2 Viikkoa ekaa kertaa tinderissä ja nyt itken
En ole ollut missään muussakaan treffipalstalla. Erosin 4 kk sitten ja löksin tinderiin katsomaan. Löysin tosi mukavan miehen, synkkasi tosi ihanasti. Viestit alkoi harventua ja
tänään tuli viesti, että oot hyvä ihminen, mutta elämämme ei kohtaa. Hyväö jatkoa! Vastasin siihen ja töks, hän oli poistanut minut.
Että tuntui surulliselta, nöinkö tämä toimii? Töykeää
Kommentit (91)
Noissa sovelluksissa saa ainakin selville onko naamaa huokutella pelkän kuvan perusteella.
Ite käytin neljää sovellusta n. 1v 8kk ja käteen jäi:
- 3 tai 4 parin minuutin keskustelua ja sitten ghostaus naiselta
- yhdet treffit jotka tämä nainen sentään viitsi kertoa peruuttavansa paria päivää ennen kys. päivää.
Noh, minkäs teet, eipä tuosta kokeilusta nyt mikään kauheen hyvä mieli jääny.
Mitäpä sitä turhaan matcheissa roikottamaan, jos ei nähnyt teissä mitään isompaa juttua. Kohteliasta että sanoi suoraan, ehkä elämäntilanteenne olivat erilaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys naisväelle:
Match tulee ja miehenä aloitan viestittelyn. Seuraavana päivänä aloitan myös viestittelyn ja keskustelu etenee mukavasti. Kolmantena päivänä odotan, josko nainen alottaisi vastavuoroisesti viestittelyn, mutta viestiä ei tule. Jään odottamaan naisen viestiä, jota ei ikinä kuulu. Kumpi tässä tilanteessa ghostasi?
Tuo on vähän harmaata aluetta. Itse tulkitsen tilanteen siten, että kumpaakaan ei oikein kiinnostanut ja homma vain lässähti.
Kyllä minä olen miehenä montaa kertaa lopettanut viestien vaihdon, koska toiselta ei ole tullut oma-aloitteista viestiä. Olen siis ollut hyvin kiinnostunut, mutta koska viestienvaihto on ollut täysin minun aktiivisuudestani kiinni, niin olen päätellyt, että naista ei yksinkertaisesti kiinnosta lainkaan.
Vai voiko myös passiivinen nainen olla silti kiinnostunut? Sellainen joka ei ikinä lähetä oma-aloitteisesti viestiä?
Tämä toistuu itsellä koko ajan. Minä ylläpidän keskustelua. Laitan sen ensimmäisen viestin. Laitan seuraavanakin päivänä ekan viestin. Jos keskustelu etenee niin ehdotan treffejä ja paikkaa yms. Jos ajattelen kylmästi niin toteaisin, että nämä naiset eivät ole välttämättä kovinkaan kiinnostuneita. Toisaalta ajattelen myös "entä jos kuitenkin ovat" ja siksi olen aktiivinen. Äärimmäisen harvoin naiset tekevät edes puolet aktiivisuudestani.
Olen ainakin päässyt treffeille aivan fiksujen naisten kanssa tämän aktiivisuuden myötä, joten täytyy jatkaa tällä linjalla.
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä voin sanoa että vielä pahemmalta tuntuu kun mätsit eivät edrs vastaa viesteihin. Tässä on oarin kuukauden aikana ehkä 30 mätsiä tullut ja ehkä 2-3 vaivautunut vastaamaan takaisin. Ajanhaaskausta pyöriä tuolla. Voisin käyttää aikani johonkin rakentavampaan.
Autetaan kaveria, kun itsellä vastauksia yleensä tulee kuitenkin.
Parhaiten toimii omasta kokemuksesta, suht nopea ensiviesti, joku sunnuntai-ilta fiilikseni mukaan on monelle tylsää kännykkäaikaa niin silloin varsinkin, satsaa aloitusviestiin (!), jotain nokkelaa, hauskaa, persoonallista tai mielellään henkilökohtaista. Itse tykkään harvoin tekstittömistä profiileista, joten on helpompi keksiä aloitusviesti. Jos huomaat, että jokin viesti toimii niin käytä sitä ja jalosta ja varioi sitä.
Onhan muitakin treffaus paikkoja kuin Tinder. Itse olin aikoinaan First Datessa ja ihan fiksu porukka oli. Olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys naisväelle:
Match tulee ja miehenä aloitan viestittelyn. Seuraavana päivänä aloitan myös viestittelyn ja keskustelu etenee mukavasti. Kolmantena päivänä odotan, josko nainen alottaisi vastavuoroisesti viestittelyn, mutta viestiä ei tule. Jään odottamaan naisen viestiä, jota ei ikinä kuulu. Kumpi tässä tilanteessa ghostasi?
Tuo on vähän harmaata aluetta. Itse tulkitsen tilanteen siten, että kumpaakaan ei oikein kiinnostanut ja homma vain lässähti.
Kyllä minä olen miehenä montaa kertaa lopettanut viestien vaihdon, koska toiselta ei ole tullut oma-aloitteista viestiä. Olen siis ollut hyvin kiinnostunut, mutta koska viestienvaihto on ollut täysin minun aktiivisuudestani kiinni, niin olen päätellyt, että naista ei yksinkertaisesti kiinnosta lainkaan.
Vai voiko myös passiivinen nainen olla silti kiinnostunut? Sellainen joka ei ikinä lähetä oma-aloitteisesti viestiä?
Tämä toistuu itsellä koko ajan. Minä ylläpidän keskustelua. Laitan sen ensimmäisen viestin. Laitan seuraavanakin päivänä ekan viestin. Jos keskustelu etenee niin ehdotan treffejä ja paikkaa yms. Jos ajattelen kylmästi niin toteaisin, että nämä naiset eivät ole välttämättä kovinkaan kiinnostuneita. Toisaalta ajattelen myös "entä jos kuitenkin ovat" ja siksi olen aktiivinen. Äärimmäisen harvoin naiset tekevät edes puolet aktiivisuudestani.
Olen ainakin päässyt treffeille aivan fiksujen naisten kanssa tämän aktiivisuuden myötä, joten täytyy jatkaa tällä linjalla.
Onko näistä treffeistä seurannut opulta mitään vakavampaa? Eli olivatko nuo passiiviset naiset kiinnostuneita omasta passiivisuudesta huolimatta?
Tarviiko sitä tinder-keskustelua nyt niin vakavasti ottaa.
Itse välillä selailen, ja välillä tulee mieleen, että ei tää taida mun juttu olla, ja etten enää uskaltaisi yhtään miestä tavata, tuli viimeksi niin hyvin turpiin, niin henkisesti kuin fyysisestikin.
En siis välttämättä käy tuolla kovin usein. Varmasti joidenkin mielestä ghostaan, mutta en nyt jaksa mitään jäähyväisviestejä kirjoitella muutaman viestin jälkeen.
Varmaan ihan ok tyyppejäkin ovat, ja kivannäköisiä, mutta ei vain ole kukaan pistänyt sukkia niin kovasti pyörimään jaloissa, että ottaisin riskiä että taas käy huonosti.
Voin olla yksinkin.
4kk? Miehen silmissä damage goods. Hoida ero huolella loppuun.
Tinderissä ja muissa deittisovelluksissa ihan normihomma, että vaikka ihminen vaikuttaa mukavalta ja juttu luistaa aluksi, niin keskustelu lopahtaa siinä vaiheessa, kun pitäisi tavata. Uuteen ihmiseen tutustuminen vaatii energiaa ja sellainen ihmisestä toiseen siirtyminen väsyttää henkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä ja muissa deittisovelluksissa ihan normihomma, että vaikka ihminen vaikuttaa mukavalta ja juttu luistaa aluksi, niin keskustelu lopahtaa siinä vaiheessa, kun pitäisi tavata. Uuteen ihmiseen tutustuminen vaatii energiaa ja sellainen ihmisestä toiseen siirtyminen väsyttää henkisesti.
Ei vaan mies on lukenu Lambertin She ain't it
Tämä olikin muuten hyvä pointti, koin tietynlaisen ahaa elämyksen. Nehän on tosiaan ne ihmiset jotka siellä tinderissä käyttäytyvät paskasti, ghostaillen, valehdellen ja peluuttaen lukuisia eri naisia tai miehiä samaan aikaan kuin jossain karjamarkkinoilla.
Turha tässä on Tinder aplikaatiota syyttää, me ihmiset itse käytöksellämme teemme siitä Tinderöinnistä niin hirveää!
N30