Lokakuun sähkölasku 23 euroa, kyllä kannattaa asua kerrostalossa :)
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Onko pienen sähkölaskun kehujilla määräaikainen sähkösopimus eikä uusi hinta ole sen takia vielä tullut voimaan? Hymy vielä hyytyy.
Voimassa 30.6.2024 saakka. Sitten katsellaan tilanne uudelleen.
Pitää olla ihmisellä ankea elämä, jos suurin ilonaihe on sähkölaskun pienuus. Asun itsekin kerrostalossa tällä hetkellä, mutta omakotitaloasumisen hyvät puolet peittoavat mielestäni nousseet kustannukset, kerrostalo on itselleni vähän kuin vankila, kun ei ole omaa pihaa missä vapaasti puuhastella ja pitää varoa milloin tekee mitäkin, etteivät naapurit vaan häiriinny.
Vierailija kirjoitti:
Virosta voi samalla kerralla tuoda viinat ja lämmitystä varten kivihiilet. Pelkkää säästöä.
Hyi helvetti kaltaisesi joudumme hengittämään pienhiukkasia jotka päästelee töllistäsi ilmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juljus kirjoitti:
Kerrostaloasujat tuntuu aina unohtavan sen vastikkeen jossa maksavat käytävien ja pihavalojen sekä hissin sähköistä. Myös lämmityskulut on siinä vastikkeessa. Oktalossahan ei vastiketta ole...
Ok-talossa on muita kuluja, joita kerrostaloissa ei ole. Ette te pelkällä vesi/sähkölaskulla elä siellä.
No kerropas mitä? Olen omistanut omakotitalon, siinä oli sähkölämmitys, varaava takka, puuhella ja -kiuas. Vedestä maksoin vain kylmän, koska se lämpeni sähköllä. No ruohonleikkuri oli, bensaa siihen ostin tietty.
Maksoin vain omasta kulutuksestani, en hissistä, en rappujen valoista ja siivouksesta, en talopesulan ja saunan kuluista, en muitten jätteistä, vain omistani, kierrätys toimi kauppareissuilla.
Mutta ennen kaikken minun koti, minun säännöt, minun meteli, minun piha.
En pidä kerrostaloläävissä asuvia edes ihmisinä.
Enkä minä kaltaisiasi jotka nimittelevät muita. Helvetin törkeää kun ilmassa leijuu sodankin uhka. Et ainakaan yhtenäisyyttä lisää kommenteillasi.
Melko ankeaa asua kerrostalossa pienen sähkölaskun vuoksi.
Meillä oli kerrostalossa n. 70€. Silti halpaa. Useampi henkilö taloudessa. Ap siis yksin? Ap varmaan haluaa kertoa että krrrostalissa ei tule niitä 500 euron lämmityslaskuja. Niin ei pitäisi tullakaa. Hiffaatko hoksaatko tunteet voi ähäkuttis kun on jänniä pelejä ollut. Voi nyyhkyn nyyhyn sentäs.
Vierailija kirjoitti:
Viestiketjun aloittaja unohti kertoa, että sähkön siirtomaksu kustansi 50 euroa. Mutta ei väliä, koska Kela maksaa kaikki muutkin menot
Lopeta tuo perusteeton herjaaminen ,kukaan ei ole maininnut mitään kelasta eikä mistään muustakaan ja ajattele kerran pari ennenkuin kirjoittelet mitään perusteettomasti.
Kerrostaloasujilta kysyisin että paljos on yhtiövastike kuussa ja onko nousussa?
Katotaas sitten talvella, kun sähköt katkeaa kokonaan, ja mä lämmittelen takkaa täällä omakotitalossani.
Ok. Mulle lokakuun lasku tulee vasta marraskuussa. Noi pelkät rahasummat ei kerro mitään, kWh hintoja ja kulutusta voi vertailla.