Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nainen on kiinnostunut, niin miksi ei laita viestiä?

Vierailija
14.10.2022 |

Miksi se viestittely ja ulos pyytäminen on vain miehen tehtävä?

Kommentit (135)

Vierailija
1/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääpä miettimään sitä.

Vierailija
2/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos naisella ei oo täyttä 100% varmuutta miehen kiinnostuksesta,ite odotan ainakin,että mies laittaa viestiä ensin,vaikka pienimuotoista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt-ongelmia ollut aiemminkin kyllä, burn-out, lapsuustraumaa. Nyt tämän takia lääkitystä lisätty ja kovasti odotan terapiaan pääsyä. En pääse tästä asiasta eteenpäin omin voimin.

Ap

Vierailija
4/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä ei kiinnosta tarpeeksi?

Vierailija
5/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen aina odottanut jonkinlaista ensimmäistä aloitetta mieheltä.

Vierailija
6/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nainen on varattu ja pitää sinua Ap varalla. Nimimerkillä näitä olen nähnyt.

Vierailija
7/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska käytännössä todettu niiiiin monta kertaa, että miehen täytyy saada saalistaa. Jos itse teen aloitteen se vaikuttaa kai sitten liian helpolta miehelle, koska niistä jutuista ei koskaan tule mitään. Ja ei, ei ollut mitään alsa-kirurgi-miesmalli-lentäjiä ne kehen tämä teoria perustuu.

Vierailija
8/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarpeeksi kiinnostunut.

Tai sitten se pelaa noita parisuhdepelejä, jossa pakolla odotetaan tietty aika ennen kuin vastataan viestiin jne. Mutta sellaisten kansa ei kannata suhdetta aloittaa, kun koko parisuhde on sitten tuollaista peliä.

Vierailija
9/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ujo? Odottaa sulta viestiä?

Vierailija
10/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut henkisesti turpiini koko ikäni (ei pelkästään parisuhdekiinnostuksen merkeissä, vaan lapsuudenkodissa ja koulussa ihan kaikesta mitä olen tehnyt), niin ei minulla ole mitään intressiä satuttaa itseäni yhtään enempää: miksi osottaisin kiinnostukseni ketään kohtaan kun siitä saa vain kylmää rättiä kasvoilleen?

Vierailija
11/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lle sanoisin, että mene ja ota jollakin tavoin itse kontaktia. Näin se vaan menee.

Vierailija
12/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat olla.

Vierailija
13/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisin kuinka ihastunut miehestä ja kiinnostunut miehestä, en tekisi aloitetta. Näin toimin myös nykyisen mieheni kohdalla. Olisin antanut hänen mennä, jos hän ei olisi koskaan tehnyt aloitetta.

Vierailija
14/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinulla on sairaus,

Sinä luulet, että sinusta ollaan kiiinostuneita.

Kiinnostunut nainen olisi jo seurassasi.

Vierailija
15/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos naisella ei oo täyttä 100% varmuutta miehen kiinnostuksesta,ite odotan ainakin,että mies laittaa viestiä ensin,vaikka pienimuotoista

Entä jos miehet kin odottaisivat, kunnes voivat olla 100% varmoja naisen kiinnostuksesta? Mahtaisi väestö kuolla sukupolvessa sukupuuttoon.

Vierailija
16/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt. Näitä naisia löytyy Tinderistä paljon. Jotkut kertovat jo esittelytekstissään, että viestin laittaminen on miehen tehtävä. Ihme vässyköitä minun mielestäni. En haluaisi kaveria, joka odottaa ehdottomasti minun ottavan yhteyttä saati sitten tällaista kumppania.

Vierailija
17/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuonkin voi kääntää niin päin, ettei enää toimi tuosta haavoittuneisuudesta käsin, vaan periaatteen ja itsearvostuksen pohjalta. Siis, että ajattelee niin, että tarpeeksi kiinnostunut ja miehekäs mies tekee kyllä aloitteen.

Vierailija kirjoitti:

Minä olen saanut henkisesti turpiini koko ikäni (ei pelkästään parisuhdekiinnostuksen merkeissä, vaan lapsuudenkodissa ja koulussa ihan kaikesta mitä olen tehnyt), niin ei minulla ole mitään intressiä satuttaa itseäni yhtään enempää: miksi osottaisin kiinnostukseni ketään kohtaan kun siitä saa vain kylmää rättiä kasvoilleen?

Vierailija
18/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestiä ei tule, jos ei ole kiinnostusta tarpeeksi. Ihan selvä asia tämä minulle ainakin olisi, jos ei kerran viestiä kuulu.

Miksi edes luulet, että joku EI ottaisi yhteyttä, jos kerran on kiinnostunut sinusta? Vain, jos sinulla on salaiset numerot ja osoitteet niin, ettei hän tiedä, miten sinut tavoittaisi, niin se olisi pätevä syy, miksi ei ole kuulunut mitään. Muussa tapauksessa häntä ei kiinnosta.

Vierailija
19/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelet on kinostunnut. Liian suuret kuvitelmat ja luulot sinulla.

Vierailija
20/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina odottanut aloitetta mieheltä ja jokaista aloitteentekijää olen arvostanut rohkeudesta ja suoruudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan