Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pakko mennä papa-seulontaan?

Vierailija
16.10.2022 |

Tuli kutsu. En halua.

Kommentit (124)

Vierailija
81/124 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se papa-kokeen otto edes tunnu missään. Miksi et menisi? 

Kaikki ei nauti alapään esittelystä vieraille.

Ja pelot/traumat/kipu.

Jännä, että hammaslääkäriä saa pelätä, mutta kun kyse on naistentaudeista vittuillaan vaan.

Hammaslääkärissä saa asianmukaiset puudutukset kysymättä ja rauhoittavat halutessaan. Joissain tapauksissa jopa nukutuksen.

Jos gynellä toivoo puudutusta/rauhoittavaa hyvä että ei naureta pihalle.

Ja oletteko huomanneet, kuinka kaikki naisten toimenpiteet korkeintaan nipistää. Itse olen kuullut vähän toisenlaisia tarinoita

Vierailija
82/124 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onpa kamalaa jos joku hoitsu nyt römpsän näkee. Minulle on oma terveys tärkeämpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/124 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onpa kamalaa jos joku hoitsu nyt römpsän näkee. Minulle on oma terveys tärkeämpi.

Kenenkään terveys ei siitä parane että joku kurkkii ja törkkii jotain alapäähän vähän väliä, päinvastoin.

Vierailija
84/124 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään terveys ei siitä parane että joku kurkkii ja törkkii jotain alapäähän vähän väliä, päinvastoin.

Sitten vasta kurkitaankin jos saa kohdunkaulaansa syövän. 

Vierailija
85/124 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin on pakko mennä. Muuten poliisit tulee ja hakee, jos et mene.

Vierailija
86/124 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko paskantaa, jos ei hauuuuu.... 🙄😄

Vierailija
87/124 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten vasta kurkitaankin jos saa kohdunkaulaansa syövän. 

Niin _jos_.

Vierailija
88/124 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ja kun se on joukkoseulonta, niin se tarkoittaa että siellä on yhtaikaa iso joukko tutkittavia haarat levällään. 😹

Vierailija
89/124 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen varaus? Mulle ainakin tulee vain ilmoitus, että voit käydä joukkoseulonnassa, ei siinä mitään aikaa ole mikä pitäisi peruuttaa.

N48

Riippuu paikkakunnasta. Meille tulee valmiiksi varattu aika. En ole mennyt, enkä koskaan tule menemäänkään. En myöskään perunut, enkä koskaan tule perumaankaan. Ei minulla ole mitään velvollisuutta perua aikaa, jota en ole itse varannut.

Vierailija
90/124 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko sen nuoren naisen joka ehkä vuosi sitten kuoli kohdunkaulansyöpään? Ei ollut mennyt ilmaiseen seulontaan ensin, ja sitten kun meni, niin olikin jo liian myöhäistä. Netta joku oli hänen nimensä. 

Vierailija
91/124 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistatteko sen nuoren naisen joka ehkä vuosi sitten kuoli kohdunkaulansyöpään? Ei ollut mennyt ilmaiseen seulontaan ensin, ja sitten kun meni, niin olikin jo liian myöhäistä. Netta joku oli hänen nimensä. 

Hän siis kirjoitti blogiinsa ja instagramiinsa tästä kuolemaansa saakka.

Vierailija
92/124 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saat päättää itse menetkö sinne vai et. Miksi joku pakottaisi?

Vierailija
93/124 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata sitten seksiäkään harrastaa.

Vierailija
94/124 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohdunkaulansyöpä on yleisimpiä nuorten naisten kuolinsyitä ja se on ihan turha kuolema kun sen voi estää käymällä papa-kokeessa.

Ei ole pakko mennä. Mä olen iloinen, että menin, koska muuten olisin kuollut.

Jos joku toimenpiteessä inhottaa tai ahdistaa tai pelottaa, kannattaa jutella siitä ammattilaisen kanssa.

Minä voisin jutella ammattilaisen kanssa maailman tappiin asti, mutta siellä maailman tapissakaan kukaan ei kajoa mun alapäähäni.

Vierailija
95/124 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko käyttää hyvinvointivaltion tarjoamia etuuksia.

Saisi kyllä sitten olla myös ottamatta vastaan monta kertaa kalliimpia syöpähoitoja mikäli sitten sairastuukin syöpään joka oltaisiin seulonnoissa voitu havaita jo esiasteena.

Vierailija
96/124 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko, onko pakko, onko pako, onko pakko... AIKUISET IHMISET HALOOOOO.

Vierailija
97/124 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netta B nimenomaan kävi seulonnoissa ja kahdesti yksityiselläkin papassa oireilun takia. Kaikista kolmesta sai puhtaan tuloksen, vaikka syöpä oli viimeisessä jo pitkällä!

Vierailija
98/124 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netta B nimenomaan kävi seulonnoissa ja kahdesti yksityiselläkin papassa oireilun takia. Kaikista kolmesta sai puhtaan tuloksen, vaikka syöpä oli viimeisessä jo pitkällä!

Miksi syöpää ei sitten huomattu?

Vierailija
99/124 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi syöpää ei sitten huomattu?

25% kohdunkaulan syövistä löytyy naisilta, joilla puhdas papa.

Vierailija
100/124 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä se on käydä varsinkin jos käytät e-pillereitä voi aiheuttaa  solumuutoksia ja jos on muita pöpöjä saat lääkityksen.Täällä ainakin sen teki naishoitaja eikä ollut olleenkaan kauheaa jos muistaa olla jännittämättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi