Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pilasi suhteemme valehtelulla

Vierailija
17.10.2022 |

Jatkuva valehtelu ja manipuloiminen useita vuosia, jonka olen koko ajan tiennyt, mutta yrittänyt antaa mahdollisuuden kertoa. Olen murtunut ja ajattelen tästä maailmasta poistumista joka päivä. Selän takana toiminut ja muutoin esittänyt maailman rakastuneinta ja hemmottelevaa. Kuitenkin välillä kummallisesti tiuskien, monesti rumasti sanoen, pois tönien ja vaikka mitä pskaa käytöstä. Olen niin poikki tästä useiden kuukausien piinasta. Jatkuva ripuli, itku- ja paniikkikohtaukset. Hänen mielestään pitäisi päästä viikossa yli. Joo niin varmaan, helppohan hänen on sanoa kun on itse se sikamies ja tietää etten ikinä pettäisi tai tekisi salassa mitään. Hän ei oikein osaa tukeakkaan. Ei halua aloittaa aiheesta puhumista, vaikka olen monesti niin pyytänyt. Minua loukkaa suunnattomasti kun hän monesti kysyy no mikä nyt taas on, miksi taas itket, eikö jo riittäis yms muuta mitätöivää. Hän ei yhtään tunnu katuvan, vaikka sanookin kysyttäessä, mutta kaikki muu empatiakyvyn puuttuminen saa karvat pystyyn. Ja ennen kuin joku kehtaa huutaa minulle etten tajunnut antaa niin tilanne on ollut meillä jo pari vuotta niin että olen ollut puutteessa. Haluni ovat paljon kovemmat. Hänelläkin oli ennen lihomistaan.

Kaikki muut huonot puolet olin valmis kestämään, mutta valehtelu ja rajojen ylitykset... Niitä en vaan kestä. En näe tulevaisuutta toiveikkaana, vaikka monesta elämän vastoinkäymisistä olen noussut. Alkaa olla jo liikaa ihan oikeasti. En tiedä mitä tällä haen, toivottavasti en masenna ketään. Piti vaan saada purkaa kun jälleen ahdistaa rytmihäiriöihin asti.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tämän asian vuoksi vakavasti masentunut ja täysin rikki. Mt-ongelmia ollut aiemminkin kyllä, burn-out, lapsuustraumaa. Nyt tämän takia lääkitystä lisätty ja kovasti odotan terapiaan pääsyä. En pääse tästä asiasta eteenpäin omin voimin. Vertaistukea pyydän😢

Ap

En ole tätä kirjoittanut. Ei ole ollut mt-ongelmia, nyt on vakava stressihäiriö ja vakava masennus, mahdollisesti ptsd. Lääkitystä ei ole. Pariterapiaan haluaisin, ei ole ollut vain vielä voimia etsiä. Joku ehdottikin täällä kirkon apua, taidan kysyä sieltä luulisi olevan helpompaa saada apua. Omin voimin en tästä tosiaan pääsekään, ei ihminen yksin ole vahva. Lopetahan jo pilailu mun elämäni kustannuksella, kiitos.

Vierailija
42/62 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille täytyykin valehdella!

Miksi ja mitä valehdellaan?

T. Naista haluava k ilttis

No nykyään ei tarvitse valehdella kun voi ghostata.

Suosin tätä tapaa enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tämän asian vuoksi vakavasti masentunut ja täysin rikki. Mt-ongelmia ollut aiemminkin kyllä, burn-out, lapsuustraumaa. Nyt tämän takia lääkitystä lisätty ja kovasti odotan terapiaan pääsyä. En pääse tästä asiasta eteenpäin omin voimin. Vertaistukea pyydän😢

Ap

En ole tätä kirjoittanut. Ei ole ollut mt-ongelmia, nyt on vakava stressihäiriö ja vakava masennus, mahdollisesti ptsd. Lääkitystä ei ole. Pariterapiaan haluaisin, ei ole ollut vain vielä voimia etsiä. Joku ehdottikin täällä kirkon apua, taidan kysyä sieltä luulisi olevan helpompaa saada apua. Omin voimin en tästä tosiaan pääsekään, ei ihminen yksin ole vahva. Lopetahan jo pilailu mun elämäni kustannuksella, kiitos.

Miksi ihmeessä haluaisit väen vängällä pitää elämässäsi sinut sairastuttavan ihmisen, joka ei osaa edes rakastaa sinua eikä edes kohdella ihmismäisesti?

Vierailija
44/62 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emma K. kirjoitti:

Itse pilasit. Juttusi perusteella olet vainoharhainen ja muistakin vakavista mielenterveyden ongelmista kärsivä.

Älä syytä miestäsi, jätä hänet rauhaan ja hakeudu hoitoon. Vaikka osastolle, jos tarpeen.

Taidat olla samaa kastia hänen kanssaan, mitään vastuuta ei oteta omasta käytöksestä ja totuttu kallumeininkiin. Tätä miestä ennen minulla oli terveen paperit koko elämäni, en ollut mustasukkainen tai vainoharhainen, en ollut masentunut vaan kaikkien sanomana aurinkoinen, oloni oli seksikäs ja itsevarma. Nämä minulta on viety pois. Minua on mm. kuristettu ja kaadettu mustelmille koska "ansaitsin" kun ärsytin. Miehellä on paha adhd ja asperger. Oikeasti hänellä ei vaan riityänyt sanavalmius enää riitatilanteessa, jossa hän oli ollut moukkamainen. Minut on jätetty seksissä kesken ja huomioimatta monet kerrat, minut on torjuttu aina ne kerrat kun olisin oikeasti ollut kiihottunut ja aloitettu seksi vasta sitten kun paha mieli on jo saatu aikaan. Kaikki nuo olisi ollut sovittavissa ja muutettavissa hyvää kohti... Mutta se valehtelu ja rajan yli meno. Olen niin loppu.

Tutustu siihen narsismiin. Ja miksi olet antanut miehen harrastaa seksiä kanssasi paskamaisen seksikäytöksen jälkeen? No joo. Annoin itsekin, kunnes tajusin. Sitten en enää kertaakaan.

Sun pitää puolustaa rajojasi, ei se häirikkö niitä kunnioita. Ja puolustaminen tapahtuu viemällä itsesi pois hänen ulottuviltaan.

Lue tämä ääneen sata kertaa:

Teot merkitsevät, eivät sanat. Hän EI rakasta minua. Ketään en voi rakastaa ehjäksi. Hän ei vastaa tarpeisiini. Tämän sisäistäminen sattuu minuun, jotta kipu voisi loppua, minun täytyy löytää itselleni tila ja paikka parantua. Hänellä ei ole sijaa elämässäni. Hän tuo mukanaan sairauden ja tuskan. Surullista, koska toivoin suhteelta paljon haolin valmis rakastamaan häntä myötä- ja vastoinkäymisissä. Nyt minun on aika rakastaa itseäni ja helliä itseni takaisin omaksi itsekseni.

Aion tehdä tämän, jos vielä sama toistuu. Olen päättänyt antaa vielä kerran mahdollisuuden. Sitten mun on helpompi oikeasti taistella epäilyksiäni vastaan, en voi enää silloin ajatella mitä jos? Vaan silloin voisin vannoa itselleni yrittäneeni kaiken ja oikeasti jättää tuon ihmisen. Nyt on vaan hankalaa aikaa odottaa pahinta tai odottaa muutosta ja vuosia korjata luottoa, joka saatetaan vetää jalkojen alta. Tiedän järjellä että tässä on erittäin pieni prosentuaalinen mahdollisuus onnistua. Silti, niin järjetöntä kuin tämä onkin sydän käskee vielä yrittää.

Vierailija
45/62 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhut vuosista ja seuraavassa hetkessä kuukausista,sekavaa,en usko koko juttua.

Anteeksi kirjoitin epäselvästi tunnemyrskyssä. Hän on vuosia valehdellut erinäisistä asioista ja peitellyt manipuloivalla tavalla. Hän on kääntänyt kaiken minun hulluudekseni ja väittänyt turhiksi epäilyiksi. Kuitenkin jääden rysänpäältä kiinni. Osan on itse paljastanut vasta pitkän ajan jälkeen, osaa ei olisi ikinä paljastanut. Nyt muutama kuukausi takaperin hän jäi rysän päältä kiinni sovittujen rajojen ylityksestä. Samasta asiasta, jota olin yrittänyt häneltä jo kolme vuotta kysyä, josta ollaan monet kerrat riidelty ja jonka piti olla mitätön hänelle ja luvannut ettei niin tekisi. Tämä asia on vaikuttanut meidän väleihin kielteisesti ja viimeiset kuukaudet ennen tuota kiinnijäämistä varsinkin hänen kohtelunsa minua kohtaan oli kamalaa. Nyt hän kohtelee kuin prinsessaa, mutta tekee pahaa kun ajattelen hänen todennäköisesti tekevän tätä vain sen aikaa kunnes olen shokista selvinnyt.

Mitä nää asiat on, josta jäänyt "rysän päältä kiinni". Mahdollisimman konkreettisia esimerkkejä, kiitos.

Vierailija
46/62 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaiken lisäksi mieheni vaatii anaaliseksiä useamman kerran päivässä. Peräaukkoni on 24/7 haavaumilla ja todella arka. Vatsani on koko ajan sekaisin, koska monta kertaa päivässä peräsuoleeni lauetut spermat sekoittavat vatsani.

Ap

Ap, onko tämä sinä? Lopeta kaikki seksi heti. Vaurioidut siitä. Ja annat hänen harjoittaa vapaasti väkivaltaa, ei ole terveellistä miehellekään.

No en ole. Jollakin on hauskaa eikä ymmärrä että tämä on oikeaa elämää. Vatsani on koko ajan sekaisin stressistä. En vaurioidu seksistämme.

Vierailija
47/62 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emma K. kirjoitti:

Itse pilasit. Juttusi perusteella olet vainoharhainen ja muistakin vakavista mielenterveyden ongelmista kärsivä.

Älä syytä miestäsi, jätä hänet rauhaan ja hakeudu hoitoon. Vaikka osastolle, jos tarpeen.

Taidat olla samaa kastia hänen kanssaan, mitään vastuuta ei oteta omasta käytöksestä ja totuttu kallumeininkiin. Tätä miestä ennen minulla oli terveen paperit koko elämäni, en ollut mustasukkainen tai vainoharhainen, en ollut masentunut vaan kaikkien sanomana aurinkoinen, oloni oli seksikäs ja itsevarma. Nämä minulta on viety pois. Minua on mm. kuristettu ja kaadettu mustelmille koska "ansaitsin" kun ärsytin. Miehellä on paha adhd ja asperger. Oikeasti hänellä ei vaan riityänyt sanavalmius enää riitatilanteessa, jossa hän oli ollut moukkamainen. Minut on jätetty seksissä kesken ja huomioimatta monet kerrat, minut on torjuttu aina ne kerrat kun olisin oikeasti ollut kiihottunut ja aloitettu seksi vasta sitten kun paha mieli on jo saatu aikaan. Kaikki nuo olisi ollut sovittavissa ja muutettavissa hyvää kohti... Mutta se valehtelu ja rajan yli meno. Olen niin loppu.

Tutustu siihen narsismiin. Ja miksi olet antanut miehen harrastaa seksiä kanssasi paskamaisen seksikäytöksen jälkeen? No joo. Annoin itsekin, kunnes tajusin. Sitten en enää kertaakaan.

Sun pitää puolustaa rajojasi, ei se häirikkö niitä kunnioita. Ja puolustaminen tapahtuu viemällä itsesi pois hänen ulottuviltaan.

Lue tämä ääneen sata kertaa:

Teot merkitsevät, eivät sanat. Hän EI rakasta minua. Ketään en voi rakastaa ehjäksi. Hän ei vastaa tarpeisiini. Tämän sisäistäminen sattuu minuun, jotta kipu voisi loppua, minun täytyy löytää itselleni tila ja paikka parantua. Hänellä ei ole sijaa elämässäni. Hän tuo mukanaan sairauden ja tuskan. Surullista, koska toivoin suhteelta paljon haolin valmis rakastamaan häntä myötä- ja vastoinkäymisissä. Nyt minun on aika rakastaa itseäni ja helliä itseni takaisin omaksi itsekseni.

Aion tehdä tämän, jos vielä sama toistuu. Olen päättänyt antaa vielä kerran mahdollisuuden. Sitten mun on helpompi oikeasti taistella epäilyksiäni vastaan, en voi enää silloin ajatella mitä jos? Vaan silloin voisin vannoa itselleni yrittäneeni kaiken ja oikeasti jättää tuon ihmisen. Nyt on vaan hankalaa aikaa odottaa pahinta tai odottaa muutosta ja vuosia korjata luottoa, joka saatetaan vetää jalkojen alta. Tiedän järjellä että tässä on erittäin pieni prosentuaalinen mahdollisuus onnistua. Silti, niin järjetöntä kuin tämä onkin sydän käskee vielä yrittää.

Oliko noi seksiasiat totta? Suojele itseäsi! Nuo muuttuvat vain pahempaan!

Katso niitä vinkattuja you tube -kanavia.

Vierailija
48/62 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaiken lisäksi mieheni vaatii anaaliseksiä useamman kerran päivässä. Peräaukkoni on 24/7 haavaumilla ja todella arka. Vatsani on koko ajan sekaisin, koska monta kertaa päivässä peräsuoleeni lauetut spermat sekoittavat vatsani.

Ap

Ap, onko tämä sinä? Lopeta kaikki seksi heti. Vaurioidut siitä. Ja annat hänen harjoittaa vapaasti väkivaltaa, ei ole terveellistä miehellekään.

No en ole. Jollakin on hauskaa eikä ymmärrä että tämä on oikeaa elämää. Vatsani on koko ajan sekaisin stressistä. En vaurioidu seksistämme.

Eikö teillä ole pihtaamista ja keskenjättämistä?

Vierailija
49/62 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eikö teillä ole pihtaamista ja keskenjättämistä?

Mieheni tekee noita molempia. Itse olisin halukas joka päivä, useammankin kerran. Aina olen hoitanut hänet loppuun asti. Meillä on todella hyvää seksiä ja sitten taas on noita kertoja kun hän torjuu rumasti ja ajattelemattomasti. Joudun monesti hillitsemään itseäni ja sammuttamaan halujani, sitten yks kaks taas sytyttelemään uudelleen. Hän kun ei sisäistä yllätyksellisyyttä tai monipuolisia esileikkejä... Pieniä kosketuksia... On aika suoraviivainen. Joudun useasti samoista asioista muistuttamaan/toivomaan/pyytämään/kertomaan. Sitten taas on päiviä kun osaa huomioida. Niin ristiriitainen.

Vierailija
50/62 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sellainen provo tänään. Jos tämän sepustelu on jollekin todella yksi päivän kohokohdista, niin huh huh. Hanki elämä.

51/62 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ap ihan itse syyllinen oloonsa kun tuollaisen kanssa on. Taitaa odottaa että kohta sitä mlkkua varmaan saa.

Vierailija
52/62 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut huijattiin tähän ketjuun provolla. 1/5 siitä että onnistuit huijaamaan niinkin pitkälle, vaikka aloitus olikin todella läpinäkyvä eikä kantanut pidemmälle. Muutamaan pösilöön saattaa upota vaikka aloittaja toki itselleen vastaileekin.

Onko sulla niin huono itsetunto, että sua hävettää vastailla provoon? Noloa, kun joku saa sut lankaan ja sitten nauraa sulle, voi kamala.

Ihmiset kertoo täällä mielipiteitään täysin tuntemattomille, mitä sillä on väliä, vaikka aloituksen arpois robotti, nehän on vain keskustelunavauksia.

Vierailija
53/62 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäinen ripuli? 

Vierailija
54/62 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsit pahasta läheisriippuvuudesta. Miehesi hyväksikäyttää sun riippuvuutta. Poikkea sossussa tai Lumon verkkokaupassa. Hae tietoa läheisriippuvuudesta ja Tukholma syndroomasta. Ilmaisin keino on olla seurustelematta. Better Help kerran kuussa tulee toisena.

Vierailija
55/62 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

EI MITÄÄN SAATANAN PARITERAPIAA PAHOINPITELIJÄN KANSSA. MENET ENTISTÄ ENEMMÄN RIKKI!

Vierailija
56/62 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta miten miehesi aiheuttaa ripulikohtauksia? Tämän täytyy olla todella huono provo. Piti ihan kaksi kertaa tarkastaa tekstisi.

Vierailija
57/62 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi et sentään kilttimiestä ottanut. Silloin kaikki olisi niin tylsää.

Vierailija
58/62 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsit pahasta läheisriippuvuudesta. Miehesi hyväksikäyttää sun riippuvuutta. Poikkea sossussa tai Lumon verkkokaupassa. Hae tietoa läheisriippuvuudesta ja Tukholma syndroomasta. Ilmaisin keino on olla seurustelematta. Better Help kerran kuussa tulee toisena.

Ilmaista sekf helpiä youtubessa Narsisti vs minä, Eevi Vuoristo ja Jenni Kiviniemi, Eroon narsistista-yhteisö, Ask Anoushka, Sam Vaknin, Raw Motivations, Mental Healness, ClusterB Milkshake ja moni muu.

Narsisti tykkää leikkiä kylmää kuumaa, jättää toisen puutteeseen fyysisesti ja henkisesti, mutta antaa leivänmuruja sen verran, että toisen toivo pysyy yllä.

Vierailija
59/62 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt todellakin haluat vielä kerran henkisesti turpiisi niin määrittele itsellesi edes ottelun säännöt ja kesto ja lupaa itsellesi, että sitten pelastat itsesi. En vaan tajua, että kun kuvainnollisesti sulla on nälkä, pakkosyötät miestä (autat muuttumaan, vaikkei halua muuttua) ja itse riudut ja sairastut ruuanpuutteen vuoksi.

Ei sun mies kärsi, jos jätät tukematta häntä. Hän kärsii, jos pakotat häntä muuttumaan.

Vierailija
60/62 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkuva valehtelu ja manipuloiminen useita vuosia, jonka olen koko ajan tiennyt, mutta yrittänyt antaa mahdollisuuden kertoa.

Voi hyvää päivää.

Syytä varmaan sinussakin.

Joudut valitettavasti katsomaan peiliin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän