Mitä toivotte tänä vuonna joululahjaksi?
Kommentit (249)
Vierailija kirjoitti:
Ruokalahjat ja raha tulisi tosi tarpeeseen, mutta en kyllä keksi, keneltä sellaisen lahjan voi aikuisena saada. Itse saan joululahjoja vain mieheltäni ja aikuisilta lapsiltani, ja tuntuisi aika oudolta, jos saisin rahaa tai ruokia.
Toivon joka joulu seinäkalenteria seuraavalle vuodelle, ja yleensä olen sen aina saanut.
Mä taas en näkisi mitään outoa siinä jos saisin mieheltäni tai lapsilta ruokalahjoja. Monesti saankin, koska ne tietää että tykkään ruuasta ja lahja tulee varmasti käytöön :)
Joku lahja olis kiva. Vaikka edes suklaarasia.
Vierailija kirjoitti:
Sovitaanko yksi juttu, tädit? EI VILLASUKKIA yhdellekään kerrostalossa asuvalle alle 60-vuotiaalle!
Ok?
Ei ok. Villasukat aina tervetulleet tänne vetoiselle kt kämpän lattialle. Oon 40+ ja nytkin sukat jalassa. Sovitaan mieluummin ettei rajata oman mieltymyksen mukaan kaikilta jotain tiettyä asiaa lahjaksi.
Oon haaveillu pitkään täysautomaattisesta kahvikoneesta. Oon vinkannu siitä miehelle. Saa nähdä saanko.
Vierailija kirjoitti:
Sovitaanko yksi juttu, tädit? EI VILLASUKKIA yhdellekään kerrostalossa asuvalle alle 60-vuotiaalle!
Ok?
Jos ei ole verenkierto heikentynyt jaloissa niin ei kukaan niitä arvosta eikä jossain kerrostalossa jalat palele 😁
Minä neulon yksivärisiä perus villa sukkia, kenkiin sopivia itselleni enkä tykkää sellaisista kirjavista ja räikeän värisistä villasukista. Kaupan tekokuitu sukat ovat ihan kamalia ja kaikki kiristi nilkasta joita tarvi aina saksilla halkaista kun verenkierto estyi ja tuli kamalat painaumat nilkkaan.
Langat ovat kalliita ja se vaiva ja aika mikä niiden tekemiseen menee niin en ala sukkiani tyrkyttämään kenellekkään.
Jos saatte sellaisia sukkia jotka eivät kelpaa niin laittakaa pelastusarmeijan joulupataan, esim. menevät jollekkin köyhälle päihteiden käyttäjälle joka niitä tarvitsee.
Kunnon pelin, sellaisen että pukkikin on kateellinen.
Ei mitään erityistä toivetta. Mies osaa ostaa yllärinä jotain pientä ja jos anoppi laittaa lahjarahaa, ostan itselleni jotakin kivaa. Herkuista vastaan yleensä minä ja ostan aina itselle mieleistä suklaata.
Minulla on taas tiedossa ihana joulu yksin. Ei sillä, on nekin joulut omalla tavallaan ihania kun lapset ovat minun kanssani, mutta nautin suunnattomasti kun mikään ei stressaa. Toivon vaan että lapsilla on mukavaa isänsä luona ja saavat toivomiaan lahjoja, minä en tarvitse mitään.
Vierailija kirjoitti:
Oon haaveillu pitkään täysautomaattisesta kahvikoneesta. Oon vinkannu siitä miehelle. Saa nähdä saanko.
Jää keittiön tiskille pölyttymään ja tilaa viemään aika äkkiä. Vaatii jatkuvaa huoltamista ja rassaamista, innostus laantuu muutamassa viikossa. Myös ovat herkkiä menemään epäkuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok?
Jos ei ole verenkierto heikentynyt jaloissa niin ei kukaan niitä arvosta eikä jossain kerrostalossa jalat palele 😁
Minä neulon yksivärisiä perus villa sukkia, kenkiin sopivia itselleni enkä tykkää sellaisista kirjavista ja räikeän värisistä villasukista. Kaupan tekokuitu sukat ovat ihan kamalia ja kaikki kiristi nilkasta joita tarvi aina saksilla halkaista kun verenkierto estyi ja tuli kamalat painaumat nilkkaan.
Langat ovat kalliita ja se vaiva ja aika mikä niiden tekemiseen menee niin en ala sukkiani tyrkyttämään kenellekkään.
Jos saatte sellaisia sukkia jotka eivät kelpaa niin laittakaa pelastusarmeijan joulupataan, esim. menevät jollekkin köyhälle päihteiden käyttäjälle joka niitä tarvitsee.
Että ei kukaan eikä missään. Älkää pitäkö totuutena mielipiteitänne. Tässä talossa vetää ja tiedän muitakin. Me kerrostalossa asuvathan emme ikinä ole missään tai tee mitään jalkojen lämmitystä vaativaa. Joka ainoa vuosi alkaa tää sama villasukkien käyttöä koskeva vääntö kun joulu lähestyy. Kun en minä niin ei muutkaan jne..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jää keittiön tiskille pölyttymään ja tilaa viemään aika äkkiä. Vaatii jatkuvaa huoltamista ja rassaamista, innostus laantuu muutamassa viikossa. Myös ovat herkkiä menemään epäkuntoon.
Meillä nyt pari vuotta ollut aktiivikäytössä ja mitään valittamista. Ei ole hajonnut tai vaadi tiettyjen osien tiskikoneeseen lykkäämistä enempää rassaamista. Taviskeitin jäänyt kokonaan kaappiin.
Ei ole kelle ostaa tai kuka antaisi.
Vierailija kirjoitti:
Ok?
Mulle villasukkia kiitos!
Jokajouluinen perinne toivoa nimenomaan villasukkia.
Ikä 25 ja asun kerrostalossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok?
Mulla on talvisin jääkylmät lattiat, eikä ole heikko verenkierto, joten mulle todellakin kelpaa villasukat.
Vierailija kirjoitti:
Vietän sen yksin. Mitä silloin voi toivoa?
Voihan lahjoja silti saada vaikka yksin viettäsi? Tai toisaalta olla saamatta, vaikka viettäisi perhejoulun.
Sanon aina, ettei tarvi mitään tai kiteytän toiveet johonkin yhteen pyyntöön. Karkkia en uskalla pyytää, kun en osaa hillitä itseäni. Joku viltti olisi kiva.
Äiti ja isä haluavat edelleen antaa joululahjoja (:D), tänä vuonna ajattelin toivoa jotain halpaa kahvinkeitintä niin ainakin olisi hyödyllinen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok?
Että ei kukaan eikä missään. Älkää pitäkö totuutena mielipiteitänne. Tässä talossa vetää ja tiedän muitakin. Me kerrostalossa asuvathan emme ikinä ole missään tai tee mitään jalkojen lämmitystä vaativaa. Joka ainoa vuosi alkaa tää sama villasukkien käyttöä koskeva vääntö kun joulu lähestyy. Kun en minä niin ei muutkaan jne..
Villa sukka vääntö johtuu siitä kun laitetaan rumia ja varsinkin kirjavia villasukkia sellaisille jotka eivät niitä halua eikä kehtaa sellaisissa kulkea tai ei sovi tyyliin kaiken sekalaisen kirkuvissa sekalaisen väreissä villasukat joita minäkin inhoisin. Kaikki eivät tykkää värien sekamelskasta näyttäen ihan pelleltä niissä. Joltain vanhan ajan räsymatolta näyttävät sukat ovat ihan karmeimmasta päästä ja siksi niitä inhotaan.
Minä neulon ihan tummia yksivärisiä huomiota herättämiä perussukkia Nalle langasta joka ei ole liian paksua lankaa kenkiin ja onhan ne parempia kuin kaupasta ostetut.
Jos asuu kerrostalossa tai rivitalossa voi toivoa että naapurit jättää viinat kauppaan eivätkä möykkää koko joulua ?