Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lokakuun sähkölasku 23 euroa, kyllä kannattaa asua kerrostalossa :)

Vierailija
14.10.2022 |

Ei haittaa hinnanousut ;D

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostaloasujat tuntuu aina unohtavan sen vastikkeen jossa maksavat käytävien ja pihavalojen sekä hissin sähköistä. Myös lämmityskulut on siinä vastikkeessa. Oktalossahan ei vastiketta ole...

Vierailija
42/70 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei edes ymmärrä että nythän on tullut syyskuun lasku..noo meille tuli eilen 180 €: n sähkölasku. Mutta mitä sitten ?? 140 neliön suora sähkölämmitys omakotitalo. Sähkökiuas. Toki varaava takka. Ja puilla lämmitetään. Puita on paljon! On ihanaa lämmittää takkaa, mistä kerrostalon asujat ei ymmärrä mitään ( nyt juuri mies on takkaa sytyttämässä..m) lisäksi meillä on todella iso katettu terassi jossa on kiva aina vilvoitella välillä , esim tänäänkin, kun saunotaan omassa saunassa, ja tästäkään kerrostaloasujat ei ymmärrä mitään. (Itsekin 25 v olen kerrostalossa asunut... )

Olisiko niin, että sinä et tiedä että kerrostaloja on erilaisia? Omassa kerrostaloasunnossani on sekä takka että iso lasitettu parveke. Olen itse asiassa asunut jopa kerrostalossa, jonka keittiössä oli puuhella.

Toki lämmittämiseen emme takkaa juuri käytä, siihen ei ole ollut tarvetta. Puuhellalla edellisessä asunnossamme lämmitimme, koska asunnossa oli kaukolämmön sijaan sähkölämmitys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ei edes ymmärrä että nythän on tullut syyskuun lasku..noo meille tuli eilen 180 €: n sähkölasku. Mutta mitä sitten ?? 140 neliön suora sähkölämmitys omakotitalo. Sähkökiuas. Toki varaava takka. Ja puilla lämmitetään. Puita on paljon! On ihanaa lämmittää takkaa, mistä kerrostalon asujat ei ymmärrä mitään ( nyt juuri mies on takkaa sytyttämässä..m) lisäksi meillä on todella iso katettu terassi jossa on kiva aina vilvoitella välillä , esim tänäänkin, kun saunotaan omassa saunassa, ja tästäkään kerrostaloasujat ei ymmärrä mitään. (Itsekin 25 v olen kerrostalossa asunut... )

Olisiko niin, että sinä et tiedä että kerrostaloja on erilaisia? Omassa kerrostaloasunnossani on sekä takka että iso lasitettu parveke. Olen itse asiassa asunut jopa kerrostalossa, jonka keittiössä oli puuhella.

Toki lämmittämiseen emme takkaa juuri käytä, siihen ei ole ollut tarvetta. Puuhellalla edellisessä asunnossamme lämmitimme, koska asunnossa oli kaukolämmön sijaan sähkölämmitys.

No ap:n asunnossa EI takkaa ole....

Vierailija
44/70 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

22e, iso kaksio 70neliötä. Ollut +/-20e aina, tuo 22e ihan normi hinta siis.

Vierailija
45/70 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juljus kirjoitti:

Kerrostaloasujat tuntuu aina unohtavan sen vastikkeen jossa maksavat käytävien ja pihavalojen sekä hissin sähköistä. Myös lämmityskulut on siinä vastikkeessa. Oktalossahan ei vastiketta ole...

Maalampo

Vierailija
46/70 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

17 euroa kahdelta kuukaudelta.

Voittajan on helppo hymyillä :))

En mä kyllä keksi miksi voittajaksi määriteltäisiin ihminen, jolla ei ole varaa edes sähkölaskuihin. 

Vierailija
47/70 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap unohti sujuvasti vastikkeen sisältämät lämmitys ja sähkökulut😂

Vierailija
48/70 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juljus kirjoitti:

Maalampo

Käyttää sähköä myös kerros- ja rivitaloissa

Vierailija
49/70 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietysti ymmärrä mitään, mitä nyt meillä on sata vuotta vanhan kerrostalon asunnossa kaksi toimivaa kakluunia. Käytössä.

Vihje; ei kannata esittää kovin vahvoja arvioita muista. Ei heidän ymmärryksestään eikä fasiliteeteista.

Vierailija
50/70 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juljus kirjoitti:

Ok-talossa on muita kuluja, joita kerrostaloissa ei ole. Ette te pelkällä vesi/sähkölaskulla elä siellä.

Vierailija
51/70 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostaloläävässä asuminen on paskaa vaikka siitä maksettaisiin. Kyllä se kaltaisillesi alemman luokan ihmisille sopii, mutta ei kunnon ihmisille.

Vierailija
52/70 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juljus kirjoitti:

Ok-talossa on muita kuluja, joita kerrostaloissa ei ole. Ette te pelkällä vesi/sähkölaskulla elä siellä.

No kerropas mitä? Olen omistanut omakotitalon, siinä oli sähkölämmitys, varaava takka, puuhella ja -kiuas. Vedestä maksoin vain kylmän, koska se lämpeni sähköllä. No ruohonleikkuri oli, bensaa siihen ostin tietty.

Maksoin vain omasta kulutuksestani, en hissistä, en rappujen valoista ja siivouksesta, en talopesulan ja saunan kuluista, en muitten jätteistä, vain omistani, kierrätys toimi kauppareissuilla.

Mutta ennen kaikken minun koti, minun säännöt, minun meteli, minun piha.

En pidä kerrostaloläävissä asuvia edes ihmisinä.

Vierailija
53/70 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietysti ymmärrä mitään, mitä nyt meillä on sata vuotta vanhan kerrostalon asunnossa kaksi toimivaa kakluunia. Käytössä.

Vihje; ei kannata esittää kovin vahvoja arvioita muista. Ei heidän ymmärryksestään eikä fasiliteeteista.

Joopa joo, ostat puita pienissä erissä, aika hintavaa lämmitystä, vai säilötkö puut olohuoneen nyrkissä, ääliö.

Vierailija
54/70 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkos sähkön siirto teillä maksaa? Milloin nykyinen halpa sähkösopimuksenne päättyykään? Mitä arvelette uudeksi hinnaksi kwh:lta?

Vierailija
55/70 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rivitalo ja sähkö kuuluu vuokraan :) 0e

Miksi hyväksyit tuommoisen, maksat ylihintaa taatusti. Etkä pääse itse vaikuttamaan, hölmö olet.

Vierailija
56/70 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ok-talossa syyskuun sähkölasku oli 22 e, jossa mukana oli tietysti perusmaksu ja verot. 

Mikä ap:n mielestä on niin ihmeellistä, että kerrostalossa se on ollut euron kalliimpi ja silti hän hurraa asialle. Toki niin ap:lle kuin itsellekin on sitten lisänä siirtomaksu. :D

Vierailija
57/70 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juljus kirjoitti:

Kaksion vuokra on 613e.

Edelliset laskut:

Caruna 3kk ajalta 40e

Sähkö 1kk ajalta 15e

Viime kuukaudelta sähkölasku ei ole vielä tullut.

Vierailija
58/70 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rivitalo ja sähkö kuuluu vuokraan :) 0e

Kuvittelet siis, että et maksa sähköstä mitään? :D

Voi voi, se on varmaan toisin päin eli maksat enemmän kuin maksaisit, jos saisit itse valita sopimuksen. Jos sähkö kuuluu vuokraan, todennäköisesti vuokrasi tulee vielä nousemaan ja rajusti. Otan osaa. 

Vierailija
59/70 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkö 22€ kerrostalo kolmio. Kylppärissä sähköllä toimiva mukavuus lattialämmitys, joka on päällä. Lattia tuntuu jalan alla miellyttävälle, mutta ei kuumalle. Mutta vielä halpa soppari kesään asti. Tosin 40€ ei ole taloudellisesti vielä mitenkään paha nousu. Siirto erikseen, ehkä sekin 20€/kk.

Vierailija
60/70 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 euroo, asun yksiössä. On sähkö jopa halventunut, ennen sain 25 euron laskuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi