Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies näkee oman vanhan vaimonsa nuorena jos on ollut naisen kanssa nuoruudesta asti.

Vierailija
16.10.2022 |

Tästä on tehty tutkimuksiakin.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa tuohon mitään sanoa, mutta äidit ainakin tuntuvat näkevän lapsensa ikuisesti 15-vuotiaina....

Vanhat koulukaveritkin muistan sellaisina kuin olivat aikoinaan. Luokkatapaamisessa oikein säikähdin, mihin vanhusten kokoukseen olen tullut.

Vierailija
22/32 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa pitää paikkansa, koska mies sanoo usein, että olen maailman kaunein ja seksikkäin nainen. Yhdessä ollaan oltu 34 vuotta ja alettiin seurustella parikymppisinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei näe. Plus 50 v miehet näkee samanikäisen vaimonsa 70-v ryppymummelina mut itsensä vetävänä 35-v panomiehenä. Siitä syystä vaihtavat vaimonsa nuorempaan viidenkympin villityksessä.

Vierailija
24/32 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa pitää paikkansa, koska mies sanoo usein, että olen maailman kaunein ja seksikkäin nainen. Yhdessä ollaan oltu 34 vuotta ja alettiin seurustella parikymppisinä.

Miehellä alkava dementia.

Vierailija
25/32 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tutut ihmiset näyttäytyvät kauniina. Ainakin minulle.

Vierailija
26/32 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko tuon laajentaa muihinkin naisiin vaikka edes valikoiden, ongelmat olisi ratkaistu. :D

Vierailija
27/32 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ylipäätään kuvittelevat itsensä nuorekkaiksi ja hyvin säilyneiksi verrattuna ikätovereihinsa. Siis sekä miehet että naiset. Eivät kerta kaikkiaan näe totuutta.

Vierailija
28/32 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aikuisena pariutunut näkee vain vanhan ämmän. vaikka nainen olisi omasta mielestään ollut nuorena kaunis. sillä ei ole merkitystä, kun mies ei ole sitä aikaa nähnyt. se nuoruus ja kauneus on mennyt muille ja enää sillä ei ole mitään merkitystä. se on menetetty. jätetty exälle.

Totta. Vanhat miehet ovat kaljuja, lihavia ja rumia.

Vierailija
29/32 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi silti jotkut vaihtavat pitkän suhteen nuorempaan vaikka se nuorempi on vanhempi kuin vaimo silloin ensitapaamisen aikaan?

Vierailija
30/32 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun me vaan pysytään saman ikäisenä ja nuoremmat vaan nuortuu. Eli kyse on siitä, että kun itse ikääntyy, omasta iästä tulee normi. Kaikki saman ikäiset näyttävät yhtä nuorilta, kun aina ennenkin. Nuoremmat aikuiset alkavat näyttää lapsilta. Eläkeikäiset alkavat näyttää yhä nuoremmilta. Omat aikuiset lapset näyttävät ikuisesti lapsilta. Kuopus on ikuisesti tavallaan vauva..

T. N48v.

Vierailija
31/32 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikun me vaan pysytään saman ikäisenä ja nuoremmat vaan nuortuu. Eli kyse on siitä, että kun itse ikääntyy, omasta iästä tulee normi. Kaikki saman ikäiset näyttävät yhtä nuorilta, kun aina ennenkin. Nuoremmat aikuiset alkavat näyttää lapsilta. Eläkeikäiset alkavat näyttää yhä nuoremmilta. Omat aikuiset lapset näyttävät ikuisesti lapsilta. Kuopus on ikuisesti tavallaan vauva..

T. N48v.

Mikä mielen sairaus sinulla on, N48v? Kyllä normaali ihminen ikänsä ymmärtää.

Vierailija
32/32 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. N48v.

Mikä mielen sairaus sinulla on, N48v? Kyllä normaali ihminen ikänsä ymmärtää.

Minä ymmärrän N48v:n näkökannan. Siitä omasta iästä tulee normi, eli itseään pitää normaalin ikäisenä. Sitten on itseään vanhempia ja nuorempia ihmisiä. Ne vahemmat ovat vasta vanhoja, omanikäiset ei sitä ole.

Törmäsin taannoin vanhaan 80-90 v papparaiseen kaupassa, ja pyysin anteeksi, niin hän sanoi, että aina ilo törmätä nuoreen naiseen!

N54