Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita transfeminiinejä, jotka haluaisivat tulla raskaaksi?

Vierailija
13.01.2026 |

Hei.

Näin etukäteen toivon jo asiallista ja LGBT+ + trollivapaata keskustelua.

Olen transnainen ja minulla on unelma tulla raskaaksi ja synnyttää oma lapsi.

Onko ketään törmännyt missään tällaiseen unelmaan maailmassa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩

Vierailija
2/14 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätähän poju väliin ja sotkemasta elävää, tuntevaa, puolustuskyvytöntä pientä lasta mt-ongelmiisi. Jotain rajaa tuolla pelleilylläkin. 
Sinä et ole nainen millään muotoa eikä sinusta naista tule. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, ei onnistu. Olet biologisesti mies eli sinulla ei ole kohtua, munasarjoja ja muita tarvittavia elimiä että voit edes tulla raskaaksi.

Vierailija
4/14 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikiö ei kasva peräsuolessa🙊

Vierailija
5/14 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku suljetulta karannut.

Mistä näitä sikiää ja pääsee vapaaksi?

Vierailija
6/14 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole koskaan maaimanhistoriassa tullut raskaaksi, eikä tule. Joten hae apua mielenterveyteesi Ap ja ota saamasi lääkkeet!

Vierailija
7/14 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaisin koulun penkille, ja erityisesti biologian tunneille, Aaaapeeeee!!!!

Vierailija
8/14 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla on turha vaivautua yrittämään keskustella aiheesta, ainakaan jos haluaa muiden transihmisten mielipiteitä ja kokemuksia. Itse tiedän sen verran, että joillakin transnaisilla on sama toive, mutta fyysisesti transnaisen raskaus ei ole mahdollista ainakaan nykyisellä tai lähitulevaisuuden teknologialla. Siksi minusta olisi fiksua käydä asiaa läpi terapeutin kanssa.

Vierailija
9/14 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä nykyään opetetaan, että mies voi tulla raskaaksi ja sukupuolia on 37.

Vierailija
10/14 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että ihan tavallista transnaisille/feminiineille. Onhan raskaus vahvasti naiseuteen liittyvä asia. (En siis tarkoita etteikö olisi nainen, jos ei lasta synnyttäisi. Ymmärrätte varmaan mitä haen.)

Vierailija
11/14 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla on turha vaivautua yrittämään keskustella aiheesta, ainakaan jos haluaa muiden transihmisten mielipiteitä ja kokemuksia. Itse tiedän sen verran, että joillakin transnaisilla on sama toive, mutta fyysisesti transnaisen raskaus ei ole mahdollista ainakaan nykyisellä tai lähitulevaisuuden teknologialla. Siksi minusta olisi fiksua käydä asiaa läpi terapeutin kanssa.

Biologiaansa ei voi silti muuttaa, ihan sama miten paljon hormoneita syö ja miten monessa leikkauksessa käy. Biologinen mies ei voi tulla raskaaksi ja biologinen nainen ei voi saattaa ketään raskaaksi, ihan sama miten identifoituvat vastakkaiseen sukupuoleen. 

Odd
12/14 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu ei tuo ihan tervettä ole, mutta jos ajatellaan asiallisesti.

Uskoisin näin miehenä että aika harva nainen sinäänsä haluaa tulla raskaaksi, raskaus aika kun ei ole mitenkään helppo osa,  ja voisi sanoa että loppuhuipennus on kyllä yhtä helvettiä.
Mutta sitten siihen lapseen. Häneen  täytyy muodostua vahva tunneside, kun voidaan vastaväitteittä todeta että lapsi on osa äitiään. Kun ovat 9kk jakaneet aivan kaiken.

Miehen kehossa raskaus sinäänsä ole mahdollista  mutta mailmalla on kyllä ainakin yksi keisarinleikkauksella synnyttänyt mies. naisen sisältä irrotettu, jonkinverran kehittynyt, sikiö oli kiinnitetty jonnekkin suolen mutkaan. 

Näitä ex naisia jotka korjannut sukupuolensa, ja sitten synnyttänyt lapsen tai useampiakin on  suomessakin jo useampia, tähän oma totemus on että mielisairaiden ei pitäisi saada lisääntyä ( oma ajatelmani)

Sairas operaatio, mutta ihmisistä löytyy kyllä sairaita niin monella tapaa.

Ja jos nyt pakko lapsi on saada niin egologinen tapa on hankkia se adoptio, tai normaalimpi kalliimpi tapa hankkia se naisystävä, jos et itse jaksa panna paksuksi, niin hanki sellainen jolla valmiiksi lapsi, sumessa ei ole pulaa yksinhuoltajista.

Unelmaan en ole törmännyt, mutta ei se nyt niin tuulesta temmattukkaan voi olla, jos suomen marginaali väestöstä löytyy edes yksi, on niitä tuolla mailmalla vähintään tuhansia.

Leuka rintaan ja kohti uusia selkkauksia.

Vierailija
13/14 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä nykyään opetetaan, että mies voi tulla raskaaksi ja sukupuolia on 37.

Niinhän taitaa olla. Sairas, sairaampi, mädätetty maailma!!

Vierailija
14/14 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juridinen nainen ja vihreiden mukaan voin tulla raskaaksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi