Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2 Viikkoa ekaa kertaa tinderissä ja nyt itken

Vierailija
16.10.2022 |

En ole ollut missään muussakaan treffipalstalla. Erosin 4 kk sitten ja löksin tinderiin katsomaan. Löysin tosi mukavan miehen, synkkasi tosi ihanasti. Viestit alkoi harventua ja
tänään tuli viesti, että oot hyvä ihminen, mutta elämämme ei kohtaa. Hyväö jatkoa! Vastasin siihen ja töks, hän oli poistanut minut.
Että tuntui surulliselta, nöinkö tämä toimii? Töykeää

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettideittailun perusongelma on, että tulet viestineeksi ihmisten kanssa, joita et livenä edes huomaisi. Baarissa he menisivät sinun ohi ja huomiosi olisi jossain aivan muussa.

Niin totta! Kuvassa ja viesteissä se ihminen voi vaikuttaa lupaavalta, mutta heti samalla sekunnilla kun tapaat hänet tiedät, että tämä ei nyt ollenkaan ole omaa tyyppiä. Jos olisi tullut kysymään tosielämässä treffeille, olisi saanut välittömät pakit. Ainakaan itseäni ei kiinnosta sitten yhtään treffit tuollaisten ihmisten kanssa. Toki kiva heille, kun pääsevät treffeille ihmisen kanssa, johon ei muuta kautta olisi ollut mitään mahkuja. Tinderin kautta näitä treffejä tuli ihan liikaa, ja tämä oli suurimpia syitä miksi lopetin sovelluksen käytön.

Vierailija
42/91 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys naisväelle:

Match tulee ja miehenä aloitan viestittelyn. Seuraavana päivänä aloitan myös viestittelyn ja keskustelu etenee mukavasti. Kolmantena päivänä odotan, josko nainen alottaisi vastavuoroisesti viestittelyn, mutta viestiä ei tule. Jään odottamaan naisen viestiä, jota ei ikinä kuulu.  Kumpi tässä tilanteessa ghostasi?

Niin tuttua!

Toinen uggelsson

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseinen mies hoiti tilanteen harvinaisen hyvin ja tahdikkaasti. Normaali toimintatapa Tinderissä olisi ollut vaan ghostata sinut.

Joo varmaan hoiti kyllä keskimääräistä paremmin, mutta tarkoittaako ghostautaaminen nykyään sitä, että ennen tapaamistakin keskustelun loppuminen olisi ghostaamista? Mulle vaatisi näkemisen ja sitten ei vastaisi enää mun viesteihin.

Tarkoittaa. Kun lopetetaan yhteyden pito /estetään toinen eikä kerrota asiasta toiselle.

Turhan lavea määritelmä minusta. Vesittää sen oikean pointin, että toinen lopettaa vastaamasta vaikka toinen kyselee mikä meininki nyt kun ei enää vastaile

Vierailija
44/91 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on mainettaan parempi sovellus, mutta kuten kaikkia muitakin sovelluksia, sitä täytyy osata käyttää. Eikä sitä saa ottaa liian vakavasti, vaikka sieltä hyvällä todennäköisyydellä jotain vakavaa voikin löytyä, kun vaan jaksaa nähdä hieman vaivaa.

Tinderiä haukkuvat lähinnä kolme eri ihmistyyppiä:

1. Ne, jotka eivät koskaan ole olleet Tinderissä

2. Ne, jotka rakentavat päähänsä rakkaustarinan muutaman viestin tai pahimmillaan pelkää matchin perusteella

3. Ne, jotka tekevät valmiiksi katkeran ja vihamielisen profiilin ja sitten suuttuvat ja katkeroituvat entisetään, kun kukaan järkevä ei tuollaista matchaa ja alkavat sitten rakentelmaan päässään jotain kummallisia teorioita prosenteista ja tasoista.

Olen samaa mieltä. Yleisesti ottaen sanoisin että jos ihminen ei pärjää Tinderissä, se on ihan hänen omaa syytänsä.

Joidenkin ihmisten ulkonäkö ei vaan riitä, jolloin kannattaisi vaan pysyä poissa tinderistä pilaamasta muiden maisemaa, tai sitten ei ymmärretä yhtään miten se peli toimii ja tyyliin rakastutaan toiseen muutaman viestin vaihtamisen jälkeen.

Jos on normaalin ihmisen näköinen ja ymmärtää pelin hengen, niin ihan hyvää tulosta siellä tinderissä saa aikaan.

Vierailija
45/91 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juttelin monta viikkoa mahtavan tuntuisen tyypin kanssa. Olimme jo lähes ystäviä, kerroimme paljon asioita. Hyvin synkkasi, sovimme treffit.

Yhtäkki mieheltä tuli viesti, emme sovi yhteen. Ehdin kysyä mitä tarkoitat ja saman tien poisti minut.

Tuntui raastavalta.

Vierailija
46/91 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä juttelin monta viikkoa mahtavan tuntuisen tyypin kanssa. Olimme jo lähes ystäviä, kerroimme paljon asioita. Hyvin synkkasi, sovimme treffit.

Yhtäkki mieheltä tuli viesti, emme sovi yhteen. Ehdin kysyä mitä tarkoitat ja saman tien poisti minut.

Tuntui raastavalta.

Hän varmaan ihastui johonkin toiseen naiseen, ja siksi peruutti teidän treffit.

On aina hyvä pitää mielessä, että näin Tinderin aikakaudella olemme parisuhdemarkkinoilla jatkuvassa kilpailutilanteessa. Jos sä et ole riittävän hyvä, riittävän hyvännäköinen, riittävän hauska jne jne, niin joku muu kyllä nopeasti nappaa sen tavoittelemasi ihmisen.

Tavallaan tämä on ihan hyväkin asia. Jatkuva kilpailu pitää mielen virkeänä, ja ylläpitää jatkuvaa itsensä kehittämistä.

Vierailija
47/91 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys naisväelle:

Match tulee ja miehenä aloitan viestittelyn. Seuraavana päivänä aloitan myös viestittelyn ja keskustelu etenee mukavasti. Kolmantena päivänä odotan, josko nainen alottaisi vastavuoroisesti viestittelyn, mutta viestiä ei tule. Jään odottamaan naisen viestiä, jota ei ikinä kuulu.  Kumpi tässä tilanteessa ghostasi?

En ole nainen, mutta vastaan silti. Periaatteessa nainen on tässä tapauksessa ghostaaja, mutta koska naisella on tinderissä enemmän kysyntää ja "valtaa" kuin miehellä, niin hänellä ei ole yhtä suurta motivaatiota olla aloitteellinen keskustelujen suhteen. Omasta mielestäni miehet on osa syyllisiä tähän vallitsevaan tilanteeseen, johtuen heidän liiallisesta "innokkuudesta".

Sama periaate toimii esimerkiksi monissa kaverisuhteissakin, joissa toinen kavereista on reilusti aloitteellisempi tapaamisten suhteen, kuin toinen kaveri. Toisella kaverilla on yksinkertaisesti suurempi "hinku" nähdä kuin toisella kaverilla.

Toki tämä on vain yleistys, joskus syy voi olla joku muu, kuten vaikka ujous jonka takia ei uskalla olla aloitteellinen.

Itse sinkku aikoinani ennen perhettä ja parisuhdetta tein aloitteita melko harvoin, varmaankin johtuen siitä, että "pelkäsin" pakkeja, joka olisi tuntunut nololle ja hävettävälle. Tein aloitteen yleensä vain silloin, jos uskoin että toinenkin osapuoli olisi kiinnostunut.

Varmasti minua olisi onnistanut useasti, jos olisin mennyt itsevarmana kokeilemaan onneani. Sitä olisi seurannut monet pakit, ja omasta mielestä varsinkin yhden illan suhde ei ole sen väärti (nykyisin vaikka olisin sinkku, en haluaisi edes yhden illan suhdetta). Lisäksi vaikka haluankin elää naisen kanssa parisuhteessa mieluummin kuin olla yksin, niin silti en koe sitä niin tärkeäksi että ottaisin jatkuvasti pakkeja sitä etsiessä.

Vierailija
48/91 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille tämä on arkipäivää Tinderissä, ellet satu olemaan siellä top 5% joukossa ulkonäöllisesti.

Ensin se oli top 20%, miten sait sen pienentymään jo top 5%? :D

Huh huh. Vissiin suurin osa kuolee sitten yksin, ei se 5% kaikkia saa.

Sivusta. Naiset ovat tinderissä top 20 %, sillä loput siellä oli joista on miehiä. Jos et saa IR seuraa, sitä ei löydy tinderistäkään.

Vierailija
49/91 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paska sovellus.

Ap tapasi tuntemattoman ihmisen kanssa pari kertaa eikä tämä kiinnostunut. Tuloksena sinä ja 50 muuta syytätte sovellusta paskaksi.

Vierailija
50/91 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on myös tyyppejä jotka muutaman kerran nähtyänne haluavat seurustella ja kun sitten jossain vaiheessa sovitte seurustelusta, he yhtäkkiä ghostaavat. En ymmärrä pointtia.

Vierailija
51/91 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys naisväelle:

Tuo on vähän harmaata aluetta. Itse tulkitsen tilanteen siten, että kumpaakaan ei oikein kiinnostanut ja homma vain lässähti.

Mielestäni naista ei kiinnostanut, koska hän odotti miehen kannattelevan keskustelua yksin.

Vierailija
52/91 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille tämä on arkipäivää Tinderissä, ellet satu olemaan siellä top 5% joukossa ulkonäöllisesti.

No, sitten ei varmasti miehen kannata edes mennä Tinderiin,jos ei kuulu tuohon top 5%.

Vierailija
53/91 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tuo on tinderissä yleinen meininki. Ei vastata, tai jos vastataan, lopetetaan milloin huvittaa ja poistetaan match. Itse vaihdoin jopa numeroita erään miehen kanssa (itse antoi numeronsa ja vielä jatkoi keskustelua!). Kirjoiteltiin viikko intensiivisesti ja sitten hän vaan ghostasi, lakkasi vastaamasta.

Minä olen jopa muutaman kerran odotellut sovitulla treffipaikalla huolestuneena siitä, että onko treffikumppanilleni kenties sattunut jotain, ja lopulta sitten huomannut, että nämä naiset ovat poistaneet minut kokonaan matcheista ja ghostanneet kadulle.

Ap:n mies oli poikkeuksellisen hyvätapainen ainakin omiin kokemuksiin perustuen.

Vierailija
54/91 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on myös tyyppejä jotka muutaman kerran nähtyänne haluavat seurustella ja kun sitten jossain vaiheessa sovitte seurustelusta, he yhtäkkiä ghostaavat. En ymmärrä pointtia.

Mies pitää varalla useita naisia, jotka järjestää paremmuusjärjestykseen. Jos saa paremman ja mieluiten sen ykkösvalinnan, niin unohtaa muut. Mutta tuo on tapa pitää jalassa koukussa.

Vierailija
55/91 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder rikkoo luonnonlakeja

Vierailija
56/91 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tuo on tinderissä yleinen meininki. Ei vastata, tai jos vastataan, lopetetaan milloin huvittaa ja poistetaan match. Itse vaihdoin jopa numeroita erään miehen kanssa (itse antoi numeronsa ja vielä jatkoi keskustelua!). Kirjoiteltiin viikko intensiivisesti ja sitten hän vaan ghostasi, lakkasi vastaamasta.

Minä olen jopa muutaman kerran odotellut sovitulla treffipaikalla huolestuneena siitä, että onko treffikumppanilleni kenties sattunut jotain, ja lopulta sitten huomannut, että nämä naiset ovat poistaneet minut kokonaan matcheista ja ghostanneet kadulle.

Ap:n mies oli poikkeuksellisen hyvätapainen ainakin omiin kokemuksiin perustuen.

Tästä tulee muuten melko tyhmä ja nöyryytetty olo.

Vierailija
57/91 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder - mitä tapahtuu kun ihminen etsii kumppania vain ulkonäön perusteella ? Mitä tapahtuu kun ihmisiä voi deittailla samalla tavalla kuin shoppailisit kaupassa? Mitä tapahtuu kun itsekin olet yksi tuotteista ?

Ota selvää ja hämmästy !

Vierailija
58/91 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kerran treffeille joille toinen osapuoli oli innokkaasti halunnut. Eipä saapunut paikalle.

Erästä tapasin useamman kerran ja hän halusi jotain vakavampaa. Kun sitten viimein suostuin ei mennyt kauan kun tyypistä ei kuulunut enää mitään.

Harmi kun itse kiinnostuttuani en kykene olemaan tunteeton, mutta moni muu tuntuu kykenevän kaikenlaiseen pelleilyyn. En tiedä mikä idea on esittää kiinnostunutta ja oikein vakuuttaa asiaa ja sitten ghostata.

Vierailija
59/91 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies pitää varalla useita naisia, jotka järjestää paremmuusjärjestykseen. Jos saa paremman ja mieluiten sen ykkösvalinnan, niin unohtaa muut. Mutta tuo on tapa pitää jalassa koukussa.

Tässä tapauksessa vaikea uskoa. Sanoin ensin ei ja katsoin mitä tapahtuu, hän kuitenkin halusi odottaa että muutan vielä mieleni. Olisin ihan yhtä hyvin voinut vain tapailla kevyesti tai lopettaa koko jutun, mutta hän se halusi jotain vakavampaa.

Vierailija
60/91 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys naisväelle:

Tuo on vähän harmaata aluetta. Itse tulkitsen tilanteen siten, että kumpaakaan ei oikein kiinnostanut ja homma vain lässähti.

Kyllä minä olen miehenä montaa kertaa lopettanut viestien vaihdon, koska toiselta ei ole tullut oma-aloitteista viestiä. Olen siis ollut hyvin kiinnostunut, mutta koska viestienvaihto on ollut täysin minun aktiivisuudestani kiinni, niin olen päätellyt, että naista ei yksinkertaisesti kiinnosta lainkaan.

Vai voiko myös passiivinen nainen olla silti kiinnostunut? Sellainen joka ei ikinä lähetä oma-aloitteisesti viestiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi