Mies ei pidä kropastani
Väittää pitävänsä mutta sitten kuitenkin on osoitellut kroppani epätimmejä kohtia ja nauranut niille. Kysyttäessä vastasi, ettei tarkoittanut loukata. Nauru oli kuulemma "hyvänolon ilmaisua", ja hän sanoi myös tykkäävänsä "naisellisista muodoista".
Miksi se tykkääminen pitää osoittaa noin ikävällä tavalla ja vitsaillen ("höhöö, täällä heiluu"). Tuntuu hiton pahalta. Entisenä koulukiusattuna en suhtaudu kovin myönteisesti siihen, että ulkonäöstäni väännetään vitsiä.
Kommentit (13)
Hän ei ole vielä kasvanut aikuiseksi. Ja iästähän tämä ei ole kiinni.
Mt-ongelmia ollut aiemminkin kyllä, burn-out, lapsuustraumaa. Nyt tämän takia lääkitystä lisätty ja kovasti odotan terapiaan pääsyä. En pääse tästä asiasta eteenpäin omin voimin. Oon ihan rikki. Heikko itsetuntoni on nyt miinuksen puolella. Minkä minä sille mahdan että olen ylipainoinen. Ylipainoni johtuu vahvoista mielialalääkkeistäni. Vertaistukea pyydän.
Ap
Eroa. Mieti, kun keksii iän myötä vaan lisää kiusaamisen aiheita. Hirveää, että naamioi muka huumoriksi.
Ja siedät tätä kohtelua, koska...?
Minusta kuulostaa siltä että tuo mies kannattaisi palauttaa kotiinsa kasvamaan.
Miehen toiminta on epäkunnioittavaa. Vaihtoon.
Vierailija kirjoitti:
Mt-ongelmia ollut aiemminkin kyllä, burn-out, lapsuustraumaa. Nyt tämän takia lääkitystä lisätty ja kovasti odotan terapiaan pääsyä. En pääse tästä asiasta eteenpäin omin voimin. Oon ihan rikki. Heikko itsetuntoni on nyt miinuksen puolella. Minkä minä sille mahdan että olen ylipainoinen. Ylipainoni johtuu vahvoista mielialalääkkeistäni. Vertaistukea pyydän.
Ap
Ja tämähän ei ole oikea ap.
- ap
Olet tosikko. Etsi itsellesi toinen mies. Tai parempi jos opettelisit elämään yksin.
Vierailija kirjoitti:
Eroa. Mieti, kun keksii iän myötä vaan lisää kiusaamisen aiheita. Hirveää, että naamioi muka huumoriksi.
Tämä tapahtui kerran. Mies pyysi anteeksi, mutta minua tuo vaivaa edelleen. En ole ylipainoinen mutta jonkinlaisesta kehonkuvan häiriöstä kai kärsin.
- ap
Minä päätin jo nuorena että minulle ei puhuta rumasti eikä minua kohdella huonosti. Minulla meni vuosia sinkkuna koska en huolinut huonosti käyttäytyvää miestä. Kun löysin fiksun miehen niin elämä on ollut helppoa. Ei tuollaista ikävää toisen lyttäystä ikinä!
Eroa!
Kaiken lisäksi mies arvosteli minua piereskelystäni. Minkä minä sille mahdan että piereskelen lähes jatkuvasti todella pahan hajuisia pieruja. Se johtuu siitä että minulla on ibs ja laktoosi-intoleranssi.
-oikea ap
Vierailija kirjoitti:
Kaiken lisäksi mies arvosteli minua piereskelystäni. Minkä minä sille mahdan että piereskelen lähes jatkuvasti todella pahan hajuisia pieruja. Se johtuu siitä että minulla on ibs ja laktoosi-intoleranssi.
-oikea ap
Painu helvettiin paskoine vitseinesi.
- ap
Ilmeisesti mies on täysin kyllästynyt minuun, koska nyt hän syyttää minua siitä että käyn vessassa ulostamassa vessan ovi auki. Mieheni mukaan järkyttävä paskan haju leviää koko kämppään ja häntä ällöttää vessasta kuuluvat ähkimiset, rutinat ja paskan plumsahdukset pönttöön. Minkä minä sille mahdan että olen hajuyliherkkä ja sen takia joudun ulostamaan vessan ovi auki.
-ap
Mitä hittoa asia meille kuluu? Puhu ystävillesi tai äidillesi? Tuntevat sinut ja osaavat antaa oikean vastauksen sinulle asiasta.