Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys naisille...tinderin miesten toiveet ihmetyttää

Vierailija
13.10.2022 |

Puolisen vuotta nyt Tinderin naispuolisena käyttäjänä on alkanut ihmetyttämään se miten moni miehistä toivoisi saavansa naisesta seuraa mm. vaellusretkelle, telttaretkelle, pyöräretkelle tai johonkin muuhun vastaavaan aktiviteettiin. Valehtelematta vähintäänkin joka kolmas mies kirjoittaa profiliinsa jotain saman tapaista toiveistaan.

Niin kysymys kuuluukin nyt teille naisille, onko teitä paljonkin olemassa jotka olisivat kiinnostuneita tuon tyylisestä treffiaktiviteetistä?

Kommentit (173)

Vierailija
41/173 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kiinnostunut, mutta en todellakaan vielä siinä vaiheessa, kun en tunne toista kunnolla. Vasta sitten suhteessa.

Edellytyksenä yhdessä harrastamiselle tietenkin on, ettei kuntotasot ole ihan erilaiset. Liikun aktiivisesti ja olen huomattavasti keskivertoa parempikuntoinen, mutta jos toinen on ammattiurheilijan tasolla, saa kyllä harrastaa yksinään.

Vierailija
42/173 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja puolisoni käymme patikoimassa kansallispuistoissa ja luontopoluilla, on ollut meille tärkeä harrastus jo ennen koronaa. Eniten metsissä näkyy pariskuntia ja naisporukoita. Hyvin vähän yksin liikkuvia miehiä ja vielä vähemmän miesporukoita.

Eli kyllä sellaisia naisia on paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/173 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmasti tuollaisesta treffiaktiviteetista kiinnostuneita naisiakin löytyy. Ei ne kaikki miehet itse tuollaista välttämättä harrasta, haluavat vaan tietää onko kyse hienohelmasta ja kestääkö naisen kunto jonkun vaellusreissun.

Jotain tällaista itsekin epäilen, kun näitä on nykyään niin paljon. Tuo on vain sikäli mielestäni aika huono ja valheellinenkin taktiikka, koska oma mielikuva tuollaisesta on vain energinen urheiluhullu, jonka suurin osa vapaa-ajasta menee vaelluksilla ja muissa. Eikä se tarkoita etteikö itseäkin voisi joskus jokin sellainen ja erilaisten juttujen kokeileminen kiinnostaa, mutta ei vain ole mikään intohimo.

Itse jättäisin sellaisen ihmisen rauhaan millä ei ole mitään harrastusta tai intohimon kohdetta vapaa-ajallaan. Todennäköisesti se on muutenkin vähän harmaa ja laimea. 

Vierailija
44/173 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en lähtisi ikinä minnekään erämaahan tuntemattoman miehen kanssa. Treffit sovitaan pubiin, josta yhden drinksun jälkeen on helppo poistua turvallisesti, jos siltä näyttää. 

Miksi pitää räkälään mennä treffeille Eikö kahvila käy

Vierailija
45/173 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää räkälään mennä treffeille Eikö kahvila käy

Ei kaikki pubit ole räkälöitä.

Vierailija
46/173 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Minulle on muutaman kerran käynyt Tinderissä niin, että olen pyytänyt miestä treffeille ravintolaan illalliselle, johon mies on vastannut, ettei se käy, vaan hänelle käy mieluumin kävely ulkona tai korkeintaan lyhyt kahvittelu kahvilassa.

Ajatteli, että vonkaat ilmaista ateriaa

No eikös se ole hyväksi karsia pois miehet jotka pelkäävät tuollaista. On miehessä jotain vialla jos ensimmäinen huolenaihe on että nainen yrittäisi huijata.

Vierailija
47/173 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja tämä on virhe mieheltä. Nainen voi maksaa oman ruokansa.

Vierailija
48/173 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja tämä on virhe mieheltä. Nainen voi maksaa oman ruokansa.

Virhe mennä ekoilla treffeillä syömään. Todella vaivaannuttavaa, jos jo heti nähdessä tietää, ettei kiinnostu. Lyhyet kahvit parempi.

T. Kokemusta on

Vierailija
49/173 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin kiinnostaisi! En ehkä ensimmäisille treffeille lähtisi Lapin erämaahan tuntemattoman kanssa vaeltamaan (koska tietty terve itsesuojeluvaisto..), mutta minusta nuo toimii huomattavasti paremmin todelliseen henkilöön tutustumiseksi kuin se, että mennään puolin ja toisin täydessä tällingissä leffaan tai ravintolaan.

Veikkaan kyllä, että osa tinderöivistä käyttää tuota ihan karsiakseen tietyn tyyliset henkilöt pois matcheista. Eivät siis todellisuudessa hae mitää eräerjaa tai -jormaa, mutta kuitenkin henkilöä, jonka kanssa voi esimerkiksi mökkeillä tai mennä edes sinne lähimetsän pururadalle joskus pyöräilemään tai kävelylenkille.

Kyllä mulle vaan tuli mieleen useita näitä "aktiivisia" miehiä tavanneena, että tuo oli vain kiertoilmaus hoikkuudelle. Ei ne miehet halua edes lenkille naisen kanssa. Ihan perus netflix & chill oli taas tarjolla :( Oli kyllä aikamoinen pettymys. Miksi laitatte tuollaisia juttuja profiiliin, kun oikeasti haluatte naisen vain sänkyyn? T: oikeasti liikunnallinen & ulkoilusta tykkäävä nainen

Vierailija
50/173 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmasti tuollaisesta treffiaktiviteetista kiinnostuneita naisiakin löytyy. Ei ne kaikki miehet itse tuollaista välttämättä harrasta, haluavat vaan tietää onko kyse hienohelmasta ja kestääkö naisen kunto jonkun vaellusreissun.

Jotain tällaista itsekin epäilen, kun näitä on nykyään niin paljon. Tuo on vain sikäli mielestäni aika huono ja valheellinenkin taktiikka, koska oma mielikuva tuollaisesta on vain energinen urheiluhullu, jonka suurin osa vapaa-ajasta menee vaelluksilla ja muissa. Eikä se tarkoita etteikö itseäkin voisi joskus jokin sellainen ja erilaisten juttujen kokeileminen kiinnostaa, mutta ei vain ole mikään intohimo.

Itse jättäisin sellaisen ihmisen rauhaan millä ei ole mitään harrastusta tai intohimon kohdetta vapaa-ajallaan. Todennäköisesti se on muutenkin vähän harmaa ja laimea. 

Minulla on, muttei mitään sellaista, mitä haluaisin miehen kanssa harrastaa. Jos mies on ihan pro jossain lajissa ja etsii siihen harrastuskaveria, kannattaa ehkä keskittää haku saman lajin piireihin. Ei oikein kiinnostelisi mennä kokeilemaan aloittelijana jotain lajia, jota mies on itse harrastanut vuosia. Olisi nöyryyttävää.

Vaeltaminen kiinnostaa ja olen pari kertaa vaeltamassa käynytkin, mutta jos se on miehelle suunnilleen elämän tärkein asia, ei olisi oikea tyyppi minulle. Yhteiset harrastukset saisivat olla molemmille toissijaisia kiinnostuksen kohteita.

Vierailija
51/173 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman. Älytön määrä miehiä joilla on kuvia näistä lukuisista eri aktiviteeteista ja ilmeisesti tarve sellaisen kiinostuksen omaavalle naiselle. Väkisin tulee mieleen, että onko se parisuhde prioriteeteissa niin paljon alempana kuin tällainen aktiiviharrastus, että kaikki aika menee siihen ja siksi ovatkin sinkkuja. Vai onko tuo vain jotain kalastelua, jolla ajatellaan nostattavan omaa kiinnostusta?

Useita tällaisia miehiä tavanneena täytyy sanoa, että siinä vain maalailtiin mielikuvia ja haluttiin hoikka nainen. Ihan samaa sohva/sänky/seksiosastoa oli tarjolla kuin muillakin miehillä. Ei ne halunneet edes lenkille mut nähtyään. Heti olis pitänyt sänkyyn hypätä. Ja sit jatkossa olis ollut pelkkiä panotreffejä luvassa. Been there done that. Ei kiitos enää.

Vierailija
52/173 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kiinnostunut tommosista. Mutta eipä mua se harmittaisi. Tuskin nekään olisi kiinnostuneet minusta, jos en tykkää noista aktiviteeteistä. Exä oli tommonen, että parisuhde tarkoitti, että koko ajan pitäis tehdä asiat yhdessä. Hänen asiat.

Mulla on mun omat asiat. Parisuhteelta haluan rakkautta ja läheisyyttä, en mitään harrastuskaveria. Ex ei ymmärtänyt. Nyt pysyn kaukana tommosesta miestyypistä, koska ei vain sovi minulle.

Vierailija
53/173 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies laittoi ilmoitukseensa aikanaan, että telttailu ja murtomaahiihto kuuluvat harrastuksiin ja kaipaisi niihin seuraa. Ollaan oltu yhdessä nyt 15 vuotta. Ollaan pari yötä telttailtu mummolan takapihalla lasten kanssa ja hiihtämässä ei olla käyty kertaakaan. 

Tämä tuntuu olevan se todellisuus. Profiili on sellainen ideaali. Tällainen haluaisin olla plus siinä kalastellaan hoikkia naisia. Todellisuudessa monet hakee ihan pelkkää seksiä/fwb säätöä ja sinne vaellukselle mennään pelkissä puheissa. Jopa lenkille lähtö on vaikeaa. Kun nainen on kerran sänkyyn saatu, niin kaikki treffit ovat sen jälkeen seksikeskeisiä.

Vierailija
54/173 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan noissa nyt paljon sellaista että eräjorma on oikeasti käynyt kerran Lapissa bussilla ja on sitten juotu kuksasta eräoppaan tekemää kahvia nuotion ääressä. Siitä saa kivan kuvan ja on melkein vaeltaja itsekin. Yritetään siis tehdä vaikutus, että tässä on nyt aktiivinen ja reipas mies eikä mikään sohvaperuna. Vaikka oikeasti illat menisi tietokoneen ääressä.

Joskus totuus on liian tylsä, tai ainakin luullaan olevan sen liian tylsä. Ei siellä treffi-ilmoituksissa taida sohvan nurkassa sipsejä syövän miehen kuvia olla.

Vierailija
55/173 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin kiinnostaisi! En ehkä ensimmäisille treffeille lähtisi Lapin erämaahan tuntemattoman kanssa vaeltamaan (koska tietty terve itsesuojeluvaisto..), mutta minusta nuo toimii huomattavasti paremmin todelliseen henkilöön tutustumiseksi kuin se, että mennään puolin ja toisin täydessä tällingissä leffaan tai ravintolaan.

Veikkaan kyllä, että osa tinderöivistä käyttää tuota ihan karsiakseen tietyn tyyliset henkilöt pois matcheista. Eivät siis todellisuudessa hae mitää eräerjaa tai -jormaa, mutta kuitenkin henkilöä, jonka kanssa voi esimerkiksi mökkeillä tai mennä edes sinne lähimetsän pururadalle joskus pyöräilemään tai kävelylenkille.

Kyllä mulle vaan tuli mieleen useita näitä "aktiivisia" miehiä tavanneena, että tuo oli vain kiertoilmaus hoikkuudelle. Ei ne miehet halua edes lenkille naisen kanssa. Ihan perus netflix & chill oli taas tarjolla :( Oli kyllä aikamoinen pettymys. Miksi laitatte tuollaisia juttuja profiiliin, kun oikeasti haluatte naisen vain sänkyyn? T: oikeasti liikunnallinen & ulkoilusta tykkäävä nainen

Koska jos kirjottaa että haluaa naisen vaan sänkyyn niin eisen naisen kanssa pääse sänkyyn äly hoi!?

Vierailija
56/173 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä on melko harmaa ja lattea sellainenkin ihminen, jota ei kiinnosta mikään muu kuin liikunta. Vaikka olisi eri lajejakin paljon, niin kovin yksipuolista on silti.

Vähän karrikoidusti tulee mieleen kysyä, että mistä tuollaisen miehen kanssa voi ylipäätään keskustella, jos ei innosta mikään muu kuin kroppansa liikuttaminen eri tavoin. :D

Liikuntaharrastukset sinänsä ja kunnosta ja terveydestä huolehtiminen on totta kai hyvä juttu, mutta kyllä miehellä soisi olevan muitakin mielenkiinnon ja intohimon kohteita. Mitä monipuolisempi ja -ulotteisempi mies, sitä kiinnostavampi.

- eri

Vierailija
57/173 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo luonnossa liikkuminen kuuluu omiin harrastuksiin niin eikö ole luonnollista, että haluaa kumppaninsa kanssa tehdä niitä asioita, jotka kokee tärkeäksi? Ainakin tuolloin mies haluaa naisen, jonka kanssa viettää aikaa eikä hae mitään kodinkonetta, joka pesee vaatteet, kun mies tulee vaellukselta ja ruokkii miehen, silloin kun mies on kotona.

Miksi hakisin jotain intohimoista golfaajaa tai matkustelijaa, jos itse viihdyn luonnossa ja vesillä? Että vietettäisiin vapaa-ajasta mahdollisimman paljon erilläänkö? Iltaisin tavattaisiin nukkumaan mennessä eikä olisi yhteistä kiinnostavaa juteltavaa? Ei kuulosta terveeltä priorisoida parisuhdetta niin paljon, että luopuu jo valmiiksi elämään sisältöä tuottavista asioista.

Tietysti, jos sellainen on oikeasti ja nimenomaan sellaista myös hakee. Itse vaan kyseenalaistan perustuuko tuo mielikuva todellisuuteen mitä tuolla monet luovat. Jos perustuu niin vähintään kolmasosa vaellus ja urheilumiehistä ovat nykyään parisuhdetta vailla jostain syystä. 

Jos tinderin mielikuvat vastaavat todellisuutta niin naiset ovat ilmeisesti 70-80% ajastaan ulkomailla.

No se onkin sitten toinen klisee joo.

Vierailija
58/173 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Minulle on muutaman kerran käynyt Tinderissä niin, että olen pyytänyt miestä treffeille ravintolaan illalliselle, johon mies on vastannut, ettei se käy, vaan hänelle käy mieluumin kävely ulkona tai korkeintaan lyhyt kahvittelu kahvilassa.

Koska ravintola maksaa enemmän kuin kahvittelu.

Vierailija
59/173 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan vaeltamista, kanootilla melomista ja perhokalastusta eli on meitä erähenkisiä naisiakin:)

Vierailija
60/173 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin sinkku, ehdotin treffejä aina kävelytreffeiksi. Rennompaa kuin kahvilassa tms istuminen. Toisaalta vaellus kestää ihan liian kauan, pitää olla mahdollisuus liueta treffeiltä niin pian kuin mahdollista, jos siltä tuntuu.

N