Paras kirja jonka olet lukenut?
Eli suositelkaa parhaita kirjoja joita olette lukeneet tai mitä voisitte lukea uudestaan monta kertaa :) Yritän löytää luettavaa syyslomalle, joten apu olisi aivan ihanaa!
Kommentit (777)
Vierailija kirjoitti:
Orwell 1984
Fahrenheit 451
Raamattu
Donald Trumpin kirjat
Think like a Champion on kyl iha törkeen kova.
Se kirja, jonka aihe kiinnostaa juuri nyt! Kannattaa luottaa itseensä.
Mihail Bulgakov: Saatana saapuu Moskovaan. Stalinin valtakaudella kirjoitettu teos kuvaa hyvin myös Venäjän nykytilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Anttilan postimyyntiluettelo vuodelta 1967.
Harrastat siis käsitöitä...
Graham Greene:
Miehemme Havannassa
Hiljainen amerikkalainen
Kolmas mies
+ muut Graham Greenen teokset
Heinrich Böll: Tohtori Murken kootut tauot
Stanislav Jerzy-Lec: Vastakarvaan - siistimättömiä mietelmiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofi Oksanen: Puhdistus. Se ei välttämättä ole paras lukemani kirja, mutta väkevää 2. maailmansodan jälkeistä historiaa siinä on dramatisoituna runsain mitoin, osittain suorastaan "goottilaisesti" esitettynä. Oksasen aiempi romaani Baby Jane oli minulle niin ikään positiivinen yllätys, ajankuva 90-luvun Kallion lesbopiireistä. Hän kirjoittaa hyvin aiheesta kuin aiheesta.
itse en pysty lukemaan kirjallisuutta joka on feministien kirjoittamaa
Omapa on menetyksesi, näiden Oksasen kirjojen suhteen ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofi Oksanen: Puhdistus. Se ei välttämättä ole paras lukemani kirja, mutta väkevää 2. maailmansodan jälkeistä historiaa siinä on dramatisoituna runsain mitoin, osittain suorastaan "goottilaisesti" esitettynä. Oksasen aiempi romaani Baby Jane oli minulle niin ikään positiivinen yllätys, ajankuva 90-luvun Kallion lesbopiireistä. Hän kirjoittaa hyvin aiheesta kuin aiheesta.
Rajoittunutta ajattelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en pysty lukemaan kirjallisuutta, joka on minkään -istin kirjoittamaa. Kertoo siitä, ettei kirjailija osaa ajatella omilla aivoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Pystyykö joku oikeasti nimeämään yhden ainoan kirjan tai elokuvan parhaaksi?
Mitä vähemmän on lukenut/katsonut, sitä helpommin pystyy nimeämään sen ainoan parhaan. Eli kyllä, joku oikeasti pystyy sen tekemään.
Assburger kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rajoittunutta ajattelua.
-ismi on rajoittunutta ajattelua.
Parasta pysyä erossa kaikenlaisista nisteistä. Eikä tämä ole vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Assburger kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rajoittunutta ajattelua.
-ismi on rajoittunutta ajattelua.
Voi olla, mutta se, että ei voi lukea jotain ismiä -edustavan henkilön kirjaa on rajoittuneisuutta ja johtaa rajoittuneeseen ajatteluun tai vahvistaa sitä.
Martin Gray: Kaikkien rakkaitteni puolesta
Eleanorille kuuluu ihan hyvää, tekijä Gail Honeyman
Suosittelen jokaikiselle introvertille tai itsensä ulkopuoliseksi tuntevalle. Ihana!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aluksi klassikot pois alta Tuntematon sotilas, Rikos ja rangaistus, fifty shades etc.
Mistä lähtien fifty shades on ollut klassikkokirja?
Kaikkien aikojen myydyin naistenkirja. (kertoo aika hyvin naisten oikeista biologisista haluista)
Törkeää... Miten kehtaat? Naiset on boss leidejä eikä fifty shades naisia!!