Mies pilasi suhteemme valehtelulla
Jatkuva valehtelu ja manipuloiminen useita vuosia, jonka olen koko ajan tiennyt, mutta yrittänyt antaa mahdollisuuden kertoa. Olen murtunut ja ajattelen tästä maailmasta poistumista joka päivä. Selän takana toiminut ja muutoin esittänyt maailman rakastuneinta ja hemmottelevaa. Kuitenkin välillä kummallisesti tiuskien, monesti rumasti sanoen, pois tönien ja vaikka mitä pskaa käytöstä. Olen niin poikki tästä useiden kuukausien piinasta. Jatkuva ripuli, itku- ja paniikkikohtaukset. Hänen mielestään pitäisi päästä viikossa yli. Joo niin varmaan, helppohan hänen on sanoa kun on itse se sikamies ja tietää etten ikinä pettäisi tai tekisi salassa mitään. Hän ei oikein osaa tukeakkaan. Ei halua aloittaa aiheesta puhumista, vaikka olen monesti niin pyytänyt. Minua loukkaa suunnattomasti kun hän monesti kysyy no mikä nyt taas on, miksi taas itket, eikö jo riittäis yms muuta mitätöivää. Hän ei yhtään tunnu katuvan, vaikka sanookin kysyttäessä, mutta kaikki muu empatiakyvyn puuttuminen saa karvat pystyyn. Ja ennen kuin joku kehtaa huutaa minulle etten tajunnut antaa niin tilanne on ollut meillä jo pari vuotta niin että olen ollut puutteessa. Haluni ovat paljon kovemmat. Hänelläkin oli ennen lihomistaan.
Kaikki muut huonot puolet olin valmis kestämään, mutta valehtelu ja rajojen ylitykset... Niitä en vaan kestä. En näe tulevaisuutta toiveikkaana, vaikka monesta elämän vastoinkäymisistä olen noussut. Alkaa olla jo liikaa ihan oikeasti. En tiedä mitä tällä haen, toivottavasti en masenna ketään. Piti vaan saada purkaa kun jälleen ahdistaa rytmihäiriöihin asti.
Kommentit (62)
Minut huijattiin tähän ketjuun provolla. 1/5 siitä että onnistuit huijaamaan niinkin pitkälle, vaikka aloitus olikin todella läpinäkyvä eikä kantanut pidemmälle. Muutamaan pösilöön saattaa upota vaikka aloittaja toki itselleen vastaileekin.
Ja jos joku ihmettelee kristin uskoani, niin välillä ihmettelen minäkin. En kuitenkaan voi ohittaa niitä tosiasioita, joita olen elämäni aikana kokenut. Olen nähnyt paranormaalia pahaa (useampi todistamassa), joten on oltava olemassa hyvääkin. Olen myös saanut rukousvastauksia semmoisella tavalla että on Jumalan on oltava olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Minut huijattiin tähän ketjuun provolla. 1/5 siitä että onnistuit huijaamaan niinkin pitkälle, vaikka aloitus olikin todella läpinäkyvä eikä kantanut pidemmälle. Muutamaan pösilöön saattaa upota vaikka aloittaja toki itselleen vastaileekin.
Tämä ei ole provo, toivoisin itsekin että olisi. Valitettavasti tämä on ihan minun oikeaa elämääni.
Olen tämän asian vuoksi vakavasti masentunut ja täysin rikki. Mt-ongelmia ollut aiemminkin kyllä, burn-out, lapsuustraumaa. Nyt tämän takia lääkitystä lisätty ja kovasti odotan terapiaan pääsyä. En pääse tästä asiasta eteenpäin omin voimin. Vertaistukea pyydän😢
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole provo, toivoisin itsekin että olisi. Valitettavasti tämä on ihan minun oikeaa elämääni.
Kyllä sun käsialan tunnistas edelleen. Tämä kommentti oli piste iin päälle.
Menehän täyttelemään työhakemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse huijasit minut suhteeseen valehtelemalla.
Sinä et ole mieheni. Hän ei ensinäkään käy tällä palstalla.
Tekaist juttu, vastaile itsellesi edelleen.
Semmonen satu sitten tänään.
Mitäköhän huomenna??
Vierailija kirjoitti:
Emma K. kirjoitti:
Itse pilasit. Juttusi perusteella olet vainoharhainen ja muistakin vakavista mielenterveyden ongelmista kärsivä.
Älä syytä miestäsi, jätä hänet rauhaan ja hakeudu hoitoon. Vaikka osastolle, jos tarpeen.Taidat olla samaa kastia hänen kanssaan, mitään vastuuta ei oteta omasta käytöksestä ja totuttu kallumeininkiin. Tätä miestä ennen minulla oli terveen paperit koko elämäni, en ollut mustasukkainen tai vainoharhainen, en ollut masentunut vaan kaikkien sanomana aurinkoinen, oloni oli seksikäs ja itsevarma. Nämä minulta on viety pois. Minua on mm. kuristettu ja kaadettu mustelmille koska "ansaitsin" kun ärsytin. Miehellä on paha adhd ja asperger. Oikeasti hänellä ei vaan riityänyt sanavalmius enää riitatilanteessa, jossa hän oli ollut moukkamainen. Minut on jätetty seksissä kesken ja huomioimatta monet kerrat, minut on torjuttu aina ne kerrat kun olisin oikeasti ollut kiihottunut ja aloitettu seksi vasta sitten kun paha mieli on jo saatu aikaan. Kaikki nuo olisi ollut sovittavissa ja muutettavissa hyvää kohti... Mutta se valehtelu ja rajan yli meno. Olen niin loppu.
Tutustu siihen narsismiin. Ja miksi olet antanut miehen harrastaa seksiä kanssasi paskamaisen seksikäytöksen jälkeen? No joo. Annoin itsekin, kunnes tajusin. Sitten en enää kertaakaan.
Sun pitää puolustaa rajojasi, ei se häirikkö niitä kunnioita. Ja puolustaminen tapahtuu viemällä itsesi pois hänen ulottuviltaan.
Lue tämä ääneen sata kertaa:
Teot merkitsevät, eivät sanat. Hän EI rakasta minua. Ketään en voi rakastaa ehjäksi. Hän ei vastaa tarpeisiini. Tämän sisäistäminen sattuu minuun, jotta kipu voisi loppua, minun täytyy löytää itselleni tila ja paikka parantua. Hänellä ei ole sijaa elämässäni. Hän tuo mukanaan sairauden ja tuskan. Surullista, koska toivoin suhteelta paljon haolin valmis rakastamaan häntä myötä- ja vastoinkäymisissä. Nyt minun on aika rakastaa itseäni ja helliä itseni takaisin omaksi itsekseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emma K. kirjoitti:
Itse pilasit. Juttusi perusteella olet vainoharhainen ja muistakin vakavista mielenterveyden ongelmista kärsivä.
Älä syytä miestäsi, jätä hänet rauhaan ja hakeudu hoitoon. Vaikka osastolle, jos tarpeen.Taidat olla samaa kastia hänen kanssaan, mitään vastuuta ei oteta omasta käytöksestä ja totuttu kallumeininkiin. Tätä miestä ennen minulla oli terveen paperit koko elämäni, en ollut mustasukkainen tai vainoharhainen, en ollut masentunut vaan kaikkien sanomana aurinkoinen, oloni oli seksikäs ja itsevarma. Nämä minulta on viety pois. Minua on mm. kuristettu ja kaadettu mustelmille koska "ansaitsin" kun ärsytin. Miehellä on paha adhd ja asperger. Oikeasti hänellä ei vaan riityänyt sanavalmius enää riitatilanteessa, jossa hän oli ollut moukkamainen. Minut on jätetty seksissä kesken ja huomioimatta monet kerrat, minut on torjuttu aina ne kerrat kun olisin oikeasti ollut kiihottunut ja aloitettu seksi vasta sitten kun paha mieli on jo saatu aikaan. Kaikki nuo olisi ollut sovittavissa ja muutettavissa hyvää kohti... Mutta se valehtelu ja rajan yli meno. Olen niin loppu.
Jos paha ADHD ja Asperger, mitä muuta odotit?
Auvoista elämää hyvää kohti?
En odottanut tällsista kohtelua. Kuten epäsuorasti sanoin, että nuo väkivaltakohtaukset pystyisin ymmärtämään, mutta pettämistä ja valehtelua en osannut odottaa. Hän kun tuntuu usein niin kultaiselta ja ironisesti sanottu, rehelliseltä. En osaa selittää sitä ristiriitaa, mitä miehestäni huokuu. En tiedä kykeneekö hän rakastamaan oikeasti tai miten syvästi. Teoriatasolla voi ymmärtää, mutta miten se oikeasti heijastuu meidän elämään. Miten se näkyy kriiseissä ja hienotunteisuudessa. Miten hän jojottaa lupauksiaan. Riitatilanteissa ei osaa pyytää anteeksi ennen kuin huomauttaa, todella harvassa on ne kerrat kun hän pyytää ja silloin kyse on jostain tosi selkeästä esimerkiksi tiuskaisee minulle suorilta, vaikka en olisi ärsyttänyt tai antanut aihetta. Sitten kun konfliktiin liittyy jotain mitä minä tein väärin, olen pyytänyt monesti yli viisi kertaa anteeksi ja silti hän saattaa sanoa etten ole pyytänyt edes anteeksi tai että siltikin kaikki on minun syytäni. Sitten välillä sanoo "sinä aloitat kaikki riidat!" Vaikka ollaan jo ne riidat läpikäyty ja niissä yli puolissa hän on kohdellut minua rumasti paineistuessaan ympäristöstä tai omasta valehtelustaan.
Nyt jos saisin uudestaan valita tapaisinko tämän ihmisen vai saisinko muistin menetyksen, valitsisin jälkimmäisen ja juoksisin pois. Semmoinen työmaa on kyllä yrittää loputtomiin ymmärtää ei-neurotyypillistä. Itsellänikin on ylivilkkaus niin osaan sen puolesta ymmärtää paljonkin, mutta kyllä mä näen hänessä tietynlaista elämänkoulu-vaikutusta, selkärangattomuutta sekä kypsymättömyyttä, mitä ei voi noiden diagnoosien alle kokonaan peittää.
Vierailija kirjoitti:
Naisille täytyykin valehdella!
Miksi ja mitä valehdellaan?
T. Naista haluava k ilttis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emma K. kirjoitti:
Auvoista elämää hyvää kohti?En odottanut tällsista kohtelua. Kuten epäsuorasti sanoin, että nuo väkivaltakohtaukset pystyisin ymmärtämään, mutta pettämistä ja valehtelua en osannut odottaa. Hän kun tuntuu usein niin kultaiselta ja ironisesti sanottu, rehelliseltä. En osaa selittää sitä ristiriitaa, mitä miehestäni huokuu. En tiedä kykeneekö hän rakastamaan oikeasti tai miten syvästi. Teoriatasolla voi ymmärtää, mutta miten se oikeasti heijastuu meidän elämään. Miten se näkyy kriiseissä ja hienotunteisuudessa. Miten hän jojottaa lupauksiaan. Riitatilanteissa ei osaa pyytää anteeksi ennen kuin huomauttaa, todella harvassa on ne kerrat kun hän pyytää ja silloin kyse on jostain tosi selkeästä esimerkiksi tiuskaisee minulle suorilta, vaikka en olisi ärsyttänyt tai antanut aihetta. Sitten kun konfliktiin liittyy jotain mitä minä tein väärin, olen pyytänyt monesti yli viisi kertaa anteeksi ja silti hän saattaa sanoa etten ole pyytänyt edes anteeksi tai että siltikin kaikki on minun syytäni. Sitten välillä sanoo "sinä aloitat kaikki riidat!" Vaikka ollaan jo ne riidat läpikäyty ja niissä yli puolissa hän on kohdellut minua rumasti paineistuessaan ympäristöstä tai omasta valehtelustaan.
Nyt jos saisin uudestaan valita tapaisinko tämän ihmisen vai saisinko muistin menetyksen, valitsisin jälkimmäisen ja juoksisin pois. Semmoinen työmaa on kyllä yrittää loputtomiin ymmärtää ei-neurotyypillistä. Itsellänikin on ylivilkkaus niin osaan sen puolesta ymmärtää paljonkin, mutta kyllä mä näen hänessä tietynlaista elämänkoulu-vaikutusta, selkärangattomuutta sekä kypsymättömyyttä, mitä ei voi noiden diagnoosien alle kokonaan peittää.
Sinä et yritä ymmärtää neuroepätyypillistä vaan alistua luonne/persoonallisuushäiriöisen väkivaltaan. Mies on oletettavasti narsisti, machiavellistinen tai psykopaatti.
Hoida kuntoon oma pääsi, sekin on hoidon tarpeessa.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä, joka sinun itse tulisi korjata itsessäsi, olet jäänyt suhteeseen luonnehäiriöisen miehen kanssa. Luultavasti narsisti. He muuten lopettavat seksin suhteessa. Jatkavat toki omin käsin tai muiden naisten kanssa.
Etsi youtubesta Dr Ramani, Narsisti vs minä, Raw Motivations ja Mental Healness.
Yritä eheytyä, itsesi vuoksi. Mies pellolle ja nollakontakti.
Olen miettinyt voisiko hän olla narsisti, mutta sitten tietyt teot ja empatian osoitukset saa minut kallistumaan vaan siihen että hänen aspergerin takia näkee kaiken musta-valkoisena ja siten oikeuttaa kirkkain silmin huonoja tekoja jos kokee huonovointisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinulle on valehdeltu?
Valehtelee rakastavansa.
T. Ei ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä, joka sinun itse tulisi korjata itsessäsi, olet jäänyt suhteeseen luonnehäiriöisen miehen kanssa. Luultavasti narsisti. He muuten lopettavat seksin suhteessa. Jatkavat toki omin käsin tai muiden naisten kanssa.
Etsi youtubesta Dr Ramani, Narsisti vs minä, Raw Motivations ja Mental Healness.
Yritä eheytyä, itsesi vuoksi. Mies pellolle ja nollakontakti.
Olen miettinyt voisiko hän olla narsisti, mutta sitten tietyt teot ja empatian osoitukset saa minut kallistumaan vaan siihen että hänen aspergerin takia näkee kaiken musta-valkoisena ja siten oikeuttaa kirkkain silmin huonoja tekoja jos kokee huonovointisuutta.
On ihan sama, onko hän narsisti, sadisti vai kusipää. Aspergerit eivät ole väkivaltaisia. Tärkeintä on, että tunnistat väkivallan ja lähdet.
Mikä sinua pidättelee? Et voi "hylätä" aspergeria?
Vierailija kirjoitti:
Kaiken lisäksi mieheni vaatii anaaliseksiä useamman kerran päivässä. Peräaukkoni on 24/7 haavaumilla ja todella arka. Vatsani on koko ajan sekaisin, koska monta kertaa päivässä peräsuoleeni lauetut spermat sekoittavat vatsani.
Ap
Ap, onko tämä sinä? Lopeta kaikki seksi heti. Vaurioidut siitä. Ja annat hänen harjoittaa vapaasti väkivaltaa, ei ole terveellistä miehellekään.
Totuus olisi yleensä tehokkaampi keino.
Auvoista elämää hyvää kohti?