Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on uusi hyvännäköinen tuttava. Kylläpä laitettu nainen saa paljon huomiota,

Vierailija
14.10.2022 |

en ole tajunnutkaan miten paljon 😯
Hänen kanssaan kun liikun, niin miehet oikein pysähtyvät katsomaan tai kääntävät päätään. Ei ole tainnut kukaan koskaan katsoa mua noin, tuntuu entistä hassummalta hänen seurassaan olla näkymätön. Toisaalta vähän haikeaakin, mutta turvallista :)
Eikä tällä kommentilla ollut mitään pointtia, kunhan tuumailin..

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää lähteä hänen kanssa baariin niin riittää miehiä sullekin. Nähty juttu..

Vierailija
42/60 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit vähän lokkeilla siinä samalla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli opiskeluaikoina parikymmentä vuotta sitten kaveri, joka oli ensiksikin luontaisen komea ja raamikas sekä toiseksi vielä todella hyvä suustaan. Kohtelias aina kaikille, erittäin hyvää seuraa. Samaan aikaan sekä perinteisen miehekäs että samalla tietyllä tapaa myös pehmeä ja lähestyttävän oloinen.

Sanonpa vaan, että se naisten hänelle antaman huomion määrä oli jotain ihan uskomatonta. Oli melkoinen kokemus olla baarissa kyseisen kaverin kanssa ja nähdä tämä omin silmin!

Eli kyllä se vaan niin on, että viehättävät ihmiset saavat paljon huomiota vastakkaiselta sukupuolelta. Ollaan tästä kaikki iloisia ja pyritään samaan, jos sitä itsekin haluamme. Kateudella emme mitään voita. :)

T. M39

Vierailija
44/60 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaikki panettelijat luuraa? 

Vierailija
45/60 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja tykkään olla mahdollisimman huomaamaton. Inhoan keskipisteeksi joutumista.

Vierailija
46/60 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin laittaisin hyvännäköistä naista.

Vierailija
47/60 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellisuudessa ei ole luultavasti mikään kummoisen näköinen kuitenkaan. 

Kunhan ei ole ainakaan kummolan näköinen.

Vierailija
48/60 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhä suurempi osa sairaalloisen voimaantuneista suomalaisnaisista ei viitsi nähdä enää vaivaa näyttääkseen viehättävältä vaan painaltavat menemään joissain Prismasta ostetuissa lumpuissa naama laittamatta ja toosa pesemättä. Siksi on piristävä poikkeus nähdä nainen, joka viitsii laittautua muulloinkin kuin häihin tai pikkujouluihin

Mistähän tämän kirjoittaja sen "toosan" (kertoo jo jotain ihmisestä, että käyttää tällaista sanaa) pesutilanteen tietää jostain satunnaisista ohikulkijoista? Tai ehkä en halua edes tietää.

Huono hygienia on muuten paljon yleisempää miehillä kuin naisilla. Aika harvoin tulee vastaan naisia, joista jo ihan ulkonäöstä huomaa, ettei peseytyminen kiinnosta, tällaisia miehiä sen sijaan kyllä näkee.

En tiedä miltä ajalta ennen kristusta nämä havaintosi ovat, koska ainakin tätä nykyä näitä epäsiistejä haisuleita on ihan yhtälailla naisissa kuin miehissäkin eikä nämä edes kaikki enää ole päihdeongelmaisia vaan ihan sinällään normaali-ihmisiä.

t. kaupassa töissä

Vierailija
49/60 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä näen naisiakin, joita ei peseytyminenkään ole kiinnostanut. Ei se niin harvinaista ole.

Vierailija
50/60 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin laittaisin hyvännäköistä naista.

No älä, ihanko oikeesti! Mutta eihän sellaista Suomesta löydy, joten aikeeksi taas jää. Voi harmi...

Vierailija
51/60 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti aina puhutaan huomion saamisesta. Mihin ihmeeseen tarvitaan huomiota ihan vierailta ihmisiltä? Kun itse lähden kotoa, menen vaikka koiran kanssa lenkille, en kaipaa keneltäkään tuntemattomalta huomiota. Sama juttu, jos lähden hoitamaan asioita, en tarvitse huomiota. Iltaelämä ei ole juttuni, joten ei ole olemassa aikaa eikä paikkaa, jossa haluaisin muilta huomiota. Silti siitä kovasti puhutaan ja tehdään oletuksia kuinka vanhemmat naiset riutuvat, kun eivät enää saa tätä kuuluisaa huomiota tai rumat naiset surkuttelevat itsekseen, kun jäävät ilman huomiota. Miehiltä saatu huomio on sitäpaitsi usein tökeröä (lähetkö paneen tyyppistä). Tuskin kukaan riutuu, kun ei kuule tuollaisia lauseita.

Vierailija
52/60 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se pitää paikkansa, mutta ei niinkään Stadissa. Maakunnassa tosiaan saatetaan tuijottaa ja jopa kääntyä katsomaan toisenkin kerran. Omasta mielestäni olen ihan tavallinen, en mitenkään överi eikä ole mitään tekokynsiä tai -ripsiä. Mutta pitkät paksut hiukset, siistit ja hyvin leikatut vaatteet, normaali työmeikki.

Kyllä minua ainakin myös stadissa tuijotetaan, ja ihan kadulla saattaa miehet tulla pyytämään kahville. 

Vierailija
53/60 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne tytötkin osaa kiertää nättejä poikia kuin kissa kuumaa kermaa

Vierailija
54/60 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pyydettiin kahville kerran liikennevaloissa, niin että mies ajoi autoa. :) 

Vierailija
55/60 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Huono hygienia on muuten paljon yleisempää miehillä kuin naisilla. Aika harvoin tulee vastaan naisia, joista jo ihan ulkonäöstä huomaa, ettei peseytyminen kiinnosta, tällaisia miehiä sen sijaan kyllä näkee."

Ymmärrät varmaan, että koska te epähygieniset naiset istutte palstalla aamusta iltaan, niin ette näe toisianne.

Vierailija
56/60 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhä suurempi osa sairaalloisen voimaantuneista suomalaisnaisista ei viitsi nähdä enää vaivaa näyttääkseen viehättävältä vaan painaltavat menemään joissain Prismasta ostetuissa lumpuissa naama laittamatta ja toosa pesemättä. Siksi on piristävä poikkeus nähdä nainen, joka viitsii laittautua muulloinkin kuin häihin tai pikkujouluihin

Miksi pitäisi nähdä vaivaa? Ketä varten, jos itselle se ei ole niin tärkeää?

Perustelkaa  järkevästi.

Miksi pitäisi näyttää viehättävälle?

Haluan nyt todella saada järkevän perustellun vastauken.

Vierailija
57/60 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni nainen voisi saada huomiota jos jaksaa panostaa. Itse jaksan panostaa enää tosi harvoin. :D Arkena liikun collareissa ja hupparissa, mutta viikonloppuisin saatan pistää tiukempaa vaatetta päälle, meikkaan ja kampaan hiukset auki. Silloin tulee kyllä huomiota, mutta en jaksaisi sitä joka päivä.. On mukavampaa olla huomaamaton.

Vierailija
58/60 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua pyydettiin kahville kerran liikennevaloissa, niin että mies ajoi autoa. :) 

No mieshän osaa ajaa autoa ja pyytää kahville samalla kertaa.

Vierailija
59/60 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuin tuohon toljotukseen nuorena, nyttemmin onneksi hieman vähentynyt. Miehet on kyllä läpinäkyviä. 

Vierailija
60/60 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni nainen voisi saada huomiota jos jaksaa panostaa. Itse jaksan panostaa enää tosi harvoin. :D Arkena liikun collareissa ja hupparissa, mutta viikonloppuisin saatan pistää tiukempaa vaatetta päälle, meikkaan ja kampaan hiukset auki. Silloin tulee kyllä huomiota, mutta en jaksaisi sitä joka päivä.. On mukavampaa olla huomaamaton.

Mihin sitä huomiota tarvitset?

Huonon itsetunnon nostamiseen?

Minäkin saan välillä huomiota koska pukeudun omalla tyylilläni. sitä ei hyväksytä koska en pyri miellyttämään yhtään ketään, teen niin koska pidän tyylistäni.

En tarvitse elämääni ketään joka ei minua minuna itsenäni hyväksy. Miksi tarvitsisin tai haluaisin?

Miksi pitäisi ostaa hyväksyntää?

Minulla on hyvä olla sellaisena kuin olen,  on sinun ongelmasi jos sitä et kestä. Siinä tapauksessa kehottaisin syventymään  syihin miksi ärsyynnyt.  Mitä sinussa triggeröin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi