Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gradusta tulossa surkea arvostelu :(

Vierailija
18.10.2022 |

Tartteen jaksuhaleja. Gradusta tulossa surkea arvostelu, 2. Miten tästä häpeästä selviää?

Kommentit (117)

Vierailija
1/117 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko jatko-opiskelemaan vai miksi tuolla on väliä sulle?

T. itse sain ykkösen

Vierailija
2/117 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. itse sain ykkösen

En halua, mutta töissä sitä kysytään kumminkin. Ja hävettää kertoa. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/117 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea että olet saanut gradun valmiiksi ja pääset valmistumaan! Tämän hetken jälkeen gradun arvosanalla ei ole yhtään mitään merkitystä missään, esimerkiksi työnantajat eivät tule sitä kysymään. Paras gradu on valmis gradu, se on opinnäytetyö jonka tarkoitus on oppia hieman laajemman kokonaisuuden tekemistä. 

Vello ikävässä arvioinnissa nyt pari päivää ja unohda se sen jälkeen! Jos joku sukulainen kyselee että minkä arvosanan sait gradusta (oikeasti kukaan ei kysy), niin voit vain sanoa että aika keskimääräisesti meni ja pääasia että se on valmis.

Vierailija
4/117 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. itse sain ykkösen

Oletko siis nykyisessä työssäsi vahvasti mainostanut, että olet gradua tehnyt ja odotat sen arviointia? Koska muussa tapauksessa sitä ei kyllä töissä kysytä.

Vierailija
5/117 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei gradun arvosanaa yleensä kysytä, mutta tokihan hyvää arvosanaa voi töitä hakiessa sopivasti mainostaa. Ei se haittakaan ole. 

Vierailija
6/117 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kukaan edes koskaan katso. Ei ainakaan minun upeaa magnaa kukaan ole havainnut, vaikka gradua on luettu.

Voi olla eri tilanne jos vanhempasi ovat vähintään tohtoreita ja sinustakin piti tulla Nobel-palkittu tutkija.

Vierailija
7/117 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoi.  Taas yksi ihmisyksilö, jota vanhemmat todennäköisesti on kehuneet viisaaksi, joten on hirveää kun ei ylläkään sille tasolle mitä odotetaan.  

Mitä jos vaan taputtaisit itseäsi selkään ja onnitelisit itseäsi ahkeruudesta ja VALMIIKSI saadusta gradusta ja valmistumisesta?  

Vierailija
8/117 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. itse sain ykkösen

Oletko jo yliopistossa töissä vai mikä muu paikka voi olla sellainen, jossa kysytään?

Vierailija
9/117 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh eihän alle kolmosen numeroita anneta?

Vierailija
10/117 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten siitä tuollainen tuli ihan yllättäen? Etkö tehnyt miten ohjaajat neuvoivat, jos hyvä arvosana oli sinulle tärkeä?

Vierailija
11/117 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, onnea valmistumisesta!

Vierailija
12/117 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään muuta kiinnosta sun gradusi. Jos sen on hyväksytty, niin se riittää valmistumiseen, millä on merkitystä. Hetken häpeä, ikuinen kunnia.

Vierailija
13/117 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh eihän alle kolmosen numeroita anneta?

Meillä ei anneta vitosia ja nelosen saa erinomainen työ. Koko numeroarvostelu on täysin naurettava, jos kaikki saa kolmosen.

Vierailija
14/117 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, no onhan tuo aika huono arvosana. Mutta ei sitä kukaan sulta kysele. Ja sitten jos kysyy, voit kertoa ja sanot että tärkeintä sinulle oli saada se valmiiksi ja paperit ulos. Mulle ei ole nelosen gradusta ollut tuon taivaallista hyötyä, paitsi hiveli tietysti itsetuntoa (muttei niin paljon kuin vitonen, prkl).

Aika huono ohjaaja ollut sulla, jos nyt vasta valmiin työn kynnyksellä tulee puheeksi arvionti. Luulisi, että kakkosen työssä olisi paljon mihin ehdottaa korjauksia ja näin nostaa arvosanaa.

Vierailija
15/117 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. itse sain ykkösen

Oletko jo yliopistossa töissä vai mikä muu paikka voi olla sellainen, jossa kysytään?

Jos ap ylipäätään on töissä, niin aika monessa paikassa saattaa valmistuneena saada parempaa palkkaa, joten asiasta kannattaa ilmoittaa työnantajalle. Eihän silloinkaan arvosanalla ole väliä, mutta toki sitä joku saattaa kysyä. 

Vierailija
16/117 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei taideta yleisesti antaa alle kolmosta

Vierailija
17/117 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täytyy kyllä olla huono jos saa alle kolmosen mikä meinaa jo huonoa, kun sen alle ei periaatteessa anneta

Vierailija
18/117 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, no onhan tuo aika huono arvosana. Mutta ei sitä kukaan sulta kysele. Ja sitten jos kysyy, voit kertoa ja sanot että tärkeintä sinulle oli saada se valmiiksi ja paperit ulos. Mulle ei ole nelosen gradusta ollut tuon taivaallista hyötyä, paitsi hiveli tietysti itsetuntoa (muttei niin paljon kuin vitonen, prkl).

Aika huono ohjaaja ollut sulla, jos nyt vasta valmiin työn kynnyksellä tulee puheeksi arvionti. Luulisi, että kakkosen työssä olisi paljon mihin ehdottaa korjauksia ja näin nostaa arvosanaa.

Ohjaajalla ei ollut aikaa viimeisissä vaiheissa antaa arvostelua tai korjausehdotuksia. Päämääränä mulla oli saada tutkinto nyt ulos muusta viis. Mutta olihan tuo kolhu.

Ja ei, kukaan ei ole kehunut. Lähinnä tuo toteen sen etten ole akateemisesti lahjakas. Heh.

Vierailija
19/117 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuvittelit saavasi?  Aina ei elämässä riitä resurssit ja mahdollisuudet saamaan itsestä kaikkea potentiaalia käyttöönsä.  

Vierailija
20/117 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gradun tekeminen on jo saavutus sinänsä, ei kaikista siihen ole. Hyvä sine 💯

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi