Onko pakko mennä papa-seulontaan?
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se papa-kokeen otto edes tunnu missään. Miksi et menisi?
Kaikki ei nauti alapään esittelystä vieraille.
No onpa kamalaa jos joku hoitsu nyt römpsän näkee. Minulle on oma terveys tärkeämpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onpa kamalaa jos joku hoitsu nyt römpsän näkee. Minulle on oma terveys tärkeämpi.
Kenenkään terveys ei siitä parane että joku kurkkii ja törkkii jotain alapäähän vähän väliä, päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenenkään terveys ei siitä parane että joku kurkkii ja törkkii jotain alapäähän vähän väliä, päinvastoin.
Sitten vasta kurkitaankin jos saa kohdunkaulaansa syövän.
Tietenkin on pakko mennä. Muuten poliisit tulee ja hakee, jos et mene.
Onko pakko paskantaa, jos ei hauuuuu.... 🙄😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten vasta kurkitaankin jos saa kohdunkaulaansa syövän.
Niin _jos_.
Kyllä. Ja kun se on joukkoseulonta, niin se tarkoittaa että siellä on yhtaikaa iso joukko tutkittavia haarat levällään. 😹
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen varaus? Mulle ainakin tulee vain ilmoitus, että voit käydä joukkoseulonnassa, ei siinä mitään aikaa ole mikä pitäisi peruuttaa.
N48
Riippuu paikkakunnasta. Meille tulee valmiiksi varattu aika. En ole mennyt, enkä koskaan tule menemäänkään. En myöskään perunut, enkä koskaan tule perumaankaan. Ei minulla ole mitään velvollisuutta perua aikaa, jota en ole itse varannut.
Muistatteko sen nuoren naisen joka ehkä vuosi sitten kuoli kohdunkaulansyöpään? Ei ollut mennyt ilmaiseen seulontaan ensin, ja sitten kun meni, niin olikin jo liian myöhäistä. Netta joku oli hänen nimensä.
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko sen nuoren naisen joka ehkä vuosi sitten kuoli kohdunkaulansyöpään? Ei ollut mennyt ilmaiseen seulontaan ensin, ja sitten kun meni, niin olikin jo liian myöhäistä. Netta joku oli hänen nimensä.
Hän siis kirjoitti blogiinsa ja instagramiinsa tästä kuolemaansa saakka.
Tottakai saat päättää itse menetkö sinne vai et. Miksi joku pakottaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata sitten seksiäkään harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Kohdunkaulansyöpä on yleisimpiä nuorten naisten kuolinsyitä ja se on ihan turha kuolema kun sen voi estää käymällä papa-kokeessa.
Ei ole pakko mennä. Mä olen iloinen, että menin, koska muuten olisin kuollut.
Jos joku toimenpiteessä inhottaa tai ahdistaa tai pelottaa, kannattaa jutella siitä ammattilaisen kanssa.
Minä voisin jutella ammattilaisen kanssa maailman tappiin asti, mutta siellä maailman tapissakaan kukaan ei kajoa mun alapäähäni.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko käyttää hyvinvointivaltion tarjoamia etuuksia.
Saisi kyllä sitten olla myös ottamatta vastaan monta kertaa kalliimpia syöpähoitoja mikäli sitten sairastuukin syöpään joka oltaisiin seulonnoissa voitu havaita jo esiasteena.
Onko pakko, onko pakko, onko pako, onko pakko... AIKUISET IHMISET HALOOOOO.
Vierailija kirjoitti:
Netta B nimenomaan kävi seulonnoissa ja kahdesti yksityiselläkin papassa oireilun takia. Kaikista kolmesta sai puhtaan tuloksen, vaikka syöpä oli viimeisessä jo pitkällä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netta B nimenomaan kävi seulonnoissa ja kahdesti yksityiselläkin papassa oireilun takia. Kaikista kolmesta sai puhtaan tuloksen, vaikka syöpä oli viimeisessä jo pitkällä!
Miksi syöpää ei sitten huomattu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi syöpää ei sitten huomattu?
25% kohdunkaulan syövistä löytyy naisilta, joilla puhdas papa.
Hyvä se on käydä varsinkin jos käytät e-pillereitä voi aiheuttaa solumuutoksia ja jos on muita pöpöjä saat lääkityksen.Täällä ainakin sen teki naishoitaja eikä ollut olleenkaan kauheaa jos muistaa olla jännittämättä.
Ja pelot/traumat/kipu.
Jännä, että hammaslääkäriä saa pelätä, mutta kun kyse on naistentaudeista vittuillaan vaan.
Hammaslääkärissä saa asianmukaiset puudutukset kysymättä ja rauhoittavat halutessaan. Joissain tapauksissa jopa nukutuksen.
Jos gynellä toivoo puudutusta/rauhoittavaa hyvä että ei naureta pihalle.
Ja oletteko huomanneet, kuinka kaikki naisten toimenpiteet korkeintaan nipistää. Itse olen kuullut vähän toisenlaisia tarinoita