Mistä se kertoo, jos joudut pitämään kokovartalo uikkaria rannalla?
Kommentit (28)
Nimensä mukaisesti uimapuvussa uidaan, bikinit on muuta tarkotusta varten.
Siitä, että olen täysjärkinen ja suojaan vartaloani turhalta säteilyltä. Se kertoo myös siitä, etten ole minkäänlainen itseni paljastelija. Ja siitä, että pidän kokouikkareista, jotka voivat olla sangen tyylikkäitä ja kivoja.
Yleisellä tasolla ei kerro yhtään mistään, mutta itse en halua käyttää enää bikinejä, kun vatsassa näkyy kolmen eri leikkauksen arvet. Etenkin yksi arpi on todella ruma.
Olen lihava läski (senhän kyllä jo näkee) ja bikineissä vielä hurjempi näky kuin uimapuvussa.
Muuten en viestitä uima-asulla mitään.
Näin bikinien käyttäjänä en ymmärrä niitä joiden mielestä bikinit ovat vain ja ainoastaan auringonottoa varten. Käytän bikineitä (myös uimahallissa) koska märkä uimapukukangasta ja minulla bikinit on nimenomaan uimista varten. Ei auringonottoa. Inhoan auringossa oleilua ja siksi v*tuttaa yleinen asenne siitä, että bikinit mukamas eivät olisi oikea uimapuku.
Bikinit on uimapuku siinä missä kokouimapuku. Ero on vain siinä, että kokouimapuku on yksiosainen ja bikinit kaksiosainen. Bikineitä on myös peittävää mallia.
Sitä, että mulla ei ole rahaa mennä uimahalliin?