Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisen tuloksen saat IS:n psykopaattitestistä?

Vierailija
13.10.2022 |

https://www.is.fi/terveys/art-2000009111585.html?utm_medium=alsoreadthe…

Pisteesi 15/45
Sinulla on erittäin vähän psykopaattisia piirteitä

80 prosentilla ihmisistä on enemmän psykopaattisia piirteitä kuin sinulla.

🤔

Kommentit (214)

Vierailija
81/214 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

17/45.

Nuo kysymykset olivat kyllä aika moniselitteisiä. Moneen kohtaan olisin voinut vastata toisellakin tavalla.

Esim. toi kohta missä "Ihmiset, jotka pelleilevät minun kanssani, saavat aina katua sitä." Joo uskon karmaan, niin kyllä uskon että jollain lailla joutuvat katumaan tekojaan, mutta ei siksi että minä henkilökohtaisesti ryhtyisin kostamaan. Olen myös aika spirituaalinen, jonka takia moni varmaan ajattelevat että olen sekaisin kun uskon kristalleihin sun muuhun. 

Karman käsite on jo itsessään luotu koston ideaksi ja se poikkeaa esim Raamatun ihmisen itsensä tekemistä seurauksista ja miten Jeesus voi armahtaa.

Karmalla vedetään oma vastuu pois kostonideasta ja se siirtyy persoonattomalle entiteetille Karmalle. Siksi aina kun kuulen jonkun vannovan Karmaa jollekin , tiedän että on paljon käsittelemätöntä aggressiota hänellä.

jeesuksen oppi on täysin tervettä, koska hän ei vie ihmisen tekoa ihmisten parissa koston tasolle ollenkaan vaan : Jos veljesi tekee väärin, vie hänet ja keskustele ja ojenna.

Ja lopuksi anna anteeksi loputon määrä, koska mekin saamme anteeksi Jumalalta. Anteeksi antaminen ei tietenkään tarkoita että antaisi käyttää itseään edelleen miten vaan vaan sitä että jättää tuomitsematta henkilön vaikka ei hyväksy tekoaaan.

Vierailija
82/214 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo testi. Mä olen joskus tehnyt paljon kattavamman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/214 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 35/45. Olen kostonhimoinen ja voin odottaa pitkäänkin, että pääsen näpäyttämään, mutta viranomaisia  en koe sellaisena, että heille pitäisi kostaa. Se on ikään kuin ulkopuolinen instanssi.

Olen muuten eläinlääkäri enkä ole rikollinen. 

Vierailija
84/214 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

17/45.

Nuo kysymykset olivat kyllä aika moniselitteisiä. Moneen kohtaan olisin voinut vastata toisellakin tavalla.

Näin. Jos minulla olisi tosiasiallinen mahdollisuus "kostaa" kunnolla vääryys kohtaani ilman pelkoa seurauksista, niin aika varmasti käyttäisin sen mahdollisuuden. Tiedostan kuitenkin että ajaisin itseni sillä kuseen, joten olen oppinut olemaan miettimättä mitään kostohommia, ja pyrin olemaan miettimättä kohtaamiani vääryyksiä.

T: keskivertopsyko

Niin, psykopaatti voi oppia toimimaan kuten normaalit toimivat ja välttää itselleen hankaluuksia tuottavia psykopaattisia tekoja. Mutta tuo kuvailemasi ajattelutapa itsessään jo kertoo psykopatiastasi. Luonnostaan ajattelet ja tekisit toisin kuin mihin sosiaalinen paine on sinut opettanut.

On täysin antipsykopaattista haluta että itseä kohdellaan oikeudenmukaisesti, ja kokea vahingoniloa kun väärin tehneelle käy huonosti, tai haluta kostaa kun itseä kohtaan on tehty väärin. Psykopaatti ei tuollaisesta välitä.

Vierailija
85/214 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitetaan nyt taas muistaa että tämä kysely on yksi suuntaa-antava keino. Tämän kyselytestin tuloksena ei tule kenellekään psykopaatin diagnoosia. Ihminen voi tunnistaa kaikenlaisia piirteitä itsessään ja muissa mutta se ei ole diagnoosi.

Kun kritisoidaan että "huonot kysymykset" niin otetaan huomioon jookosta taas muruset että jos psykiatri olisi niin harvinaisessa tilanteessa että olisi tekemässä mahdollisesta pykopaatista diagnoosia niin siihen kuuluu monta muutakin osiota kuin tällainen itsearviointikysely.

Vierailija
86/214 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

17/45.

Esim. toi kohta missä "Ihmiset, jotka pelleilevät minun kanssani, saavat aina katua sitä." Joo uskon karmaan, niin kyllä uskon että jollain lailla joutuvat katumaan tekojaan, mutta ei siksi että minä henkilökohtaisesti ryhtyisin kostamaan. Olen myös aika spirituaalinen, jonka takia moni varmaan ajattelevat että olen sekaisin kun uskon kristalleihin sun muuhun. 

Karman käsite on jo itsessään luotu koston ideaksi ja se poikkeaa esim Raamatun ihmisen itsensä tekemistä seurauksista ja miten Jeesus voi armahtaa.

Karmalla vedetään oma vastuu pois kostonideasta ja se siirtyy persoonattomalle entiteetille Karmalle. Siksi aina kun kuulen jonkun vannovan Karmaa jollekin , tiedän että on paljon käsittelemätöntä aggressiota hänellä.

jeesuksen oppi on täysin tervettä, koska hän ei vie ihmisen tekoa ihmisten parissa koston tasolle ollenkaan vaan : Jos veljesi tekee väärin, vie hänet ja keskustele ja ojenna.

Ja lopuksi anna anteeksi loputon määrä, koska mekin saamme anteeksi Jumalalta. Anteeksi antaminen ei tietenkään tarkoita että antaisi käyttää itseään edelleen miten vaan vaan sitä että jättää tuomitsematta henkilön vaikka ei hyväksy tekoaaan.

Ja höpönlöpön. Karma tarkoittaa yksinkertaisimmillaan syy ja seuraussuhdetta. Teet hyvää ja siitä seuraa hyvää ja hyviä asioita sinulle. Teet pahaa ja siitä seuraa pahaa ja vaikeuksia sinulle. On olemassa hyvää karmaa ja pahaa karmaa eikä ajatus pohjalla ole tuon monimutkaisempi.

Vierailija
87/214 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

26 pistettä. On ihan samassa linjassa muiden testien kanssa mitä olen tehnyt. Olen lievästi psykopaattinen ja tiedän sen, minut voi myös luokitella sosiopaatiksi. Riippuu testistä.

Psykopaatilta puuttuu palikat tunteisiin. Sosiopaatti taas on oppinut pelaamaan tunteilla niin että se "vaurioittaa minuutta " mahd vähän. Edelliseltä puuttuu kyky ja toinen on oppinut pelaamisen edukseen muitten ihmisten kanssa, ja tietää miltä se tuntuu muista jne. Psykopaatti taas operoi pelkillä asioilla ihmistenkin kanssa ja seuraukset käytöksestä ovat vaan asioita jotka tapahtuvat, moraalista itsenärkästystä ei tule, ei häpeää ei korjaamista.

Sosiopaatti taas osaa korjata käytöstään aina siihen suuntaan missä etu esillä.Hän huomaa asioita tarkasti tunnealueilla, mutta ei välitä miten muille käy ellei siitä ole itselle hyötyä.

Vierailija
88/214 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Tämä ei ole testi. Tämä on suuntaa antava kysely jossa ihminen itse voi arvioida itseään. Kyselyn tuloksena ei ole tarkoitus tulla "diagnoosia" kenenkään psykopaattisuudesta.

Nämä asiat vaan on niin vaikea ihmisille ymmärtää, siis että kysely on 1 apuväline mutta ei se todellakaan ole edes tarkoitettu antamaan vastausta onko henkilö psyopaatti vai ei.

Vierailija
89/214 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

17/45.

Näin. Jos minulla olisi tosiasiallinen mahdollisuus "kostaa" kunnolla vääryys kohtaani ilman pelkoa seurauksista, niin aika varmasti käyttäisin sen mahdollisuuden. Tiedostan kuitenkin että ajaisin itseni sillä kuseen, joten olen oppinut olemaan miettimättä mitään kostohommia, ja pyrin olemaan miettimättä kohtaamiani vääryyksiä.

Niin, psykopaatti voi oppia toimimaan kuten normaalit toimivat ja välttää itselleen hankaluuksia tuottavia psykopaattisia tekoja. Mutta tuo kuvailemasi ajattelutapa itsessään jo kertoo psykopatiastasi. Luonnostaan ajattelet ja tekisit toisin kuin mihin sosiaalinen paine on sinut opettanut.

On täysin antipsykopaattista haluta että itseä kohdellaan oikeudenmukaisesti, ja kokea vahingoniloa kun väärin tehneelle käy huonosti, tai haluta kostaa kun itseä kohtaan on tehty väärin. Psykopaatti ei tuollaisesta välitä.

Riippuu ihan psykopaatin älykkyydestä. Älykkäämmät pärjää yhteiskunnassa hyvin ja toimii kunnollisina kansalaisina. Hyvä syy toimia sääntöjen mukaan on se, että vankilatuomio ei palvele omia etuja ja toisekseen asia ei ole istumisen ja ajankäytön arvoinen. Sitten on näitä kuumakalle psykoja joilla järki hämärtyy hetkellisesti eikä tätä arviointia tehdä, sitten tulee seuraamuksia joita ei haluttu.

Vierailija
90/214 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

17/45.

Ja höpönlöpön. Karma tarkoittaa yksinkertaisimmillaan syy ja seuraussuhdetta. Teet hyvää ja siitä seuraa hyvää ja hyviä asioita sinulle. Teet pahaa ja siitä seuraa pahaa ja vaikeuksia sinulle. On olemassa hyvää karmaa ja pahaa karmaa eikä ajatus pohjalla ole tuon monimutkaisempi.

Kyllä se on monimutkaisempi sille ihmiselle kuka sitä julistaa.

Jo sinun vähättelevä höpöhöpö on aggressiivisuuden ja vähättelevän alistamisen ilmaisu. Karma on tietoisuudesta pois lohkottua aggressiivisuutta ja kostoa.

Jeesus taas opettaa että sinun pitää tutkia itseäsi tarkoin. Se on tervettä. Joka vihaa veljeään on (JO) mrhaaja, hän vie sen ajatuksiin saakka.

Vierailija
91/214 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymysasettelu lyhyessä testissä on huono. Kuka tahansa voi taputella itseään olkapäille kun kysymyksistä näkee heti mikä on "oikea" vastaus.

Vierailija
92/214 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 pistettä.

Olisin ihmetellytkin jos olisi ollut suurempi lukumäärä, kun olen tällainen jonka päältä muut kävelee.

Vierailija
93/214 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Tämä ei ole testi. Tämä on suuntaa antava kysely jossa ihminen itse voi arvioida itseään. Kyselyn tuloksena ei ole tarkoitus tulla "diagnoosia" kenenkään psykopaattisuudesta.

Nämä asiat vaan on niin vaikea ihmisille ymmärtää, siis että kysely on 1 apuväline mutta ei se todellakaan ole edes tarkoitettu antamaan vastausta onko henkilö psyopaatti vai ei.

Tämä nyt on kaikille selvä, mutta silti jotkut vastaukset paljastavat siinä ja täälläkin psykopaatin.  Eria sia on sitten lähteekö joku käyttämään tietoa taas omaksi edukseen joka kertoo sosiopatiasta /narsismista. Minusta psykopatia ja sosiopatia ovat tosiasia yhteiskunnassa ja oma tunteeni on pyrkiä käsittämään näitäkin ihmisiä. En riistäisi arvoaan ihmisinä.

Vierailija
94/214 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

26 pistettä. On ihan samassa linjassa muiden testien kanssa mitä olen tehnyt. Olen lievästi psykopaattinen ja tiedän sen, minut voi myös luokitella sosiopaatiksi. Riippuu testistä.

Psykopaatilta puuttuu palikat tunteisiin. Sosiopaatti taas on oppinut pelaamaan tunteilla niin että se "vaurioittaa minuutta " mahd vähän. Edelliseltä puuttuu kyky ja toinen on oppinut pelaamisen edukseen muitten ihmisten kanssa, ja tietää miltä se tuntuu muista jne. Psykopaatti taas operoi pelkillä asioilla ihmistenkin kanssa ja seuraukset käytöksestä ovat vaan asioita jotka tapahtuvat, moraalista itsenärkästystä ei tule, ei häpeää ei korjaamista.

Sosiopaatti taas osaa korjata käytöstään aina siihen suuntaan missä etu esillä.Hän huomaa asioita tarkasti tunnealueilla, mutta ei välitä miten muille käy ellei siitä ole itselle hyötyä.

Kuvasit hyvin osuvasti minua.

Vierailija
95/214 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

17/45.

Riippuu ihan psykopaatin älykkyydestä. Älykkäämmät pärjää yhteiskunnassa hyvin ja toimii kunnollisina kansalaisina. Hyvä syy toimia sääntöjen mukaan on se, että vankilatuomio ei palvele omia etuja ja toisekseen asia ei ole istumisen ja ajankäytön arvoinen. Sitten on näitä kuumakalle psykoja joilla järki hämärtyy hetkellisesti eikä tätä arviointia tehdä, sitten tulee seuraamuksia joita ei haluttu.

Psykopaatit ovat selvästi yliedustettuina toimitusjohtajissa sekä vankiloissa. Se kertoo varmaan tarpeeksi eroista heidän keskuudessaan. Niinpä on todettavissa että yhdistävät seikat ovatkin ihan muuta kuin pärjääminen yhteiskunnassa tai rikolliset teot. Siinä missä yksi voi mukiloida toisen ja päätyä lusimaan, fiksumpi psykopaatti puukottaa selkään ja mielistelee organisaatiossa muita kiivetäkseen valta-asteikolla ylemmäs. Yhtä rumaa peliä mutta ilman laittomuuksia eikä edes välttämättä kukaan hoksaa.

Vierailija
96/214 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymysasettelu lyhyessä testissä on huono. Kuka tahansa voi taputella itseään olkapäille kun kysymyksistä näkee heti mikä on "oikea" vastaus.

Yleensä kysymyksiä laaditaan niin että ne paljastavat ristiin asioita. Mutta sosiopaatti voi hyvinkin osata lukea testejäkin, jopa psykopaatti. Siksihän terapiassa saadusta psyykentiedosta voi olla jopa haittaa joillekin henkilöille ja läheisilleen, koska siellä voi oppia lisää peliliikkeitä, vaikka normaalisti siellä opittaisiin aitoutta.

Vierailija
97/214 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

17/45.

Jo sinun vähättelevä höpöhöpö on aggressiivisuuden ja vähättelevän alistamisen ilmaisu. Karma on tietoisuudesta pois lohkottua aggressiivisuutta ja kostoa.

Jeesus taas opettaa että sinun pitää tutkia itseäsi tarkoin. Se on tervettä. Joka vihaa veljeään on (JO) mrhaaja, hän vie sen ajatuksiin saakka.

Sinä et vain halua ymmärtää mitään uskosi ulkopuolelta ja siksi sinulla on aina yksi silmä kiinni ja toinen korva kuuro.

Vierailija
98/214 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10 pistettä.

Olisin ihmetellytkin jos olisi ollut suurempi lukumäärä, kun olen tällainen jonka päältä muut kävelee.

Juuri sen taipumuksen voi alhainen tulos testissä paljastaa myös, ei välttämättä, jos omanarvontunto on vahva ja kunnossa, normisti muuten.

Psykopatia ja ns vahvuus yhdistetään useimmiten väärin. Vahva ihminen on vaan olemattoman psyko (alfa) mutta koska omanarvontunto o hyvä hän on siksi vahva.

Vierailija
99/214 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

17/45.

Sinä et vain halua ymmärtää mitään uskosi ulkopuolelta ja siksi sinulla on aina yksi silmä kiinni ja toinen korva kuuro.

Sinä-sinä -kieltä ja aggressiivista eli syyttelyä. En ota.

Vierailija
100/214 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mä sain 9/45 vaikka laitoin kaikkiin että täysin eri/samaa mieltä... wtf... huono testi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi