Onko muita transfeminiinejä, jotka haluaisivat tulla raskaaksi?
Hei.
Näin etukäteen toivon jo asiallista ja LGBT+ + trollivapaata keskustelua.
Olen transnainen ja minulla on unelma tulla raskaaksi ja synnyttää oma lapsi.
Onko ketään törmännyt missään tällaiseen unelmaan maailmassa?
Kommentit (14)
Jätähän poju väliin ja sotkemasta elävää, tuntevaa, puolustuskyvytöntä pientä lasta mt-ongelmiisi. Jotain rajaa tuolla pelleilylläkin.
Sinä et ole nainen millään muotoa eikä sinusta naista tule.
Sori, ei onnistu. Olet biologisesti mies eli sinulla ei ole kohtua, munasarjoja ja muita tarvittavia elimiä että voit edes tulla raskaaksi.
Taas joku suljetulta karannut.
Mistä näitä sikiää ja pääsee vapaaksi?
Mies ei ole koskaan maaimanhistoriassa tullut raskaaksi, eikä tule. Joten hae apua mielenterveyteesi Ap ja ota saamasi lääkkeet!
Takaisin koulun penkille, ja erityisesti biologian tunneille, Aaaapeeeee!!!!
Tällä palstalla on turha vaivautua yrittämään keskustella aiheesta, ainakaan jos haluaa muiden transihmisten mielipiteitä ja kokemuksia. Itse tiedän sen verran, että joillakin transnaisilla on sama toive, mutta fyysisesti transnaisen raskaus ei ole mahdollista ainakaan nykyisellä tai lähitulevaisuuden teknologialla. Siksi minusta olisi fiksua käydä asiaa läpi terapeutin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Siellä nykyään opetetaan, että mies voi tulla raskaaksi ja sukupuolia on 37.
Luulen, että ihan tavallista transnaisille/feminiineille. Onhan raskaus vahvasti naiseuteen liittyvä asia. (En siis tarkoita etteikö olisi nainen, jos ei lasta synnyttäisi. Ymmärrätte varmaan mitä haen.)
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla on turha vaivautua yrittämään keskustella aiheesta, ainakaan jos haluaa muiden transihmisten mielipiteitä ja kokemuksia. Itse tiedän sen verran, että joillakin transnaisilla on sama toive, mutta fyysisesti transnaisen raskaus ei ole mahdollista ainakaan nykyisellä tai lähitulevaisuuden teknologialla. Siksi minusta olisi fiksua käydä asiaa läpi terapeutin kanssa.
Biologiaansa ei voi silti muuttaa, ihan sama miten paljon hormoneita syö ja miten monessa leikkauksessa käy. Biologinen mies ei voi tulla raskaaksi ja biologinen nainen ei voi saattaa ketään raskaaksi, ihan sama miten identifoituvat vastakkaiseen sukupuoleen.
No juu ei tuo ihan tervettä ole, mutta jos ajatellaan asiallisesti.
Uskoisin näin miehenä että aika harva nainen sinäänsä haluaa tulla raskaaksi, raskaus aika kun ei ole mitenkään helppo osa, ja voisi sanoa että loppuhuipennus on kyllä yhtä helvettiä.
Mutta sitten siihen lapseen. Häneen täytyy muodostua vahva tunneside, kun voidaan vastaväitteittä todeta että lapsi on osa äitiään. Kun ovat 9kk jakaneet aivan kaiken.
Miehen kehossa raskaus sinäänsä ole mahdollista mutta mailmalla on kyllä ainakin yksi keisarinleikkauksella synnyttänyt mies. naisen sisältä irrotettu, jonkinverran kehittynyt, sikiö oli kiinnitetty jonnekkin suolen mutkaan.
Näitä ex naisia jotka korjannut sukupuolensa, ja sitten synnyttänyt lapsen tai useampiakin on suomessakin jo useampia, tähän oma totemus on että mielisairaiden ei pitäisi saada lisääntyä ( oma ajatelmani)
Sairas operaatio, mutta ihmisistä löytyy kyllä sairaita niin monella tapaa.
Ja jos nyt pakko lapsi on saada niin egologinen tapa on hankkia se adoptio, tai normaalimpi kalliimpi tapa hankkia se naisystävä, jos et itse jaksa panna paksuksi, niin hanki sellainen jolla valmiiksi lapsi, sumessa ei ole pulaa yksinhuoltajista.
Unelmaan en ole törmännyt, mutta ei se nyt niin tuulesta temmattukkaan voi olla, jos suomen marginaali väestöstä löytyy edes yksi, on niitä tuolla mailmalla vähintään tuhansia.
Leuka rintaan ja kohti uusia selkkauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä nykyään opetetaan, että mies voi tulla raskaaksi ja sukupuolia on 37.
Niinhän taitaa olla. Sairas, sairaampi, mädätetty maailma!!
Olen juridinen nainen ja vihreiden mukaan voin tulla raskaaksi.
0/5 💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩