2 Viikkoa ekaa kertaa tinderissä ja nyt itken
En ole ollut missään muussakaan treffipalstalla. Erosin 4 kk sitten ja löksin tinderiin katsomaan. Löysin tosi mukavan miehen, synkkasi tosi ihanasti. Viestit alkoi harventua ja
tänään tuli viesti, että oot hyvä ihminen, mutta elämämme ei kohtaa. Hyväö jatkoa! Vastasin siihen ja töks, hän oli poistanut minut.
Että tuntui surulliselta, nöinkö tämä toimii? Töykeää
Kommentit (91)
Joo, tuo on tinderissä yleinen meininki. Ei vastata, tai jos vastataan, lopetetaan milloin huvittaa ja poistetaan match. Itse vaihdoin jopa numeroita erään miehen kanssa (itse antoi numeronsa ja vielä jatkoi keskustelua!). Kirjoiteltiin viikko intensiivisesti ja sitten hän vaan ghostasi, lakkasi vastaamasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehdäänkö siellä heti noin että pois vain kesken lsuseen , vaikka sovittu treffit ym. ihastusjuttuja jo ollut yllättävän voimakkaasti
Tuntui järkyttävän pahaltaKyllä tehdään, useinkin. Se kuuluu Tinder kulttuuriin. Itse olen Tinderissä ghostannut kymmeniä miehiä, ja minut on vuorostani ghostattu useita kertoja.
Järkkyä.
Poistu tinderistä. Opettele ensin seisomaan omilla jaloilla.
Vierailija kirjoitti:
Joo, tuo on tinderissä yleinen meininki. Ei vastata, tai jos vastataan, lopetetaan milloin huvittaa ja poistetaan match. Itse vaihdoin jopa numeroita erään miehen kanssa (itse antoi numeronsa ja vielä jatkoi keskustelua!). Kirjoiteltiin viikko intensiivisesti ja sitten hän vaan ghostasi, lakkasi vastaamasta.
Mä olen kahdelle miehelle tehnyt niin että ehdin jo sopia treffit, ja sitten tapaamisviikolla alkoikin jännittää ja ahdistaa, jonka vuoksi sitten vaan poistin ne mätsit tyyliin pari päivää ennen tapaamista.
En ikinä anna puhelinnumeroani ennen tapaamista, juuri sen takia että silloin en voi tehdä tuota viime hetken ghostaamista jos alkaakin ahdistaa.
Öö, mitä odotit tinderiltä. Sellaista se nykydeittailu on. Silkkaa lottoamista.
Vierailija kirjoitti:
Mies oli päinvastoin kohtelias, kun selitti tunteensa. Ei muutenkaan kannata pelkkien viestien perusteella ihastua. Ensi kerralla kun kirjoittelet jonkun mukavan kanssa, sovi tapaaminen saman tien, niin näet heti, millainen tyyppi on.
En todellakaan halua löhteä tspaamaan kuin vasta reilun kirjoittamisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Poistu tinderistä. Opettele ensin seisomaan omilla jaloilla.
Mitä omilla jaloilla seisomista siinä tarvitaan jos pahoittaa mielensä siitä, että joku poistaa sinut kun seinään. Voisihan sinne jäädä se henkilö miksi se pitää poistaa kuin tuo oli vedettäisiin alta tai vedettäisiin turpaan
Turhaa näppäilyä. Heti livenä niin näet mistä puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyseinen mies hoiti tilanteen harvinaisen hyvin ja tahdikkaasti. Normaali toimintatapa Tinderissä olisi ollut vaan ghostata sinut.
Joo varmaan hoiti kyllä keskimääräistä paremmin, mutta tarkoittaako ghostautaaminen nykyään sitä, että ennen tapaamistakin keskustelun loppuminen olisi ghostaamista? Mulle vaatisi näkemisen ja sitten ei vastaisi enää mun viesteihin.
Tinder on kuin pikatreffit, jossa vaihdetaan 3 minuutin välein keskustelukumppania ja toivotaan että synkkais. Erona fyysisiin pikatreffeihin on, että Tinderissä suurin osa on vaan katselemassa eikä oikeasti halua edes löytää ketään. Tämän kun tajuaa, pärjää ihan hyvin eikä masennu. Pitää vaan seuloa riittävän iso massa, niin voi ehkä se oikea osua kohdalle. Käytännön neuvona sanoisin, että pari viestiä ja sen jälkeen sovit tapaamisen. Karsii katselijat/ghostailijat tehokkaasti.
Kysymys naisväelle:
Match tulee ja miehenä aloitan viestittelyn. Seuraavana päivänä aloitan myös viestittelyn ja keskustelu etenee mukavasti. Kolmantena päivänä odotan, josko nainen alottaisi vastavuoroisesti viestittelyn, mutta viestiä ei tule. Jään odottamaan naisen viestiä, jota ei ikinä kuulu. Kumpi tässä tilanteessa ghostasi?
Tinder on mainettaan parempi sovellus, mutta kuten kaikkia muitakin sovelluksia, sitä täytyy osata käyttää. Eikä sitä saa ottaa liian vakavasti, vaikka sieltä hyvällä todennäköisyydellä jotain vakavaa voikin löytyä, kun vaan jaksaa nähdä hieman vaivaa.
Tinderiä haukkuvat lähinnä kolme eri ihmistyyppiä:
1. Ne, jotka eivät koskaan ole olleet Tinderissä
2. Ne, jotka rakentavat päähänsä rakkaustarinan muutaman viestin tai pahimmillaan pelkää matchin perusteella
3. Ne, jotka tekevät valmiiksi katkeran ja vihamielisen profiilin ja sitten suuttuvat ja katkeroituvat entisetään, kun kukaan järkevä ei tuollaista matchaa ja alkavat sitten rakentelmaan päässään jotain kummallisia teorioita prosenteista ja tasoista.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys naisväelle:
Match tulee ja miehenä aloitan viestittelyn. Seuraavana päivänä aloitan myös viestittelyn ja keskustelu etenee mukavasti. Kolmantena päivänä odotan, josko nainen alottaisi vastavuoroisesti viestittelyn, mutta viestiä ei tule. Jään odottamaan naisen viestiä, jota ei ikinä kuulu. Kumpi tässä tilanteessa ghostasi?
Tuo on vähän harmaata aluetta. Itse tulkitsen tilanteen siten, että kumpaakaan ei oikein kiinnostanut ja homma vain lässähti.
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli vielä puolituttu henkilö, johon oli jo ollut salaa ihastunut.
Eikö niitä keskusteluja näe enää mitenkään?
Ei näe, mutta ne voi tallentaa sillon kun ne vielä on näkyvissä. Ensi kerran varalle siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseinen mies hoiti tilanteen harvinaisen hyvin ja tahdikkaasti. Normaali toimintatapa Tinderissä olisi ollut vaan ghostata sinut.
Joo varmaan hoiti kyllä keskimääräistä paremmin, mutta tarkoittaako ghostautaaminen nykyään sitä, että ennen tapaamistakin keskustelun loppuminen olisi ghostaamista? Mulle vaatisi näkemisen ja sitten ei vastaisi enää mun viesteihin.
Tarkoittaa. Kun lopetetaan yhteyden pito /estetään toinen eikä kerrota asiasta toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys naisväelle:
ei kumpikaan
Vierailija kirjoitti:
Tinder on mainettaan parempi sovellus, mutta kuten kaikkia muitakin sovelluksia, sitä täytyy osata käyttää. Eikä sitä saa ottaa liian vakavasti, vaikka sieltä hyvällä todennäköisyydellä jotain vakavaa voikin löytyä, kun vaan jaksaa nähdä hieman vaivaa.
Tinderiä haukkuvat lähinnä kolme eri ihmistyyppiä:
1. Ne, jotka eivät koskaan ole olleet Tinderissä
2. Ne, jotka rakentavat päähänsä rakkaustarinan muutaman viestin tai pahimmillaan pelkää matchin perusteella
3. Ne, jotka tekevät valmiiksi katkeran ja vihamielisen profiilin ja sitten suuttuvat ja katkeroituvat entisetään, kun kukaan järkevä ei tuollaista matchaa ja alkavat sitten rakentelmaan päässään jotain kummallisia teorioita prosenteista ja tasoista.
Lisään tähän pari tyyppiä: ne, jotka ovat tinderin kautta treffailleet ja kerta toisensa jälkeen pettyneet, kun treffeillä on vastassa ollut jotain ihan muuta kuin on annettu ymmärtää. Sekä ne, jotka ovat sovelluksen kautta päätyneet hyväksikäyttöä lähellä olevan toiminnan kohteeksi.
Nettideittailun perusongelma on, että tulet viestineeksi ihmisten kanssa, joita et livenä edes huomaisi. Baarissa he menisivät sinun ohi ja huomiosi olisi jossain aivan muussa.
Toinen perusongelma on, etä niin hyviä ensitreffejä ei olekaan, että niiden jälkeen voisi luottaa toisten treffien tapahtuvan.
Mä muistan, että vihastuin ihan hiveästi, kun mut poidti henkilö, jonks ksnssa synkkasi hyvin ja kehui kuinka vaikutan hyvältä.
Yhtäkkiä heippa! Eri elämäntiet! Löysin itsestäni piirteitä, että oisin voinut viedä pommin postilaatikkoon
Ei se että sanoo vaan tuo kylmä poisto samantien, huh.,