Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten yksinäiset kestävät yksinoloa ja yksin nukkumista?

Vierailija
15.10.2022 |

kun ei ole ketään ketä halata tai pitää kädestä tiukan paikan tullen. Kauhea ajatus että joutuisi elämään yksin.

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tuntuisi kauhealta, jos joku nukkuisi vieressä tai ottaisi kädestä kiinni. Kaikkeen tottuu tietysti. Yksin oloonkin.

Olet väärässä. En ole tottunut vieläkään, masennuin ja yksinäisyys tuntuu pahalta. :(

No joo. Onhan se yksilöllistä. Itse pärjään paremmin kuin hyvin.

Onko ihme jos on kavereita niin pärjäähän sitä. Eri asia kun ei ole ketään. Mietipä sitä.

Vierailija
22/91 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elän yksin ja siihen tottuu. Jokaisella on silti kosketuksen tarve. Itse siihen saan apua ihanalta varatulta mieheltä arkisin. Haave olisi terve kumppani elämän ehtoopuolelle. Tahtoo kaikki mun ikäluokan ihmiset olla jotain näistä:

Pettäjä

Henkisesti sairas

Jätetty jostain syystä joka vahingoittaa toista

Parempi olla siis sinkkuna ja pitää hauskaa varatun kanssa ilman tunnesidettä ja tunteita

"Jokaisella on kosketuksen tarve." aikamoinen yleistys. En tunnista tuota tarvetta itselläni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä aina kestäkään. Joskus seurustellut mies täällä.

Vierailija
24/91 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen usein huomannut huomaamattani ottavani tyynystä haliotteen yöllä :(

Vierailija
25/91 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan erityisesti kaivannut tai tarvinnut kosketusta. Päinvastoin, minua se enemmänkin inhottaa. Liian kuuma, tahmea, kutittaa, haittaa. Tarvitsen oman tilan ympärilleni sekä fyysisesti että henkisesti. Olen asunut joskus kumppanin kanssa, mutta mieluummin en asu. Enkä ainakaan nuku samassa sängyssä. En siedä toisen hengitystä, ääniä ja hajuja, puhumattakaan koskettelusta yöllä.

Vierailija
26/91 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä hyvin voisi kysyä miten jotkut kestävät väärän kumppanin kanssa oloa, kaksinoloa jatkuvasti tai kaksin nukkumista, mies on kuin lämpöpatteri, syntyy saunakoppi makuuhuoneesta. Ja onko mies empaattinen vai kylmä, mitä se hyödyttää jos joku kylmä tyyppi pitelee kädestä. Monen sukulainen olisi parempi auttaja kauppaan ja apteekkiin virustaudeissa, jos olisi.

Vierailija
27/91 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksin oleminen voi olla vielä paljon pahempaa. 

Ai kiitti. Kirjoitan tuon lauseesi seuraavaan onnittelukorttiin, kun saan kutsun häihin. Terveisin erittäin yksinäinen.

Vierailija
28/91 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla ainakin on kosketuksen tarve. En ole tunnekylmä. Naisen läheisyys on ihanaa. Ei se aina tarkoita seksiä.

Vierailija
29/91 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tänä aamuna kosketuksen kaipuu tuntui lähes fyysiseltä kivulta. Ihan vain se, että toinen painautuisi selkää vasten peiton alla ja vetäisi itseään vasten. Mielikuva oli niin voimakas, että sydäntä särki. Kuitenkaan ratkaisu ei ole se, että huolisi kenen tahansa kosketusta tai kävisi hierojalla. 

Vierailija
30/91 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elän yksin ja siihen tottuu. Jokaisella on silti kosketuksen tarve. Itse siihen saan apua ihanalta varatulta mieheltä arkisin. Haave olisi terve kumppani elämän ehtoopuolelle. Tahtoo kaikki mun ikäluokan ihmiset olla jotain näistä:

Pettäjä

Henkisesti sairas

Jätetty jostain syystä joka vahingoittaa toista

Parempi olla siis sinkkuna ja pitää hauskaa varatun kanssa ilman tunnesidettä ja tunteita

Ei todellakaan ole mitään kosketuksen tarvetta. En tykkää että muhun kosketaan.

Vain heikot ei kestä ykainoloa.

Vierailija
31/91 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muustakaan, aina ollut näin.

Vierailija
32/91 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksin oleminen voi olla vielä paljon pahempaa. 

Ai kiitti. Kirjoitan tuon lauseesi seuraavaan onnittelukorttiin, kun saan kutsun häihin. Terveisin erittäin yksinäinen.

Mutta tottahan se on. Toisen kanssa voi olla tosi paha. En kyllä tiedä miksi kirjoittaisit sen hääparin onnittelukorttiin...?

Vierailija
33/91 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen tottuu.

Vierailija
34/91 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa!

Vierailija
35/91 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kello kertoo, että kun nukun miehen vieressä, heräilen pitkin yötä ja uneni ei ole kovin palauttavaa. Kun nukun yksin, nukun koko yön heräilemättä ja pääsen syvään uneen.

Vierailija
36/91 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa!

hv

Vierailija
37/91 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on nukahtaa naiseen viereen. Viimeisin naiseni ei todellakaan haissut vaan tuoksui hyvältä. Ilman mitään hajusteita. Onko täällä näin tunnekylmää porukkaa vai vaan ylisetystä taas kun itsellä on epäonnistuneita suhteita huonoja kokemuksia niin yleistetään vaan. Ei sitä sitäpaitsi aina tarvitse nukkua yhdessä mutta niin vaan monet tekevät. miksiköhän?

Vierailija
38/91 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla ainakin on kosketuksen tarve. En ole tunnekylmä. Naisen läheisyys on ihanaa. Ei se aina tarkoita seksiä.

Minäkään en ole tunnekylmä, mutta silti en kaipaa kosketusta. Olen kyllä saanut paljon kosketusta elämäni varrella. Nyt kohta ollut viisi vuotta ilman, eikä tunnu missään. On minulla silti tunne-elämä.

Vierailija
39/91 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kello kertoo, että kun nukun miehen vieressä, heräilen pitkin yötä ja uneni ei ole kovin palauttavaa. Kun nukun yksin, nukun koko yön heräilemättä ja pääsen syvään uneen.

Olet väärässä ketjussa et ole yksin elävä yksinäinen jos olet parisuhteessa. Hankkikaa omat makkarit tai asunnot.

Vierailija
40/91 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen tottuu.

Ei totu ikinä. Halaisin mieluummin rakasta miestä kuin kylmää tyynyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä