Iso parta -miehet oi miksi?
Suomalaisilla miehillä on deittipalveluissa todella paljon isoa risupartaa verrattuna ulkomaalaisiin. Miksi?? Kompensoiko se miehuuden tunnetta? Suomalaisilla miehillä on usein huono miehinen itsetunto, kompensoiko iso parta jotain? Valtavasti miehiä menee tämän takia ohi, iso parta rumentaa ja vanhentaa paljon. Siihen lisäksi kalju ja kaljamahaa niin oksennus....
ei ihme että miehiä niin paljon ilman naisia, kun ulkoinen olemus on 10-20v vanhemman ukon.
Kommentit (146)
Ei parta pahoille kasva eikä turpajouhet joutaville. Parta on kätevä tapa peittää pieni tai kaksoisleuka.
drthd kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos karvaa ei ole päälaella niin se on huono asia ja sitten jos sitä on leuassa niin sekin on huono asia. Voi naiset naiset.
Jos ei ole päälaella niin pitääkö se kompensoida naamassa? Isoon partaan tarttuu kaikkea ja on epähygieeninen, ei tekis mieli antaa sellaisella mennä haaroväliin tai suudella.
Ööh, se parran voi pestä. Nykyään on paljon parranhoitotuotteita myynnissä.
Eiköhän hanvettä ja saippoaa ole ollut myynnissä jo vähän pitemmänhi aikaa
Juu, toki. Mutta viittaan siihen, että viime aikoina on tullut paljon erilaisia parranhoitotuotteita myyntiin. Öljyjä jne. Eli kyllä miehet pitävät parroistaan huolta, tuskin noita muuten olisi myynnissä.
Pierluigi Collina taitaa olla aloittajan mielimies
Ai? Mä on aina luullu, et se parta kasvatetaan just siksi, koska se tuntuu hyvälle siellä jalkovälissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos karvaa ei ole päälaella niin se on huono asia ja sitten jos sitä on leuassa niin sekin on huono asia. Voi naiset naiset.
Jos ei ole päälaella niin pitääkö se kompensoida naamassa? Isoon partaan tarttuu kaikkea ja on epähygieeninen, ei tekis mieli antaa sellaisella mennä haaroväliin tai suudella.
Piä itekki karvat jalkovälissä suojana ja somisteena niin ei partasuun vierailu pistele ihoa.
Miestäni parta nuorentaa. Parran kasvattamisen jälkeen alkoi kassat kyselemään papereita .
#kehorauha
#bodypositivity
#miesvihanäkyväksi
Poistatin partani laserilla. Nuorensi kummasti :)
Vierailija kirjoitti:
Iso tai villinä rehottava parta ei ole kiva eikä hieno.
Siisti lyhyt parta sopii kyllä useimmille miehille, jopa nuorille miehille. Mutta parta kyllä vanhentaa, tekee aikuisemman näköiseksi, mikä on joskus hyväksi, joskus haitaksi, riippuen siitä, näyttääkö kaveri ennestään jo liian nuorelta tai vanhalta ikäisekseen jne.
Minusta on hienoa, että eri ikäiset miehet ovat tulleet sinuiksi parran kanssa.
Tykkään siistin parran miehistä että parrattomista miehistä.
Mikä tuo vimppa lause muka on, mihin unohdit "sekä"n?
Vierailija kirjoitti:
Miestäni parta nuorentaa. Parran kasvattamisen jälkeen alkoi kassat kyselemään papereita .
Moni jonnehan yrittää parran avulla peittää hjallis-leuan, ja tästä syystä kassat saattavat epäillä jonneksi.
Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville. Ihana, kun miestä ei haittaa karvat, niin ei tarvi itsekään vaivautua ajelemaan.
Itse kasvatan partaa siksi, koska leuka näyttää paljaana ihan, kuin mulla olisi pallit leuassa
No kyllä kun katsoo j. harkimon isängeeneillä rakentunutta pikkupikkuleukaa, ei voi väittää etteikö parta parantaisi sen ulkonäköä huomattavasti.
Epäilenkin, että partaisilla miehillä on sellanen naama/leuka, joka täytyy peitellä katseilta. Toki siistinä pidetty ja rajattu parta on joillekin ihan sopiva koriste. Ja jokaisen parrankasvuhenkilön oma asia.
Vierailija kirjoitti:
Itse kasvatan partaa siksi, koska leuka näyttää paljaana ihan, kuin mulla olisi pallit leuassa
Peter Griffin?
Minun puoliso on pyytänyt etten leikkaisi partaa, joten jotkut myös tykkää. Mutta ei yllätä että palstalaisen mielenmaisema on niin suppea että vain se oma mielipide on hyvä ja oikea.
Varmaan oot ite ylipainoinen sinitukka kun tommosia kirjottelet miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne eti akkaa, joka ei parrasta tykkää
Eikö paremmihi niinpäi että semmonen nainen joka parrasta tykkää, ei eti akkaa
Vierailija kirjoitti:
Iso tai villinä rehottava parta ei ole kiva eikä hieno.
Siisti lyhyt parta sopii kyllä useimmille miehille, jopa nuorille miehille. Mutta parta kyllä vanhentaa, tekee aikuisemman näköiseksi, mikä on joskus hyväksi, joskus haitaksi, riippuen siitä, näyttääkö kaveri ennestään jo liian nuorelta tai vanhalta ikäisekseen jne.
Minusta on hienoa, että eri ikäiset miehet ovat tulleet sinuiksi parran kanssa.
Tykkään siistin parran miehistä että parrattomista miehistä.
Samoin minä lyhyistä siisteistä parroista. Ne voivat olla komeita. Mutta todella paljon on näitä joilla parta leveästi melkein ohimoihin ja 10 sent tai yli pitkä. Ne rumentaa ja vanhentaa miestä. AP
Vierailija kirjoitti:
Poistatin partani laserilla. Nuorensi kummasti :)
Kyllä se nuorentaa.
Onko muuten Ruotsissa/Virossa miehillä tällaisia rehupartoja kuin mitä Suomessa näkee? En ole matkustanut vähään aikaan, en tiedä.
Itse en pidä parroista.
Ihme pedareita nää naiset jotka etsii parratonta "miestä"
Poikaiseni, olet liiansaanut, jos normaalit karvat tökkivät. Se ymmärrän jos leukaan ja huuleen alkaa naisella puskea nii sitte voi pyytää vähän klipsimään poisa