Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aaarrgh! Ärsyttää kun ei voi nukkua...

Vierailija
15.11.2006 |

Heti oksettaa kun menee makuu asentoon, jalat tulee kipeeksi kun joutuu nukkumaan kyljellään,herään aina kun pitää kääntää kylkeä, koko ajan pitää juosta vessassa ja oon ihan sairaan väsynyt. Rv 32 menossa ja nyt jo tällästä! Kiitos kun sain valittaa :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka " odottavan aika onkin pitkä" , menee 10 viikkoa tosi nopeasti jälkikäteen ajatellen.

Ootko kokeillu tukea itteäsi tyynyillä jotenkin pystympään asentoon?

JA Onnea!

Vierailija
2/4 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalontoverisi täällä!!

Samat vaivat, lisänä vaan kamala närästys, sellainen, että koko ruokatorvi sattuu ja polttelee heti kun menee makuuasentoon. Sappinestettä ja sappi" höyryä" tulee suuhun jo pelkästä makuuasennon ajattelusta.

Kyljen vaihto sattuu luihin.. siis alapäänluihin. Vessassa saa rampata 3-7 kertaa yössä (aina ei varmaan riitäkään).

Suonen vedot öisin, pohkeet hellänä päivät.

Nyt olenkin siirtynyt nukkumaan olohuoneeseen. Onneksi meillä on nojatuoli, jonka saa säädettyä istuma-asennosta makuuasentoon.. ja kaikkeen siltäväliltä. Jalat rahille, joskus rahin päälle muutama tyyny, jotta jalat on selkeesti korkealla.. Poistui ongelma =)

Suosittelen sullekin, jos vaan teiltä moinen kapistus löytyy.

t. rv 35+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ottanut närästykseesi (oksettamiseen) lääkettä? Jos et, niin mene heti huomenna apteekkiin ostamaan!!! Minulla se auttoi, tosin joskus sain purra kolmekin tabua ennenkuin tepsi...

Muihin juttuihin en osaa auttaa, kärsin niistä tosi pahasti itsekin. Mulla oli TODELLA KAMALAT häpyliitoskivut jotka alkoivat jo noin viikolla 20 pari viikkoa sen jälkeen kun alun pahoinvointi yhdistettynä närästykseen helpotti. Ja ne viimeiset n. pari kuukautta eivät todellakaan mene nopeasti! Mutta yritä kuitenkin kestää, eihän siinä oikein muukaan auta. Pärjäilehän!!!

t. kolmen äiti, nuorin (ja ehdottomasti viimeinen lapsi) 4 kk

Vierailija
4/4 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin että kohtalotovereita löytyy :) Joo, huomenna oon menossa apteekkiin kun näyttää tää närästys olevan joka iltainen riesa. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi