Mitä toivotte tänä vuonna joululahjaksi?
Kommentit (249)
Ruokalahjat ja raha tulisi tosi tarpeeseen, mutta en kyllä keksi, keneltä sellaisen lahjan voi aikuisena saada. Itse saan joululahjoja vain mieheltäni ja aikuisilta lapsiltani, ja tuntuisi aika oudolta, jos saisin rahaa tai ruokia.
Toivon joka joulu seinäkalenteria seuraavalle vuodelle, ja yleensä olen sen aina saanut.
-toivon rauhan palautumista koko maailmaan.
-toivon ,että ihmiset eivät kadehtisi ,kiusaisi ja juonisi toinen toistaan vastaan
vaan kunnioittasivat ja rakastaisivat toinen toistaan.
Omassa suvussa aikuisten joululahjat ovat menneet kaavalla "tarvitsetko jotain?" tai "mitä haluat?", että sinänsä ei mitään yllätyksiä tule jos sukkia ja konvehteja ei lasketa.
En ole mitään vailla.
Mä taidan itse ostaa kaiken, mitä toivon. Loput saa olla yllätyksiä. En edes tiedä, toivonkin mitään. Tuntuu, että on kaikkea 🤷🏻
Työpaikan lahjan saa itse valita ja toivottavasti lahjavalikoima on taas mieluinen, että voi valita jotain kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Rauhaa maailmaan.
Oletko missi? 😂🤣👌🏽
En mitään sillä hankin itse itselleni kaiken tarpeellisen enkä jaa lahjoja. Joulun merkitys on vain se että nautiskellaan arkea paremmista ruuista herkuttelemalla eikä ylenmääräistä tuhlaamista ja nautitaan joulun rauhasta kun maailma pysähtyy hetkeksi aikaa.
Lähiomaisissa ei ole köyhiä lapsi perheitäkään jotka ilahtuisivat jostain kohtuu hintaisista lahjoista jotenka jos ei ole varaa antaa säkillistä rahaa niin ei tarvitse mitään halpaa roinaa tuoda, sanottiin sieltä ihan suoraan tai muuten ne menee Toriin myyntiin. Isovanhempien pienillä eläkkeillä maksetut raha lahjat menivät uuden vuoden ilotulitteisiin, elikkä ihan taivaan tuuliin, hetken kikseihin 🤣
Ei ole vielä mitään pula-aikoja tullut kun korona rajoitusten jälkeen kaikki lapsiperheelliset ryntäsivät ulkomaan lomille ollen sen kauheeta rääkkiä kun ei päässyt vähään aikaan.
Vietän sen yksin. Mitä silloin voi toivoa?
Samaa kuin aina: lepoa ja rauhaa ja tunnelmaa. Vähän herkkuja myös.
Miksi ostatte kirjoja joita saa täysin ilmaiseksi kirjastosta?
Sovitaanko yksi juttu, tädit? EI VILLASUKKIA yhdellekään kerrostalossa asuvalle alle 60-vuotiaalle!
Ok?
Mangaa luettavaksi ja muutama animefiguuri, tai oikeastaan patsas. Hintaa sellaiset 900 euroa menee jo pelkästään yhteen patsaaseen. Kallis harrastus tämä taide. M27
Vierailija kirjoitti:
Toivon sodan loppumista, väkivallan loppumista kaikkialla, ihmisille lähimmäisenrakkautta. Kiltti Joulupukki kuule minua.
Lässyn, lässyn, lää.
Aikaa hammaslääkäriin. Vaivaava viisaudenhammas pitäisi poistaa.
Toive oikeastaan olisi, että pääsisin reissulle yksin jonnekin, missä en ole ollut jouluna ennen.
Hyvä 🎁 olisi 🚍- tai -matka jonnekin. Mistään tavaralahjoista en piittaa. Raha on aina tervetullutta. Reissukokemukset ovat niitä, joita voisin haluta rauhallisen joulunvieton lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Sovitaanko yksi juttu, tädit? EI VILLASUKKIA yhdellekään kerrostalossa asuvalle alle 60-vuotiaalle!
Ok?
Sovitaanko, että et esiinny sanansaattajana? Noista Marianne- ja Super salmiakki-sukista tuli vihje alle kolmekymppiseltä parilta. Ensin kysyttiin, olenko nähnyt tiettyä sukkakirjaa ja sitten vihjattiin, että he voisivat ostaa kirjan, jos minulla ei ole sitä ja kirjasta oli katsottu jo pari malliakin, toinen kansikuvamalli.
Muutama kirja (mangaa) minullakin toiveena.
Sähköavusteisen polkupyörän