Minkälaisen tuloksen saat IS:n psykopaattitestistä?
https://www.is.fi/terveys/art-2000009111585.html?utm_medium=alsoreadthe…
Pisteesi 15/45
Sinulla on erittäin vähän psykopaattisia piirteitä
80 prosentilla ihmisistä on enemmän psykopaattisia piirteitä kuin sinulla.
🤔
Kommentit (214)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä aina kostan minua pettäneille tai minua nöyryyttäneille ihmisille, mutta en kiiruhda kostoni kanssa ja toteutan sen tavoilla, joista en joudu vastuuseen. Tekeekö se, että kostan vääryydet, minut psykopaatiksi? Eikö luonnevikainen ole pikemminkin se, joka lammasmaisesti alistuu kynnysmatoksi? Tietysti voi yrittää selvittää asiaa keskustelemalla, mutta minulla on ikävä kyllä kokemusta siitä, että asiasta puhuminen ei johda mihinkään tai vain pahentaa tilannetta. Esimiehen kiusaamista vastaan on vaikea taistella, varsinkin jos työpaikalla muut vain joko katsovat muualle tai osallistuvat kiusaamiseen.
Ihan psykopaatin puhetta ja juuri tuo kääntäminen toinen kohteensa vielä syylliseksi. Kyllä ne sinun kostosi ovat tutkittu.
Suomessa kiusattu syyllistetään eikä uhri saa puolustautua.
Saan sen tuloksen minkä haluan. Ei kukaan kerro rehellisesti oikeissa testeissä..
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä on olevinaan ettei psykopaatilla ole tunne-elämää ? Onpa hyvinkin. Valkohehkuinen viha ja raivo käyttövoimana on tunne.
Sääliä he eivät tunne.
Minusta ne, jotka eivät ole saaneet korkeita psykopisteitä ovat halveksittavia, manipuloitavia vässyköitä.
Tottelevaisia ja naiiveja, alistujia.
Valtaosalle ihmisistä elämässä on kyse aivan muista asioista. Ihmisen elämän keskeisin sisältö ei ole alistaminen ja alistuminen. Suurin osa elämästä tapahtuu aivan muilla tasoilla sisälöllisesti, ajallisesti ja paikallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Tännekin sais laittaa hoitajille tollaset psykopatiatestit. Siellä kun riittää sairasta porukkaa
Taidat olla palstan vaki hoitajavihaaja?
Itse olen sairaanhoitajakouluun hakiessani käynyt läpi psykologiset testit. Esim. lääkäreille ei ole mitään psykologisia testejä lääkikseen haun yhteydessä.
Ai niin, sain tuosta psykopatiatestistä 13p.
29/45. Tiedostan kyllä että omatuntoni toimii hieman poikkeavasti. Vanhempani olivat manipuloivia ja syyllistäviä. Kiltteys meni siksi lapsena jotenkin yli ja joudun nyt ottamaan vähän takaisin.
Tuloksesi
Pisteesi 31/45
Psykopatiapisteesi ovat korkeat
Sinulla on enemmän psykopaattisia piirteitä kuin 80 prosentilla ihmisistä keskimäärin.
Kysymykset oli ihan perseestä.
Vastailin asenteella, mitä haluaisin jne...
Pisteet 29/45.
Ihan kivasti.
Pisteesi 18/45
Sinulla on erittäin vähän psykopaattisia piirteitä
80 prosentilla ihmisistä on enemmän psykopaattisia piirteitä kuin sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Sain 12 pistettä. Ihmetytti lähinnä, voiko joku vastata ihan toisella lailla, että tosiaan on olemassa ihmisiä, jotka ovat tarkoituksella ilkeitä muita kohtaan.
Viittaatko tähän väittämään: On totta, että saatan olla ilkeä muita kohtaan.
Vastasin siihen että samaa mieltä ja sain silti vain 18 pistettä. Ihan rehellisesti voin myöntää että saatan joskus olla tahallisesti ilkeä jollekin joka on käyttäytynyt huonosti tai yrittää hyväksikäyttää minua.
19/45 Sinulla on vain vähän psykopaattisia piirteitä
Noin kahdella kolmasosalla ihmisistä on enemmän psykopaattisia piirteitä kuin sinulla.
Välillä emmin kahden vaihtoehdon välillä ja silloin valitsin sen, joka antoi enemmän pisteitä. Yritin olla mahdollisimman rehellinen.