Lokakuun sähkölasku 23 euroa, kyllä kannattaa asua kerrostalossa :)
Kommentit (70)
Ai vaan pelkän sähkösopparin takia? Hahaha. Kuinka pieni yksiö sulla on? Eihän se pelkkä 20 litran jääkaappi paljoa sähköä viekkään.
17 euroa kahdelta kuukaudelta.
Voittajan on helppo hymyillä :))
Ei meilläkään OK talossa haittaa, kun vanhalla hinnalla mennään. Kun loppui, niin on kivihiiltä laittaa lämmityskattilaan muutama kuutio. Virosta saa lisää pakulla.
Onko pienen sähkölaskun kehujilla määräaikainen sähkösopimus eikä uusi hinta ole sen takia vielä tullut voimaan? Hymy vielä hyytyy.
Virosta voi samalla kerralla tuoda viinat ja lämmitystä varten kivihiilet. Pelkkää säästöä.
Vierailija kirjoitti:
Ai vaan pelkän sähkösopparin takia? Hahaha. Kuinka pieni yksiö sulla on? Eihän se pelkkä 20 litran jääkaappi paljoa sähköä viekkään.
Mutta miksi omakotitalossa olisi enempi? Jos kaukolämpö, ei se patterien kierrätys paljoa vie. (Maalämpö saattaa viedä jo enempi koska melkoset hinnat nyt.)
Ei kaikilla kaikki valot pala kaikkea aikaa, mitä tuosta ikkunasta kattelee niin vain muutamalla.
Lokakuun kulutuksen laskua ei ole vielä tullut. Tarkoitatko ap syyskuun laskua?
Vierailija kirjoitti:
Onko pienen sähkölaskun kehujilla määräaikainen sähkösopimus eikä uusi hinta ole sen takia vielä tullut voimaan? Hymy vielä hyytyy.
No mulla oli vähän päälle neljä ja nyt noussut parinkympin päälle ja nousee edelleen. Firmat kaatuu, onko uusilla samat omistajat vai eri.
Meillä myös viimeisin lasku 30e, sähkölämmitteinen omakotitalo. Toki talvi on vasta edessä mutta eiköhän tässä pärjätä.
No on halpaa mutta nopea laskutus kun kuu puolivälissä.
Osa täällä unohtaa sähkön siirtomaksun. Esim. tuo jolla 8e, 17e.. niin selvästi puuttuu siirtomaksu.
Omakotitalo 140m2. Sähkölämmitys. Pörssisähkö. Tähän mennessä lokakuussa. 600kwh kulutus ja keskihinta 3,7 senttiä. Eli noin 24€ + siirto päälle. Mitäs paha tuossa? Pysy sinä sun kenkälaatikossa, ap.
Mulla omakotitalossa 21€ plus siirtomaksu.
Mä taas asun näinä aikoina mielelläni omakotitalossa, jossa on iso varaava tulisija ja lisäksi puuhella, jolla voi joko keittää vettä tai laittaa ruokaa sähkökatkojen iskiessä. Omalla pihalla myös hiiligrilli ja kaasugrilli joissa voi kokata ilman sähköä.
Pihalla puulämmitteinen ulkosauna, jossa pesuvesikin lämpiää puulla. Siellä mukava käydä pesulla jos suihkusta tulee vain kylmää vettä sähkökatkon vuoksi.
Meillä päin laskut tulee toteutuneesta eikä tulevasta kulutuksesta.
Mulla oli kympin. Hämmentävää.