Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras kirja jonka olet lukenut?

Vierailija
17.10.2022 |

Eli suositelkaa parhaita kirjoja joita olette lukeneet tai mitä voisitte lukea uudestaan monta kertaa :) Yritän löytää luettavaa syyslomalle, joten apu olisi aivan ihanaa!

Kommentit (777)

Vierailija
501/777 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sofi Oksanen: Puhdistus. Se ei välttämättä ole paras lukemani kirja, mutta väkevää 2. maailmansodan jälkeistä historiaa siinä on dramatisoituna runsain mitoin, osittain suorastaan "goottilaisesti" esitettynä. Oksasen aiempi romaani Baby Jane oli minulle niin ikään positiivinen yllätys, ajankuva 90-luvun Kallion lesbopiireistä. Hän kirjoittaa hyvin aiheesta kuin aiheesta.

itse en pysty lukemaan kirjallisuutta joka on feministien kirjoittamaa

Itse en pysty lukemaan kirjallisuutta, joka on minkään -istin kirjoittamaa. Kertoo siitä, ettei kirjailija osaa ajatella omilla aivoillaan.

Et pysty lukemaan nationalistin, humanistin, vegetaristin, kulinaristin, sosialistin, kapitalistin jne kirjoittamia kirjoja...

Kovin on kapea lukemistosi...

Vierailija
502/777 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sofi Oksanen: Puhdistus. Se ei välttämättä ole paras lukemani kirja, mutta väkevää 2. maailmansodan jälkeistä historiaa siinä on dramatisoituna runsain mitoin, osittain suorastaan "goottilaisesti" esitettynä. Oksasen aiempi romaani Baby Jane oli minulle niin ikään positiivinen yllätys, ajankuva 90-luvun Kallion lesbopiireistä. Hän kirjoittaa hyvin aiheesta kuin aiheesta.

itse en pysty lukemaan kirjallisuutta joka on feministien kirjoittamaa

Itse en pysty lukemaan kirjallisuutta, joka on minkään -istin kirjoittamaa. Kertoo siitä, ettei kirjailija osaa ajatella omilla aivoillaan.

Et pysty lukemaan nationalistin, humanistin, vegetaristin, kulinaristin, sosialistin, kapitalistin jne kirjoittamia kirjoja...

Kovin on kapea lukemistosi...

Vegetarismi on pahempaa kuin nuo kaikki yhdistettynä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/777 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lukenut isäni tyhjennetyn asunnon kirjastoa. Monta mielenkiintoista kirjaa tullut vastaan.

Nyt menossa Jörn Donnerin Uusi Maammekirja.

Joskus taannoin pakotin itseni aloittamaan Alastalon salissa kirjan, oli visssiin ilmainen Elisa kirjassa, tykkäsin.

Vierailija
504/777 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fese kirjoitti:

Itse olen lukenut isäni tyhjennetyn asunnon kirjastoa. Monta mielenkiintoista kirjaa tullut vastaan.

Nyt menossa Jörn Donnerin Uusi Maammekirja.

Joskus taannoin pakotin itseni aloittamaan Alastalon salissa kirjan, oli visssiin ilmainen Elisa kirjassa, tykkäsin.

Vanha Maammekirja on parempi

Vierailija
505/777 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tony RObins

Vierailija
506/777 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Donna Tarttin Jumalat juhlivat öisin

Luin ensimmäisen kerran noin 15 v sitten ja uudelleen ehkä reilu viisi vuotta sitten ja pidin kirjasta edelleen paljon. Kirja oli viihdyttävä ja siihen upposi täysin.

Vierailija
507/777 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntematon potilas

Vierailija
508/777 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntematon potilas

Tarkoitatko nyt arttu wiskarin biisiä vai tuliko kirjoitusvirhe ja tarkoitat tuntematon sotilas kirjaa?

Vierailija
509/777 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamattu ehdottomasti

Vierailija
510/777 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Donna Leonen dekkarit, joissa komisario Guido Brunetti ratkoo rikoksia ja luovii taitavasti tärkeilevän, mutta salaviisaan esimiehensä Guiseppe Pattan vaatimusten viidakossa apunaan diginatiivi sihteeri Elettra. Venetsian yhteiskunta ja sen rappioilmiöt tulevat tutuiksi.

Vierailija
511/777 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herman Melville: Moby Dick

Se on koskettava tarina valaanpyynnistä ja sen seurauksista. Suosittelen kaikille ehdottomasti.

Vierailija
512/777 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maammekirja

Vierailija
513/777 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi testamentti

Vierailija
514/777 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mercedes-Benz W124 huolto-opas

Vierailija
515/777 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aku Ankka (taskukirja)

Vierailija
516/777 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka Hankamöki: Totuus kiihottaa

Tapio Pesola: Suomen saattokellot

Molemmat kirjat loistavia syväluotaavia perussuomalaisuuden selittäjiä ilman vihervasemmistolaisten vääristelyä.

Vierailija
517/777 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskollisuuden velvoite on hyvä kirja näin vaalien alla

Vierailija
518/777 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Why we want you to be rich

Vierailija
519/777 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki päiväkirjat

Vierailija
520/777 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena tuli luettua kaikki Viisikko kirjat ja ne olivat hieno lukuelämys. Samanlaista lukuelämystä on hankala enää löytää vaikka paljon luenkin.