Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänä vuonna kukaan suomalainen ei juhli äitienpäivää

Vierailija
13.05.2023 |

Koska Käärijä voittaa niin ei ole aikaa tyhmille äitienpäiville vaan tänä vuonna juhlitaakin Suomen Eurovision voittoa ja kaadetaan kannusta Pina Coladaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pah. Minua ei voisi euroviisut tai mitkään sätkän käärijät vähempää kiinnostaa. Tänä vuonnakin äitienpäivää juhlitaan kakuin ja lahjoin niinkuin aina ennenkin.

Vierailija
2/11 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pah. Minua ei voisi euroviisut tai mitkään sätkän käärijät vähempää kiinnostaa. Tänä vuonnakin äitienpäivää juhlitaan kakuin ja lahjoin niinkuin aina ennenkin.

En juhli kumpaakaan.

En tykkää Käärijän biisistä.

Lapsia ei ole :( ja äitikin jo edesmennyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maapallolla on miljoonia äitej, mutta Käärijän Eurovision voittoja tulee olemaan Suomella vain yksi. <3

Vierailija
4/11 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sopii hyvin. Omia lapsia ei ole niin ei haittaa jos jätetään tänä vuonna äitien juhlistaminen väliin ja siirretään äitienpäivä ensivuoteen.

Vierailija
5/11 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja molempien juhliminen on mahdotonta? Ankeilua on maailmassa tarpeeksi.

Vierailija
6/11 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maapallolla on miljoonia äitej, mutta Käärijän Eurovision voittoja tulee olemaan Suomella vain yksi. <3

Taidanpa juhlia molempia. Pyydän että mies tuo aamulla pina coladan sänkyyn kahvin sijaan.

Lapset ovat aikuisia, niin mitäpä sillä väliä, jos pienessä tuiskeessa juhlin myös äitiyttä ;)

Vierailija
7/11 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle sopii hyvin. Omia lapsia ei ole niin ei haittaa jos jätetään tänä vuonna äitien juhlistaminen väliin ja siirretään äitienpäivä ensivuoteen.

Mikäs pakko sun on äitejä juhlia?

Vierailija
8/11 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on äitienpäivä ja nykysin tahtomattaan lapsettomien päivä, pitäisi olla myös vapaaehtoisesti lapsettomille oma päivä. Ja koska on isänpäivä, pitäisi olla tahtomattaan lapseton päivä ja vapaaehtoisesti lapsettoman päivä heillekin. Tästä tulee jo 6 eri merkkipäivää. Suomalaisille, saamelaisille, romaneille, afrikkalaisille, inuiiteille omat merkkipäivänsä myös. Kaatuneiden/kuolleiden muistopäivän lisäksi pitäisi olla yleinen merkkipäivä elossa oleville. Uskoville, jokaiselle eri uskontokunnalle, woodoolle ja niille jotka ei usko mihinkään omat merkkipäivänsä. Jatkanko listaa?

Menee vähän yli ja ympäri tämä kun kaikenlaisille kissanristiäisille pitää olla oma, kalenteriin merkitty päivä liputuksineen ja kaikenlaisine touhotuksineen.

Vierailija
9/11 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki juhlapäivät ovat kauppiaiden juhlia kun niillä kolisee niiden kassaan rahaa. Järkyttävää ruoka mainosta ensimmäiseksi pukkaa telkkarista jo hyvissä ajoin. Taitaa se k- kauppa olevan kaikkein aktiivisin. 

Kansalaisille tuupataan mielikuvaa kuinka pitää olla täydelliset ruokapöydät notkuen jotain ihan sataa ruokalajia. 

Vierailija
10/11 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhanpäiväinen merkkipäivä, joka on vain keksittyä ylijäämä korttien ja kukkakimppujen myyntiin samalla tavalla kuin isänpäivä oli solmioteollisuuden ratkaisu myymättömiin kravatteihin ja henkseleihin.

Vierailija
11/11 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äitini kanssa melkein joka päivä juttusilla niin aivan älytön tämmöinen äitien päivä. 

Kenellekkä ja mitä varten tämmöiset vanhempien päivät ovat keksitty. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän