aikaa, koska ette asu yhdessä. Ette asu yhdessä koska mies tyytyväinen nykyiseen kolmioonsa eikä halua että lapsen täytyy taas muuttaa.

Selityksiä, selityksiä Mies käy lapsensa kanssa sunnuntaisin luonasi syömässä. He käyvät myös mökillänne. Suhteenne päättyy siinä vaiheessa kun luontaisedut loppuvat.

Tuosta ei tule koskaan parisuhdetta.

Aika monelta osin meni huti :-) Mutta hyvä yritys silti.

Vierailija
102/484 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

n33 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n33 kirjoitti:

Itse olen asettanut ihan selvät rajat tälle. 2-3 kuukautta voidaan tapailla (miehellä aikaa miettiä haluaako seurustella vai ei), sen jälkeen se päätös on tehtävä haluaako olla mun kanssa vai haluaako vielä jatkaa sinkkuna ja katsella tarjontaa. Jos haluaa olla minun kanssa niin hienoa, sitten voidaan olla seurusteleva pari, jotka eivät siis tapaile tai katsele enää muita, ja jotka katsovat yhdessä rauhassa tuleeko siitä meidän parisuhteesta jotain suurempaa vielä. Jos mies ei osaa tuossa kohtaa sanoa pystyykö tuon vertaa minuun sitoutumaan että aloitettaisiin parisuhde yksinoikeudella, niin lopetan suhteen.

Näin kolmen vuoden deittailun, satojen treffien, kymmenen eri tapailun ja viiden suhteen jälkeen, kokemus on itselleni opettanut. Mies ottaa sinulta mielellään ihan niin paljon kaikkea kuin vain saa, niin kauan kun et vaadi sitoutumista. Se ei kuitenkaan tarkoita, todellakaan, että hän olisi kuuna päivänä sinuun tulevaisuudessa sitoutumassa. Hän vain nauttii tarjoiluista, niin kauan kun sitä on tarjolla. Ei sitä tietenkään noin suoraan sanota, vaan se verhotaan "kiireisiin, siihen että on vähän epävarma tunteistaan/mitä haluaa elämässä, tai että haluaa miettiä ja olla sitten super varma kun toisen valitsee jne".

Viisi suhdetta kolmessa vuodessa?

Niin tapailusuhdetta. Ei tuossa ole mitään ihmeellistä nykypäivänä, on nimittäin todella vaikeaa tässä iässä löytää miestä joka olisi sekä potentiaalinen että sitoutumishaluinen.

Siinä luki "kymmenen eri tapailun ja viiden suhteen jälkeen". Eli tapailusuhteita 10, suhteita 5. Aikamoinen vauhti on ollut ihmissuhteissa! Minä en ollut käynyt varmaan viittä kertaa edes treffeillä viimeisten kolmen vuoden aikana ennen puolisoni tapaamista.

No kirjoitin hieman epäselvästi, mutta nuo kymmenet tapailut on niitä missä on nähty enemmän kuin yhdet treffit, nuo suhteet sitten sellaisia missä on jo oltu selkeästi jonkinlaisessa (määrittelemättömässä) suhteessa , eli missä nähdään usein, pannaan, halitaan, nukutaan yhdessä, jaetaan asioita jne. Ne ovat olleet kestolta 2-4 kuukautta.

Niitä on tuon verran, koska olen halunnut laittaa itseni likoon löytääkseni sen miehen. Jos vaan istuu kotona oottelemassa yhtä oikeaa, niin varmaan jääkin suhteettomaksi. Tai sitten olisin voinut tyytyä noista johonkin, jolloin olisin ollut siinä määrittelemättömässä suhteessa jopa vuoden/kaksikin kerrallaan... tuhlaten aikaani siinäkin. Väliin mahtuu kuitenkin myös kuukausia, jolloin olen ollut yksin - treffailematta ketään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/484 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

n33 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n33 kirjoitti:

Itse olen asettanut ihan selvät rajat tälle. 2-3 kuukautta voidaan tapailla (miehellä aikaa miettiä haluaako seurustella vai ei), sen jälkeen se päätös on tehtävä haluaako olla mun kanssa vai haluaako vielä jatkaa sinkkuna ja katsella tarjontaa. Jos haluaa olla minun kanssa niin hienoa, sitten voidaan olla seurusteleva pari, jotka eivät siis tapaile tai katsele enää muita, ja jotka katsovat yhdessä rauhassa tuleeko siitä meidän parisuhteesta jotain suurempaa vielä. Jos mies ei osaa tuossa kohtaa sanoa pystyykö tuon vertaa minuun sitoutumaan että aloitettaisiin parisuhde yksinoikeudella, niin lopetan suhteen.

Näin kolmen vuoden deittailun, satojen treffien, kymmenen eri tapailun ja viiden suhteen jälkeen, kokemus on itselleni opettanut. Mies ottaa sinulta mielellään ihan niin paljon kaikkea kuin vain saa, niin kauan kun et vaadi sitoutumista. Se ei kuitenkaan tarkoita, todellakaan, että hän olisi kuuna päivänä sinuun tulevaisuudessa sitoutumassa. Hän vain nauttii tarjoiluista, niin kauan kun sitä on tarjolla. Ei sitä tietenkään noin suoraan sanota, vaan se verhotaan "kiireisiin, siihen että on vähän epävarma tunteistaan/mitä haluaa elämässä, tai että haluaa miettiä ja olla sitten super varma kun toisen valitsee jne".

Hahaha, olet siis todella oikeassa, mutta alkoi ihan naurattaa, kun edellinen sitoutumishaluton tapailumies veti varmaan noi kaikki listaamasi syyt, miksi ei voi sitoutua :D Ihan liian pitkään jatkoin sitäkin juttua(n.5kk), ehdin jo ihastua kunnolla ja alkaa maalailla tulevaisuutta. Ihan selkeä pelimieshän tuo oli näin jälkikäteen ajateltuna ja tosiaan kaikki nuo, en tiedä, mitä haluan elämältä ja olen tosi kiireinen töiden ja muiden juttujen suhteen jne. kyllä tosiaan matkan varrella tuli sieltä. Tiedänpähän varoa seuraavalla kerralla.

Joo, nuo kaikki on kyllä tultu tässä matkan varrella kuultua ja useammalta mieheltä :D Tekis mieli vaan vetää viulu takataskusta esiin ja alkaa soittaa sitä, kun mies alkaa selittää noita nyyhkyselityksiään, joilla koittaa vedota siihen että antaisin lisää aikaa hänelle pelleilyyn.

No, oma syyni kun useampaankin haksahdin, kiltti kun olen. Mutta EI ENÄÄ. Nyt se on kerrasta poikki noiden kanssa ja takaisin en ota (sitä yrittävät usein myös).

Ne on narsisteja tai narsistisia. Kauhulla seuraan tässä, kun naapuri pyörittää naiskaruselliaan. Tän hetkinen nainen on lempattu pariin otteeseen ja imuroitu takaisin ja siinä välissä käy vierailulla toiset naiset. Ja kun edellinen suhde päättyy, melkein heti alkaa seuraava.

Hei sinä vaaleahiuksinen noin viisikymppinen nainen, jos sut on nyt viimepäivinä taas kerran imuroitu takaisin, sua kusetetaan rankasti. Toi mies iskee jokaista vastaantulijaa ikään, kokoon ja kansallisuuteen katsomatta ja panee kaikkea mikä liikkuu riittävän hitaasti, että ehtii saada kiinni.

Vierailija
104/484 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaihtoon, jos ei ole antaa vastausta 2kk tapailun jälkeen. Ei kannata omaa aikaa tuhlata tällaiseen pelleilyyn.

Vierailija
105/484 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ainakin se vaan luontevasti muuttui vakavammaksi suhteeksi kuukausien kuluessa.

Noinhan se menee silloin kun molemmat ovat yhtälailla kiinnostuneita ja pyrkivät samaan lopputulokseen.

Mutta yritäpä saada tilanteesta selkoa sellaisen ihmisen kanssa, joka ei halua oikeasti sitoutua, mutta kuitenkin tykkää hengailla yhdessä ja harrastaa seksiä. Jolle ideaali on elää omaa elämää mahdollisimman vapaasti, mutta noukkia rusinat pullasta niin, että vapaan arjen sivussa on useampia tyyppejä joille voi soittaa ja joiden kanssa viettää aikaa. Et sinä tuollaisen ihmisen kanssa luonnollisesti ajaudu siihen sitoutuneeseen parisuhteeseen ja asiasta keskustelutkin aina jäävät epämääräiselle tasolle. Kun tottakai toisesta tykkää ja on mukavaa yhdessä, mutta ei kai sitä nyt sitoutua tarvitse... Tuollaisessa "tapailussa" voi vierähtää aika kauankin ennen kuin tajuaa mikä tilanne on, varsinkaan kun toisella ei ole mitään motiivia asiaan saada ratkaisua.

Kyllä. Minä olen oppinut nyt sen, että vedän itseni pois miehen ulottuvilta, jos ei tule kunnollista kommunikaatiota ja on epämääräinen. Oikeasti rakastunut mies tekee kyllä itsensä selväksi ja pitää myös kiinni löydöstään.

Vierailija
106/484 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut tapailusuhteessa kohta vuoden, eikä meillä ole ollut mitään kiirettä muuttaa tilannetta. Kummallakaan ei ole kuvioissa ketään muuta, mutta muu elämäntilanne vaikuuttaa vähän tilanteen edistymiseen. Tyytyväinen olen näinkin.

Olet tyytynyt siihen mitä voit saada. Mies tod. näk. tapailee muita kaiken aikaa, koska ette asu yhdessä. Ette asu yhdessä koska mies tyytyväinen nykyiseen kolmioonsa eikä halua että lapsen täytyy taas muuttaa.

Selityksiä, selityksiä Mies käy lapsensa kanssa sunnuntaisin luonasi syömässä. He käyvät myös mökillänne. Suhteenne päättyy siinä vaiheessa kun luontaisedut loppuvat.

Tuosta ei tule koskaan parisuhdetta.

Aika monelta osin meni huti :-) Mutta hyvä yritys silti.

Olennaisilta osin kuitenkin osui sekä upposi :0)

Vierailija
107/484 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, se mies kokeilee vielä muita ja koittaa valita itselleen parasta mahdollista. ei halua sitoutua sinuun. jos olisit vastaamatta hänelle viikon viesteihin, niin hän vaan katoaisi sinun elämästä ja jatkaisi jonkun toisen kanssa. kokeile, niin hämmästyt.

Vierailija
108/484 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtaannu nykyisestä situation suhteesta. Englanniksi tuolle on tosiaan sana. Pidä hetken aikaa taukoa jotta et enää uudelleen ajaudu tuon tyyliseen suhteeseen. Unohtaisin Tinderin kokonaan. Siirtyisin seuraavassa erässä vakaviin suhteisiin keskittyviin sivustoihin.

https://www.singlefarmersdating.com

https://www.farmersonly.com/#step/1

https://www.farmersdatingapp.com/

Huomaa (!)

Ensi kertaa varten kirjaa ylös muistiinpanoja välttyäksesi pelaajilta ja varatuilta. Aloita kirjaamalla nykyisen suhteen vaaranmerkit. Mieti ihan rauhassa oliko tässä jotain sellaista josta näki ettei johda pidemmälle. Muistele miehen profiilia päättyen nykyhetkeen. Pohdi samalla voisitko itse kehittää itseäsi joissakin osa-alueilla.

Viimeiseksi. Jos ja kun päädyt takaisin markkinoille et pidättele toiveiden osalta. Kerro reilusti kuka oot, mielellään kattavasti. Profiilikuvaksi mekko päällä oleva pakastekakun esittelijä.

Vierailija
109/484 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irtaannu nykyisestä situation suhteesta. Englanniksi tuolle on tosiaan sana. Pidä hetken aikaa taukoa jotta et enää uudelleen ajaudu tuon tyyliseen suhteeseen. Unohtaisin Tinderin kokonaan. Siirtyisin seuraavassa erässä vakaviin suhteisiin keskittyviin sivustoihin.

https://www.singlefarmersdating.com

https://www.farmersonly.com/#step/1

https://www.farmersdatingapp.com/

Huomaa (!)

Ensi kertaa varten kirjaa ylös muistiinpanoja välttyäksesi pelaajilta ja varatuilta. Aloita kirjaamalla nykyisen suhteen vaaranmerkit. Mieti ihan rauhassa oliko tässä jotain sellaista josta näki ettei johda pidemmälle. Muistele miehen profiilia päättyen nykyhetkeen. Pohdi samalla voisitko itse kehittää itseäsi joissakin osa-alueilla.

Viimeiseksi. Jos ja kun päädyt takaisin markkinoille et pidättele toiveiden osalta. Kerro reilusti kuka oot, mielellään kattavasti. Profiilikuvaksi mekko päällä oleva pakastekakun esittelijä.

Tosta enkusta, kuka keksii suomenkieleen vastaavat väännökset kuvaamaan näitä paskoja epäsuhteita, englanniksi toimii oikein hyvin situationship ja relationshit. Tällöin siis vastapuoli on kuvitellut olevansa suhteessa, koska vastapuoli on antanut ymmärtää, että ollaan suhteessa, mutta kuitenkin kommunikoi ja toimii epämääräisesti ja tiputtelee sitten leivänmuruina jotain juttuja suhteesta ja tulevaisuudesta. 

Vierailija
110/484 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no, se mies kokeilee vielä muita ja koittaa valita itselleen parasta mahdollista. ei halua sitoutua sinuun. jos olisit vastaamatta hänelle viikon viesteihin, niin hän vaan katoaisi sinun elämästä ja jatkaisi jonkun toisen kanssa. kokeile, niin hämmästyt.

Suhdehuijaava tapailumies teki myös niin, että hän itse vetäytyi ja sitten ilmestyi takaisin yrittäen saada minut maanittelemaan hänet takaisin, kun hän on nyt hieman "lukossa".

Omat vaaranmerkit suhteen aikana on painettu nyt polttomerkillä sydämeen, joten seuraavalla kerralla juoksen välittömästi. 

Vierailija
111/484 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän jos toista pitää varteenotettava parisuhteeseen, suhde vakiintuu seurusteluksi parissa kuukaudessa.

Ei ole järkeä jäädä odottelemaan jos toista ei vakiintuminen kiinnosta. Aikaa menee hukkaan, itse vanhenee ja omat mahdollisuudet heikkenee.

Vierailija
112/484 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ainakin se vaan luontevasti muuttui vakavammaksi suhteeksi kuukausien kuluessa.

Noinhan se menee silloin kun molemmat ovat yhtälailla kiinnostuneita ja pyrkivät samaan lopputulokseen.

Mutta yritäpä saada tilanteesta selkoa sellaisen ihmisen kanssa, joka ei halua oikeasti sitoutua, mutta kuitenkin tykkää hengailla yhdessä ja harrastaa seksiä. Jolle ideaali on elää omaa elämää mahdollisimman vapaasti, mutta noukkia rusinat pullasta niin, että vapaan arjen sivussa on useampia tyyppejä joille voi soittaa ja joiden kanssa viettää aikaa. Et sinä tuollaisen ihmisen kanssa luonnollisesti ajaudu siihen sitoutuneeseen parisuhteeseen ja asiasta keskustelutkin aina jäävät epämääräiselle tasolle. Kun tottakai toisesta tykkää ja on mukavaa yhdessä, mutta ei kai sitä nyt sitoutua tarvitse... Tuollaisessa "tapailussa" voi vierähtää aika kauankin ennen kuin tajuaa mikä tilanne on, varsinkaan kun toisella ei ole mitään motiivia asiaan saada ratkaisua.

Kyllä. Minä olen oppinut nyt sen, että vedän itseni pois miehen ulottuvilta, jos ei tule kunnollista kommunikaatiota ja on epämääräinen. Oikeasti rakastunut mies tekee kyllä itsensä selväksi ja pitää myös kiinni löydöstään.

Niinpä, rakastunut mies ei epäröi määritellä suhdetta ihan nimellä. Ja miehet rakastuu nopeasti, jos sitä ei tapahdu niin ei se tapahdu koskaan.

Vierailija
113/484 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuoden kahden jälkeen voi ruveta miettimään vakavaa seurustelua. Eihän noin lyhyessä ajassa voi tietää toisesta mitään. Plus samaan aikaan on hyvä tapailla muita niin tietää onko se tietty henkilö parempi kun muut. 

FOMO on vahva kun Tinder antaa kokoajan uutta mätsiä. Miksi keskittyä vain Villeen, kun Seppo laittoi juuri viestin? Seppokin on ihan kiva mutta se tosi komea Nico laittoi viestin! Mut Nico olikin ihan kusipää mutta Ville ja Seppo kyllästyivät... Mutta Santeri on tosi kiinnostava, ei kun kyllä se on tuo ulkomaalainen John, ei vaan Pete, mutta Santeri ei enää vastaakaan viesteihin?! Kyllä miehet on perseestä kun ne ghostaa vaan!

Ei mut tytöt! Emil mätsäsi mun kanssa!

Tämä lienee tarkoitettu kritiikiksi naisia kohtaan, mutta ihan yhtä laillahan näköjään miehet tekevät samaa, jos kerran "kiva" Seppo ja Villekin vaan kyllästyvät - eli ilmeisesti menevät itsekin loputtoman tarjonnan perässä.

Oikeastihan siinä, jos ei malta keskittyä ja pysähtyä yhteen, on kysymys siitä, ettei se yksi tosi asiassa kiinnosta - joko riittävästi tai ollenkaan. Se, että joku on ihan kiva eikä hänessä ole mitään vikaa, ei kuitenkaan tarkoita, että hänen kanssaan olisi edellytyksiä suhteeseen. Vaikka Tinderissä tulisi satoja tyyppejä päivittäin, niin riittävän kiinnostavan kohdalla ne sadat muut vain lakkaavat kiinnostamasta.

Naiset saavat treffipalveluissa valtavasti enemmän mätsejä kuin miehet, se on fakta.

Harvalla miehellä on jatkuvalla syötöllä uusia ihmisiä tavattavaksi ja siksi tämä on enemmän naisten ongelma.

Se miksi se kiva Seppo ja Ville kyllästyvät on kun se nainen treffailee seistemää miestä yhtä aikaa ja häviää aina hetkeksi kun uusi kiinnostavuus tulee vastaan.

Miksi roikkua jossain joka ei selkeästi ole kiinnostunut sitoutumaan yhteen henkilöön ja katsoa tuleeko siitä mitään vaan pelaa useamman kanssa, aina parempaa etsien?

Tämä ei ole kritiikkiä naisia kohtaan, ne lukuisia mätsejä saavat miehet ovat aivan samanlaisia, heitä on vain paljon vähemmän.

Kannustaisin ihmisiä keskittymään yhteen ihmiseen kerrallaan. Jos se ei toimi niin hakekaa uutta mutta antakaa siihen sillä hetkellä kaikki huomionne. Se on todennäköisesti molempien kannalta parempi.

Miksi naisilla sitten on niin paljon matcheja ja jatkuvalla syötöllä treffipyyntöjä? Johtyisikohan se siitä, että miehet eivät itse osaa valikoida ja keskittyä kiinnostaviin ihmisiin, vaan pommittavat matcheilla kaikkia naisia? Joten miehet, koittakaa päättää kenestä kiinnostutte älkääkä yrittäkö kaikkia!

Vierailija
114/484 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä parisuhde ei etene loppuelämän onnelliseksi parisuhteeksi, jos ei heti aluksi tunneta toisiaan kohtaan vahvasti. Kemia on tärkeä asia ja jos sitä ei tunnu olevan niin järjetöntä jatkaa tapailua. Kun mies tapaa oikean, hän sitoutuu lähes heti. Jos ei näin tee, hän ei vain ole löytänyt sitä oikeaa. Kaikki miehet eivät löydäkään oikeaa, vaan tyytyvät johonkin muuhun. Nämä ovat niitä, jotka tapailevat kymmenen vuotta, eivätkä senkään jälkeen ole kovin uskollisia kumppaneita.

Vierailija
115/484 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemukseni mukaan miehet kyllä sitoutuu suhteeseen hyvin nopeasti jos ovat täysillä mukana

Samankaltaista kokemusta. Tuossa parin kuukauden kohdalla ovat hyvin innokkaita sitoutumaan juuri seurusteluun ja esitellään perheelle, puhuvat yhteenmuuttamisesta jne. Sitten siitä pari kk ja yhtäkkiä kuulemma eivät tiedä mitä haluavat ja niillä sanoin lopettavat suhteen.

Vierailija
116/484 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän jos toista pitää varteenotettava parisuhteeseen, suhde vakiintuu seurusteluksi parissa kuukaudessa.

Ei ole järkeä jäädä odottelemaan jos toista ei vakiintuminen kiinnosta. Aikaa menee hukkaan, itse vanhenee ja omat mahdollisuudet heikkenee.

Tai sitten noin lyhyen tutustumisen kautta syntynyt parisuhde kariutuu 3-5 vuoden päästä ja aikaa on mennyt vielä enemmän hukkaan.

Vierailija
117/484 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en tuollaisiin juttuihin lähde ollenkaan. Joko seurustellaan tai ei. Hyvin toimii eikä tartte olla kenenkään kynnysmattona.

Mulla ollut aina sama juttu. Kyllä se on hyvin nopeasti, siis tyyliin viikon parin sisällä, jo seurustelua. Nykyisen miehen kanssa aloimme seurustella alle viikon päästä ensitapaamisesta. Yhteen muutimme 11kk päästä seurustelun alettua. Nykyään oltu yhdessä melkein 10 vuotta, naimisissa, yksi yhteinen lapsi ja omakotitalo. Mä en suostuisi mihinkään kuukausien epävarmaan tapailuun.

Vierailija
118/484 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä muutama prosentti on narsisteja ja sitten viitisen prosenttia päälle haittaavan kusipäitä/narsistisia egoisteja. Koska nämä vaihtavat ihmistä usein eivätkä ole suhdemateriaalia, heillä on normiväestöä kattavampi yliedustus Tinderissä. Lonkalta voisi heittää väitteen että 20-40 prosenttia miehistä Tinderissä on tällaisia tyyppejä etsimässä uutta uhria. Heistä osa osaa ja jaksaa esittää haluamansa hetken rakastunutta herrasmiestä, osa on avoimen kusipäitä. 

Vierailija
119/484 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä parisuhde ei etene loppuelämän onnelliseksi parisuhteeksi, jos ei heti aluksi tunneta toisiaan kohtaan vahvasti. Kemia on tärkeä asia ja jos sitä ei tunnu olevan niin järjetöntä jatkaa tapailua. Kun mies tapaa oikean, hän sitoutuu lähes heti. Jos ei näin tee, hän ei vain ole löytänyt sitä oikeaa. Kaikki miehet eivät löydäkään oikeaa, vaan tyytyvät johonkin muuhun. Nämä ovat niitä, jotka tapailevat kymmenen vuotta, eivätkä senkään jälkeen ole kovin uskollisia kumppaneita.

Tai sitten tässä on sellainen villi vaihtoehto, että me ihmiset, niin miehet kuin naisetkin olemme kaikki erilaisia. Jotku meistä lämpenevät hitaasti ja tarvitsevat aikaa ja rauhaa tutustumiseen.

Vierailija
120/484 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten noin lyhyen tutustumisen kautta syntynyt parisuhde kariutuu 3-5 vuoden päästä ja aikaa on mennyt vielä enemmän hukkaan.

Eihän tuossa ole kyse lyhyestä tutustumisesta, vaan siitä, onko täysillä mukana suhteessa vai ei. Jos sitä ei osaa sanoa melko nopeasti niin ei ole kiinnostunut parisuhteesta. Eihän 2 kk:n kohdalla puhuta vielä naimisiin menosta, vaan että sitoudutaan toiseen. Tutustumista jatketaan loppuelämä, jos hyvin käy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän