Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisen tuloksen saat IS:n psykopaattitestistä?

Vierailija
13.10.2022 |

https://www.is.fi/terveys/art-2000009111585.html?utm_medium=alsoreadthe…

Pisteesi 15/45
Sinulla on erittäin vähän psykopaattisia piirteitä

80 prosentilla ihmisistä on enemmän psykopaattisia piirteitä kuin sinulla.

🤔

Kommentit (214)

Vierailija
101/214 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalijärkinen ihminen tietää mistä vastauksista ne pisteet tulevat, joten ei noilla testeillä ole mitään merkitystä. Itse vastasin täysin rehellisesti ja sain keskiverron 22/45. Olisin voinut vastata kyllä niinkin, että pisteet olisivat jääneet muutamaan.

Vierailija
102/214 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisteesi 23/45

Olet hyvin lähellä keskivertoihmistä psykopatian suhteen

Sinulla on ihan vähän enemmän psykopaattisia piirteitä kuin ihmisillä keskimäärin. Ihmisten keskiarvo on 21,6.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/214 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi monet teistä on kostonhimoisia kun saatte noin korkeita pisteitä.. rauhottukaa ihmiset

Vierailija
104/214 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

22 tosin en oikein osannut ehkä vastata kaikkiin, koska minusta kostamiselta tuntuu jo se, että kerron ääneen minulle tehdyt vääryydet. Jos päätän olla kostamatta, en kerro toisen tekemistä vääryyksistä kenellekään, koska en halua pilata toisen mainetta.

No et ainakaan ole psykopaatti, koska he eivät pohdi tuollaisia, jo itsereflektiosi ja huoli itsestäsi kertoo aj sulkee sinut pois. Ja siitä miltä jokin itsestä tuntuu onkin tervettä puhua muille, siihen on lupa. Siitä ei tarvitse olla aralla tunnolla. Mutta jos haluat pilta jonkun ainetta niin, se on jo kostamista, josta et itsekään pidä.

Sivusta tämä havainto :)

Vierailija
105/214 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

17/45.

Nuo kysymykset olivat kyllä aika moniselitteisiä. Moneen kohtaan olisin voinut vastata toisellakin tavalla.

Esim. toi kohta missä "Ihmiset, jotka pelleilevät minun kanssani, saavat aina katua sitä." Joo uskon karmaan, niin kyllä uskon että jollain lailla joutuvat katumaan tekojaan, mutta ei siksi että minä henkilökohtaisesti ryhtyisin kostamaan. Olen myös aika spirituaalinen, jonka takia moni varmaan ajattelevat että olen sekaisin kun uskon kristalleihin sun muuhun. 

Karman käsite on jo itsessään luotu koston ideaksi ja se poikkeaa esim Raamatun ihmisen itsensä tekemistä seurauksista ja miten Jeesus voi armahtaa.

Karmalla vedetään oma vastuu pois kostonideasta ja se siirtyy persoonattomalle entiteetille Karmalle. Siksi aina kun kuulen jonkun vannovan Karmaa jollekin , tiedän että on paljon käsittelemätöntä aggressiota hänellä.

jeesuksen oppi on täysin tervettä, koska hän ei vie ihmisen tekoa ihmisten parissa koston tasolle ollenkaan vaan : Jos veljesi tekee väärin, vie hänet ja keskustele ja ojenna.

Ja lopuksi anna anteeksi loputon määrä, koska mekin saamme anteeksi Jumalalta. Anteeksi antaminen ei tietenkään tarkoita että antaisi käyttää itseään edelleen miten vaan vaan sitä että jättää tuomitsematta henkilön vaikka ei hyväksy tekoaaan.

Ja höpönlöpön. Karma tarkoittaa yksinkertaisimmillaan syy ja seuraussuhdetta. Teet hyvää ja siitä seuraa hyvää ja hyviä asioita sinulle. Teet pahaa ja siitä seuraa pahaa ja vaikeuksia sinulle. On olemassa hyvää karmaa ja pahaa karmaa eikä ajatus pohjalla ole tuon monimutkaisempi.

Kyllä se on monimutkaisempi sille ihmiselle kuka sitä julistaa.

Jo sinun vähättelevä höpöhöpö on aggressiivisuuden ja vähättelevän alistamisen ilmaisu. Karma on tietoisuudesta pois lohkottua aggressiivisuutta ja kostoa.

Jeesus taas opettaa että sinun pitää tutkia itseäsi tarkoin. Se on tervettä. Joka vihaa veljeään on (JO) mrhaaja, hän vie sen ajatuksiin saakka.

Sinä et vain halua ymmärtää mitään uskosi ulkopuolelta ja siksi sinulla on aina yksi silmä kiinni ja toinen korva kuuro.

Sinä-sinä -kieltä ja aggressiivista eli syyttelyä. En ota.

Ehkä sinun pitäisi keskustella sen Jeesuksen kanssa siitä agressiivisuudestasi mitä osoitat minua kohtaan projisoimalla minuun omaa agressiivisuuttasi? Katsos kun sinä et eläisi pelossa jota agressiivisuus on jos uskoisit Jeesukseen. Muistathan se vene ja myrsky juttu? Ken minuun uskoo se pelastuu ja mitä te nyt pelkäätte? Se. 

Vierailija
106/214 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

17/45.

Nuo kysymykset olivat kyllä aika moniselitteisiä. Moneen kohtaan olisin voinut vastata toisellakin tavalla.

Näin. Jos minulla olisi tosiasiallinen mahdollisuus "kostaa" kunnolla vääryys kohtaani ilman pelkoa seurauksista, niin aika varmasti käyttäisin sen mahdollisuuden. Tiedostan kuitenkin että ajaisin itseni sillä kuseen, joten olen oppinut olemaan miettimättä mitään kostohommia, ja pyrin olemaan miettimättä kohtaamiani vääryyksiä.

T: keskivertopsyko

Mulla on niin että en voi kostaa koska siitä tulisi itselle todella paha olla, että enkö pysty hillitsemään näin alkeellista juttua. Kannattaa ottaa aikaa makustella tunteitaan ja kas sitten ne häipyvätkin. Se palkitsee eniten että voittaa itsensä.

Vierailija
107/214 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

35/45

Vierailija
108/214 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

17/45.

Esim. toi kohta missä "Ihmiset, jotka pelleilevät minun kanssani, saavat aina katua sitä." Joo uskon karmaan, niin kyllä uskon että jollain lailla joutuvat katumaan tekojaan, mutta ei siksi että minä henkilökohtaisesti ryhtyisin kostamaan. Olen myös aika spirituaalinen, jonka takia moni varmaan ajattelevat että olen sekaisin kun uskon kristalleihin sun muuhun. 

Karman käsite on jo itsessään luotu koston ideaksi ja se poikkeaa esim Raamatun ihmisen itsensä tekemistä seurauksista ja miten Jeesus voi armahtaa.

Karmalla vedetään oma vastuu pois kostonideasta ja se siirtyy persoonattomalle entiteetille Karmalle. Siksi aina kun kuulen jonkun vannovan Karmaa jollekin , tiedän että on paljon käsittelemätöntä aggressiota hänellä.

jeesuksen oppi on täysin tervettä, koska hän ei vie ihmisen tekoa ihmisten parissa koston tasolle ollenkaan vaan : Jos veljesi tekee väärin, vie hänet ja keskustele ja ojenna.

Ja lopuksi anna anteeksi loputon määrä, koska mekin saamme anteeksi Jumalalta. Anteeksi antaminen ei tietenkään tarkoita että antaisi käyttää itseään edelleen miten vaan vaan sitä että jättää tuomitsematta henkilön vaikka ei hyväksy tekoaaan.

Ja höpönlöpön. Karma tarkoittaa yksinkertaisimmillaan syy ja seuraussuhdetta. Teet hyvää ja siitä seuraa hyvää ja hyviä asioita sinulle. Teet pahaa ja siitä seuraa pahaa ja vaikeuksia sinulle. On olemassa hyvää karmaa ja pahaa karmaa eikä ajatus pohjalla ole tuon monimutkaisempi.

Kyllä se on monimutkaisempi sille ihmiselle kuka sitä julistaa.

Jo sinun vähättelevä höpöhöpö on aggressiivisuuden ja vähättelevän alistamisen ilmaisu. Karma on tietoisuudesta pois lohkottua aggressiivisuutta ja kostoa.

Jeesus taas opettaa että sinun pitää tutkia itseäsi tarkoin. Se on tervettä. Joka vihaa veljeään on (JO) mrhaaja, hän vie sen ajatuksiin saakka.

Sinä et vain halua ymmärtää mitään uskosi ulkopuolelta ja siksi sinulla on aina yksi silmä kiinni ja toinen korva kuuro.

Sinä-sinä -kieltä ja aggressiivista eli syyttelyä. En ota.

Ehkä sinun pitäisi keskustella sen Jeesuksen kanssa siitä agressiivisuudestasi mitä osoitat minua kohtaan projisoimalla minuun omaa agressiivisuuttasi? Katsos kun sinä et eläisi pelossa jota agressiivisuus on jos uskoisit Jeesukseen. Muistathan se vene ja myrsky juttu? Ken minuun uskoo se pelastuu ja mitä te nyt pelkäätte? Se. 

Ei tämä nyt käänny nurin. Sinä -kieltä.

Vierailija
109/214 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin tuohon kysymykseen Täysin samaa mieltä.

Nautin seksin harrastamisesta ihmisten kanssa, joita tuskin tunnen.

Vierailija
110/214 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

37/45

Pidän sitä kunniana.

Vierailija
111/214 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinköhän kaikkialle Bilderberg Sanoma myy/jakaa noita tuloksia? Kyllä varmasti moniakin tahoja kiinnostaa kansalaisten psykopaattiset taipumukset

Vierailija
112/214 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kysymyksistä näkee mikä on "oikea" vastaus. Ei tällaisten itsearviointikyselyiden tarkoitus ole paljastaa ketään tyyliin "hahaa jäitpä kiikkiin kun vastasit tähän kyselyyn"

Tätä ei ole TESTI. Tämä on itsearvointi KYSELY. Tällä ei tehdä minkäänlaisia diagnooseja.

Vierailija
113/214 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalijärkinen ihminen tietää mistä vastauksista ne pisteet tulevat, joten ei noilla testeillä ole mitään merkitystä. Itse vastasin täysin rehellisesti ja sain keskiverron 22/45. Olisin voinut vastata kyllä niinkin, että pisteet olisivat jääneet muutamaan.

En ymmärrä pointtiasi. Olisit tiennyt kuinka vastata saadakseen vähemmän pisteitä mutta vastasit silti rehellisesti ja sait pisteitä. Millä tavoin testillä ei siis ole merkitystä häh? 

Minäkin tiedän, että "pituustestistä" saa enemmän senttimetrejä jos on pidempi tai vähemmän jos kyykistyy. Silti se on ihan validi testi kertomaan, että pituuteni on 168 cm. 

Vierailija
114/214 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pisteesi 18/45

Sinulla on erittäin vähän psykopaattisia piirteitä

80 prosentilla ihmisistä on enemmän psykopaattisia piirteitä kuin sinulla."

Minäkään en tähän ihan usko, tosi huonot kysymykset. En ole erityisen empatiakykyinen tai korkeamoraalinen ja muka 80 prosentilla on enemmän psykopaattisia piirteitä. En usko ollenkaan.

testi ja reaktiosi paljastaa yllättävän paljonkin: esim jo se että osaat itse arvioida ynnä mietit omaa empaattisuuttasi on sinuun epäpsykomaisuuteesi liittyvä taito, joka puuttuu psykopaateilta. Samoin moraaliarviointisi ja itsekritiikin taito siihenkin ynnä vilpittömyytesi noin :D! Et ole psykopaatti ainakaan. Mutta jos halauaisit olla silloin se ongelma vetää sosiopatiaan koska ihailisit psykopaatinkin taitoja, eli keinoja millä vaan saa ihmiset pyörimään tahtosi mukaan.

Vierailija
115/214 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuloksesi

Pisteesi 26/45

Olet hyvin lähellä keskivertoihmistä psykopatian suhteen

Sinulla on ihan vähän enemmän psykopaattisia piirteitä kuin ihmisillä keskimäärin. Ihmisten keskiarvo on 21,6.

Vierailija
116/214 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

26 pistettä. On ihan samassa linjassa muiden testien kanssa mitä olen tehnyt. Olen lievästi psykopaattinen ja tiedän sen, minut voi myös luokitella sosiopaatiksi. Riippuu testistä.

Psykopaatilta puuttuu palikat tunteisiin. Sosiopaatti taas on oppinut pelaamaan tunteilla niin että se "vaurioittaa minuutta " mahd vähän. Edelliseltä puuttuu kyky ja toinen on oppinut pelaamisen edukseen muitten ihmisten kanssa, ja tietää miltä se tuntuu muista jne. Psykopaatti taas operoi pelkillä asioilla ihmistenkin kanssa ja seuraukset käytöksestä ovat vaan asioita jotka tapahtuvat, moraalista itsenärkästystä ei tule, ei häpeää ei korjaamista.

Sosiopaatti taas osaa korjata käytöstään aina siihen suuntaan missä etu esillä.Hän huomaa asioita tarkasti tunnealueilla, mutta ei välitä miten muille käy ellei siitä ole itselle hyötyä.

Kyllä psyko voi olla myös sosiopaatti. Ei se paljoa vaadi. Sitten onkin jo aika vaarallinen.

Terveisin 37/45 juristi.

Vierailija
117/214 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastasin tuohon kysymykseen Täysin samaa mieltä.

Nautin seksin harrastamisesta ihmisten kanssa, joita tuskin tunnen.

Vieras nainen on parasta mitä voi olla, vielä jos nainen pyytää laukeamaan sisäänsä on se iihanaa.

Vierailija
118/214 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopatia

Psykopatia on persoonallisuushäiriö, johon liittyy vakava empatiakyvyn puute. Psykopaateilla on heikentynyt kykyä asettua toisen asemaan.

Vallitsevana käsityksenä on ollut, etteivät psykopaatit kykene tuntemaan normaalisti tunteita. Tutkimustulokset viittaavat siihen, että psykopaateilla olisi ennemminkin terveitä ihmisiä heikempi taipumus tuntea empatiaa.

- Heiltä ei puutu empatiaa, vaan he voivat "kytkeä" sen päälle ja pois. Oletusarvona näyttää olevan, että se on poissa päältä.

Vierailija
119/214 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

20/45

"Kaksi kolmasosaa ihmisistä on pahempia pskiaisia kuin sinä". Ei uskoisi

Vierailija
120/214 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

17/45.

Näin. Jos minulla olisi tosiasiallinen mahdollisuus "kostaa" kunnolla vääryys kohtaani ilman pelkoa seurauksista, niin aika varmasti käyttäisin sen mahdollisuuden. Tiedostan kuitenkin että ajaisin itseni sillä kuseen, joten olen oppinut olemaan miettimättä mitään kostohommia, ja pyrin olemaan miettimättä kohtaamiani vääryyksiä.

T: keskivertopsyko

Niin, psykopaatti voi oppia toimimaan kuten normaalit toimivat ja välttää itselleen hankaluuksia tuottavia psykopaattisia tekoja. Mutta tuo kuvailemasi ajattelutapa itsessään jo kertoo psykopatiastasi. Luonnostaan ajattelet ja tekisit toisin kuin mihin sosiaalinen paine on sinut opettanut.

On täysin antipsykopaattista haluta että itseä kohdellaan oikeudenmukaisesti, ja kokea vahingoniloa kun väärin tehneelle käy huonosti, tai haluta kostaa kun itseä kohtaan on tehty väärin. Psykopaatti ei tuollaisesta välitä.

Riippuu ihan psykopaatin älykkyydestä. Älykkäämmät pärjää yhteiskunnassa hyvin ja toimii kunnollisina kansalaisina. Hyvä syy toimia sääntöjen mukaan on se, että vankilatuomio ei palvele omia etuja ja toisekseen asia ei ole istumisen ja ajankäytön arvoinen. Sitten on näitä kuumakalle psykoja joilla järki hämärtyy hetkellisesti eikä tätä arviointia tehdä, sitten tulee seuraamuksia joita ei haluttu.

Sun pitäisi vähän opiskella ensin mitä psykopatia tarkoittaa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme