Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2 Viikkoa ekaa kertaa tinderissä ja nyt itken

Vierailija
16.10.2022 |

En ole ollut missään muussakaan treffipalstalla. Erosin 4 kk sitten ja löksin tinderiin katsomaan. Löysin tosi mukavan miehen, synkkasi tosi ihanasti. Viestit alkoi harventua ja
tänään tuli viesti, että oot hyvä ihminen, mutta elämämme ei kohtaa. Hyväö jatkoa! Vastasin siihen ja töks, hän oli poistanut minut.
Että tuntui surulliselta, nöinkö tämä toimii? Töykeää

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys naisväelle:

Match tulee ja miehenä aloitan viestittelyn. Seuraavana päivänä aloitan myös viestittelyn ja keskustelu etenee mukavasti. Kolmantena päivänä odotan, josko nainen alottaisi vastavuoroisesti viestittelyn, mutta viestiä ei tule. Jään odottamaan naisen viestiä, jota ei ikinä kuulu.  Kumpi tässä tilanteessa ghostasi?

Tuo on vähän harmaata aluetta. Itse tulkitsen tilanteen siten, että kumpaakaan ei oikein kiinnostanut ja homma vain lässähti.

Kyllä minä olen miehenä montaa kertaa lopettanut viestien vaihdon, koska toiselta ei ole tullut oma-aloitteista viestiä. Olen siis ollut hyvin kiinnostunut, mutta koska viestienvaihto on ollut täysin minun aktiivisuudestani kiinni, niin olen päätellyt, että naista ei yksinkertaisesti kiinnosta lainkaan.

Vai voiko myös passiivinen nainen olla silti kiinnostunut? Sellainen joka ei ikinä lähetä oma-aloitteisesti viestiä?

Yleensä keskusteluni ovat jatkuvia. On joku aihe josta puhutaan ensin, sitten se vaihtuu jossain kohtaa mutta viestitellään vuorotellen. Jos mies yhtäkkiä lopettaa tuollaisen viestittelyn, oletan että kiinnostus lakkasi enkä enää mene laittamaan mitään viestiä.

Vierailija
62/91 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli vielä puolituttu henkilö, johon oli jo ollut salaa ihastunut.

Eikö niitä keskusteluja näe enää mitenkään?

Miksi ne pitäisi nähdä? Jotta voisit vatvoa ja velloa niissä katkerana ja syyttää Tinderiä ja sitä tyyppiä?

Ei se sovelluksen syy ole, että ihmiset on alkaneet käyttää sitä tuolla tavoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehdäänkö siellä heti noin että pois vain kesken lsuseen , vaikka sovittu treffit ym. ihastusjuttuja jo ollut yllättävän voimakkaasti

Tuntui järkyttävän pahalta

Yksilöhän jokainen vastaaja on, ei ole olemassa mitään Tinder-yhteisöä, jossa kaikki tuntevat toisensa ja sopivat yhdessä menettelytapansa.

Vierailija
64/91 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta olisi kyllä tavata mahdollisimman pian ihan kasvotusten. Eikä jatkaa viestittelyä. Pakko sanoa että nuo saamasi pakit olivat vielä aika siistit. Mies sentään kertoi suoraan asian laidan eikä vain kadonnut jäljettömiin.

Vierailija
65/91 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä voin sanoa että vielä pahemmalta tuntuu kun mätsit eivät edrs vastaa viesteihin. Tässä on oarin kuukauden aikana ehkä 30 mätsiä tullut ja ehkä 2-3 vaivautunut vastaamaan takaisin. Ajanhaaskausta pyöriä tuolla. Voisin käyttää aikani johonkin rakentavampaan.

Vierailija
66/91 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tuo on tinderissä yleinen meininki. Ei vastata, tai jos vastataan, lopetetaan milloin huvittaa ja poistetaan match. Itse vaihdoin jopa numeroita erään miehen kanssa (itse antoi numeronsa ja vielä jatkoi keskustelua!). Kirjoiteltiin viikko intensiivisesti ja sitten hän vaan ghostasi, lakkasi vastaamasta.

Mä olen kahdelle miehelle tehnyt niin että ehdin jo sopia treffit, ja sitten tapaamisviikolla alkoikin jännittää ja ahdistaa, jonka vuoksi sitten vaan poistin ne mätsit tyyliin pari päivää ennen tapaamista.

En ikinä anna puhelinnumeroani ennen tapaamista, juuri sen takia että silloin en voi tehdä tuota viime hetken ghostaamista jos alkaakin ahdistaa.

Tiedoksesi: Me miehetkin ollaan tuntevia ihmisiä. Miltä se tuntuisi itsestäsi saada samanlaista kohtelua?

Vierailija
67/91 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tuo on tinderissä yleinen meininki. Ei vastata, tai jos vastataan, lopetetaan milloin huvittaa ja poistetaan match. Itse vaihdoin jopa numeroita erään miehen kanssa (itse antoi numeronsa ja vielä jatkoi keskustelua!). Kirjoiteltiin viikko intensiivisesti ja sitten hän vaan ghostasi, lakkasi vastaamasta.

Mä olen kahdelle miehelle tehnyt niin että ehdin jo sopia treffit, ja sitten tapaamisviikolla alkoikin jännittää ja ahdistaa, jonka vuoksi sitten vaan poistin ne mätsit tyyliin pari päivää ennen tapaamista.

En ikinä anna puhelinnumeroani ennen tapaamista, juuri sen takia että silloin en voi tehdä tuota viime hetken ghostaamista jos alkaakin ahdistaa.

Tiedoksesi: Me miehetkin ollaan tuntevia ihmisiä. Miltä se tuntuisi itsestäsi saada samanlaista kohtelua?

Ei naiset ajattele muita kuin itseään. Ei miehen tunteilla ole mitään väliä. Ihmisarvotonta roskaahan me vain olemme.

Vierailija
68/91 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuota ikää tulee enemmän ei enää jaksa naisten prinsessaleikkejä. Useimmilta naisilta puuttuu kokonaan ihmiskunnioitus mitä tulee miehiin. Miehiä kohdellaan kuin roskaa eikä kuin ihmistä. Kun aikansa saa tuollaista kohtelua on vaa jossain vaiheessa luovutettava. Onko se syy onlinedeittailun vai minkä mutta aivan sairaaksi touhu on mennyt.

Vierailija
69/91 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi iso ongelma on että, monet nykyisin toimivat palvelut on ulkomaalaisia formaatteja jotka vain suomennettu ja alettu tarjoamaan paikallista versiota. Aiemmin kun nuo palvelut aloitti niin oli paljon kotimaisia suomea ajatellen koodailtuja  En tiedä oletteko tulleet ajatelleeksi tätä?

Vierailija
70/91 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehdäänkö siellä heti noin että pois vain kesken lsuseen , vaikka sovittu treffit ym. ihastusjuttuja jo ollut yllättävän voimakkaasti

Joo se on aika raju paikka semmoiselle joka itse ottaa jokaisen profiilin oikeana ihmisenä. Itsekin ekalla kerralla järkytyin ja pahoitin mieleni. Se sovellus ei nosta suurimmassa osassa ihmisiä parhaita puolia esille. Yritä mennä sinne vähän etäisemmällä asenteella, katsele käsivarren mitan päästä, usko vasta kun näet jne. Kuitenkin avoimin mielin. Varaudu siihen että ihan kaikenlaista hiihtäjää voi tulla vastaan ja tuleekin. Loppujen lopuksi ihmisiähän siellä ollaan, mutta empatia loistaa kyllä poissaolollaan valitettavan usein. Ajattele että se paika on surkeasti toimiva työkalu jolla saatat onnistua kaivamaan kultakimpaleen esille, mutta hikeä, verta ja kyyneliä se saattaa vaatia. Että ei ihan sinisin silmin ja takki auki. Voi myös olla hyvä miettiä sitäkin että ehkä sun ei kannata käyttää sitä ollenkaan vaan kokeilla jotain muuta konstia, sekin on ihan ok (ja sanoisin jopa että ihan tervettä). Tsemppiä! <3

Vierailija
71/91 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoit pimppiä liian nopeasti tai pihtasit liian pitkään. Kyllä pelimiesten lelun pitää säännöt tietää.

Vierailija
72/91 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset ajattele muita kuin itseään. Ei miehen tunteilla ole mitään väliä. Ihmisarvotonta roskaahan me vain olemme.

Voisiko olla, että sukupuolesta riippumatta ihmiset ajattelevat ensisijaisesti itseään?

Vierailija
73/91 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseinen mies hoiti tilanteen harvinaisen hyvin ja tahdikkaasti. Normaali toimintatapa Tinderissä olisi ollut vaan ghostata sinut.

Joo varmaan hoiti kyllä keskimääräistä paremmin, mutta tarkoittaako ghostautaaminen nykyään sitä, että ennen tapaamistakin keskustelun loppuminen olisi ghostaamista? Mulle vaatisi näkemisen ja sitten ei vastaisi enää mun viesteihin.

Tarkoittaa. Kun lopetetaan yhteyden pito /estetään toinen eikä kerrota asiasta toiselle.

Turhan lavea määritelmä minusta. Vesittää sen oikean pointin, että toinen lopettaa vastaamasta vaikka toinen kyselee mikä meininki nyt kun ei enää vastaile

Vastaamisen lopettaminen missä tahansa on todella kurjaa, huonoa käytöstä.

Vierailija
74/91 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseinen mies hoiti tilanteen harvinaisen hyvin ja tahdikkaasti. Normaali toimintatapa Tinderissä olisi ollut vaan ghostata sinut.

Joo varmaan hoiti kyllä keskimääräistä paremmin, mutta tarkoittaako ghostautaaminen nykyään sitä, että ennen tapaamistakin keskustelun loppuminen olisi ghostaamista? Mulle vaatisi näkemisen ja sitten ei vastaisi enää mun viesteihin.

Tarkoittaa. Kun lopetetaan yhteyden pito /estetään toinen eikä kerrota asiasta toiselle.

Turhan lavea määritelmä minusta. Vesittää sen oikean pointin, että toinen lopettaa vastaamasta vaikka toinen kyselee mikä meininki nyt kun ei enää vastaile

Toisaalta, jos toinen jää jankuttamaan asiasta, niin parempi vain lopettaa reagoiminen.

Vierailija
75/91 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder - mitä tapahtuu kun ihminen etsii kumppania vain ulkonäön perusteella ? Mitä tapahtuu kun ihmisiä voi deittailla samalla tavalla kuin shoppailisit kaupassa? Mitä tapahtuu kun itsekin olet yksi tuotteista ?

Ota selvää ja hämmästy !

Siellä on mahdollista myös keskustella...

Vierailija
76/91 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paska sovellus.

Päinvastoin. Parasta mitä on. Seksiseuraa löytyy pilvin pimein ja voi valita mieluisinta seuraa aina päivän fiiliksen mukaan. 

Tähän peliin en varmasti kyllästy koskaan.  

Vierailija
77/91 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta, jos toinen jää jankuttamaan asiasta, niin parempi vain lopettaa reagoiminen.

Onko jankuttamista, jos kysyy esimerkiksi kerran "miksi ei vastaa?".

Mielestäni ei ole.

Vierailija
78/91 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normipäivänä ja joskus paljon pahempaakin.

Vierailija
79/91 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko olla, että sukupuolesta riippumatta ihmiset ajattelevat ensisijaisesti itseään?

Voisi olla, ja asia onkin juuri noin.

Vierailija
80/91 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jankuttamista, jos kysyy esimerkiksi kerran "miksi ei vastaa?".

Mielestäni ei ole.

Voi olla, jos toinen on jo kertonut lopettavansa viestittelyn. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme