Mulla on uusi hyvännäköinen tuttava. Kylläpä laitettu nainen saa paljon huomiota,
en ole tajunnutkaan miten paljon 😯
Hänen kanssaan kun liikun, niin miehet oikein pysähtyvät katsomaan tai kääntävät päätään. Ei ole tainnut kukaan koskaan katsoa mua noin, tuntuu entistä hassummalta hänen seurassaan olla näkymätön. Toisaalta vähän haikeaakin, mutta turvallista :)
Eikä tällä kommentilla ollut mitään pointtia, kunhan tuumailin..
Kommentit (83)
Miehethän katsovat, jos on nuori. Neljäkymmentä vuotta on jonkinmoinen vedenjakaja, että saa olla paremmin rauhassa.
Kaikki eivät noteeraa huomion saamista. Mikä siinä on kivaa?
Meneehän tuo toisinkin päin. Olen ollut miehenä joskus yöelämässä baarikierroksella parin eri mieshenkilön kanssa, jotka sattuvat kuulumaan siihen kategoriaan, että saavat ulkonäöllään ja charmillaan naiset aivan käsittämättömään kiimaan. Se on ihan uskomatonta. Toinen kundeista oli jotakuinkin nuori Richard Gere, ja toinen kuin nuori Marlon Brando. Siinä lähes kuuli pi**umehun valumisen!
Myöhemmin jälkeenpäin joku täysin tuntematon nainen saattoi tulla jopa bussissa tai baarissa kysymään minulta että miten saisi kontaktin siihen ihanaan kaveriin. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Itteeni ällöttää se toljotus. Voitteko miehet lopeetta? En oo teitä varten.
Et niin. Kun vanhenet niin vielä toivot että joku huomaisi edes joskus.
Laitettu mies saisi vielä enemmän huomiota! Voisit kokeilla liikkua sellaisen kanssa.
Kaikki naiset saavat laitettuna huomiota, se vaan näkyy niin selvästi että ootpa laittautunut, miksiköhän olet. Ja miehetkin, tukka hyvin ja hienot vaatteet, varmasti monet katsoo että mihinköhän tuo on menossa. Oikeasti kauniit ja komeat on harvinaisia, ne erottuu vaikka likaisissa työkamppeissa. Niitä on ehkä 1% tai vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset saavat laitettuna huomiota, se vaan näkyy niin selvästi että ootpa laittautunut, miksiköhän olet. Ja miehetkin, tukka hyvin ja hienot vaatteet, varmasti monet katsoo että mihinköhän tuo on menossa. Oikeasti kauniit ja komeat on harvinaisia, ne erottuu vaikka likaisissa työkamppeissa. Niitä on ehkä 1% tai vähemmän.
Kyllä, nimenomaan Suomessa on käsittämättömän vähän hyvännäköisiä ihmisiä. Sille geenilotollehan ei mitään voi, mutta miten niin vähää kiinnostaa stailata itsensä karismaattisemmaksi niissä puitteissa, mitä on annettu? Oikein huokuu se, että ulkonäkö ei vois vähempää kiinnostaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et niin. Kun vanhenet niin vielä toivot että joku huomaisi edes joskus.
Miksi pitäisi toivoa?
Olen jo eläkkeellä oleva mummo, meikkaan päivittäin ja kampaaja leikkaa ja värjää tarvittaessa hiukseni.
En ole iän myötä tapojani muuttanut. Jos lähtisin ilman meikkiä ostoksille, vieraalta tuntuis.
Vastaavan huomion, ja tuntemattomien kommentoinninkin nuorempana kokeneena voin kertoa, että 90% siitä huomiosta on ri-toivottua, epämukavaa ja ainoastaan vaivaannuttavaa.
Onneksi ikä teki tehtävänsä ja laittaudunkin vähemmän kuin nuorena. Ihanaa kun kukaan ei häiritse.
Näin nuoren pienikokoisen naisen asiakaspalvelussa, ei meikkiä ollenkaan, suht väritön iho, perus ruskeat hiukset mutta ihan älyttömän kauniit kasvonpiirteet, silmät, nenä, posket, otsa, suu, hampaat. Täydelliset. Kaikki miespuolisetkin jotenkin hiljeni ja kääntyivät vielä katsomaan varovasti. Minä vähän vanhempana mietin miten kaksi erityisen kaunista on joskus halunneet vauvan ja hän on nyt aikuisena siinä. On se hyvä että kauniit valitsee toisensa parisuhdemarkkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Me katsotaan aina sinun perse, rinnat ja jalkoväli. Meitä ällöttää, jos paikkasi ovat rupsahtaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhä suurempi osa sairaalloisen voimaantuneista suomalaisnaisista ei viitsi nähdä enää vaivaa näyttääkseen viehättävältä vaan painaltavat menemään joissain Prismasta ostetuissa lumpuissa naama laittamatta ja toosa pesemättä. Siksi on piristävä poikkeus nähdä nainen, joka viitsii laittautua muulloinkin kuin häihin tai pikkujouluihin
Ne jotka laittautuu haluavat sitä huomiota, ne jotka eivät, eivät niin ole sen perään. Yksinkertaista.
Minusta on ihan itsestään selvyys, etten lähde ns. ihmisten ilmoille lököhousuissa, verkkatakissa ja tukka pystyssä. Ei lähde äitinikään, eikä mummi aikoinaan. En hae enkä tarvitse huomiota, se vaan tulee selkäytimestä. Lisäksi pidän menkoista, kauniista sukkahousuista ja sukkanauhasukista, korvakoruista, korkokengistä jne. Ei mulla aamuisin valmistautuessa mene kuin puolisen tuntia, mukaan lukien meikkaaminen. Jos joku kuvittelee mun hakevan miesten huomiota niin aivan sama mulle, pääasia, että itse pidän tyylistäni.
Ei myöskään ole mikään ongelma painella koiran kanssa metsään tai lähteä mökille niissä rönttövaatteissa. Tilanteen mukaan ja silleen :)Pidät menkoista? :D
Alkuperäisessä viestissä ekalla sivulla luki kylläkin ihan oikein, että "pidän mekoista".
Saat sitten jotain iloa vääristellä toisen tekstiä, outoa.
Olisi kyllä aika järkkyy jos miehet tai kuka tahansa kadulla katselisi perään.
Miksi ihmeessä pitäisi kadulla tai muualla saada tuntemattomien huomiota?
Hyvällä ulkonäöllä on käsittämätön voima.
Mulla on miespuolinen kaveri, joka on pitkä, raamikas kuin mikä, ja kasvonpiirteet muistuttaa Dolph Lundgrenia nuorena. Naiset tuijottavat häntä, takeltelevat sanoissaan kun puhuvat hänelle, ja hakeutuvat hänen läheisyyteensä milloin milläkin verukkeella.
On loputtoman kiehtovaa seurata, miten naiset käyttäytyvät, kun heidän näkökenttäänsä tulee oikeasti huippugeenit omaava mies.
Olen aina ollut huomaamaton harmaa hiirulainen koska se sopii mulle. Omaan muutaman näyttävän kaverin jotka molemmat myös nauttivat saamastaan huomiosta. Ovat myös ihania henkilöinäkin. Kerran noiden kavereiden toimesta mut stailattiin ja oli todella pelottavaa saada niin paljon huomiota ainaostaan ulkonäön takia. Pysyn hiirulaisena ja korostan heidän näyttävyyttään ihan mieluusti :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhä suurempi osa sairaalloisen voimaantuneista suomalaisnaisista ei viitsi nähdä enää vaivaa näyttääkseen viehättävältä vaan painaltavat menemään joissain Prismasta ostetuissa lumpuissa naama laittamatta ja toosa pesemättä. Siksi on piristävä poikkeus nähdä nainen, joka viitsii laittautua muulloinkin kuin häihin tai pikkujouluihin
Ne jotka laittautuu haluavat sitä huomiota, ne jotka eivät, eivät niin ole sen perään. Yksinkertaista.
Minusta on ihan itsestään selvyys, etten lähde ns. ihmisten ilmoille lököhousuissa, verkkatakissa ja tukka pystyssä. Ei lähde äitinikään, eikä mummi aikoinaan. En hae enkä tarvitse huomiota, se vaan tulee selkäytimestä. Lisäksi pidän mekoista, kauniista sukkahousuista ja sukkanauhasukista, korvakoruista, korkokengistä jne. Ei mulla aamuisin valmistautuessa mene kuin puolisen tuntia, mukaan lukien meikkaaminen. Jos joku kuvittelee mun hakevan miesten huomiota niin aivan sama mulle, pääasia, että itse pidän tyylistäni.
Ei myöskään ole mikään ongelma painella koiran kanssa metsään tai lähteä mökille niissä rönttövaatteissa. Tilanteen mukaan ja silleen :)
En lähtis ulos ollenkaan jos pitäs aina laittautua eikä sais mennä rönttövaatteissa hakeen Prismasta ruokaa... Minulta ei tule laittautuminen selkäytimestä, se on eräänlainen askare, ja prioriteeteissa alhaisemmalla tasolla koska ei se ole arjen kannalta mikään välttämättömyys että näytän hyvältä. Väsyneenä sitä pyrkii tekeen vain sen mikä nyt on oikeesti pakko kuten ruuanhaku ja vähemmän tärkeät jää tekemättä. On se kiva näyttää hyvältä, mutta ei minulla ole ollut siihen energiaa pitkään aikaan.
Eri
Ei tuossa aloituksessa kateutta ole.