Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette, jos uimahallin suihkussa näette naisen, jolla on pystysuora arpi navasta alaspäin?

Vierailija
02.11.2006 |

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä ei olisi tehty, olisi lapseni kuollut. Sekä minä.

Vierailija
2/27 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni se arpi on sen verran arka asia, etten KOSKAAN käy uimahallissa enkä ole uimarannalla bikineissä. Pelkään, että ihmiset tuijottavat inhoten. No, kestän kyllä piileskelyn, koska sain elävän ja terveen lapsen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tiedän hänen olevan äiti ja se on aina kunnioitettava saavutus. Ja ymmärtääkseni pystysuora arpi kertoo hätäsektiosta joten hän on kokenut kovia.

Vierailija
4/27 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa, yritätkö kalastella jotain surkeita sektiomollauksia?

Kukaan tervejärkinen nainen ei sinun arpeasi väheksy. Mene uimaan vaan.

Vierailija
5/27 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todennäköisesti huomaisi koko arpea. Jos huomaisin, ajattelisin, että naisella on varmasti ollut joku leikkaus.

Vierailija
6/27 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Koska tiedän hänen olevan äiti ja se on aina kunnioitettava saavutus. Ja ymmärtääkseni pystysuora arpi kertoo hätäsektiosta joten hän on kokenut kovia.

Älä missään nimessä häpeä arpeasi!!! Tai jätä sen takia mitään tekemättä.

Vierailija
7/27 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma se arpi on kuin mikä, mutta onneksi kai vaalenee vuosien varrella. Lantiofarkkuja ja napapaitojakaan minulla ei sen synnytyksen jälkeen sitten nähty. Onneksi nekin alkavat olla poissa kauppojen hyllyiltä. Ehkä minä vielä rohkaistun. Voin vain kuvitella, miten korkea kynnys rinnanpoiston kokeneilla on mennä yleisiin suihkuihin ja pukuhuoneisiin.

Vierailija
8/27 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ketä kiinnostaa katella uimahallissa sun mahaas????!!!! Ei tasan ketään!

Vierailija
9/27 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hätäsectioon. näin saatan ajatella sekunnin sadasosan ajan

Vierailija
10/27 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätäsektioonhan ei ihan huvin vuoksi päädytä :/ Itse kannan ylpeydellä vaakasuoran " huviarpeni" muistona lasteni syntymistä. Minulle ihan sama mitä joku siitä ajattelee.

Vierailija
11/27 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi häpeilet sitä arpea? Mullakin on erittäin pitkä arpi umpilisäkkeen leikkauksen jäljiltä mahassa, pitkä siksi että mulla umpilisäke olikin suht keskellä vatsaa eikä ihan oikealla kuten yleensä, eli joutuivat avaamaan vatsaa enemmän kuin normaalisti. Mutta en kyllä häpeä arpea yhtään.

Vierailija
12/27 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. joku muu gynekologinen leikkaus, tasi esim. vatsavaltimoon tai suoleen kohdistunut leikkausarpi.

Vierailija
13/27 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nääs sekä pysty sectioarpi että umppariarpi. Ja siihen päälle vielä neljä arpea sappirakon poistosta. Olen onneksi niin likinäköinen etten näe tuijotetaanko minua tai vatsaani :)) Olen kyllä huomannut että pikkutyttöjä kamalasti kiinnostaa miltä näyttää raskausarpinen ja leikattu, roikkuva alavatsa.

Vierailija
14/27 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tatuointi takapuolella. Onpahan jotain katsottavaa molemmilla puolilla ;) Enkä todella häpeä kumpaakaan arpeani.

Vierailija
15/27 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimassa käydään kerran viikkoon eikä kukaan ole minua sen kummemmin tuijotellut:).

Vierailija
16/27 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin kiirell. sektion kokeneena miettisin millaisia kauhun ja menetyksen pelon hetkiä hän on kenties kokenutkaan.

Vierailija
17/27 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... vaaleat vai tummat hiukset, tai pitkät vai lyhyet, tai onko nainen pitkä vai lyhyt. Erilaisia me kaikki ollaan, enkä tosiaankaan ajattele toisten ulkonäöstä yhtään mitään.

Vierailija
18/27 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

;D Voi että mitä idiootteja. Minulla on pystysuora arpi navasta alaspäin enkä ole eläissäni ollut raskaana. Pitäisikö itsekä vai nauraa? T: Nainen 36 v.

Vierailija
19/27 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pystysuora arpi rintalastasta häpyluuhun, eikä hävetä yhtään. Olen lapseton, jos sillä on jotain merkitystä.

Vierailija
20/27 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sille on tehty sektio.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi