Paras kirja jonka olet lukenut?
Eli suositelkaa parhaita kirjoja joita olette lukeneet tai mitä voisitte lukea uudestaan monta kertaa :) Yritän löytää luettavaa syyslomalle, joten apu olisi aivan ihanaa!
Kommentit (777)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofi Oksanen: Puhdistus. Se ei välttämättä ole paras lukemani kirja, mutta väkevää 2. maailmansodan jälkeistä historiaa siinä on dramatisoituna runsain mitoin, osittain suorastaan "goottilaisesti" esitettynä. Oksasen aiempi romaani Baby Jane oli minulle niin ikään positiivinen yllätys, ajankuva 90-luvun Kallion lesbopiireistä. Hän kirjoittaa hyvin aiheesta kuin aiheesta.
itse en pysty lukemaan kirjallisuutta joka on feministien kirjoittamaa
Itse en pysty lukemaan kirjallisuutta, joka on minkään -istin kirjoittamaa. Kertoo siitä, ettei kirjailija osaa ajatella omilla aivoillaan.
Et pysty lukemaan nationalistin, humanistin, vegetaristin, kulinaristin, sosialistin, kapitalistin jne kirjoittamia kirjoja...
Kovin on kapea lukemistosi...
Vegetarismi on pahempaa kuin nuo kaikki yhdistettynä
Itse olen lukenut isäni tyhjennetyn asunnon kirjastoa. Monta mielenkiintoista kirjaa tullut vastaan.
Nyt menossa Jörn Donnerin Uusi Maammekirja.
Joskus taannoin pakotin itseni aloittamaan Alastalon salissa kirjan, oli visssiin ilmainen Elisa kirjassa, tykkäsin.
Fese kirjoitti:
Itse olen lukenut isäni tyhjennetyn asunnon kirjastoa. Monta mielenkiintoista kirjaa tullut vastaan.
Nyt menossa Jörn Donnerin Uusi Maammekirja.
Joskus taannoin pakotin itseni aloittamaan Alastalon salissa kirjan, oli visssiin ilmainen Elisa kirjassa, tykkäsin.
Vanha Maammekirja on parempi
Donna Tarttin Jumalat juhlivat öisin
Luin ensimmäisen kerran noin 15 v sitten ja uudelleen ehkä reilu viisi vuotta sitten ja pidin kirjasta edelleen paljon. Kirja oli viihdyttävä ja siihen upposi täysin.
Vierailija kirjoitti:
Tuntematon potilas
Tarkoitatko nyt arttu wiskarin biisiä vai tuliko kirjoitusvirhe ja tarkoitat tuntematon sotilas kirjaa?
Donna Leonen dekkarit, joissa komisario Guido Brunetti ratkoo rikoksia ja luovii taitavasti tärkeilevän, mutta salaviisaan esimiehensä Guiseppe Pattan vaatimusten viidakossa apunaan diginatiivi sihteeri Elettra. Venetsian yhteiskunta ja sen rappioilmiöt tulevat tutuiksi.
Herman Melville: Moby Dick
Se on koskettava tarina valaanpyynnistä ja sen seurauksista. Suosittelen kaikille ehdottomasti.
Jukka Hankamöki: Totuus kiihottaa
Tapio Pesola: Suomen saattokellot
Molemmat kirjat loistavia syväluotaavia perussuomalaisuuden selittäjiä ilman vihervasemmistolaisten vääristelyä.
Uskollisuuden velvoite on hyvä kirja näin vaalien alla
Lapsena tuli luettua kaikki Viisikko kirjat ja ne olivat hieno lukuelämys. Samanlaista lukuelämystä on hankala enää löytää vaikka paljon luenkin.
Et pysty lukemaan nationalistin, humanistin, vegetaristin, kulinaristin, sosialistin, kapitalistin jne kirjoittamia kirjoja...
Kovin on kapea lukemistosi...