Kysymys naisille...tinderin miesten toiveet ihmetyttää
Puolisen vuotta nyt Tinderin naispuolisena käyttäjänä on alkanut ihmetyttämään se miten moni miehistä toivoisi saavansa naisesta seuraa mm. vaellusretkelle, telttaretkelle, pyöräretkelle tai johonkin muuhun vastaavaan aktiviteettiin. Valehtelematta vähintäänkin joka kolmas mies kirjoittaa profiliinsa jotain saman tapaista toiveistaan.
Niin kysymys kuuluukin nyt teille naisille, onko teitä paljonkin olemassa jotka olisivat kiinnostuneita tuon tyylisestä treffiaktiviteetistä?
Kommentit (173)
Miksi noi miehet ei liity facen vaellussinkut ryhmään? Tosin sielläkin voi olla naisia vähemmistö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin olla kiinnostunut retkeilystä, mutta en tuntemattoman kanssa. Pyöräily onnistuu kyllä jos asuu tarpeeksi lähekkäin.
Kun moni nainen kertoo Tinderissä tykkäävänsä matkailusta, niin tarkoittavatko hekin että ensitreffeillä pitäisi lähteä pitkäksi vikonlopuksi tai viikoksi jonnekin?
Mutta aloituksessa juuri kerottiin miesten toiveissa olevan tapaaminen juuri näiden harrastuksien puitteissa.
Luemme kai eri avausta, koska en ap:n tekstistä koe kerrottavan, että ensitreffit pitäisi tapahtua mainitun aktiviteetin puitteissa.
Jos tuo luonnossa liikkuminen kuuluu omiin harrastuksiin niin eikö ole luonnollista, että haluaa kumppaninsa kanssa tehdä niitä asioita, jotka kokee tärkeäksi? Ainakin tuolloin mies haluaa naisen, jonka kanssa viettää aikaa eikä hae mitään kodinkonetta, joka pesee vaatteet, kun mies tulee vaellukselta ja ruokkii miehen, silloin kun mies on kotona.
Miksi hakisin jotain intohimoista golfaajaa tai matkustelijaa, jos itse viihdyn luonnossa ja vesillä? Että vietettäisiin vapaa-ajasta mahdollisimman paljon erilläänkö? Iltaisin tavattaisiin nukkumaan mennessä eikä olisi yhteistä kiinnostavaa juteltavaa? Ei kuulosta terveeltä priorisoida parisuhdetta niin paljon, että luopuu jo valmiiksi elämään sisältöä tuottavista asioista.
Yhteisenä harrastuksena se on ok. Jos molemmat haluavat sitä. Mutta ei ikinä treffeillä tuota.
Kyllä mua teoreettisesti kiinnostaisi ulkoilmaihminen, kun olen sellainen itsekin. Puoliso tykkää sisäliikunnasta ja se on minusta vähän harmi. Mulla ei ole ulkoilutouhuun muita kavereita kuin koira, joka onneksi on aina valmis lähtemään ihan minne vaan.
Toisaalta sitten mulla on varhaisaikuisuudesta seurustelukokemus kalastaja/metsästäjän kanssa ja se suhde ei sitten toiminutkaan ollenkaan. Itse liikun luonnossa vain liikkumisen takia, joten tavoitteet ja toiminta eivät oikein sopineet yhteen. Lisäksi olen kuitenkin aika analyyttinen ja tiedonhaluinen ihminen, joten kaiken erästelyn ulkopuolella meillä ei ollut mitään yhteistä.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo luonnossa liikkuminen kuuluu omiin harrastuksiin niin eikö ole luonnollista, että haluaa kumppaninsa kanssa tehdä niitä asioita, jotka kokee tärkeäksi? Ainakin tuolloin mies haluaa naisen, jonka kanssa viettää aikaa eikä hae mitään kodinkonetta, joka pesee vaatteet, kun mies tulee vaellukselta ja ruokkii miehen, silloin kun mies on kotona.
Miksi hakisin jotain intohimoista golfaajaa tai matkustelijaa, jos itse viihdyn luonnossa ja vesillä? Että vietettäisiin vapaa-ajasta mahdollisimman paljon erilläänkö? Iltaisin tavattaisiin nukkumaan mennessä eikä olisi yhteistä kiinnostavaa juteltavaa? Ei kuulosta terveeltä priorisoida parisuhdetta niin paljon, että luopuu jo valmiiksi elämään sisältöä tuottavista asioista.
Tietysti, jos sellainen on oikeasti ja nimenomaan sellaista myös hakee. Itse vaan kyseenalaistan perustuuko tuo mielikuva todellisuuteen mitä tuolla monet luovat. Jos perustuu niin vähintään kolmasosa vaellus ja urheilumiehistä ovat nykyään parisuhdetta vailla jostain syystä.
Voin lähteä mielelläni miinus pyöräily, mutta en tietenkään eka treffeille vaan suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin olla kiinnostunut retkeilystä, mutta en tuntemattoman kanssa. Pyöräily onnistuu kyllä jos asuu tarpeeksi lähekkäin.
Kun moni nainen kertoo Tinderissä tykkäävänsä matkailusta, niin tarkoittavatko hekin että ensitreffeillä pitäisi lähteä pitkäksi vikonlopuksi tai viikoksi jonnekin?
Mutta aloituksessa juuri kerottiin miesten toiveissa olevan tapaaminen juuri näiden harrastuksien puitteissa.
Luemme kai eri avausta, koska en ap:n tekstistä koe kerrottavan, että ensitreffit pitäisi tapahtua mainitun aktiviteetin puitteissa.
Tämä! Mun mielestä on ihan normaalia kertoa tuolla tavoin omista kiinnostuksenkohteistaan ja harrastuksistaan ja että haluaisi kumppanin, jonka kanssa tehdä niitä yhdessä. Se ei kuitenkaan tarkoita, että ekoille treffeille mentäisiin vaeltamaan tai pyöräilemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti, jos sellainen on oikeasti ja nimenomaan sellaista myös hakee. Itse vaan kyseenalaistan perustuuko tuo mielikuva todellisuuteen mitä tuolla monet luovat. Jos perustuu niin vähintään kolmasosa vaellus ja urheilumiehistä ovat nykyään parisuhdetta vailla jostain syystä.
Jos tinderin mielikuvat vastaavat todellisuutta niin naiset ovat ilmeisesti 70-80% ajastaan ulkomailla.
En tulkitse niin että nuo ovat treffiaktiviteetteja vaan harrastuksia, mihin toivotaan seuraa sitten aikanaan. Jos päästään niin pitkälle että aletaan seurustella.
Välillä kun lukee niitä miesten ilmoituksia, niin tulee mieleen, et miten ne ehtii mitään muuta ku sportata/vaeltaa/retkeillä/kalastaa/ajella...
Siis ENSITREFFIT voi hyvin olla joku tekeminen mitä tehdään.
Mutta onko nää monikaan mies oikeesti 24/7 vaeltamassa tai fillaroimassa.. jos on, mihin se nainen niiden elämässä mahtuu?
Itse tykkäisin telttaretkistä.
N.21
Vierailija kirjoitti:
Mutta onko nää monikaan mies oikeesti 24/7 vaeltamassa tai fillaroimassa.. jos on, mihin se nainen niiden elämässä mahtuu?
Miksi pitäisi olla 24/7 harrastuksissa? Itse deittiprofiilissa kuvaan vapaa-ajan käyttötapojani, jolloin potentiaalinen kumppaniehdokas voi arvioida olisiko meillä yhteisiä kiinnostuksia.
Minulle on muutaman kerran käynyt Tinderissä niin, että olen pyytänyt miestä treffeille ravintolaan illalliselle, johon mies on vastannut, ettei se käy, vaan hänelle käy mieluumin kävely ulkona tai korkeintaan lyhyt kahvittelu kahvilassa.
Vierailija kirjoitti:
Välillä kun lukee niitä miesten ilmoituksia, niin tulee mieleen, et miten ne ehtii mitään muuta ku sportata/vaeltaa/retkeillä/kalastaa/ajella...
Siis ENSITREFFIT voi hyvin olla joku tekeminen mitä tehdään.
Joo, tajuan mitä tarkoitat. Mulla oli puolet mun tinderkuvista yhteen harrastukseen liittyviä niin nainen sanoi, että ajatteli mun tekevän sitä pari kertaa vuodessa. Kai toi logiikka menee sen mukaan, että naisilla on suuri osa kuvista lomakuvia matkoilta, vaikka todellisuudessa käyvät kerran vuodessa-parissa matkoilla. Tekstissä vielä lukee, että rakastaa matkustamista. Mulla ei ole yhtään matkakuvaa, koska käyn reissulla ehkä kerran pariin vuoteen.
Mä tarjoan siellä sitä, mitä mä olen 90% vapaa-ajasta, en sitä, mitä olen alle 1% ajasta.
Ei kai siinä välttämättä haeta seuraa noihin juttuihin, jos naista ei vain kiinnosta. Itse esimerkiksi harrastan jonkin verran pyöräilyä. En mitenkään pitkiä lenkkejä tee, mutta pari kertaa viikossa sellaiset 50-100 km:n lenkit käyn polkemassa ja aika yksinäistä puurtamistahan se on. En siis mitenkään pistäisi pahakseni, jos vaikka jollekin kesän lenkille kauniiseen maalaismaisemaan lähtisi joku mukava ja kiinnostava ihminen seuraksi. Ei siinä sen kummempaa.
No tuohan on helppo selvittää, ken tietää kertoo löytyykö Tinderistä paljon naisia jotka etsivät saman tyylistä seuraa kun aloituksessa kuvatut miehet :)
Vierailija kirjoitti:
Mun mies laittoi ilmoitukseensa aikanaan, että telttailu ja murtomaahiihto kuuluvat harrastuksiin ja kaipaisi niihin seuraa. Ollaan oltu yhdessä nyt 15 vuotta. Ollaan pari yötä telttailtu mummolan takapihalla lasten kanssa ja hiihtämässä ei olla käyty kertaakaan.
Miksi et anna miehesi toteuttaa itselleen tärkeää harrastusta?
Christiiina kirjoitti:
Minulle on muutaman kerran käynyt Tinderissä niin, että olen pyytänyt miestä treffeille ravintolaan illalliselle, johon mies on vastannut, ettei se käy, vaan hänelle käy mieluumin kävely ulkona tai korkeintaan lyhyt kahvittelu kahvilassa.
Ajatteli, että vonkaat ilmaista ateriaa
Sama juttu, viihdyn erinomaisesti mökillä ja luonnonhelmassa, mutten välitä jostain vaellusreiteillä suoritettavista retkistä tai muutenkaan jostain telttaretkestä erämaahan. MArjametsälle mut kyllä saisi mukaan jne.