Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on uusi hyvännäköinen tuttava. Kylläpä laitettu nainen saa paljon huomiota,

Vierailija
14.10.2022 |

en ole tajunnutkaan miten paljon 😯
Hänen kanssaan kun liikun, niin miehet oikein pysähtyvät katsomaan tai kääntävät päätään. Ei ole tainnut kukaan koskaan katsoa mua noin, tuntuu entistä hassummalta hänen seurassaan olla näkymätön. Toisaalta vähän haikeaakin, mutta turvallista :)
Eikä tällä kommentilla ollut mitään pointtia, kunhan tuumailin..

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni nainen voisi saada huomiota jos jaksaa panostaa. Itse jaksan panostaa enää tosi harvoin. :D Arkena liikun collareissa ja hupparissa, mutta viikonloppuisin saatan pistää tiukempaa vaatetta päälle, meikkaan ja kampaan hiukset auki. Silloin tulee kyllä huomiota, mutta en jaksaisi sitä joka päivä.. On mukavampaa olla huomaamaton.

Mihin sitä huomiota tarvitset?

Huonon itsetunnon nostamiseen?

Minäkin saan välillä huomiota koska pukeudun omalla tyylilläni. sitä ei hyväksytä koska en pyri miellyttämään yhtään ketään, teen niin koska pidän tyylistäni.

En tarvitse elämääni ketään joka ei minua minuna itsenäni hyväksy. Miksi tarvitsisin tai haluaisin?

Miksi pitäisi ostaa hyväksyntää?

Minulla on hyvä olla sellaisena kuin olen,  on sinun ongelmasi jos sitä et kestä. Siinä tapauksessa kehottaisin syventymään  syihin miksi ärsyynnyt.  Mitä sinussa triggeröin. 

Huomioni kiinnittyy helpoiten ihmisiin, joilla on jollain tavalla persoonallinen tyyli ja erottuvat massasta. Ei siksi etten hyväksyisi, vaan päinvastoin, arvostan. En varmasti ole ainoa.

Vierailija
82/83 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itteeni ällöttää se toljotus. Voitteko miehet lopeetta? En oo teitä varten. 

mikset pysy siellä kellarissasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhä suurempi osa sairaalloisen voimaantuneista suomalaisnaisista ei viitsi nähdä enää vaivaa näyttääkseen viehättävältä vaan painaltavat menemään joissain Prismasta ostetuissa lumpuissa naama laittamatta ja toosa pesemättä. Siksi on piristävä poikkeus nähdä nainen, joka viitsii laittautua muulloinkin kuin häihin tai pikkujouluihin

Miksi pitäisi nähdä vaivaa? Ketä varten, jos itselle se ei ole niin tärkeää?

Perustelkaa  järkevästi.

Miksi pitäisi näyttää viehättävälle?

Haluan nyt todella saada järkevän perustellun vastauken.

Koska se on kohteliasta muita kohtaan. Osa hyviä tapoja ja osoittaa kunnioitusta. Ja sitten tietysti saa itsekin parempaa kohtelua. En nyt puhu mistään miesten seksuaalisesta huomiosta vaan ihan asiakaspalvelussa esimerkiksi. Jos on alaikäisiä lapsia, heitä kohdellaan paremmin, jos vanhemmat pukeutuvat kuten ihmiset jne. Siinä ainakin itselle ihan tarpeeksi syitä joiden takia pukeudun nätisti kaikkialle. Ihan lenkkipolullekin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä