Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on uusi hyvännäköinen tuttava. Kylläpä laitettu nainen saa paljon huomiota,

Vierailija
14.10.2022 |

en ole tajunnutkaan miten paljon 😯
Hänen kanssaan kun liikun, niin miehet oikein pysähtyvät katsomaan tai kääntävät päätään. Ei ole tainnut kukaan koskaan katsoa mua noin, tuntuu entistä hassummalta hänen seurassaan olla näkymätön. Toisaalta vähän haikeaakin, mutta turvallista :)
Eikä tällä kommentilla ollut mitään pointtia, kunhan tuumailin..

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan usein saman aikaan liikkuessani meikittä ja muutenkin laittamattomana. En ole ajatellut että tuossa olisi jotain ihmeellistä.

Vierailija
22/60 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhä suurempi osa sairaalloisen voimaantuneista suomalaisnaisista ei viitsi nähdä enää vaivaa näyttääkseen viehättävältä vaan painaltavat menemään joissain Prismasta ostetuissa lumpuissa naama laittamatta ja toosa pesemättä. Siksi on piristävä poikkeus nähdä nainen, joka viitsii laittautua muulloinkin kuin häihin tai pikkujouluihin

Ne jotka laittautuu haluavat sitä huomiota, ne jotka eivät, eivät niin ole sen perään. Yksinkertaista.

Minusta on ihan itsestään selvyys, etten lähde ns. ihmisten ilmoille lököhousuissa, verkkatakissa ja tukka pystyssä. Ei lähde äitinikään, eikä mummi aikoinaan. En hae enkä tarvitse huomiota, se vaan tulee selkäytimestä. Lisäksi pidän mekoista, kauniista sukkahousuista ja sukkanauhasukista, korvakoruista, korkokengistä jne. Ei mulla aamuisin valmistautuessa mene kuin puolisen tuntia, mukaan lukien meikkaaminen. Jos joku kuvittelee mun hakevan miesten huomiota niin aivan sama mulle, pääasia, että itse pidän tyylistäni.

Ei myöskään ole mikään ongelma painella koiran kanssa metsään tai lähteä mökille niissä rönttövaatteissa. Tilanteen mukaan ja silleen :)

Kiinnitin huomiota samaan kommenttiin. Vaikuttaa kateelliselta ihmiseltä. Minäkin olen jo pikkulapsesta asti tykännyt pukeutua ja laittautua, ehkä pikkutyttönäkin "hain huoiota". Itse meikkaan ja pukeudun siististi myös koiralenkille ja mökillä. Vaikka olisin yksin kotona, päällä on puhtaat vaatteet, hiukset ovat nätisti jne. Koska se saa minut tuntemaan oloni reippaaksi ja hyväksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava kertoi,että viehättävän ja ystävällisen, hymyilevän ystävättären kanssa kannatti lähteä iltaa viettämään. Miehiä riitti kavereillekkin.

Vierailija
24/60 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitettävästihän tuota huomiota tulee vaikka en ole teko-osista koottu, ja ikääkin 45. Oikein kivasti. Siinä jää feikkiset puoskarifirmojen täyteihmiset kakkoseksi.

Vierailija
25/60 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa. Mulla taas menee niin, että miehet katsoo varsinkin silloin, kun viipottaa menemään jossain pierucollegeissa ja ilman meikkiä, naama couperosasta punottaen ja silmänaluset mustina. Enkä ole mikään nuorisolainenkaan enää.

Vierailija
26/60 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan usein saman aikaan liikkuessani meikittä ja muutenkin laittamattomana. En ole ajatellut että tuossa olisi jotain ihmeellistä.

Vaimokin sanoo aina välillä menneensä johonkin rähjäisenä. Se on rähjäisenäkin nätimpi kuin 99% naisista. Toisilla on vaan käynyt geenilotossa onni. Kroppa pysyy myös kunnossa tosi helpolla.

Vierailija
27/60 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen on maailman kateellisin olento.

Mitä pahaa siinä on? Olisihan se kiva jos joku välillä tykkäisi.

Juurihan tuossa aiemmin nainen väitti, että naisia ällöttää miesten toljotus.

Eli kummin se nyt on? Pitää katsoa, vai ei saa katsoa?

Vierailija
28/60 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhä suurempi osa sairaalloisen voimaantuneista suomalaisnaisista ei viitsi nähdä enää vaivaa näyttääkseen viehättävältä vaan painaltavat menemään joissain Prismasta ostetuissa lumpuissa naama laittamatta ja toosa pesemättä. Siksi on piristävä poikkeus nähdä nainen, joka viitsii laittautua muulloinkin kuin häihin tai pikkujouluihin

Ne jotka laittautuu haluavat sitä huomiota, ne jotka eivät, eivät niin ole sen perään. Yksinkertaista.

Minusta on ihan itsestään selvyys, etten lähde ns. ihmisten ilmoille lököhousuissa, verkkatakissa ja tukka pystyssä. Ei lähde äitinikään, eikä mummi aikoinaan. En hae enkä tarvitse huomiota, se vaan tulee selkäytimestä. Lisäksi pidän menkoista, kauniista sukkahousuista ja sukkanauhasukista, korvakoruista, korkokengistä jne. Ei mulla aamuisin valmistautuessa mene kuin puolisen tuntia, mukaan lukien meikkaaminen. Jos joku kuvittelee mun hakevan miesten huomiota niin aivan sama mulle, pääasia, että itse pidän tyylistäni.

Ei myöskään ole mikään ongelma painella koiran kanssa metsään tai lähteä mökille niissä rönttövaatteissa. Tilanteen mukaan ja silleen :)

Pidät menkoista? :D

Vierailija
29/60 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tiedä,katsovatko miehet vai eivät. En yksinkertaisesti itse katso suurinta osaa miehistä, joten en pysty sanomaan, ketä he katselevat. Ylivoimainen valtaosa miehistä on niin epäkiinnostavan näköisiä, että en yhtään noteeraa. Miten ihmeessä jotkut muut seuraavat niin tarkkaan, katsovatko miehet vai eivät?

Vierailija
30/60 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koita ymmärtää, että jokainen nainen on yksilö, ei ole yhtä samanlaista stereotyyppistä naista. Joku tykkää katseista, joku toinen ei. Vähän niin kuin miehistä osa tykkää hölkätä ja osa ei.

Vierailija
31/60 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuule oisko niin että eri ihmiset tykkää eri asioista. Tää on niin surullista aina huomata miten palstamiesten maailmassa puolet maailman ihmisistä ovat keskenään samanlaisia ja epäloogisia jos ovat eri mieltä jostakin.

Vierailija
32/60 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitini sanoi että miehet toljottaa minua koska olen 183cm pitkä. Hän huomasi sen. En koskaan laittaudu mutta kattovat kun olen niin pitkjä. Kummallista

Minkä ikäinen olet?

36v

Onko painoindeksisi alle 20?

Vierailija
33/60 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itteeni ällöttää se toljotus. Voitteko miehet lopeetta? En oo teitä varten. 

Nainen on miestä varten.

Ja mies on naista varten.

Juuri näin. Tämä tiedoksi kaikille h0moille ja lesb0ille.

Vierailija
34/60 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on ihan itsestään selvyys, etten lähde ns. ihmisten ilmoille lököhousuissa, verkkatakissa ja tukka pystyssä. Ei lähde äitinikään, eikä mummi aikoinaan. En hae enkä tarvitse huomiota, se vaan tulee selkäytimestä. Lisäksi pidän menkoista, kauniista sukkahousuista ja sukkanauhasukista, korvakoruista, korkokengistä jne. Ei mulla aamuisin valmistautuessa mene kuin puolisen tuntia, mukaan lukien meikkaaminen. Jos joku kuvittelee mun hakevan miesten huomiota niin aivan sama mulle, pääasia, että itse pidän tyylistäni.

Pidät menkoista? :D

🤣🤣 Katos painovirhepaholainen. Juu en pidä, mekoista kylläkin.

Vierailija
35/60 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tiedä,katsovatko miehet vai eivät. En yksinkertaisesti itse katso suurinta osaa miehistä, joten en pysty sanomaan, ketä he katselevat. Ylivoimainen valtaosa miehistä on niin epäkiinnostavan näköisiä, että en yhtään noteeraa. Miten ihmeessä jotkut muut seuraavat niin tarkkaan, katsovatko miehet vai eivät?

Jos pää kääntyy suurieleisesti niin ei sitä voi olla huomaamatta. Monesti myös kun olen tuttujeni kanssa liikkunut, ovat kysyneet että tunsinko tuon vastaantulevan miehen, kun katsoi niin pitkään. 

Vierailija
36/60 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koita ymmärtää, että jokainen nainen on yksilö, ei ole yhtä samanlaista stereotyyppistä naista. Joku tykkää katseista, joku toinen ei. Vähän niin kuin miehistä osa tykkää hölkätä ja osa ei.

Vastaisitko kysymykseen: Pitää katsoa, vai ei saa katsoa?

En halua loukata ketään, mutta teen niin väkisin, teinpä kummin hyvänsä.

Turha ainakaan valittaa tai jopa hyökätä, jos katson tai jätän katsomatta.

Vierailija
37/60 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitini sanoi että miehet toljottaa minua koska olen 183cm pitkä. Hän huomasi sen. En koskaan laittaudu mutta kattovat kun olen niin pitkjä. Kummallista

Minkä ikäinen olet?

36v

Onko painoindeksisi alle 20?

Juuu. Olen hoikka ja pitkä ja ihmiset töllöttääm varsinkin miehet. En ole edes kasvoista kaunis. Niin ku joku sanoi ihmiset tuijottaa erikoisuuksia.

Vierailija
38/60 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaisitko kysymykseen: Pitää katsoa, vai ei saa katsoa?

En halua loukata ketään, mutta teen niin väkisin, teinpä kummin hyvänsä.

Turha ainakaan valittaa tai jopa hyökätä, jos katson tai jätän katsomatta.

Mitä ihmettä sä intät? Pystytkö itse vastaamaan että pitääkö miehiä lähestyä vai ei? Mistä sen voi tietää, kun osa tykkää että naiset lähestyvät ja osa haluaa lähestyä itse. Osa on homoja tai naimisissa tai ei tykkää ihmisistä ja haluaa olla yksin. Totta kai olisi kiva jos maailmassa olisi joku ohjekirja miten käsitellä jokaista maailman ihmistä niin että tämä on tyytyväinen, mutta koita poika parka ymmärtää että valitettavasti sellaista vaan ei ole.

Vierailija
39/60 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole yksinkertaista. Siitä, että haluaa laittautua ei voi päätellä mitään siitä, haluaako huomiota. Eikä siitä, että on nainen voi päätettä, haluaako tulla toljotetuksi.

Siksi pitää vain ihan osata käyttäytyä ja ymmärtää, että ME KAIKKI olemme yksilöitä.

Vierailija
40/60 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuudessa ei ole luultavasti mikään kummoisen näköinen kuitenkaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän