Mitä toivotte tänä vuonna joululahjaksi?
Kommentit (249)
Toivoisin että tulisin miljonääriksi, jotta voisin jättäytyä pois oravanpyörästä. Keskittyisin lasten ja taiteen tekemiseen.
Olen aikuinen joten ostan tarvitsemani asiat itse. Ei tarvi lähipiiriltä kerjätä.
Jos olisi kerrankin puolison kanssa seksiä pitkän kaavan mukaan. Mutta luultavasti saan taas tyytyä sukkapariin :(
Maailmanloppu kun tulisi siinä ainoa toiveeni.
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin että tulisin miljonääriksi, jotta voisin jättäytyä pois oravanpyörästä. Keskittyisin lasten ja taiteen tekemiseen.
Seko sinusta tulee.
Ei näillä ikävuosilla enää kaipaa mitään tavaroita ja vietän joulun todennäköisesti yksin joten en tule saamaan lahjoja ihan sama mitä toivon.
Sitä mitä ja ketä kaipaan, sitä ei saa rahalla.
Jotain sellaista henk koht jota ei voi kukaan ostaa minulle mistään, vain yksi henkilö voisi sitä minulle antaa.
Hyvän ja mielenkiintoisen työpaikan, en tarvitse mitään krääsää.
Haluisin vaan olut joulukalenterin
Toivon, että lapsen ct-kuva näyttäisi mahdollisimman puhtaalta.
Vietän tämänkin joulun yksin, ihan kuten kymmenet edellisetkin. Ostan itselleni suosikkisuklaatani, piparitaikinaa ja 1 prk glögiä. Siinä mun joulu.
Elämän, sen elämän ilon, aktiivisuuden, rohkeuden ja positiivisuuden mitä joskus oli.
Vierailija kirjoitti:
Putinin kuolemaa!
Tykkään sun suoruudesta. Pidä toi!
Vierailija kirjoitti:
Ollakseni ihan täysin rehellinen, toivon joululahjaksi venäläisten paluuta omalle tontilleen, Putinin alaslentoa ikkunasta ja näin ollen laittoman ja niin turhan hyökkäyssodan loppumista Ukrainassa = rauhaa maailmaan.
Lisäksi toivon yhden Ukrainan presidentin käyttämän ja häneltä tuoksuvan armyvihreän fleecetakin.
Kiitos jo etukäteen, joulupukki.
😍
Lämpimät, ehjät sukat. Korkeamman verenpaineen.
En saa keneltäkään mitään joululahjaksi. Ostan ehkä itselleni punajuuri-piparjuuri salaatin. Se on joulujuttu. Täynnä lisä aineita, mutta kerran vuodessa voi reväistä.
Siivottua kotia ja joulurauhaa. En halua tavaraa. Ostan sitten itse mitä tarvitsen. Ostan kyllä läheisilleni kun vain on vinkkiä mitä toivovat ja budjetin puitteissa mennään.
Mielenrauhaa ja suklaata + villasukat
PLAZA